Panowie, a poprawicie te bugi?
1.Jak jakiś zwierzak dość blisko ogrodzenia SO zacznie na nas reagować, w obozie robi się raban. Poza tym, przez to ogrodzenie słychać rozmowy, moim zdaniem nie powinno być to możliwe. Bo mur jest gruby.
2.Jak biegamy ze zwojem w ręce (nie wiem, czy z runą też tak jest), to nie słychać dźwięków chodzenia (chyba już tu o tym pisałem...).
3.Zombiak z krypty Miltena nie ma na sobie zbroi Magnata (trochę to głupie, taki pancerz miałby się rozpaść po tylko kilku latach? Moim zdaniem bezsens..).
4.W pokoju na zamku, gdzie zdaje się śpi Thorus i chyba Blizna z Arto, jest świecznik, który wnika w stół (jest źle ustawiony, nie wiem, czy tam na 100%, ale gdzieś blisko na pewno).
5.Usuwanie gruczołów pełzaczy (ich nauka) nie kosztuje nic (a powinna moim zdaniem 1pn, jak pozostałe trofea od Draxa, wtedy byłoby miło, wszystko do nauki za 5pn, połowa zysku z awansu, tak, lubię liczbową harmonię, wszędzie
).
6.Jeden z tych dwóch zębaczy, dość blisko składowiska pod Klasztorem, nie reaguje na nas, z bliska nawet, zupełnie tak, jakby był ślepy/zepsuty, ale pewnie coś mu ze świata zasłania. To ten po prawo, jak się tam wchodzi, można obok niego przebiec, i nic, stoi i mruczy.
7.Zdaje się, szkielety krwawią od obrażeń, ale pewien nie jestem (zawsze daję mało krwi).
8.Stary miecz ma długość zardzewiałego, a znacznie (i bardzo widocznie!!!) krótszy zasięg ataku.
9.Zepsute portale pod wieżą mgieł i nad kopcem rudy (ktoś to tu gdzieś pisał, na forum, że wystarczy je usunąć, i jest ok).
10.No i standard, pewnie się powtórzę - brak opanowania otwierania zamków, a i tak je otwieramy, no i pozyskujemy bez nauki skrzydła krwiopijca (powinna tego uczyć księga o żądłach, moim zdaniem).
11.Tego pewien nie jestem, ale zdaje się, węże błotne nie zabijają, a ogłuszają, potem nas jedzą, a i tak wstajemy...
12.Jak wilki chcą nas zaatakować, to spadając drżą w powietrzu, przez co zwalniają i nic im nie jest, nawet, jak lecą z dość wysoka. To wygląda, jak ten bug z chodzeniem na boki podczas lotu, naszej postaci, ale to naprawił chyba system pack, tamtego już nie.
13.No i coś oczywistego - szata sędziego i ciężka zbroja najemnika ma zły "wygląd"w inwentarzu (każdy wie, o co idzie, co do szaty, mniejsza, ale zbroja to już niefajnie wygląda, a najlepsze, że w G2 ciężka zbroja najemnika w eq wygląda DOKŁADNIE tak, jak w G1 powinna ta właśnie, wiem, raz władowałem tekstury pancerzy z G1 do G2, żeby podmienić na niebieskie głównie te bandytów, i ciężka zbroja najemnika w eq zmieniła teksturę na tą z G1, widać to było, bo tekstury były znacznie lepszej jakości, a skoro tak, to czemu by tego nie przenieść, nie?).
14.Było, ale dodam - drobne a czasem i większe, błędy między tekstem dialogów a dubbingiem (na pewno na początku u Diego, na pewno u Gravo, gdzieś tam, i u Jana, w kwestii rozdrabniacza, innych nie kojarzę, niestety, ale pewnie też są).
15.No i sporo wyciętych kwestii dialogowych (od handlu z Ryżowym, zdaje się, z Bartholo, z Gornem, kto wie, co jeszcze tam jest, i chyba z Diego też..).
16.Kilka kamieni w SK nie ma "masy" (??? No przenikamy przez nie, i tyle, one głównie są na dole kopalni, na takiej jakby półce, jak się idzie w str drugiego orka niewolnika i Asghana, a w jednym kamieniu, chyba, jest grzyb, to znajduje się zaraz pod tym kopaczem przy wyjściu z kopalni, który opycha nam wytrychy).
17.Nie wiem, czy to jest w podstawce, ale jak zmienimy się w chrząszcza i spróbujemy przejść na zamek, to każdy nas atakuje (jakby ktoś normalnie aż tak reagował na robaka, zwłaszcza wszyscy strażnicy w okolicy, i do tego walą z kusz i zachowują się, jak przy ataku NO na SO, no ludzie, trochę to porąbane, wiem, źle jest wejść na zamek na samym początku, bo tam dobry łup, można coś zbugować i td, ale znowu logika powinna zostać jakaś, no i pamiętać należy, że to w G1 była największa wolność i swoboda, duże możliwości, po co to psuć takim kwiatkiem? Nie, ja nie wchodzę na zamek na początku gry, ale jak coś, wolałbym, żeby to chociaż było jakoś normalnie zrobione, taka ukryta opcja na dostanie się tam bezpiecznie, w sumie mało kto da radę zdobyć taki zwój na początku gry, choć potem już prędzej, ale powiem Wam - da się! Już na samym początku, sprytny gracz wyminie zębacze, i dostanie się tam z łatwością, po zwój! Sprawdziłem!).
No na ten czas to chyba tyle, może jeszcze coś wyłapię. Miło, że ktoś cały czas nad tym pracuje, jak byście kiedyś skończyli, to kto wie, może ktoś na podstawie tej łatki wyda jakiegoś moda, z legendarnie niską ilością bugów. Tego sobie, i Wam przede wszystkim, życzę.
I szczęśliwego nowego roku, ludziska!!!