Czas Zapłaty 1.5 (wrażenia i propozycje zmian) 22875 12

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 13.08.2015 roku

Wyświetleń 22875

Odpowiedzi 12

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Czas Zapłaty 1.5 (wrażenia i propozycje zmian)
2015-08-13, 14:35(Ostatnia zmiana: 2017-01-31, 17:29)
Mod opowiada o piracie, który wraz z załogą rozbił się podczas sztormu u wybrzeży Khorinis. Pech chciał, że była to Kolonia Karna, z której nie ma wyjścia...

Modyfikacja oferuje m.in.:
  • walkę dwoma mieczami,
  • walkę mieczem runicznym,
  • nową historię, która rozgrywa się po zamordowaniu magów ognia przez Gomeza,
  • wykorzystanie pakietu skryptów Ikarus, który umożliwia wprowadzenie nowych innowacji w stosunku do oryginału, np. paski kinowe, kompas, zadawanie obrażeń kilku przeciwnikom na raz,
  • możliwość zmiany wyglądu u stylisty imieniem Kasztan,
  • nową ścieżkę dźwiękową.




Pobierz: https://mega.nz/#!QQsiUAia!UD4vUWpV3w5nzNzIrpffUjLtc2u9ytUDwbsP7rsLw8k
http://www.mediafire.com/file/1ghqp1pqrudtgx9/Czas_zap%C5%82aty+1.5.rar
(aktualizacja 2016-06-28)
https://mega.nz/#!tcAFiITJ!59afzH3n9IKScfK_0kg8-OKlct3qGKlSWO1yojvu1Mo (cały mod)
Patch do wersji 1.4:
https://mega.co.nz/#!cRRwDJrD!tHOr1Ont7zDf8bkdebdpm-6YGlpf_bIZGGM3Vp4nMJY
http://przeklej.org/file/hJfNlU/Patch.Czas.Zaplaty.1.5.20150813.rar
http://megawrzuta.pl/download/02506827f5be4e7854825090d8ab901b.html

Do uruchomienia moda wymagany jest GothicStarter: http://www.worldofgothic.de/dl/download_34.htm

Freddy Textures:
http://www.worldofgothic.de/dl/download_247.htm

Poprawki:
Spoiler
  • strażnicy nie atakują już Ricka w Orlim Gnieździe, gdy Znamię rzuca się na Nię,
  • miecze runiczne działają (choć występuje mały problem, który łatwo można rozwiązać),
  • wyłączono debugi typu: Print("Hero resp at:1"),
  • po wykonaniu zadania "Ruda Gomeza" nie ma możliwości rozmowy ze Skorpionem o skarbie,
  • poprawiono nazwę utworu CAVE_ESCAPE na BOSSFGT6_DAY_STD, aby wyeliminować brak muzyki po opuszczeniu lokacji nekromanty,
  • poprawiono system walki, teraz bez problemu powinniśmy zadawać obrażenia bronią w zwarciu
  • pojawia się alter ego w zadaniu "Próba mroku",
  • Lares i Mordrag po przybyciu Lee do NO powinni mieć na sobie pancerz,
  • poprawiono dialogi poprzez eliminacje podwójnych wypowiedzi (było ich koło 50),
  • zadanie z konwojami, gdy nie uda nam się powiadomić Kharima, zadanie zostaje niezaliczone, ale nie blokuje kontynuacji gry.

Instalacja: wypakuj do odpowiednich katalogów.

Nieukończony poradnik:
https://mega.nz/#!kQ9HADgZ!02UdMuJcS582rpLnAIkCRryT5iUKBY8s-fBEEvVARbE (aktualizacja 2016-06-28)

https://mega.nz/#!RBASBBwT!yaDJ61gyqvbzh2XuSKtvg7umSDAnMR9px3GW7fwJiqQ

Skrypty na GitHubie: https://github.com/orcwarrior/Czas_Zaplaty

Znane problemy i sposoby ich rozwiązania: http://themodders.ovh/index.php?topic=24997

Jeśli ktoś ma możliwość, niech powrzuca na inne serwery.

Gra nie jest zgodna z poprzednimi wersjami. Należy rozpocząć rozgrywkę od nowa.

Miłego grania.

Chciałbym podziękować wszystkim, którzy przyczynili się do tego, by jak najlepiej poprawić moda oraz wszystkim fanom, którzy z niecierpliwością oczekiwali moda. Mam nadzieję, że spełniliśmy wasze oczekiwania.

Maciejond

Maciejond

Użytkownicy
posty38
Propsy6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie ukończyłem moda i ... muszę powiedzieć że BYŁBY super gdyby nie bugi które pojawiają się co 5 minut! xd. a tak na serio to dostałem kurwicy przez bug z walką lecz pomijając go grało mi się naprawdę dobrze i uważam że mod zaoferował mi 24 godziny świetnej zabawy (serio równo 24h xd)  Nie polecam dla ludzi o słabych nerwach xd lecz dla reszty polecam jak najbardziej. :D
 

Bergmar

Bergmar

Użytkownicy
Chędożony Mistrz-Myśliwy
posty5
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Chędożony Mistrz-Myśliwy
Witam, regularnie co roku powtarzam sobie Czas Zapłaty i zastanawiam się nad jedną rzeczą... Czy zespół planuje wykonanie wersji tzw 2.0? (Z pozbyciem sie bugów, poprawieniem wszelkich niedoskonałości, dodanie możliwości zdobycia nowych broni do walki dwoma ostrzami i wspomnianych wcześniej magicznych szponów, oraz naprawienia pancerza Paladyna, tak jak przyznaję się, moja wina, na kodach zauważyłem, że istnieje zbroja w ten sposób opisana).
Zachwyciłaby mnie możliwość zagrania w odświeżoną wersję tego moda, choć sądzę, że nie tylko mnie.
Będę wdzięczny za wszelką odpowiedź.
 
A jaśnie Pan upolował kiedyś takiego bydlaka?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Nie ma takich planów. Słyszałem o pojedynczych osobach, które chciały wydać wersję 2.0, ale jak na razie zero konkretów.

Nowuś

Nowuś

Użytkownicy
posty22
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A czy te skrypty, które są do pobrania są obowiązkowe przy tym modzie? bo mam moda zainstalowanego i nie wiem czy te skrypty wrzucać, czy nie? Co one dają?
 
Mad Nowuś

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A czy te skrypty, które są do pobrania są obowiązkowe przy tym modzie? bo mam moda zainstalowanego i nie wiem czy te skrypty wrzucać, czy nie? Co one dają?

Nie, nie są obowiązkowe. Skrypty w wersji skompilowanej masz już w paczce z modyfikacją. Tutaj są one w formie zdekompilowanej (czytelnej), nie mają znaczenia dla graczy, co najwyżej modderów.

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czas Zapłaty to zdecydowanie najgorszy mod w jaki grałem...
Choć z pewnością są gorsze modyfikacje, ale zazwyczaj są to produkcje na kilka godzin. Mnie przejście czasu zapłaty zajęło 35 godzin i była to prawdziwa męczarnia. Połowa z tego czasu to bezsensowne bieganie z jednego końca kolonii na drugi koniec, bo gra jest pełna backtrakingu. Ale po kolei...

Zacznę od plusów modyfikacji, bo jest ich bardzo niewiele.

Plusy:
- bardzo dobra nowa ścieżka dźwiękowa (choć szkoda, że przez większość czasu słyszymy głównie 2 utwory - ten z obozu rebeliantów i ogólny z kolonii. Można było stworzyć więcej utworów i porozmieszczać je w różnych strefach kolonii, bo po czasie nawet dobry utwór słuchany w kółko potrafi zmęczyć)
- dobrze wyglądające nowe pancerze (aczkolwiek z wyjątkami: pancerz ze skóry aligatora jest okropnie brzydki. Nie podoba mi się też drugi pancerz rebeliantów, który składa się z gołej klaty i jednego naramiennika xd Taki pancerz w ogóle nie zapewnia ochrony, więc jest bez sensu...)
- niektóre motywy fabularne, a dokładniej mówiąc zesłanie do głebi (klimat tam jest naprawdę fajny - panuje tam atmosfera beznadziei i szaleństwa, spotkamy kilku degeneratów, a lokacja jest nawet nieźle wykonana, szkoda tylko że jesteśmy w niej z 15 minut. Ten fragment gry spokojnie można było rozbudować nawet do kilku godzin: pododawać tam różne questy, rozbudować lokacje itd.) oraz pierwsze zadanie w orlim gnieździe (sam klimat lekko horrorowy i pomysł z szukaniem zabójcy są bardzo fajne. Wykonanie już nieco gorsze, ale oceniam ten fragment zdecydowanie na plus.)
- wygląd większości z nowych lokacji, tj. : obóz rebeliantów, głębia, podziemia klasztoru i siedziba nekromanty - są one wykonane naprawdę nieźle oraz dobrze ovobowane. (z wyjątkiem orlego gniazda które jest strasznie ciasne i dość brzydkie, oraz jaskiń nekromanty)

Z plusów to by było na tyle…

Przejdźmy teraz do minusów

Minus:
- kompletny brak logiki oraz beznadziejna fabuła.
Tak naprawdę całą fabułę można streścić w jednym zdaniu:
Spoiler
Trzeba pokonać stary obóz bo oni są źli.
Questy w modzie są bardzo nieciekawe i nieangażujące, a do tego bardzo często zwyczajnie głupie i absurdalne. 

Tutaj kilka przykładów:

Spoiler
Razem z Cavalornem musimy przygotować się na atak starego obozu. Co więc trzeba zrobić? … Pomóc naszemu przyjacielowi Rodneyowi w spełnieniu marzenia i zostaniu magiem XDDD
Albo:
Końcówka gry. Przygotowujemy się do ataku na SO. Musimy poprosić o pomoc łowców trolli. Ich napalona przywódczyni pomoże nam jeśli przyprowadzimy jej Siekacza, który rzekomo ma dużego pataszka…

Takich przykładów w modzie jest cała masa, ale nawet nie ma sensu tego wymieniać.

W modzie jest też bardzo długi wątek z mieczem runicznym na który składa się wiele zadań. Jego zrobienie jest konieczne do przejścia moda, chociaż nie ma nic wspólnego z wątkiem głównym. Twórcy nie raczyli też wyjaśnić skąd ten miecz się wziął.

Jednym z większych absurdów moda jest też to, że twórcy postanowili wprowadzić sobie magów ziemi. Jakiemu bogu są poświęceni? Nie wiadomo… Skąd się wzięli? Nie wiadomo… Po prostu są, bo tak sobie twórcy wymyślili.

Absurdalne jest też to, że mod dzieje się pomiędzy 4 a 6 rozdziałem, czyli powinno minąć max kilka dni, a ja miałem pod koniec gry na liczniku 71 dni. A spałem głownie  tylko kiedy musiałem. W grze często wiele postaci każe nam poczekać kilka dni. W tym czasie bezimienny już dawno powinien rozwalić barierę, no ale co tam logika…

Warto też wspomnieć, że wszystkie miejsca gdzie był bezimienny (np. zatopiona wieża xardasa czy cmentarz orków) powinny być już oczyszczone z potworów i splądrowane. Tymczasem w modzie tak nie jest. Wszystkie miejsca są pełne potworów, a  skrzynki są pełne.

-backtracking.
 W modzie jest od groma backtrackingu. Twórcy stworzyli pełno questów w wyniku których trzeba biegać po całej mapie w tę i nazad. A to trzeba znaleźć jakiś skarb (który jest ukryty po całej kolonii), a to jakieś części katrakanata (które są ukryte po całej kolonii), albo jakieś ornamenty (które nie zgadniecie… również są ukryte po całej kolonii).  A to tylko kilka przykładów… Niemal każde zdanie w tym modzie wymaga biegania w tę i nazad, przez co najmniej połowę kolonii. Nawet pod sam koniec gry jedno z zadań głównych wymaga żebyśmy się przebiegli ze starego obozu do nowej kopalni, tylko po to żeby zamienić 2 słowa z Cipherem, a potem trzeba się znów wrócić do SO. Świetna zabawa…

Oczywiście twórcy nie pokusili się o stworzenie jakiegoś systemu szybkiej podróży. Jedynie gdzieś w połowie gry dostajemy runę teleportacji do obozu rebeliantów.  Możemy jeszcze zdobyć runę teleportacyjną do Xardasa, ale to by było na tyle. W modzie obowiązkowo powinny być też runy do innych miejsc. Takich jak górska forteca czy nowy obóz, ale po co to komu… Lepiej sobie pobiegać. Całe szczęście że twórcy dodali sprint. Tylko szkoda, że jego czas jest ograniczony przez wytrzymałość, której nie można w żaden sposób zwiększyć… W modzie, w którym połowa czasu to bieganie z miejsca na miejsce, sprint powinien być nielimitowany. Może wtedy rozgrywka byłaby choć trochę przyjemniejsza

-mod wprowadza pełno nowych postaci, jednak mamy z nimi rzadko doczynienia.
Przykładowo brat Cavalorna. Spotykamy go w 1 rozdziale, jest z nim kilka nawet ciekawych dialogów, ale potem już nie ma żadnego…

-słabo ovobowany świat
Gothic był dość biednie ovobowany, ale mod w żadnej sposób tego nie poprawił. Przykładowo taka górska twierdza niczym się nie różnić od tej z podstawki, pomimo że jest zamieszkana przez najemników i magów…

-gimbusiarskie dialogi
Śmianie się z homoseksualistów. Żenujące dialogi “romantyczne” z Kirą itp. Jeśli ktoś uważa że dialog z Valeyą w mrocznych tajemnicach jest słabo napisany to chyba nie grał w czas zapłaty.

-słabo wykonani bossowie
Są to po prostu potwory z podstawki z większą ilością HP.

-często niechlujne wykonanie
Przykładowo do starego obozu niby prowadzi jakiś ukryty tunel z wieży mgieł, ale zamiast zrobić go w 3D to w twórcy w losowym miejscu w wieży mgieł, gdzie jest ściana, dali teleport do SO.
Wszystkie nowo dodane przedmioty, które leżą na ziemi i można zebrać, lewitują nad ziemią. Ktoś ewidentnie nie potrafi posługiwać się spacerem…

-brzydki ending
Brzydkie slajdy w niskiej rozdzielczości.

-świat nie sprawia wrażenie żywego
Tylko główny bohater coś w tym modzie robi. Nic się nie dzieje bez jego pomocy.

-bez solucji nie da się grać.
W modzie jest pełno questów, podczas których nie wiadomo gdzie iść. Dopiero przeczytanie solucji pomaga. Przykładowo:
Spoiler
W 1 rozdziale musimy znaleźć 5 nowych członków do OR. Ale gdzie ich szukać? Tego gra nam już nie powie. Jack aligator znajduje się w ukrytej jaskini za wodospadem, a kilku kolejnych ludzi w ukrytych jaskiniach na terenach orków. Twórcy chyba bardzo nie chcieli żeby ktoś tego ich moda przeszedł…
W 4 rozdziale pojawia się nekromanta. Jednak również nie wiadomo gdzie go szukać…
Dostajemy też misję znalezienia kawałków starej mapy dla Nefariusa, której również nie jest powiedziane gdzie szukać xd

I takich przykładów jest o wiele więcej

-kompletny brak balansu
Już w 2 rozdziale jesteśmy w stanie nauczyć się maksymalnej ilości siły. Od tego momentu żadnej przeciwnik nie jest dla nas wyzwaniem, a PNów nie ma co już wydawać.  W grze jest też system respawnu potworów co kilka dni. Tyle że przez całą grę respią się te same potwory. Czyli jak w pierwszym rozdziale respiły się gdzieś ścierwojady, tak w 6 też się tam będa respić. Co jest bez sensu bo te potwory nie są już żadnym wyzwaniem. Co rozdział powinny pojawiać się coraz silniejsze bestie. Tym bardziej, że już w 1 rozdziale gra każe nam iść na tereny orków. Tak więc nie ma takich terenów, które są na początku dla nas za trudne. Mod jest mega prosty i walka nie stanowi żadnego wyzwania.

-kompletnie źle zrobiona ekonomia
W grze nie ma na co wydawać pieniędzy. Wszystkie pancerze dostajemy za darmo (poza ostatnim, którego zamiennik o takich samych statystykach i tak możemy zdobyć za darmo). Bronie również znajdujemy. Jedyne warte kupienia rzeczy to eliksiry siły.

-innowacje
Większość z nich jest po prostu niepotrzebna i bezsensowna albo po prostu zbugowana, ale przejdźmy po kolei.
PASKI KLINOWE - one są akurat spoko, podobały mi się
KOMPAS - działa ale był zupełnie bezużyteczny. Jeśli kompas miałby mieć jakiś sens to postacie powinny mówić graczowi gdzie się udać za pomocą kierunków. Jednak tego nie robią… 
DUALE - nie ma ich w grze, pomimo że mod był nimi reklamowany. Zwyczajnie oszukaliście graczy…
MIECZ RUNICZNY- działa, ale dostajemy go pod sam koniec gry. Poza tym w grze nie ma przeciwników na których trzeba używać konkretnych żywiołów. Chyba tylko walka z golemami Xardasa tego wymaga, ale je się pokonuje i tak przed napełnieniem miecza. Więc jest on de facto bezużyteczny. Jeśli chcieliście żeby ten miecz miał jakiś sens to trzeba było wprowadzić przeciwników, którzy byliby podatni na atak danego żywiołu. Wtedy możnaby się bawić z runami na mieczu i miałby on jakiś sens. Może i to jest najsilniejsza broń, ale to i tak bez znaczenia bo mod jest bardzo łatwy. Równie dobrze tego miecza mogłoby nie być. Jest on bardzo rozczarowujący, biorąc pod uwagę ile się trzeba było namęczyć żeby go zdobyć. Warto też dodać, że efekt graficzny miecza runicznego jest bardzo irytujący, zwłaszcza kiedy się biegnie.
REGENERACJA ŻYCIA - jest mega OP
SZYBSZA NAUKA - bez sensu. PNów w grze i tak jest za dużo.
UNIKI - gra jest łatwa więc nie ma potrzeby się tego uczyć. Poza tym o ile się nie mylę to nawet 100% uników nie sprawia że jesteśmy odporni na ciosy. Poza tym to nie pasuje do gothica, który jest action rpg. To nie baldur's gate. Uniki do nauczenia powinny być w formie nowych animacji, a nie szansy na otrzymanie obrażeń.
KOWALSTWO/ALCHEMIA - wymaga bardzo dużo PNów, a nie są w ogóle użyteczne.
ANIMACJA SPANIA - fajna za pierwszymi 3 razami. Potem jest zwyczajnie irytujaca.
OBRAŻENIA OBSZAROWE - powodowały odpychanie/bugowanie? wszystkich przeciwników, w efekcie walka z wieloma przeciwnikami była bardzo prosta.

-bugi.
Celowo zostawiłem ten aspekt na koniec. Gra jest pełna bugów i to naprawdę wstyd wypuścić moda w takim stanie. Nie mniej nawet jeśli się je uda wyeliminować do zera w wersji 2.0, to wciąż nie będzie dobry mod. Wynika to z masy innych minusów, które wymieniłem powyżej. Ale wracając do błędów to naprawdę nie wiem jak można było zepsuć aż tyle rzeczy. Wymienię tylko kilka błędów które mnie spotkały:
- brak możliwości pieczenia mięsa
- po wypaleniu zioła od Lestera zepsuła mi się rozdzielczość. Od tej pory do końca gry obraz był lekko spłaszczony, a co jakiś czas migotał i pomagało (tylko na chwilę) klikanie ESC.
- po ucieczce ze SO krata do zamku i lochów była permanentnie opuszczona i można było przejść tylko za pomocą kodów. 
-często nie odpalały się skrypty/jakaś postać się nie pojawiała i trzeba było wczytać grę
- warto wspomnieć że pod koniec gry jeśli dokonamy złego wyboru przy odbijaniu NO to nie da się ukończyć gry
- kiedy npc piły to zazwyczaj nie pojawiał się item butelki, podobnie w przypadku animacji ćwiczenia walki

Warto też wspomnieć, że mod nie jest przystosowany do dx 11. Da się grać, ale część postaci jest półprzeźroczysta. Nie widać też gdzie kopać w ziemi. Żle wyglądają też efekty świetlne w obozie rebeliantów. No ale mod był robiony w czasach przed dx 11, więc ciężko uznawać to za minus. Na dx7 z tego wiem jest ok.

PODSUMOWUJĄC
Odradzam granie w tego moda. Twórcy w ogóle nie powinni się za niego zabierać, bo ewidentnie nie mieli na niego pomysłu ani umiejętności. Trzeba było zrobić krótki mod o szukaniu miecza runicznego na 5h, to może wtedy by coś z tego wyszło…
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Czas Zapłaty 1.5 (wrażenia i propozycje zmian)
#7 2022-12-29, 14:44(Ostatnia zmiana: 2022-12-29, 15:09)
Kiedyś zastanawiałem się nad ideą remake, czyli większą ilością zmian, ale nie wiem czy znajdę na to czas. Chciałbym też mimo wszystko zaangażować twórców, bo mieli fajne pomysły, które dałoby się zrealizować, ale zobaczymy...

Punkt z szukaniem rekrutów jest trochę dziwny. Jak niby inaczej to rozwiązać? Tu własnie chodziło o to, że Cavalorn nie zna ich lokalizacji.

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio
Aż jestem ciekaw co to za pomysły mieli twórcy.

Polecam bardziej iść w stronę remaku. W modzie trzeba naprawdę dużo poprawić żeby dawał przyjemność. Na pewno dałbym więcej run teleportacji i też skrócił albo i usunął niektóre zadania.

Spoiler
Przykładowo szukanie kawałków katrakanata można by spokojnie usunąć, bo to całe bieganie niczemu nie służy. Na mapie Jacka aligatora dałbym tylko jedno miejsce zaznaczone, zamiast pięciu.  Generalnie to starałbym się maksymalnie usunąć zbędne bieganie i backtraking we wszystkich questch, gdzie to tylko możliwe. 

A co doszukania rekrutów to Cavalorn mógłby nam powiedzieć, że ktoś tam widział jak jack aligator płynie rzeką w kierunku wodospadu, a ktoś inny widział 2 strażników wspinających się po skałach niedaleko cytadeli itp. Przydałyby się jakiekolwiek wskazówki. Ja bym się nigdy nie domyślił że większość tych rekrutów jest na terenach orków. To przecież jest lokacja do której w teorii nie powinno się wchodzić w pierwszym rozdziale, tylko dopiero później. Poza tym jeśli mielibyśmy ich szukać na ślepo to powinno być tak że wystarczy znaleźć tylko kilku z nich, a nie wszystkich. A za tych  dodatkowych po prostu lepsza nagroda.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Żeby w ogóle remake'ować, trzeba najpierw skończyć tego moda. A on nawet w 50% nie jest skończony :trollface:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
@Splash zależy co masz na myśli. Aktualny stan 2.0 czy aktualny 1.5. Remakowanie nie ma sensu bez poprawienia obecnej podstawy, żeby w ogóle było co remakować. Kiedyś czytałem wątki i wypowiedzi tworców, pisałem też z kilkoma twórcami CZ, między innymi z orcwarriorem apropo 2.0 i mówił, że spoko, także zobaczymy. Zacząłem dłubać dalej, od stycznia ruszę pełną parą.

@hardom, pewnie bardzo dużo. Jakbym miał wymienić tylko dwie rzeczy to byłby to inny boss (inny model, widziałem go) i jakiś wątek z demonem, który został ucięty.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
@Splash zależy co masz na myśli. Aktualny stan 2.0 czy aktualny 1.5. Remakowanie nie ma sensu bez poprawienia obecnej podstawy, żeby w ogóle było co remakować. Kiedyś czytałem wątki i wypowiedzi tworców, pisałem też z kilkoma twórcami CZ, między innymi z orcwarriorem apropo 2.0 i mówił, że spoko, także zobaczymy. Zacząłem dłubać dalej, od stycznia ruszę pełną parą.
Od czasów publikacji wersji beta 0.8.6 mod był robiony przez osoby w 90% niezwiązanych ze starym składem, bez jakiegokolwiek scenariusza czy dyskutowania na temat dalszego rozwoju modyfikacji. Orc miał dysk(i) z assetami zrobionymi do moda, jednak nigdy ich nie udostępnił. Od trzeciego rozdziału (czyli tego na którym zatrzymały się prace w wersji 0.8.6) mod staje się bardzo liniowy i nie ma żadnej zawartości dodatkowej, której fundamenty można się znaleźć w skryptach.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

pudzianek1

pudzianek1

Użytkownicy
posty206
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Jak wyłączyć pasek szybkosci
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry