Gothic Orpheus Mod 20119 37

O temacie

Autor OrpheusProject

Zaczęty 9.11.2016 roku

Wyświetleń 20119

Odpowiedzi 37

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dodatkowy content w uniwersum górniczej doliny pare lat później.. Opis pod filmikiem, wersja wczesna z Creation Kit 64bit.
Uprzedzam pytanie, użyłem niektórych elementów z G1 Loc od Gothic Brothers, gdyż już nie pracują nad tym projektem i dali mi wolną rękę.

https://www.youtube.com/watch?v=DsTnc0uBjcY


Welcome. Today I wanted to present to you one of biggest projects ever made for skyrim (SE). The mod is called Orpheus. It'll be a mod set in the universe of the famous German game, Gothic. It'll be total conversion of the game so you'll be able to see a lot of famillar things from Gothic implemented into the mod. The story starts a couple of years after death of the main hero. You'll be able to visit famous location from Gothic 1 and 2. The storyline itself will be based on the fall of the Myrthana. Scattered towns of the kingdom are weakened after the civil war, but that's not the the most prevalent danger. Massive hordes of orcs have started roaming and pillaging lands of Nordmar. Your story begins when you're caught by orcs and forced to sail with them to the nearby islands of Khorinis, where you wait for execution. The game will run on skyrim engine with a couple of tweaks and fixes. We"ll do our best to recreate the dark climate of Gothic.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Wygląda fajnie, ale ja mydlana bańka znika z oczu cały klimat Gothica, Chyba G1 i G2 nie powinny mieć wiele lepszej grafiki niż mają, to jeden z ich atutów(znaczy się, to tylko moje skromne zdanie)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie to odtworzenie klimatu, jest priorytetem i nie ukrywam że to jest ciężkie. W każdym bądź razie nie zabije to tak jak G4
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A co z prawami?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sama modele nie wyglądają źle. Problem jest z kolorem tekstur, tła, oświetleniem. Jeśli mod ma na celu spróbować zaserwować nam "odświeżoną wersji" gry to te "drobiazgi" powinny być skorygowane. Jeśli była by to nowa historia dziejąca się w świecie gothica na znanych mapach to chętnie bym zagrał w to co już widać na filmiku.
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Yhm, wciąż to early teaser i prace nad landscapem, proporcje są już bardzo pododobne do tych z górniczej doliny i testuje różne efekty ze Skyrim Special Edition.
@Mac Dun Non profit mod
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Yhm, wciąż to early teaser i prace nad landscapem, proporcje są już bardzo pododobne do tych z górniczej doliny i testuje różne efekty ze Skyrim Special Edition.
@Mac Dun Non profit mod
No, ale nie mają problemow wykorzystywania assetow i fabuly podobnej do gothica? Bo takie mody mialy juz problemy o to :)
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej nie, bo dużo modów czy resources z nexusmods miałoby problemy i byłoby usuwane. Do momentu gdy nie będę zarabiał nikt się nie przyczepi więc jest to ostatnia rzecz której bym się obawiał. Wystarczy zobaczyć na te produkcje na telefon, które są wiernymi kopiami z niewielkimi zmianami i jeszcze nawet to jakoś sprzedają.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Wygląda to naprawdę niesamowicie.... Jedynie jak mógłbym to opisać że to współczesny Gothic jak dla mnie :) jedynie trzeba dobrze dobrać kolorystykę i oświetlenie aby jak najlepiej wpisywały się w mroczny klimat tytułu. Ale lokacje nocą robią najlepsze wrażenie:)

Co do praw autorskich to jeżeli dobrze jestem poinformowany to robienie wszelkich modyfikacji i korzystanie z różnych zasobów jest bezproblemowe. Problemy zaczynają się dopiero jak chcemy sprzedawać swój produkt bo wtedy sprzedajemy markę do której nie mamy praw własności.
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@xaradas33 Dzięki wielkie :). Właśnie pracuje nad kolorystyką i oświetleniem w ciągu dnia, niedługo wrzucę kolejny teaser w tym cały zamek z pomieszczeniami. Jeśli chodzi o te prawa to dokładnie tak samo jestem poinformowany, tak jak wspomniałeś problem by był gdybym zaczął to sprzedawać i na tym zarabiać.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
@OrpheusProject :) a twój projekt to tylko projekt graficzny ma być z przeniesioną całą rozgrywką z gothic 1 lub 2 czy modyfikacja opowiadająca nową lub rozszerzoną historię z którejś części?
 

