ja jakichs zmian nie zauwazylem wielkich, wizualnie system walki tak samo wyglada, pozmieniane sa drzewka umiejetnosci, niektore umiejetnosci sa zabrane (a szkoda), a inne dodane
generalnie drzewka umiejetnosci sprawiaja wrazenie okrojonych i jak w 70-80% fabuły byłem to nie miałem co robić z punktami, grałem bron 1h/tarcza, mialem wymaksowana ciezka zbroje do tego, co najwyzej moglem klasc pkty w 2h bron czy tam zlodziejstwo, ale mysle ze to raczej cecha niz wada
tak jak pisze, szkoda ze okrojono drzewka, bardziej by szlo rozwinac postac, takie mialem wrazenie
Mark56,
no mnie strasznie dobijalo pozniej lazenie po podziemiach i szukanie jakichs czesci i jakichs dupereli w Skyrimie, choc jak spojrzec szerzej to Skyrim- na przestrzeni ostatnich lat wsrod RPGow ktore wychodza- to kawal swietnego RPGa (choc i atak wole Gothica
)
Mimo wszystko, goraco Wam polecam zagrac w Enderala, nie bede nic opowiadal o zadaniach zeby Wam nie obrzydzic/ nie spojlerowac, jak powiem ze fabula wciaga to zabrzmi tendencyjnie, jak w kazdego porzadnego RPGa tak i w to po prostu trzeba zagrac,
nie ma co gadac