Spoiler
instance DIA_Lord_Hagen_Pass(C_Info)
{
npc = PAL_200_Hagen;
nr = 1;
condition = DIA_Lord_Hagen_Pass_Condition;
information = DIA_Lord_Hagen_Pass_Info;
permanent = TRUE;
description = "Jak mam się dostać na przełęcz?";
};
func int DIA_Lord_Hagen_Pass_Condition()
{
if(Npc_KnowsInfo(other,DIA_Lord_Hagen_Armee) && (Hagen_BringProof == FALSE) && (Kapitel < 3))
{
return TRUE;
};
};
func void DIA_Lord_Hagen_Pass_Info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_15_00"); //Jak mam się dostać na przełęcz?
if((hero.guild != GIL_NONE) && (MIS_Addon_Vatras_WhereAreMissingPeople == LOG_SUCCESS) && (MIS_Addon_Nefarius_BringMissingOrnaments == LOG_SUCCESS))
{
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_01"); //Mam klucz, który otworzy ci bramę prowadzącą do Górniczej Doliny.
if(MIS_ONARBUSINESS != LOG_SUCCESS)
{
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_02"); //Jednakże, zanim ci go dam - będziesz musiał wypełnić dla mnie inne, nie mniej ważne zadanie.
AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_03"); //Jakie zadanie?
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_04"); //Według dochodzących do mnie plotek Magowie Wody znaleźli jakiś dziwny magiczny portal. I jak rozumiesz - chcę wiedzieć, co kryje się za tym wszystkim.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_05"); //Wyjaśnij wszystko, co będziesz w stanie...(poważnie) Jednocześnie zobaczymy, do czego jesteś zdolny!
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_06"); //No a po tym, oddam ci ten klucz.
AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_07"); //Dobrze, zrobię to.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_08"); //No to idź.
MIS_RAVENTHREAT = LOG_Running;
Log_CreateTopic(TOPIC_RAVENTHREAT,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_RAVENTHREAT,LOG_Running);
B_LogEntry(TOPIC_RAVENTHREAT,"Przed wysłaniem do Górniczej Doliny, Lord Hagen poprosił mnie, żebym dowiedział się wszystkiego na temat tego magicznego portalu, który niedawno został odnaleziony przez Magów Wody. Jest on ciekaw, co się za tym wszystkim kryje i czy nie niesie to ze sobą jakichś zagrożeń.");
}
else
{
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_09"); //Bardzo pomogłeś nam z prowiantem i dam ci wybór.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_10"); //Albo udasz się natychmiast do Górniczej Doliny.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_11"); //Albo wyjaśnisz, co kryje się za portalem Magów Wody.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_12"); //Dla mnie jednakowo ważne jest i jedno i drugie.
CHOOSE_WAY = TRUE;
};
Hagen_BringProof = TRUE;
AI_StopProcessInfos(self);
b_reportcount();
Npc_ExchangeRoutine(VLK_418_Gritta,"TOT");
AI_Teleport(Gritta,"TOT");
B_Kapitelwechsel(2,NEWWORLD_ZEN);
lordinubis.flags = 0;
if(Fernando_ImKnast == FALSE)
{
B_StartOtherRoutine(Fernando,"WAIT");
};
Wld_InsertNpc(BDT_1020_Bandit_L,"NW_TROLLAREA_PATH_47");
}
else
{
if((MIS_Addon_Vatras_WhereAreMissingPeople != LOG_SUCCESS) || (MIS_Addon_Nefarius_BringMissingOrnaments != LOG_SUCCESS))
{
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_13"); //Na początek udowodnisz, że można na tobie polegać i że wywiązujesz się z poleconych ci zadań.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_14"); //Pomagając Magom Wody rozwiązać ich problemy.
}
else if((hero.guild == GIL_NOV) || (hero.guild == GIL_NDM))
{
PrintScreen(PRINT_Addon_GuildNeeded_NOV,-1,-1,FONT_Screen,2);
}
else
{
PrintScreen(PRINT_Addon_GuildNeeded,-1,-1,FONT_Screen,2);
};
B_Say(self,other,"$NOLEARNNOinstance DIA_Lord_Hagen_Proof(C_Info)
};
instance DIA_LORD_HAGEN_PROOFGIVEKEY(C_Info)
{
npc = PAL_200_Hagen;
nr = 1;
condition = dia_lord_hagen_proofgivekey_condition;
information = dia_lord_hagen_proofgivekey_info;
permanent = FALSE;
description = "Czy teraz mogę wyruszyć do Górniczej Doliny?";
};
func int dia_lord_hagen_proofgivekey_condition()
{
if((MIS_RAVENTHREAT == LOG_SUCCESS) || (CHOOSE_WAY == TRUE))
{
return TRUE;
};
};
func void dia_lord_hagen_proofgivekey_info()
{
AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_01"); //Czy teraz mogę wyruszyć do Górniczej Doliny?
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_02"); //Tak. Teraz możesz.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_04_01"); //Dam ci klucz do bramy prowadzącej na przełęcz. Dalej musisz jednak radzić sobie sam. Tej drogi pilnują stada orków.
CreateInvItems(self,ItKe_Pass_MIS,1);
B_GiveInvItems(self,other,ItKe_Pass_MIS,1);
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_03"); //Przejdź przez przejście i trzymaj się drogi do Górniczej Doliny! Odszukaj tam ekspedycję - i jeśli znajdziesz, porozmawiaj z kapitanem Garondem.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Proof_04_02"); //Jeśli ktoś wie jak wygląda sytuacja, to tylko on.
AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_04_02"); //Niech Innos będzie z tobą.
MIS_OLDWORLD = LOG_Running;
Log_CreateTopic(Topic_MISOLDWORLD,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(Topic_MISOLDWORLD,LOG_Running);
B_LogEntry(Topic_MISOLDWORLD,"Lord Hagen chce, abym dostarczył mu jakiś dowód na istnienie armii Zła. Powinienem się udać do Górniczej Doliny i porozmawiać z Kapitanem Garondem.");
AI_StopProcessInfos(self);
};
Skrypt z patcha 1.3.2 więc dalej to działa.