Nieoficjalne patche by Nergal 86708 198

O temacie

Autor Nergal

Zaczęty 20.06.2017 roku

Wyświetleń 86708

Odpowiedzi 198

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada

Nergal

Nieoficjalne patche by Nergal
2017-06-20, 13:42(Ostatnia zmiana: 2017-07-27, 11:25)
Changelog:
Spoiler
Patch 1.4.1
1.Zmiany w bractwie:
- Aby dołączyć do bractwa trzeba wykonać zadania dla: 
Baala Oruna 
Baala Tyona 
Baala Parveza 
Baala Cadara 
Baala Namiba (nie trzeba many do tego zadania) 

- Wybór ścieżki Guru/Strażnik Świątynny podczas tatuowania (wybierz mądrze :D
- Tatuaż daje odpowiednie bonusy w zależności od wybrania ścieżki

- Aby zostać strażnikiem świątynnym trzeba:
Zostać nowicjuszem i odpowiednio się wytatuować
Wykonać zadanie z próbą Gor Na Kosha
Wykonać nowe zadanie z próbą Gor na Vida 
Wykonać nowe zadanie z próbą Gor na Totha
Odszukać Cor Angara i poinformować o tym Gor Na Kosha
Być w 3 rozdziale i rozdać nowicjuszom lekarstwo 

- Aby zostać guru trzeba:
Zostać nowicjuszem i odpowiednio się wytatuować
Wykonać nowe zadanie dla Baala Namiba
Wykonać nowe zadanie dla Baala Tyona
Wykonać nowe zadanie dla Baala Cadara 
I mieć odpowiednią ilość many i inta 

- Ulepszanie zbroi nowicjusza od x1 do x5 
- Joru uczy przekuwania zbroi nowicjuszza 
- Darrion uczy przekuwania zbroi strażnika świątynnego dopiero gdy nauczymy się ciężkiej zbroi nowicjusza 
- Aby dostać się do Lorda Hagena wystarczy zostać nowicjuszem bractwa
- Aby kupić średnią zbroję strażnika świątynnego trzeba sprowadzić do obozu Fortuno i być w 4 rozdziale

2.Osłabienie neutralnych zbroi 
- Pancerz z płytek pełzacza (wersja pod siłę) 
- Pancerz pana Cienia 
- Pancerz mistrza zabójców (wersja pod siłę) 
- Zbroja orka (wersja pod siłę) 
- Zbroja wybrańca Beliara
3.Osłabienie broni Panów Cienia   
4. W nazwie błotnego węża pojawiały się krzaczki 
5. Maska Śniącego daje siłę strażnikowi świątynnemu zamiast HP

Patch 1.4 (zawiera poprzednie wersje)
1. Mag Ognia może nauczyć się Eliksiru Amon-Su
2. Nie trzeba być członkiem sekty żeby Baal Tyon dał nam questa na zdobycie recepty eliksiru Amon-Su.
3. Eliksir Amon-Su daje teraz co każde użycie 10 , 5 , 1 MP , 100XP
4. Gallahad teraz NAPRAWDĘ uczy tylko magów i nowicjuszy (Mała alternatywa dla osób, które chcą zagrać 100% czystym magiem, by mieć jakiś czar już na początek)
5. Wyświetlanie ilości wymaganej siły dla zbroi Pana Cienia zostało naprawione. (wcześniej wyświetlało HP mimo iż wymagała siły)
6. Nowe pierścienie klasowe
7. Nowe pasy klasowe
8. Pierdółka estetyczna: Xardas ma kształt twarzy jak w G1
9. Lekkie wzmocnienie broni nieumarłych (troszkę były za słabe)
10. Demonikon już nie powinien się bugować
(z tym się akurat spotkałem na live Doktora Protoma)
11. Tabliczka dla Salandrila powinna się już normalnie pojawiać u Starszych Orków dookoła zamku
12. Bonusy setowe z połączenia wszystkich klasowych przedmiotów:
------------------------------------
- Amulet Wojownika (Szał)
- Pierścień Wojownika (Furia)
- Pierścień Wojownika (Bestia)
- Pas Wojownika (Łańcuch)
------------------------------------
- Amulet Maga (Czysta Moc)
- Pierścień Maga (Gwiezdny Pakt)
- Pierścień Maga (Przypływ Mocy)
- Pas Maga (Przywołanie)
-------------------------------------
- Amulet Łucznika (Akrobata)
- Pierścień Łucznika (Zręczne Palce)
- Pierścień Łucznika (Celność)
- Pas Łucznika (Zwierzęca Potęga)
-------------------------------------
Bonusy i położenie nowych przedmiotów pozostawiam wam do odkrycia
(Położenie Amuletów i Pierwszych pierścieni bez zmian, tam gdzie w 1.3.2)
13. Poprawa kilku literówek w spolszczeniu
14. Wytrzymałość w trakcie wyłączona
15. Regeneracja wytrzymałości wyłączona
16. Trucizna całkowicie wyłączona

Patch 1.3.3

1.Przywrócono statystyki potworów z patcha 1.2:
- Pełzacz Wojownik
- Smoczy Zębacz
- Warg
- Jaszczuroczłek
- Orkowie (nie licząc elitarnych)
- Wszyscy nieumarli (nie zmieniając HP, tylko Obrażenia i Obrona)
- Błotny Wąż
- Ognisty Jaszczur
- Poszukiwacze
- Cieniostwór
- Goblin wojownik
- Goblin berserker
2. Zbroje neutralne, tj:
Zbroja z płytek pełzaczy
Zbroja orka
Pancerz mistrza zabójców
- przywrócono stare wartości z patcha 1.2
- Dodano odpowiedniki zręcznościowe
3. Bosper daje nam zbroje pod zręczność za:
Za wykonanie questa "Zbroja Barema" - Pancerz z płytek pełzacza
Za wykonanie questa "Zemsta Ur-Thralla" - Pancerz łowcy orków
Za wykonanie wątku zabójców, w 5 rozdziale Bosper da nam ostatnią zbroję (najlepszą)
4. Poszukiwacze używają czaru Szał Beliara zamiast Kula Śmierci
5. Obniżono cenę nowych kosturów dostępnych do kupienia w rozdziale 4
6. Wątek zabójców można skończyć w 1 rozdziale
7. Zniszczenie ożywieńca zadaje 800 obrażeń nieumarłym(usunięto dodatkowe obrażenia od inteligencji) zamiast 1600
8.Czarne trolle teraz zostawiają po 1 punkcie nauki.
9. Panowie Cienia powinni już normalnie używać swoich... Legendarno-Magiczno-Epickich broni.
10. Nowy dialog z Kreolem w rozdziale 5 (tylko jeśli jesteśmy nekromantą, powiedzieliśmy mu o zniknięciu Xardasa i wyczyściliśmy wieżę nekromanty)
11. Nie trzeba być Nekromantą/Nowicjuszem Mroku aby dostać zadanie z sercami orków dla Xardasa
12. Teraz Xardas właściwie sprawdza naszą gildię i po otrzymaniu Necronomicona da nam nagrodę w zależności od naszej gildii


Download:

// 08-07-2017 - Nowy link, poprawiono obrażenia mieczy nieumarłych, obrony goblina wojownika i orków wojowników (wzmocnione obrażenia delikatnie)

//12-07-2017 - Nowa wersja, do pobrania obie

//16-07-2017 - Nowy patch, dodano link i changelog
Jeżeli sami macie jakieś propozycje, zróbcie większą listę i mi można podsyłać na PW. Jednak pamiętajcie że tylko i wyłącznie skrypty, żadnych ZEN'ów, tekstur, dźwięków.

Stare save'y działają, jednak potwory na mapie, na której jesteśmy aktualnie i już odwiedzone przez nas ("wygenerowane") , będą miały stare wartości. Dlatego dla pełnego komfortu gry, lepiej zacząć nową grę.



Instalacja:
Linki do patcha 1.3.1:
https://mega.nz/#!iVIXyTDZ!TUKK-dv7M66yCX8iF8IBJ3INpErDxlve5Ez2SDOxMEo
http://chomikuj.pl/Mateusz2205/Returning++PRO+PL/Patch+PL

Link do Patcha 1.2 (Nie wymagany do 1.3.1/Alternatywa) - Upload by Silverek:
http://catshare.net/RCgvOt7mhwXPpXXb
http://chomikuj.pl/Mateusz2205/Returning++PRO+PL/Patch+PL/Patch_1.2_PL,5795903588.rar(archive)

Instalujemy 1.2 bądź 1.3.1
Potem tylko plik .mod mojego patcha umieszczacie w folderze Gothic II/Data/modvdf

 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

darekstrzalka4

darekstrzalka4

Użytkownicy
posty86
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten patch to poprostu 1.2..  Zamiast to udostępniać, mogłeś to zostawić dla Siebie i innych. Jakby miał wyjść patch 1.3.3 to by tylko lekko zmniejszył staty tych mocnych stworów, ale tez ulepszył niektóre bossy np Kruka, i słabszych przeciwników.  Według mnie ;)
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Ten patch to poprostu 1.2..  Zamiast to udostępniać, mogłeś to zostawić dla Siebie i innych. Jakby miał wyjść patch 1.3.3 to by tylko lekko zmniejszył staty tych mocnych stworów, ale tez ulepszył niektóre bossy np Kruka, i słabszych przeciwników.  Według mnie ;)

I tak nie ważne ile byś wzmocnił Kruka, w kopalni złota jest zwój wiru. Kruk pada na strzał. Więc wzmacnianie go jest zupełnie bezsensowne.

I czy ja wiem czy takie 1.2 Bossy które wzmocnił Thompson nie ruszałem. Są na takim poziomie jakim były. Poza tym, masz wszystko co było w 1.3.2 z tą różnicą że masz powrót do w miarę normalnego balansu.

Dlatego nazwałem go nieoficjalny. Jeżeli nie pasuje nazwa, mogę śmiało zmienić na cokolwiek innego. Napewno się znajdą ludzie, którym mój patch będzie odpowiadał. :)
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Czyli rozumiem że smoki są tak silne jak na 1.3.2, tylko np: takie wargi są osiągalne w r1?
I oczywiście magiczne bronie działają? :P

I reszta bossów jest taka jak na 1.3.2?
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Jak najbardziej. Wszystko masz opisane w changelogu.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Diilmach

Diilmach

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla mnie bomba. 1.3.2 to tylko moim zdaniem strata czasu na bicie tych moobow. Jezeli naprawde ktos ma czas na bicie tego po 10 minut to moze grac spokojnie. Takto nie jest trudne do przejscia. Dotarlem do R3, ale bicie tego juz po prostu mnie znudzilo. W ta wersje chetnie zagram. Pozdrawiam.
 

Ark

Ark

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Ark

Nieoficjalne patche by Nergal
#6 2017-06-26, 16:03(Ostatnia zmiana: 2017-06-27, 13:47)
Masz wyczucie czasu, właśnie dotarłem do IV rozdziału, gdzie mój łowca smoków 150 Siły ma problem z dotarciem do smoka bo bicie jednego mooba zajmuję 20minut, a jeden ork wpuszcza srogie lanie połowie Khorinis. ;D

Podsumowując, dziękuje. Przyda się, bez dwóch zdań.
Pozdrawiam.

Edit. Jest jakiś sposób by na starym save wygenerować od nowa wszystkie odwiedzone światy?

Edit 2. Ano jest sposób! Tylko trochę zagmatwany, wrzucam może ktoś z nielicznych skorzysta.
W folderze \saves_rebalance_2.1_pl mamy zapisy, szukamy tam \savegame1 - folder odpowiada za pierwszy slot sejvów w grze, otwieramy go. Mamy tu cztery podstawowe pliki zawierające naszą postać, wykonane questy itd. - Ich nie ruszamy, są nam potrzebne.
-SAVEDAT.SAV
-SAVEINFO.SAV
-THUMB.SAV
-SAVEHDR.SAV

Reszta plików odpowiada zaś za już wcześniej wygenerowany świat np.
-OLDWORLD.SAV (Górnicza Dolina)
-NEWWORLD.SAV (Jeżeli się nie myle to Khorinis)

Musimy usunąć plik odpowiadający za wygenerowany świat oprócz tego na którym aktualnie się znajdujemy, czyli usuwamy info o Khorinis zostawiając Górniczą Dolinę. Przy przejściu do Khorinis gra wygeneruje nam ponownie świat z tym mykiem, że będzie on od I rozdziału. Potem będąc w Khornis robimy zapis, usuwamy z folderu informację o Górniczej Dolinie i wchodzimy do lokacji. Tym sposobem gra wygeneruje nam ponownie Górniczą Dolinę.

Nieścisłość w tym wszystkim jest niestety taka, że światy są generowane od I rozdziału, a edytor rozdziałów nie działa.. Myślę, że jeżeli ktoś jest blisko normalnej zmiany rozdziału to można skorzystać i wówczas większość zmian w świecie będzie na dobrym torze.
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
gdzie mój łowca smoków 150 Siły
150 siły w 4 rozdziale? Na 1.3.2 na tym etapie takie 350 siły to minimum.
 

Ark

Ark

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zauważyłem, tylko skąd ją wziąć.. No cóż, fanem boostowania statystyk z każdego możliwego żarełka nie jestem. Liczyłem, że na poziomie łatwym gra będzie przyjemniejsza, a tu cóż.. kicha. ;D
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Zauważyłem, tylko skąd ją wziąć.. No cóż, fanem boostowania statystyk z każdego możliwego żarełka nie jestem. Liczyłem, że na poziomie łatwym gra będzie przyjemniejsza, a tu cóż.. kicha. ;D

Bo jest o wiele łatwiejsza, co nie znaczy że żeby zdobyć bonusy trzeba się wysilić.

BTW: na 1.3.2 to w R2 150siły to mało...
Dziwi mnie jak ty jarkendar zrobiłeś :P
 

Ark

Ark

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zauważyłem, tylko skąd ją wziąć.. No cóż, fanem boostowania statystyk z każdego możliwego żarełka nie jestem. Liczyłem, że na poziomie łatwym gra będzie przyjemniejsza, a tu cóż.. kicha. ;D

Bo jest o wiele łatwiejsza, co nie znaczy że żeby zdobyć bonusy trzeba się wysilić.

BTW: na 1.3.2 to w R2 150siły to mało...
Dziwi mnie jak ty jarkendar zrobiłeś :P

Zwój zwojem poganiał, a gliczowanie moobów nie było mi wcale takie obce. ;D
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Edit. Jest jakiś sposób by na starym save wygenerować od nowa wszystkie odwiedzone światy?

Edit 2. Ano jest sposób! Tylko trochę zagmatwany, wrzucam może ktoś z nielicznych skorzysta.
W folderze \saves_rebalance_2.1_pl mamy zapisy, szukamy tam \savegame1 - folder odpowiada za pierwszy slot sejvów w grze, otwieramy go. Mamy tu cztery podstawowe pliki zawierające naszą postać, wykonane questy itd. - Ich nie ruszamy, są nam potrzebne.
-SAVEDAT.SAV
-SAVEINFO.SAV
-THUMB.SAV
-SAVEHDR.SAV

Reszta plików odpowiada zaś za już wcześniej wygenerowany świat np.
-OLDWORLD.SAV (Górnicza Dolina)
-NEWWORLD.SAV (Jeżeli się nie myle to Khorinis)

Musimy usunąć plik odpowiadający za wygenerowany świat oprócz tego na którym aktualnie się znajdujemy, czyli usuwamy info o Khorinis zostawiając Górniczą Dolinę. Przy przejściu do Khorinis gra wygeneruje nam ponownie świat z tym mykiem, że będzie on od I rozdziału. Potem będąc w Khornis robimy zapis, usuwamy z folderu informację o Górniczej Dolinie i wchodzimy do lokacji. Tym sposobem gra wygeneruje nam ponownie Górniczą Dolinę.

Nieścisłość w tym wszystkim jest niestety taka, że światy są generowane od I rozdziału, a edytor rozdziałów nie działa.. Myślę, że jeżeli ktoś jest blisko normalnej zmiany rozdziału to można skorzystać i wówczas większość zmian w świecie będzie na dobrym torze.

Na to sam trafiłem, jednak tak jak napisałeś, świat generuje się od rozdziału I. Łącznie z zebranymi przez nas itemkami, rutyny NPC i inne pierdoły. Niestety innego sposobu raczej nie ma. Ja sam osobiście przez to musiałem sobie zacząć od nowa, a już byłem w drodze do 4 rozdziału, ale wolę to aniżeli przebijać się przez hordę szkieletów będąc jednostrzałowcem, czy uciekanie przed każdym napotkanym smoczym zębaczem czy poszukiwaczem :D
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Ark

Ark

Użytkownicy
posty5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czyli ten patch to po prostu modyfikacja patcha 1.3.2 zmieniająca wyłącznie to co jest w changelogu?
Jak wygląda gra na nim, przyjemna? Pytam ponieważ zacząłem grać od nowa na patchu 1.2 I prawdą jest, że jest o wiele przystępniejszy jednakże natrafiłem na dwa problemy. Mianowicie, wytrzymałość wcale się nie generuje, a HP nie wzrastają co poziom, nie wiem czy to było zamierzonym efektem.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Dokladnie. 1.3.2 + zmiany z changelogu.
HP co poziom tylko na b. Łatwym. I u mnie wytrzymałosctez sie nie regeneruje i nie zabiera HP podczas walki gdy masz jej 0. Wg mnie to tylko niepotrzebny bajer ktory bardziej wkurzal i tylko przeszkadzal.

Nie wiem jak to naprawic, moze pozniej do tego siądę.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Raster

Raster

Użytkownicy
posty274
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozumiem, że patch nakładamy na wersje z zainstalowaną 1.3.2?
I jak wygląda kwestia grania nekromantą na tej wersji łatwiej czy trudniej?
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Musi być minimum Patch 1.2

Co do gry nekro, na tym moim patchu nie próbowałem. Ale kto wie, może następnym razem.
Ale myslę, że nie będzie problemów. Nawet na 1.3.2 grając nekro kładło się wszystko nie licząc potworów, które zmieniłem w tym patchu.


ja jestem w 4 rozdziale Łowcą Smoków poziom Normalny na tym patchu i śmiało mogę powiedzieć, że jedynym problemem jest większa grupka elitarnych orków. Co prawda odskakując cały czas i waląc po jednym strzale idzie tak całą ekipę wykosić. No i przyzwany paladyn jest też dośc odporny, ale na odporniejszych nieumarłych jest mieczyk nordmarski. Marvina musiałem użyć raz, bo wg solucji tablica dla Salandrila powinna być przy jednym ze starszych orków przy mostku gdzie w G1 byli strażnicy. Wyrżnąłem większość orków i nie znalazłem tej tabliczki.

Ogólnie mając Zbroję Wybrańca Beliara, obrażenia już nie są takie odczuwalne.
Osobiscie poszedłem schematem -> Zbroja Czeladnika -> Pancerz mistrza zabójców -> Pancerz Pełzacza -> Pancerz Wybrańca Beliara -> Średni Pancerz Łowcy Smoków x5 I narazie czekam, troche jeszcze siły potrzebuję na zbroję Pana Cienia.
Jedyny Mankament to właśnie to, ze nieważne jaką gildią idziesz i tak zbroje gildyjne są o kant ... rozbić.

Też zwaliłem, bo sporo PN wpakowałem w kuszę, którą użyłem może 4 razy. A mogłem spożytkować na siłę u Terinaksa bo nie potrzeba złota. :/

Ale napewno gra się o wiele lepiej na takim patchu. Jeśli ktoś zaczął grać na nim, prosiłbym o jakąś opinię/relację z gry.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Hej. Gram sobie na twoim patchu nekromantą. Kończe powoli Jarkendar. Mam uwagi do wytrzymałości i obrażen dwóch istot. Kąsacz oraz Goblin Wojownik. Te istoty nie powinny być chyba mocniejsze od orków, wargów itp. Obrażenia to jedna sprawa, jak każdy wie grając w gothica obrażeń się unika, więc to  nie jest duży problem, ale obrona i życie to druga sprawa. Myśle, że mogłbyś wziać to pod uwagę jesli nadal pracujesz nad patchem. Pozdrawiam
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Przegiąłem z osłabianiem szkieletów, przywołane szkielety nie nadawały się do niczego. Aktualizacja w 1 poście.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Super! Czegoś takiego szukałem. Patche od Polaków więcej psuły niż naprawiały, ale to jest git. Propsy!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Buub

Buub

Użytkownicy
posty302
Propsy53
  • Użytkownicy
Świetna robota. Potestowałem trochę nekromantę i Prz. Szkielety nareszcie robią co powinny. W końcu trochę przyjemności z gry w tym III rozdziale.

P.S. Wydaje mi się, że Szamani Orków są trochę za twardzi, odporności gdzieś na poziomie elitarnych orków.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry