[G2NK] Lobos Mod 74696 183

O temacie

Autor Lobos

Zaczęty 4.04.2017 roku

Wyświetleń 74696

Odpowiedzi 183

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lobos

[G2NK] Lobos Mod
2017-04-04, 22:46(Ostatnia zmiana: 2020-09-12, 18:31)

Prolog

Zamierzchłe czasy...
Królestwo Lobosu u szczytu swej potęgi kontynuuje ekspansję... Dzięki sile i potężnej przewadze militarnej szybko podbija i zagarnia nowe krainy. Pan Lobosu uwiedziony wizją nieskończenie rosnącej mocy wysyła ekspedycję - elitarny legion Lobosu złożony z najlepszych żołnierzy armii w pewien osobliwy zakątek krainy - do doliny wilgotnych lasów równikowych obfitującej w złoża złota i magicznej rudy jednak również w siedliska różnych groźnych bestii. Zwabieni pogłoskami o złocie, doliną szybko zaczynają interesować się różnego rodzaju awanturnicy i bandyci.
Następstwem zaistniałej sytuacji jest wydanie przez wielkiego Neptuna, dowódcy całej wyprawy, specjalnego dekretu, iż tylko osoby mające upoważniający glejt mogą przebywać w dolinie.
Wiele tygodni później trójka przyjaciół – farmerów o duszy poszukiwaczy przygód żyjąca z dnia na dzień wizją szybkiego wzbogacenia, porywa się na wyprawę w te niebezpieczne tropikalne tereny niezdając sobie w pełni sprawy z czyhających tam zagrożeń. Po długiej wędrówce przez góry udaję się im bez większego wysiłku odkryć całkiem pustą jaskinię ze skałami złota. Jednak radość niedzielnych poszukiwaczy przygód nie trwa długo...



Słowem wstępu...

Przez ostatnie 10 lat grałem w wiele różnych modyfikacji do Gothica i zawsze marzyłem by stworzyć coś swojego. W ciągu tych lat nagromadziło mi się w głowie bardzo dużo ciekawych pomysłów inspirowanych głównie innymi modami, grami i filmami. Na miare moich możliwości i wiedzy w zakresie modowania staram się przelać najlepsze „moddingowe” inspiracje, pomysły i smaczki które do tej pory poznałem oraz wnieść swoje oryginalne ideę i rozwiązania których zawsze brakowało mi w innych produkcjach, a które będę w stanie wprowadzić do gry i dzięki temu stworzyć modyfikację będącą esencją mojego dotychczasowego doświadczenia z Gothic.



Idea modyfikacji

Czyli to na co szczególnie zwróciłem uwagę to dbałość o szczegóły i logika, by w modzie wszystko znalazło swoje uzasadnienie, niebyło wyrwane z kontekstu, będąc przypadkową pozlepianą modderską fantazją.

Nieprzemyślane kwestie dialogowe i misje, potężne artefakty czy inne „mega” bronie którymi posiekamy większość potworów już w połowie gry to zjawisko, które skutecznie odbiera chęć do gry. Skupiłem się by rozgrywka przybrała bardziej „realną” formę wliczając w to świat, dialogi, ekonomię, postacie, potwory i przedmioty, gdzie super ekwipunek czy złoto nie leżą na ziemi tylko trzeba będzie się o to postarać.

Środowisko gry - Mięso czy inne jedzenie które nadaje się do spożycia nie leży tak po prostu na ziemi bo zaraz obsiadły by je owady, to samo z roślinami które nie wyrosną na pustyni czy na skałach (z jakimiś wyjątkami). Rutyny postaci będą bardziej rozbudowane i zbliżone do realiów.

Balans gry – Odpowiednio dopasowany poziom trudności zapewni, że nigdy nie będzie zbyt łatwo co miało miejsce w oryginalnych częściach gry, do danego etapu gry zostanie dopasowany też odpowiednio zbalansowany ekwipunek do zdobycia. W modyfikacji nie zabraknie broni - mieczy, toporów, biżuteri do noszenia czy bonusowych przedmiotów.
Na tą chwilę w modyfikacji jest dostępne 77 różnych modeli broni do walki wręcz, nie wliczając w to wielu oryginalnych takich jak np. Orkowe topory czy miecze z magicznej rudy.
Do gry dodałem już dużo nowego jedzenia. Większość pożywienia będzie trwale podnosić statystyki postaci po zjedzeniu odpowiedniej ilości.






Co zaoferuje modyfikacja :


- Zróżnicowany klimat gry, od sielanki, mglistych tropikalnych terenów, poprzez słoneczną pustynię, ciemne jaskinie, aż po świątynne mroczne lokacje, groty i nie dokońca jasne paranormalne zjawiska, pełne złowrogiej magii związanej z nimi fabularnie.
- Nowe modele, tekstury i wiele nowych przedmiotów
 (broń, 10 różnych modeli kusz, pancerze, żywność, ulepszacze, rośliny, mikstury, książki, obiekty, budowle)
- Ponad 90 broni do walki wręcz do wykorzystania
- Całkiem nowy spory świat gry z niepowtarzalnym klimatem i dialogami na wysokim poziomie z nową intrygującą fabułą
- Nowe wymagania i statystyki przedmiotów, potworów i postaci.
- Zwiększony zbalansowany poziom trudności (potwory, ekonomia, wynagrodzenia, dostęp do lokacji)
- Nowy wygląd okien, statystyk, przerobione menu i screeny ładowania
- Dbałość o szczegóły (dialogi są spójne, postacie, klimat gry trzyma się porządku, nic nie jest wyrwane z kontekstu)
- Nowe umiejętności
- Nowe rozbudowane monologi (szczególnie alchemia)
- Możliwość wytwarzania przedmiotów
- Ulepszanie ekwipunku za pomocą odpowiednich składników zdobytych w grze.
- Każdy przedmiot znajdzie swoje zastosowanie w grze
- Stałe bonusy po spożyciu określonej ilości różnego rodzaju żywności
- Zmiana stylu chodzenia zależnie od „rangi” bohatera.
- By zarobić będzie trzeba się o to bardziej postarać uczciwą/nieuczciwą pracą lub/i większym wysiłkiem
 (Kasa będzie trudniejsza do zdobycia)
- System rang i awansu w hierarchii gildyjnej.
- Ciekawe zwroty akcji, smaczki i ukryte lokacje
-Dla bardziej ambitnych graczy, którzy lubują się w hack n’ slash czeka niemałe wyzwanie i sporo zabawy. (Zakres wymagań / statystyk broni jest dość szeroki i zaczyna się od 5-tego punktu atrybutu na 300-nym kończąc)

Z modyfikacji ponadto wykluczyłem :
- Magie i możliwość zostania magiem, zwoje nadal będą dostępne
- Próg nauki (Od teraz koszt nauki siły czy zręczności zawsze wynosić będzie 5 punktów)

Wykorzystuję zasoby z modyfikacji :
- L’hiver (modele i tekstury)
- Legend of Ashlun (tekstury)



Trailer moda
https://www.youtube.com/watch?v=3yPPhrV_tMs
Walktrought z moda
https://www.youtube.com/watch?v=2sJWiVX_tvA


Screeny z gry
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler



Informacje ogólne

Modyfikacje zacząłem tworzyć w wigilię 2014 roku i z kilku - miesięcznymi przerwami od gothica kontynnuję ją po dziś dzień,w ciągu niespełna trzech lat projekt przeszedł wiele zmian, z początku uczyłem się projektowania świata i pisania skryptów, wiele z pierwszych projektów zostało przeze mnie później odrzuconych, utraciłem również sporo danych z powodu awarii komputera i musiałem sporo nadrabiać, ale w końcowym rozrachunku wyszło to na dobre.

Szacuję że jeśli nadal będe pracować sam, moda uda mi się skończyć w 2019 roku.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy602
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Screeny się nie wyświetlają
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już nad tym pracuje.
 

Hosni

Hosni

Użytkownicy
posty149
Propsy51
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Powodzenia ;)
 
Użyczyłem głosu w modyfikacjach:
- Wyspa [G1]
- Laer Gjoll [G2]
- Mag [G2]

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Świat bardzo ładny i fajny, bardzo miło że ktoś jeszcze prezentuje swój własny, porządny świat. Powodzenia, wiem że moddowanie może być nurzące i syzyfową pracą, więc z team spróbuj może  :)
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty266
Propsy123
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Całkiem ładnie się to prezentuje
Leci props
 

Shall

Shall

Użytkownicy
Buntownicze Podziemie
posty9
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Buntownicze Podziemie
Powodzenia w Tworzeniu ;)
 
Kapitan Klanu "Shall Never Surrender".

RavenHS

RavenHS

Użytkownicy
posty155
Propsy11
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No nie powiem, świat wygląda dość interesująco.
Na pewno będę oczekiwać tego projektu ;)
Powodzenia i leci PROPS.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dziękuje :) Miło mi to czytać
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Daję propsa, a bardzo rzadko to robię. Dobrze zaprezentowane, mimo wszystko uwierz, że bez Directx 11 byłoby lepiej. Powodzenia w pracach, może za rok albo dwa będzie można znowu zorganizować Dzień Screena :D

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jakaś pomoc z np. zadaniami pobocznymi przyda się?
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabiosek Dzięki, doceniam
@KornikS jasne, odezwę się na priv.

Część nowych tekstur twarzy z moda
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A co to za ciemne twarze :P
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty387
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Skoro do tego momentu żeś sam wszystko stworzył to muszę powiedzieć, że masz talent.
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Chyba Maliksoft je kiedyś udostępnił ;P
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Slejduxx

Slejduxx

Użytkownicy
posty76
Propsy20
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cudnie to wygląda. Props
 

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Wygląda naprawdę interesująco, fajnie że chcesz stworzyć coś nowego od podstaw duże uznanie za to. Będę śledził postępy. Powodzenia!
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabiosek Dzięki, doceniam
@KornikS jasne, odezwę się na priv.

Część nowych tekstur twarzy z moda


Serio dodałeś lil wayne'a? Xdd
 

Blantano

Blantano

Użytkownicy
Gerald z Khorinis
posty1
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Gerald z Khorinis

Blantano

G2NK: Lobos Mod
#19 2017-04-06, 22:25(Ostatnia zmiana: 2017-04-06, 22:35)
Zapowiada się znakomicie, dałbym Ci propsa tylko nie wiem jak to się robi. XD Życzę powodzenia Lobos! ^^
Uwielbiam styl w jakim tworzysz ten świat, nadaje on swojego zajebistego klimatu! :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry