Skyrim - Enderal 3747 16

O temacie

Autor Quasch

Zaczęty 13.07.2016 roku

Wyświetleń 3747

Odpowiedzi 16

Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy832
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia

Quasch
Bractwo Spolszczenia

Skyrim - Enderal
2016-07-14, 01:55(Ostatnia zmiana: 2016-08-27, 20:24)



Opis modyfikacji:

Enderal jest modem typu total conversion do gry „The Elder Scrolls V: Skyrim” osadzonym we własnym świecie, własnych krajobrazach, tradycji i historii. Jest to wciągająca przygoda z otwartym światem, całkowicie przerobionym systemem umiejętności, w pełni przebudowaną mechaniką rozgrywki oraz ponurą, psychologiczną historią pełną wiarygodnych charakterów. Enderal jest darmowy i wymaga jedynie posiadania (legalnej) wersji TES V: Skyrim (DLC nie są konieczne). Ten mod jest niekomercyjnym projektem grupy SureAI - autorów odpowiedzialnych za takie produkcje jak mod do Obliviona o nazwie „Nehrim: Na skraju przeznaczenia” czy też mod do Morrowinda „Arktwend: Zapomniane Królestwo” (i wiele innych).


Cechy:

* Otwarty świat z własnym lore i ręcznie robionymi, szczegółowymi i różnorodnymi krajobrazami (pustynia, stepy, las, dżungla, ...)
* Niekonwencjonalna historia z psychologiczną i filozoficzną podwaliną
* Niemieckie oraz angielskie napisy wraz z dubbingiem wykonanym przez dziesiątki lektorów, z których wielu posiada profesjonalne zaplecze
* Wieloaspektowe i wiarygodne charaktery mające własne ambicje i pobudki
* Przerobiony gameplay z punktami doświadczenia, elementami survivalu oraz ciężkimi, wymagającymi walkami
* Zmodernizowany system umiejętności z klasami oraz nowymi zdolnościami specjalnymi
* System, który umożliwi graczowi organizację oraz wyposażenie własnych domów
* 30-100 godzin szacowanej rozgrywki (w zależności od sposobu grania)


Screeny:

Spoiler


















Trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=6hrmSD6DZt4


Soundtrack:

http://www.youtube.com/watch?v=pGIWFuwNBdI



Więcej informacji o projekcie: http://sureai.net/games/enderal/

Powoli zabieramy się za to cudeńko :)

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5511
Propsy2160
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Szkoda, że nie zrobili tego na zasadzie DLC, tj. wchodzimy do normalnej rozgrywki normalna postacia i dostajemy info o jakiejs nowej krainie, zadaniach itd. Teraz trzeba wyjebac 3/4 modów ktore mam zeby pograć w to :|
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Evgarr

Evgarr

SoulFire
posty59
Propsy35
Profesjabrak
  • SoulFire
Were - tu jest całkiem nowe lore. Takich krain jak Nehrim czy Enderal nie ma w Tamriel (twórcy nawet w minimalnym stopniu nie nawiązują do TES).
Tak nawiasem mówiąc... Jak może być mod OSIEDLONY we własnym świecie? Prędzej słowo OSADZONY pasuje. Pomijając parę innych wpadek, mod jest naprawdę interesujący - questy, wyspa... wszystko trzyma bardzo wysoki poziom!
 

Rockman90

Rockman90

Użytkownicy
posty9
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Szkoda, że nie zrobili tego na zasadzie DLC, tj. wchodzimy do normalnej rozgrywki normalna postacia i dostajemy info o jakiejs nowej krainie, zadaniach itd. Teraz trzeba wyjebac 3/4 modów ktore mam zeby pograć w to :|


Nic nie będziesz musiał robić z modami
Twórcy piszą:

"When installing Enderal, our launcher will backup your entire Skyrim-directory - in other words, your modded Skyrim will be left untouched."
 

gothic1210

gothic1210

Użytkownicy
posty3323
Propsy2510
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Wygląda to wszystko mega profesjonalnie. Trzymam kciuki za tłumaczenie.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty379
Propsy221
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

Skyrim - Enderal
#5 2016-08-04, 05:56(Ostatnia zmiana: 2016-08-04, 06:09)
Zważywszy na popularność Skyrima to niezbyt dużo powstaje właśnie takich modyfikacji: z nowymi światami, fabułami, postaciami, potworkami itp. itd., chyba najbardziej znany to Faalskar stworzony przez jedną osobę. Problem z grami Bethesdy jest taki, że zwykle moderzy przenoszą się na nowszego TESa. Większość takich dużych modyfikacji powstaje długo, tak, że zdąży wyjść kolejna część TES, więc całe projekty przenoszone są na nowsze silniki. Tak jak na przykład Morrowind na silniku Obka, teraz jest tworzony jako Skywind.
Enderal prezentuje się świetnie, najbardziej ciekawi mnie ten przerobiony gameplay. Widoczki na screenach prezentują się przepięknie, aż chciałoby się już rozpocząć przygodę w tym świecie. Fajnie, że ktoś zajmie się spolszczeniem. Szczerze powiedziawszy to Skyrim jakoś mi nie podszedł. Niby rozegrałem niemal 80 godzin jedną postacią i 30 drugą (musiałem rozpocząć grę od nowa, bo ją troszkę sobie spieprzyłem modami :P) to w ogóle tego nie czuję. Oczywiście zamierzam jeszcze do Skyrima wrócić, jak przejdę kilka gier w które gram obecnie, a pogoda za oknem będzie odpowiadała mniej więcej tej w prowincji Skyrim. Lubię sobie dodatkowo przyklimacić daną produkcję - granie w Gothica gdy deszcz pada za oknem, coś pięknego!. Liczę na to, że Enderal okaże się udaną modyfikacją, bo już teraz zapowiada się lepiej niż niejedna pełnoprawna produkcja.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty379
Propsy221
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już wyszła angielska wersja:
http://www.youtube.com/watch?v=VnracFjiC_k

 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1596
Propsy1730
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Niemiecka brzmiała trochę lepiej :P
 


Quasch

Quasch

Bractwo Spolszczenia
posty264
Propsy832
ProfesjaTłumacz
  • Bractwo Spolszczenia
No cóż, tak jak obiecaliśmy, zabieramy się powoli za tę modyfikację, jednak w tym przypadku jest pewien problem, bowiem wszystko jest w jednym pliku i ciężko jest tak naprawdę podzielić prace. W międzyczasie napisałem z prośbą do SureAI i czekamy na wsparcie (ponoć jakiś rosyjski team również podjął się prac nad tłumaczeniem, więc jestem ciekaw, jak się do tego zabrali). Póki co jedna osoba już tłumaczy i idzie jej całkiem sprawnie :)

Jak może być mod OSIEDLONY we własnym świecie? Prędzej słowo OSADZONY pasuje.
Dzięki, kolego. Faktycznie lepiej będzie pasowało :)

Evgarr

Evgarr

SoulFire
posty59
Propsy35
Profesjabrak
  • SoulFire
Jak może być mod OSIEDLONY we własnym świecie? Prędzej słowo OSADZONY pasuje.
Dzięki, kolego. Faktycznie lepiej będzie pasowało :)
Miło mi :) Z tłumaczeniami jak z kobietą, albo wierne, albo piękne :P

Powodzenia w pracach!
 

wojtek988

wojtek988

Użytkownicy
posty100
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeszedlem Enderala,
szczerze nie wierzylem, że ze Skyrima mozna cos lepszego zrobic od samego Skyrima, a jednak :D Nareszcie zadania nie polegaja na tym ze wszyscy chca czegos z jakichs podziemi. Bledy jakies tam sie zdarzaly, ale naprawde pelna profeska: na reddicie i gdzies tam jeszcze gdzie sie bugi submituje ludzie z SureAi pomagaja na biezaco, tlumacza co nie tak moze byc, daja nieraz szybko jakies tam pliki fixy w razie potrzeby, czeste semi-auto updejty w launcherze sa.

Kawal swietnej gry (nie moda) :)

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1596
Propsy1730
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
szczerze nie wierzylem, że ze Skyrima mozna cos lepszego zrobic od samego Skyrima...
Szczerze to jak dla mnie skyrim nie jest wcale tak dobry. Nie mniej Enderal jest świetny
 


Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty695
Propsy528
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • twój stary
@wojtek988 jak z systemem walki? coś zmienili?

wojtek988

wojtek988

Użytkownicy
posty100
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ja jakichs zmian nie zauwazylem wielkich, wizualnie system walki tak samo wyglada, pozmieniane sa drzewka umiejetnosci, niektore umiejetnosci sa zabrane (a szkoda), a inne dodane
generalnie drzewka umiejetnosci sprawiaja wrazenie okrojonych i jak w 70-80% fabuły byłem to nie miałem co robić z punktami, grałem bron 1h/tarcza, mialem wymaksowana ciezka zbroje do tego, co najwyzej moglem klasc pkty w 2h bron czy tam zlodziejstwo, ale mysle ze to raczej cecha niz wada :P tak jak pisze, szkoda ze okrojono drzewka, bardziej by szlo rozwinac postac, takie mialem wrazenie

Mark56,
no mnie strasznie dobijalo pozniej lazenie po podziemiach i szukanie jakichs czesci i jakichs dupereli w Skyrimie, choc jak spojrzec szerzej to Skyrim- na przestrzeni ostatnich lat wsrod RPGow ktore wychodza- to kawal swietnego RPGa (choc i atak wole Gothica :) )

Mimo wszystko, goraco Wam polecam zagrac w Enderala, nie bede nic opowiadal o zadaniach zeby Wam nie obrzydzic/ nie spojlerowac,  jak powiem ze fabula wciaga to zabrzmi tendencyjnie, jak w kazdego porzadnego RPGa tak i w to po prostu trzeba zagrac,
nie ma co gadac :P

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty695
Propsy528
ProfesjaNierób
  • Zbanowany
  • twój stary
Ok, dzięki za odpowiedź, propsidło leci :)
Szkoda że nic nie zrobili z walką, bez "featurów" z Requiema, Ultimate Combat i Enhanced Animations chyba systemu walki Skyrima nie przełknę  :redface:
Walka ze zwykłego Skyrima wręcz boli.

StoryHelper

StoryHelper

Użytkownicy
posty22
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest na tym forum jakiś temat ukazujący postęp prac nad spolszczeniem do tego moda?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty363
Propsy259
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Na tym forum nie, za to na forum BS tak.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry