[G2NK] Ucieczka 60383 82

O temacie

Autor TheKetrab

Zaczęty 4.09.2017 roku

Wyświetleń 60383

Odpowiedzi 82

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Czekam na moda ;)
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
A propos tychże: korzystasz z moda Wasteland, tak?

Nie, w swoim modzie nie chcę zamieszczać cudzych materiałów. Jedyne, co kojarzę to ukradziona animacja blokowania tarczą z SystemPacka i ukradzione tekstury tarczy z G3, jak wyżej Draks zauważył.
 

Nestarion

Nestarion

Użytkownicy
posty32
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, w swoim modzie nie chcę zamieszczać cudzych materiałów. Jedyne, co kojarzę to ukradziona animacja blokowania tarczą z SystemPacka i ukradzione tekstury tarczy z G3, jak wyżej Draks zauważył.
Rozumiem:) Takie podejście się chwali, ale akurat twórca moda Wasteland sam udostępnił zasoby dla modderów i pozwolił on na wykorzystywanie ich we własnych modyfikacjach. Może coś z tego by Ci się przydało, bo widzę po screenach, że sam odtworzyłeś już niektóre lokacje. Ciekawi mnie zwłaszcza co z obozem na bagnie? Czy również znajdzie się w Twoim modzie i jeśli tak to w jakim stanie?
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Świetny pomysł na modyfikację :) Prezentuje się wyśmienicie, te lokacje ze starymi teksturami przypominają mi świątynię Śniącego :)
Na filmiku widać ''zagadki'' typu przekręcenie właściwych pokręteł a na 4 screenie zręcznościowe poruszanie się :) Jestem pod wielkim wrażeniem i trzymam kciuki :)
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Około 100 rozbudowanych i ciekawych questów (np. wspinaczka na drzewo...)
Jestem ciekaw na jakiej zasadzie będzie działać taka wspinaczka. Mógłbyś troche o tym więcej opowiedzieć bo brzmi to zachęcająco ale wydaje sie być jeszcze bardziej nie do wykonania.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Bagno będzie dostępne, aczkolwiek jest póki co zrobione tylko z grubsza. Co na bagnie? Szkielety i ze dwa questy. Ovobowanie wszystkiego od zera jest czasochłonne dla jednej osoby - dlatego nie wykluczam zebrania małego teamu, który mógłby mi pomóc ;p

Jeśli chodzi o ten quest wspinaczki na drzewo to tylko durny przykład - żadnej animacji a la Tarzan nie będzie xd skaczesz po vobie drzewa coraz wyżej, aż osiągniesz szczyt.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wydaje mi się, że w modyfikacji Khorana Prolog, było zadanie w którym wspinaliśmy się po lianach. Animacja była ta sama co w przypadku wchodzenia po drabinach. 
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Wystarczy wstawić niewidzialna drabine przy linach posplatanych w siatkę (takie jak na statkach). Fajny pomysł ;p
 

Coldmen

Coldmen

Użytkownicy
posty36
Propsy8
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ogólnie zajebiście się zapowiada masz propsa :D
 

RazorLive

RazorLive

Użytkownicy
posty65
Propsy56
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Propsy ;) Jakaś przybliżona data premiery?
 
Ciekawostka - Juzio Stalin nie był złym człowiekiem. Głodził ludzi tylko po to, by nauczyć ich patriotyzmu i wzięcia w dłoń broni za obronę Ojczyzny.

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Świetnie to wygląda, powodzenia :D
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty178
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
I o takie zapowiedzi mój dziadek walczył z Hitlerem na szczycie góry Synaj
 
Pozdrawiam mame i tate

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
~ A może by tak...?

Faza betatestów już trwa. Błędy będą stopniowo usuwane, a bugi maksymalnie ukrywane. Kilkanaście postów wyżej została rzucona propozycja, by w modyfikacji Górnicza Dolina częściowo powróciła do swojego dawnego wyglądu - w końcu magiczna aura mająca wpływ na krajobraz odeszła wraz ze smokami. W związku z tym zapytanie do Was:

Co myślicie o tym, by zmniejszyć teren pokryty śniegiem, częściowo przywrócić starą cytadelę albo zamienić bagno w jezioro? Zachęcam do dyskusji! Jestem bardzo ciekaw, czy taki zabieg ucieszy graczy ;] Oraz jeszcze jedna kwestia: jak myślicie, czy użycie w niektórych miejscach klimatycznego soundtracku z G1 byłoby dobrym pomysłem?







PS. Powyższa edycja została wykonana wyłącznie na potrzeby screena w mniej więcej 10 minut. Nie jest to finalna wersja.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ze śniegiem problem jest taki, że nie wiemy w jakiej porze roku działa się akcja gotica. Skoro jednak w drugiej części mamy zbiory na polach to mielibyśmy do czynienia z sierpniem/wrześniem. "Ucieczka" dzieje się jeszcze później więc zbliża się zima. Jeśli jednak nie będziesz chciał brać pod uwagę pór roku to mniejszy obszar zaśnieżony wydaje mi się dobrym pomysłem. Co do starej cytadeli. Ognisty smok przerobił ją na wulkan więc nic z niej nie zostało i gdybyś ją dodał do gry mógłbyś wywołać kontrowersję. Można jednak dodać wejście do podziemi które cytadela posiadała i rozbudować je nawet. Jezioro w okolicy obszaru bagiennego smoka uważa za dobry pomysł. Fajnie byłoby też gdyby cała dolina lekko odżyła i pojawiło się więcej roślinności niż w g 2.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Myrtana i wszystkie ludzkie tereny mają miejsce w wyimaginowanym świecie, a w takowych autorzy raczej pomijaja istnienie pór roku lub częściej zakładają, że pory roku trwają przez bardzo długi okres (np. w uniwersum 'Gry o Tron'). Wydaje mi się, ze czasowo jest to równolegle do akcji gry Gothic 3. A tam zimy nie ma. Więc raczej będę się przychylał do wersji bez śniegu ;p Śniegu trochę zniknie... Oczywiście Górnicza Dolina już odzyla - więcej roślinności. Ale zakładam ciągle zniszczenie gleby ze względu na orków, wojnę, oblężenie.

Fantastyczny pomysł na modernizację wulkanu ;D
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

TheKetrab

Gothic 2 Ucieczka
#35 2017-12-16, 20:19(Ostatnia zmiana: 2017-12-16, 20:32)
~ Po długim czasie...

Studiowanie zabiera mi więcej czasu, niż bym chciał. Jednak zbliża się wolny tydzień i zamierzam przysiąść do błędów wytkniętych mi podczas betatestów. Niestety, 7 dni to za mało, dlatego będę potrzebował pomocy... Zainteresowanych odsyłam do tematu w dziale ofert pracy i pomocy.

https://themodders.org/index.php?topic=28987.0

Jakiś czas temu zasugerowano mi, bym umieścił martwe smoki w GD. Tak też zrobiłem. Ciekawie chodzi się po nieprzenikających smokach ^^ (na smoki można stanąć, ponieważ są vobami). Na dowód, że ciągle robię coś nowego zamieszczam martwego smoka na bagnie oraz czarne zombie. W modzie działa generator losowych zombie - możemy spotkać cztery różne odmiany, z czego Gothic 2 używa tylko jednej.


 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Jest progres:)
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
~ Niewielkie informacje...

Mimo problemów z czasem niedawno zakończyłem swoją turę betatestów Ucieczki i zdałem finałowy raporty z błędami i sugestiami. Obecnie Ketrab zajmuje się łataniem błędów i bugów jakie wyłapałem podczas gry, natomiast ja pomagam mu w kwestii dodawania kolejnych zadań (których i tak jest sporo), a także rozwijam niektóre wątki jakie pojawią się w grze.

W tej dosyć ciężkiej i patowej sytuacji w kolonii górniczej, mieszkający tam ludzie potrafią w jakiś sposób osładzać sobie życie; pomaga zarówno spożywanie alkoholu, który umożliwia zapicie wszelakich trosk i smutków jak i słuchanie koncertów dawanych przez Engora w karczmie, gdzie ten wykonuje klimatyczny i przywracający wiele wspomnień utwór "Free Mine".

https://www.youtube.com/watch?v=wlm_KYxZDtU


Prace nad modyfikacją cały czas systematycznym tempem prą do przodu :D
 
COLORBLIND

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja też przetestowałem tego moda, dzisiaj skończyłem i cóż, bywa różnie. Mam nadzieję, że kolega @TheKetrab się tu nie pogniewa, ale widać, że część konceptów wywodzi się z czasów gimnazjalnych i wymagają poprawy. Brakuje logiki czy wyjaśnienia niektórych rzeczy, a zadania są słabe, przeciętne, a rzadko kiedy dobre czy bardzo dobre. Niemniej, jestem bardzo zadowolony z naszej współpracy, gdyż jest to osoba, która wynosi wiele z krytyki, uczy się na swoich błędach i choć na modyfikację poczekamy trochę dłużej (sam stwierdził, że po moich uwagach wolał sobie wszystko przemyśleć), liczę że się nie zawiedziemy i spotkamy się z modem godnym zapamiętanie.

PS: Nasz drogi autor wymyślił generator losowego zombi, ale coś mu się zepsuło przez co każdy zombi wyglądał tak:
Spoiler

xD
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
PS: Nasz drogi autor wymyślił generator losowego zombi, ale coś mu się zepsuło przez co każdy zombi wyglądał tak[...]

Pogniewam się tylko za tego PSa, bo pisałem przecież, że to wina tekstur, których nie zapakowałem do paczki z modem! Generator działa dobrze, a wyżej zaprezentowany obrazek pokazuje tylko 'wypadek przy pracy' :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry