Bardzo dziękuję Panowie za miłe słowa, aż miło się czyta wasze niektóre posty

Miło by było, gdyby twoje nowe stworki posiadały jakieś unikalne przedmioty i trofea
Zastanawiałes się może nad podniesieniem wymagań siły dla broni jedno i dwurecznej?
Moje drobne propozycje na wzbogacenie moda:
1) przepisy kowalskie na ulepszanie broni wypadające z bossów, skrzyń lub za questy
2) wytwarzanie strzał z obrażeniami od lodu, energii i strzały powodujące choroby
3) może jacys poszukiwacze do dodania? 
No wiadomka z tymi łupami

Będą zwiększone wymagania sprzętu i co niektórych perków (perków w stosunku do 3.2).
1) Fajny pomysł

2) Strzały z chorobą odpadają (my jesteśmy cały czas schorowani a wrogom to zwisa po samą ziemię przez brak staminy), dzięki za pomysł z tymi z energią (chciałem tylko dodać lodowe), ogólnie to jeszcze dodam nowe bełty (na razie sobie tylko przetestowałem eksplodujące bełty, przy trafieniu działają jak eksplodujące strzały oczywiście),
3) Ogólnie to myślałem o pojawieniu się nowych uber-przeciwników z biegiem fabuły - po prostu wjebać w ważne opcje dialogowe, np. wybór ścieżki (jakiego bożka wybieramy) komendę która zespawnuje coś tu i tam. Co do poszukiwaczy, to nie mają za bardzo prawa bytu w Gothic 3,
@Squerol nie myślałeś by spróbować z kontaktować się ludźmi od content moda ? Ogólnie nie będę grał w twojego moda gdyż on skupia się na utrudnianiu rozgrywki ale chętnie zobaczyłbym w trochę łatwiejszej wersji dodane przez ciebie nowości ?
Nie myślałem

Nie wiem nawet jak nasza współpraca mogłaby wyglądać
Łatwiejszej wersji ja na pewno nie zrobię, przykro mi. Albo hardkor albo nic

Co najwyżej jak już skończę to mogę w osobnej wersji mega-drastycznie podrasować obrażenia broni białej (nie trzeba się aż tak naedytować pliczków a efekt łatwiejszej rozgrywki możliwy do uzyskania).
liczę również że powstanie jakiś instalator który ułatwi w dużym stopniu zainstalowanie owej modyfikacji
Też bym chciał instalator. Prosty instalator to to jest chuj, gorzej z takim czymś żeby zedytowało nam plik tekstowy (ge3.ini) podczas instalacji.
Ziomek, jest taka możliwość przeniesienia animacji z R1 do Gothica 3? W gruncie rzeczy to ten sam silnik, tylko zmodyfikowany, a animacje w pierwszym Risenie wyglądają znacznie lepiej.
Nie ziom, słyszałem że wielu próbowało i nie dało rady, ponoć animacje w G3 są jedyne w swoim rodzaju że ni chuja ni kukuryku zaaplikować tam jakiekolwiek animacje z zewnątrz,
Czy jest możliwość wyłączenia speed-hack'a ??
Tak. Niestety rozgrywka dostaje przez to sromotnie po dupie, ostrzegam.
Do
wilczej łatki (
i jej fixa, wymaganego) używasz
TEGO i jak chcesz to też
TEGO (żeby wyłączyć przesadzony wirujący atak dwuręcznych, w przyszłości nie będzie tego trzeba, już się trochę bawiłem i da radę żeby bezi używał oddzielnych plików animacji niż reszta ludzi w grze, na razie mam problemy z kamerą, ale chyba da radę coś z tym zrobić).
Właśnie, co do Risena... Otrzymałem pewne narzędzie od pewnego miłego pana Baltram'a z wog.de (od autora narzędzia, publicznie go nie udostępnia, nie wnikam dlaczego)
Próba na szybkiego - laska, mieczyk i tarcza z Risen'a 1

Na razie tylko pare rzeczy próbowałem, jak wyciągnę jak najwięcej sprzętu co się da to zabiorę się za przeniesienie animowanych modeli (zbroje i potworki) z Risen'a pod kości i animacje z Gothic'a 3 (bynajmniej spróbuję, wskazówki co do tego już dostałem

)
Także napływ nowego contentu wisi w powietrzu