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozszerzona historia, denerwowało mnie że niektóre lokacje z Gothica 1 były niedostępne w 2 części. Tak więc można się spodziewać tego jako całości + dodatkowe opcje typu: bardziej zaawansowane jaskinie, obozy orków, rozszerzone bagna. Chcemy ograniczyć interiory do minimum zachowując przy tym płynność i klimat gry. Mimo że minęło ponad 15 lat od jedynki chcemy by to przypominało lub kojarzyło się grą Gothic w nowszej oprawie, jest to jeden z głównych celów.
 

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy840
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
A już myślałem, że miała miejsce premiera tego niemieckiego moda :hmmm:

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1460398-Ank%C3%BCndigung-Gothic-Orpheus

OrpheusProject

OrpheusProject

Użytkownicy
posty13
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Słyszałem też o tym projekcie, także o innym podobnym o takiej samej nazwie. Ten projekt jest osobną modyfikacją robioną w Creation Kit SE.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Miło będzie zobaczyć gothica w wersji 2016/2017 :) kwestia tego, że w G2 mamy niedostępne sporo lokacji z G1 mogła wynikać z tego, że być może te usunięte lokacje były planem na drugi dodatek do G2, który jak wiemy nigdy nie powstał.
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Miło będzie zobaczyć gothica w wersji 2016/2017 :) kwestia tego, że w G2 mamy niedostępne sporo lokacji z G1 mogła wynikać z tego, że być może te usunięte lokacje były planem na drugi dodatek do G2, który jak wiemy nigdy nie powstał.
Z tego co kiedyś wygrzebałem to jeden z projektów nosił roboczą nazwę "Noc Kruka 2"
i miał on głównie rozszerzyć fabułę w Jarkendarze
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Czy udalo wam sie rozwiazac problem mowionych opcji przez bohatera glownego?
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Miło będzie zobaczyć gothica w wersji 2016/2017 :) kwestia tego, że w G2 mamy niedostępne sporo lokacji z G1 mogła wynikać z tego, że być może te usunięte lokacje były planem na drugi dodatek do G2, który jak wiemy nigdy nie powstał.
Z tego co kiedyś wygrzebałem to jeden z projektów nosił roboczą nazwę "Noc Kruka 2"
i miał on głównie rozszerzyć fabułę w Jarkendarze
O to miło, że podałeś jakąś ciekawostkę. GD i Jarkendar mają predyspozycje do rozszerzenia, więc projekt miał dobrą koncepcje.

A tak pytanko do twórcy: Jakie lokacje będzie oferował mod? Tylko Górniczą Dolinę?
 

CzlowiekGejzer

CzlowiekGejzer

Użytkownicy
Wszyscy skończymy w Choroszczy
posty274
Propsy124
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wszyscy skończymy w Choroszczy
Miło będzie zobaczyć gothica w wersji 2016/2017 :) kwestia tego, że w G2 mamy niedostępne sporo lokacji z G1 mogła wynikać z tego, że być może te usunięte lokacje były planem na drugi dodatek do G2, który jak wiemy nigdy nie powstał.
Z tego co kiedyś wygrzebałem to jeden z projektów nosił roboczą nazwę "Noc Kruka 2"
i miał on głównie rozszerzyć fabułę w Jarkendarze
O to miło, że podałeś jakąś ciekawostkę. GD i Jarkendar mają predyspozycje do rozszerzenia, więc projekt miał dobrą koncepcje.

A tak pytanko do twórcy: Jakie lokacje będzie oferował mod? Tylko Górniczą Dolinę?
Ogólnie projektów było kilka ale ostatecznie żadne studio nie sprostało oczekiwaniom PB bo drugi dodatek miał być stworzony przez inne studio
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A wrzucił byś demo na nexus żeby można było pochodzić po takim świetnym świecie?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry