Nieoficjalne patche by Nergal 86699 198

O temacie

Autor Nergal

Zaczęty 20.06.2017 roku

Wyświetleń 86699

Odpowiedzi 198

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Patch jest spoko, ale też nie rozumiem czemu tak narzekacie na 1.3.2?
Grałem paladynem tylko w 2h i dałem radę, czasem trzeba było trochę kombinować, ale się dało zrobić wszystko.

1.3.2 nie jest dla nowicjuszy, to na pewno, ale jeśli ktoś zna na pamięć każdą ważną roślinkę, wie jak wbijać statystyki najbardziej optymalnie jak tylko się da, robi każde Q to bez problemu zrobi 1.3.2, bo fakt jest wymagający ale o to chodzi w gotiku aby było wyzwanie a nie easy mode.
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty171
Propsy12
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
 
Cytuj
Patch jest spoko, ale też nie rozumiem czemu tak narzekacie na 1.3.2?
Grałem paladynem tylko w 2h i dałem radę, czasem trzeba było trochę kombinować, ale się dało zrobić wszystko.

1.3.2 nie jest dla nowicjuszy, to na pewno, ale jeśli ktoś zna na pamięć każdą ważną roślinkę, wie jak wbijać statystyki najbardziej optymalnie jak tylko się da, robi każde Q to bez problemu zrobi 1.3.2, bo fakt jest wymagający ale o to chodzi w gotiku aby było wyzwanie a nie easy mode.
Dokładnie :D Grałem na każdym patchu i na tym było najciekawiej a dlaczego? Bo tutaj w 2 rozdziale nie siekałem wszystkiego Urizielem na 3 strzały mając ponad 300 siły w 2 rozdziale. W sumie to polecam 1.3.2 każdemu kto zna Returninga na pamięć. Chociaż.. jak dla mnie w ReBalance v2.1 i tak najlepszy patch to 1.2. Nie ma tam wielu niepotrzebnych "śmieci" dodanych w późniejszych patchach. I zdecydowanie nie polecam 1.3.1. Gra kończy pod zdobyciu broni magicznej, a szczególnie po zdobyciu Uriziela albo Szponu. Praktycznie wszystko pada na.. 1-2 chity, gdyż są zbugowane obrażenia magiczne.
 

Diilmach

Diilmach

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1.3.2 mnie zanudzilo na smierc po tym jak trzeba bylo bic kilka stworow po 5-10 minut. Doszedlem do R3 i po prostu mnie znudzila ta gra. 1.2 przeszedlem z przyjemnoscia choc troche za latwo po 4 rozdziale. Teraz jest R3 na tym patchu 1.3.3 i jak narazie idzie dobrze.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Świetna robota. Potestowałem trochę nekromantę i Prz. Szkielety nareszcie robią co powinny. W końcu trochę przyjemności z gry w tym III rozdziale.

P.S. Wydaje mi się, że Szamani Orków są trochę za twardzi, odporności gdzieś na poziomie elitarnych orków.

Szamani ? Chyba tylko wersje bossów. Bo wg mnie są na poziomie orka wojownika albo czarnego kusznika.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

paweu

paweu

Użytkownicy
posty64
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ciekawa inicjatywa dla narzekających którzy skarżą się na patch 1.3.2. Niedawno Reta usunąłem po przejściu gry Str. Świątynnym  (1.2). Jak najdzie mnie ochota, chętnie wypróbuję Twój patch. :D
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
1.3.2 mnie zanudzilo na smierc po tym jak trzeba bylo bic kilka stworow po 5-10 minut. Doszedlem do R3 i po prostu mnie znudzila ta gra. 1.2 przeszedlem z przyjemnoscia choc troche za latwo po 4 rozdziale. Teraz jest R3 na tym patchu 1.3.3 i jak narazie idzie dobrze.

Siekałeś stwory p o5-10min bo widocznie ŹLE rozwinąłeś swoja postać, wyobraź sobie że ja takich problemów nie miałem, a do silniejszych potworów podchodziłem wtedy kiedy w końcu sensownie hp im spadało.

W R2 trzeba mieć ponad 200sił aby było ok, i około 180 w jarkendarze.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ok, to, że Ty nie miałeś nie znaczy, że inni nie mieli i że patch jest niepotrzebny. Jeżeli Wam się nie podoba - to po prostu nie ściągajcie.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ok, to, że Ty nie miałeś nie znaczy, że inni nie mieli i że patch jest niepotrzebny. Jeżeli Wam się nie podoba - to po prostu nie ściągajcie.
No spoko, dlatego jest tak jak pisałem wcześniej 1.3.2 to patch dla weteranów którzy znają Gotika returna na pamięć i szukają wyzwania :)
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada

Siekałeś stwory p o5-10min bo widocznie ŹLE rozwinąłeś swoja postać, wyobraź sobie że ja takich problemów nie miałem, a do silniejszych potworów podchodziłem wtedy kiedy w końcu sensownie hp im spadało.

W R2 trzeba mieć ponad 200sił aby było ok, i około 180 w jarkendarze.

180 w Jarku? :O Jak? 94 + bonusy + 10 siły z amuletu, 5 z pasa i 3 z pierścienia to może z 150 wyjdzie, ale 180 ?
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • online
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ale ty wiesz ze Return dodaje  dużo więcej bonusów to jest gra bonusów, nie operuj samymi bonusami z nk  a tymi z reta tez :P może w tym tkwi problem :)
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy

Siekałeś stwory p o5-10min bo widocznie ŹLE rozwinąłeś swoja postać, wyobraź sobie że ja takich problemów nie miałem, a do silniejszych potworów podchodziłem wtedy kiedy w końcu sensownie hp im spadało.

W R2 trzeba mieć ponad 200sił aby było ok, i około 180 w jarkendarze.

180 w Jarku? :O Jak? 94 + bonusy + 10 siły z amuletu, 5 z pasa i 3 z pierścienia to może z 150 wyjdzie, ale 180 ?

Jeśli się chce zabijać w Jarku jakoś normalnie takiego: goblina wojownika, błotne węże.
To 180siły plus smocza zguba musi być i ją właśnie miałem( sam byłem w szoku że mi się udało :) ale jakoś się udało ) po prostu ostro trzeba pakować PN w siłę, a resztę tylko na niezbędne minimum.

z pasa mamy 10 a nie 5, po prostu zdobywamy lepszy pas, jest bodajże w zamku w gd, oraz ulepszoną zbroje str miejskiego, ale zapewniam że JEST to możliwe, bez oszustw.

Już nie pamiętam dokładnie ile miałem bazowej siły ale z biżuterią i pasem miałem około 115siły, potem walnąłem bonusy i dobiłem do 180.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Tylko jak dostaniesz się do GD przed jarkiem? Chyba, że wykonałeś questa dla gildii kupców z Jorą w sposób bez Eliksiru Eligora i Hagen po odwiedzeniu fortu Azgan dał Ci wybór iść do GD bądź zbadać portal.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Diilmach

Diilmach

Użytkownicy
posty20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla zadnych weteranow, wystarcza ludzie, ktorzy przesli returna choc raz i znaja G2NK na pamiec. I widze, ze nie rozumiesz o co mi chodzi. Jezeli masz tyle czas zeby spedzac w returnie 120h+ to ok patch 1.3.2 jest dla Ciebie. Ja gralem na patchu 1.3.2 pierwszy raz widzac returna wiec zadne wyzwanie to nie jest. Tylko czasochlonne.
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Ale ty wiesz ze Return dodaje  dużo więcej bonusów to jest gra bonusów, nie operuj samymi bonusami z nk  a tymi z reta tez :P może w tym tkwi problem :)

No z returningowych można dołożyć zupy z żółwia (jabłka chyba były w nk, nie pamiętam). No i fakt, tych korzeni i tablic jest trochę więcej. Możliwe że nie podliczyłem wszystkiego. :) Kilka razy przeszedłem returna ale chyba wszystkiego nie wyzbierałem, skoro jest szansa w jarku mieć 180 siłki.

Aktualizacja w pierwszym poście.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Tylko jak dostaniesz się do GD przed jarkiem? Chyba, że wykonałeś questa dla gildii kupców z Jorą w sposób bez Eliksiru Eligora i Hagen po odwiedzeniu fortu Azgan dał Ci wybór iść do GD bądź zbadać portal.

Zdaje się że wymóg zrobienia pierw jarku zanim pójdziemy do GD został zniesiony chyba w patchu 1.3.1 albo szybciej :P

Ale tak, quest ze stoiskiem jory zrobiłem w ten sposób że zapłaciłem hajsy za niego, właśnie po to aby mieć dostęp do fortu azgan w r1 dla expa i smoczych korzeni elixirów itp :P

Później trzeba tylko na pałę wbić do zamku, na co potrzebowałem z 20 loadów, bo giniemy na hita góra dwa od orków.
Ale jak już się dostaniemy, to kupujemy czego nam trzeba i jest hajlajf :P
Na ucieczkę podobnie.

Co do PN wydawałem punkty nie licząc siły tylko na: podstawowe skórowanie, kradzież kieszonkową, 29% 2h, 3 poziomy języków, do elixiru siły, być może jeszcze na coś nie pamiętam, ale też na wyrywanie pazurów, serc.

Po za tym gdzieś w połowie jarka miałem około 21-25lvl, już dokładnie nie pamiętam.


BTW: Czasochłonna gra to też jakieś wyzwanie :D
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Zdaje się że wymóg zrobienia pierw jarku zanim pójdziemy do GD został zniesiony chyba w patchu 1.3.1 albo szybciej

Spoiler
instance DIA_Lord_Hagen_Pass(C_Info)
{
   npc = PAL_200_Hagen;
   nr = 1;
   condition = DIA_Lord_Hagen_Pass_Condition;
   information = DIA_Lord_Hagen_Pass_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "Jak mam się dostać na przełęcz?";
};


func int DIA_Lord_Hagen_Pass_Condition()
{
   if(Npc_KnowsInfo(other,DIA_Lord_Hagen_Armee) && (Hagen_BringProof == FALSE) && (Kapitel < 3))
   {
      return TRUE;
   };
};

func void DIA_Lord_Hagen_Pass_Info()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_15_00");   //Jak mam się dostać na przełęcz?
   if((hero.guild != GIL_NONE) && (MIS_Addon_Vatras_WhereAreMissingPeople == LOG_SUCCESS) && (MIS_Addon_Nefarius_BringMissingOrnaments == LOG_SUCCESS))
   {
      AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_01");   //Mam klucz, który otworzy ci bramę prowadzącą do Górniczej Doliny.
      if(MIS_ONARBUSINESS != LOG_SUCCESS)
      {
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_02");   //Jednakże, zanim ci go dam - będziesz musiał wypełnić dla mnie inne, nie mniej ważne zadanie.
         AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_03");   //Jakie zadanie?
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_04");   //Według dochodzących do mnie plotek Magowie Wody znaleźli jakiś dziwny magiczny portal. I jak rozumiesz - chcę wiedzieć, co kryje się za tym wszystkim.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_05");   //Wyjaśnij wszystko, co będziesz w stanie...(poważnie) Jednocześnie zobaczymy, do czego jesteś zdolny!
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_06");   //No a po tym, oddam ci ten klucz.
         AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_07");   //Dobrze, zrobię to.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_08");   //No to idź.
         MIS_RAVENTHREAT = LOG_Running;
         Log_CreateTopic(TOPIC_RAVENTHREAT,LOG_MISSION);
         Log_SetTopicStatus(TOPIC_RAVENTHREAT,LOG_Running);
         B_LogEntry(TOPIC_RAVENTHREAT,"Przed wysłaniem do Górniczej Doliny, Lord Hagen poprosił mnie, żebym dowiedział się wszystkiego na temat tego magicznego portalu, który niedawno został odnaleziony przez Magów Wody. Jest on ciekaw, co się za tym wszystkim kryje i czy nie niesie to ze sobą jakichś zagrożeń.");
      }
      else
      {
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_09");   //Bardzo pomogłeś nam z prowiantem i dam ci wybór.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_10");   //Albo udasz się natychmiast do Górniczej Doliny.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_11");   //Albo wyjaśnisz, co kryje się za portalem Magów Wody.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_12");   //Dla mnie jednakowo ważne jest i jedno i drugie.
         CHOOSE_WAY = TRUE;
      };
      Hagen_BringProof = TRUE;
      AI_StopProcessInfos(self);
      b_reportcount();
      Npc_ExchangeRoutine(VLK_418_Gritta,"TOT");
      AI_Teleport(Gritta,"TOT");
      B_Kapitelwechsel(2,NEWWORLD_ZEN);
      lordinubis.flags = 0;
      if(Fernando_ImKnast == FALSE)
      {
         B_StartOtherRoutine(Fernando,"WAIT");
      };
      Wld_InsertNpc(BDT_1020_Bandit_L,"NW_TROLLAREA_PATH_47");
   }
   else
   {
      if((MIS_Addon_Vatras_WhereAreMissingPeople != LOG_SUCCESS) || (MIS_Addon_Nefarius_BringMissingOrnaments != LOG_SUCCESS))
      {
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_13");   //Na początek udowodnisz, że można na tobie polegać i że wywiązujesz się z poleconych ci zadań.
         AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_01_14");   //Pomagając Magom Wody rozwiązać ich problemy.
      }
      else if((hero.guild == GIL_NOV) || (hero.guild == GIL_NDM))
      {
         PrintScreen(PRINT_Addon_GuildNeeded_NOV,-1,-1,FONT_Screen,2);
      }
      else
      {
         PrintScreen(PRINT_Addon_GuildNeeded,-1,-1,FONT_Screen,2);

      };
      B_Say(self,other,"$NOLEARNNOinstance DIA_Lord_Hagen_Proof(C_Info)
};

instance DIA_LORD_HAGEN_PROOFGIVEKEY(C_Info)
{
   npc = PAL_200_Hagen;
   nr = 1;
   condition = dia_lord_hagen_proofgivekey_condition;
   information = dia_lord_hagen_proofgivekey_info;
   permanent = FALSE;
   description = "Czy teraz mogę wyruszyć do Górniczej Doliny?";
};


func int dia_lord_hagen_proofgivekey_condition()
{
   if((MIS_RAVENTHREAT == LOG_SUCCESS) || (CHOOSE_WAY == TRUE))
   {
      return TRUE;
   };
};

func void dia_lord_hagen_proofgivekey_info()
{
   AI_Output(other,self,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_01");   //Czy teraz mogę wyruszyć do Górniczej Doliny?
   AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_02");   //Tak. Teraz możesz.
   AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_04_01");   //Dam ci klucz do bramy prowadzącej na przełęcz. Dalej musisz jednak radzić sobie sam. Tej drogi pilnują stada orków.
   CreateInvItems(self,ItKe_Pass_MIS,1);
   B_GiveInvItems(self,other,ItKe_Pass_MIS,1);
   AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_ProofGiveKey_01_03");   //Przejdź przez przejście i trzymaj się drogi do Górniczej Doliny! Odszukaj tam ekspedycję - i jeśli znajdziesz, porozmawiaj z kapitanem Garondem.
   AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Proof_04_02");   //Jeśli ktoś wie jak wygląda sytuacja, to tylko on.
   AI_Output(self,other,"DIA_Lord_Hagen_Pass_04_02");   //Niech Innos będzie z tobą.
   MIS_OLDWORLD = LOG_Running;
   Log_CreateTopic(Topic_MISOLDWORLD,LOG_MISSION);
   Log_SetTopicStatus(Topic_MISOLDWORLD,LOG_Running);
   B_LogEntry(Topic_MISOLDWORLD,"Lord Hagen chce, abym dostarczył mu jakiś dowód na istnienie armii Zła. Powinienem się udać do Górniczej Doliny i porozmawiać z Kapitanem Garondem.");
   AI_StopProcessInfos(self);
};

Skrypt z patcha 1.3.2 więc dalej to działa. :D
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Opos123

Opos123

Użytkownicy
posty21
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej,mam takie pytanie : czy jeżeli zacząłem grać na patchu 1.3.3 i wygenerowalem tylko khorinis a potem wgralem patch 1.4 to zrespia mi sie te przedmioty klasowe ? o ile chociażby jeden miał być w khorinis.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Nergal patch jest spoko, rozumiem jego intencje, ale może dałoby radę zwiększyć wyzwanie jakoś?
Tzn może nie przez dodawanie lepszych statów stworom, ale jakieś np: dodanie czegoś ciekawego?

Np: jakieś lepsze stworki gdzieś na mapie itp?
No i czy masz w planach coś jeszcze poprawić?
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
Hej,mam takie pytanie : czy jeżeli zacząłem grać na patchu 1.3.3 i wygenerowalem tylko khorinis a potem wgralem patch 1.4 to zrespia mi sie te przedmioty klasowe ? o ile chociażby jeden miał być w khorinis.

Hmmmm... 1 z przedmiotów wojownika może się nie zrespić, I wszystko zależy od wykonanych questów jeśli chodzi o przedmiot łucznika.

Nergal patch jest spoko, rozumiem jego intencje, ale może dałoby radę zwiększyć wyzwanie jakoś?
Tzn może nie przez dodawanie lepszych statów stworom, ale jakieś np: dodanie czegoś ciekawego?

Np: jakieś lepsze stworki gdzieś na mapie itp?
No i czy masz w planach coś jeszcze poprawić?

Myślę nad usunięciem tricku z przeskokiem progu i wywalenie/osłabienie zbrojek neutralnych (raczej osłabienie) żeby wkońcu te gildyjne miały jakiś sens. No i napewno osłabienie tych mieczy z panów Cienia. Jeżeli wy macie jakieś pomysły, śmiało możecie je wysyłać tu w temacie, ew do mnie na PW.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

maciejdunajec

maciejdunajec

Użytkownicy
posty13
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak byś robił jeszcze jakiegoś pachta to mógłbyś dodać więcej szat dla magów np mag ognia mógł sobie kupić lepszą szatę w 2 roździale z kolei nekro i mag wody takiej opcji nie mają też można by pomyśleć nad jakimś ofensywnym czarem dla nekro na 2 krąg magii. Ale to tylko moje propozycje rób co chcesz :) i props za pachta.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry