Uzupełniając to co pisałem pod filmem w komentarzu: W miarę fajny i prosty pomysł na zadanie, ale trochę spłycony, przynajmniej z tego co tu widać. Krótkie, bez możliwości wyboru podejścia i raczej bez braku konsekwencji. Sama kradzież jednej z pamiątek nie stanowi żadnego wyzwania, robisz to za dnia, a kufer nie jest w ogóle zamknięty w jakikolwiek sposób. Być może zwracam na to uwagę dlatego, że lubię jak z zadania da się wycisnąć maksimum, moja szybka propozycja: Ojebałeś typa, pod osłoną dnia, niby łatwe, ale... zaraz po kradzieży pojawia (coś na zasadzie przechodzeina obok) się jakiś typek stamtąd no i ewidentnie przyłapał cię na kradzieży? Co robi gracz i/lub bohater? Kolejna możliwość wyboru. Jakiś szantażyk, jakaś łapóweczka. Nie wiem o co tam za bardzo w modzie chodzi poza tym, że o Ucieczkę, bazuję na tym co widzę. Albo na przykład po dostarczeniu mapy tamtemu typowi on by coś na niej nabazgrał i z powrotem wrzucić ją do tego kufra, też byłby to jakiś smaczek, ale kradzież czy zniszczenie, na jedno wychodzi tylko przy kradzieży mógłby jej szukać, może mieć jakieś podejrzenie (kolejna możliwość na quest), a na zniszczoną mapę już za bardzo nic.
PS. Zdaję sobie sprawę, że przy nagrywaniu dubbingu raczej nie będzie wprowadzanych zmian w zadaniach, ale mimo wszystko podrzuciłem luźne rozwiązanie, jeśli w przyszłości robiłbyś coś tego typu. Nie wiem czy bazowanie na grze ArcaniA to dobry pomysł, bo widzę mapę z Feshyr etc, który nie jest kanoniczna.
EDIT: Zauważyłem jeszcze jeden błąd w tekście - "Z tej mapy korzystał całe życia.", a wymawia to "Z tej mapy korzystał całe życie."
Poprawnie to wymawia, a niepoprawnie jest to napisane, jak już to całe lata.