Poleci ktoś? 4520 13

O temacie

Autor JagiiImieny

Zaczęty 5.02.2017 roku

Wyświetleń 4520

Odpowiedzi 13

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Witam.

Poleci ktoś dobrego moda do gothica2 nk ? Przeszedłem ich już sporo z tego forum, ale już nie mogę znaleźć nic dobrego. Jak by ktoś mógł polecić dobrą modyfikację ;)

Pozdrawiam :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Napisz najpierw co przeszedłeś.

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
-zagadka orków
-złote wrota
-edycja rozszerzona
-mroczne tajemnice
-dark saga
-Insygnia
-Bitwa królów
-Karaiby
-Bumshak
-Zemsta beliara
To chyba wszystkie, w które pamiętam, że grałem :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
-zagadka orków
-złote wrota
-edycja rozszerzona
-mroczne tajemnice
-dark saga
-Insygnia
-Bitwa królów
-Karaiby
-Bumshak
-Zemsta beliara
To chyba wszystkie, w które pamiętam, że grałem :)

http://themodders.org/index.php?topic=22803.0

JagiiImieny

JagiiImieny

Użytkownicy
posty45
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
-zagadka orków
-złote wrota
-edycja rozszerzona
-mroczne tajemnice
-dark saga
-Insygnia
-Bitwa królów
-Karaiby
-Bumshak
-Zemsta beliara
To chyba wszystkie, w które pamiętam, że grałem :)

http://themodders.org/index.php?topic=22803.0

No to zabieram się do grania :)

Dzięki :D
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
G2NK:
- Returning
- Na pewno L'hiver Edition (nie grałem , ale miałem takowy zamiar - powiększony świat, nowe tekstury i balans, brak nowych zadań)
G1:
- Czas Zapłaty (mimo wszystko fajny modzik)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
L'Hiver jest okej jeśli tylko wykorzystać go do poprawy tekstur bo jako całość, z nowymi budynkami, itemami może i robi wrażenie, ale kompletnie psuje klimat Gothica i nie polecam grać z nim.

Post połączony: 2017-02-05, 19:04
A Czas Zapłaty także polecam, no, może nawet uda ci si go dokończyć.
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

wiwi

Poleci ktoś?
#7 2017-02-05, 20:34(Ostatnia zmiana: 2017-02-05, 20:42)
Podróżnik - Za Liniami Wroga
G2NK Dirty Swamp PL
Diccuric
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ludzie? A valeya historia wojowniczki? jaktyl?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Akurat jaktyl jakimś arcydziełem nie jest :P
 

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No jaktyl szału nie ma.
 

Żelazko

Żelazko

Użytkownicy
Alt Mac Dupy
posty1099
Propsy1208
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Alt Mac Dupy
Podróżnik Za Liniami Wroga.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Akurat jaktyl jakimś arcydziełem nie jest :P
Czy ja wiem? Co prawda grałem w to przed tymi wszystkimi bajerami i innymi takimi bez których modów się nie tworzy obecnie, ale był innowacyjny, historia była względnie ciekawa chociaż nie podobał mi się zabieg z magiem, kto grał ten wie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A wie ktoś jak się nazywa mod który balansował g2 nk na balans zwykły g2?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry