Miało być o 16, miało być o 18, będzie o 19. Albo lekko przed.
Bitwa 2a - Machina oblężnicza
[/size][/color]
Kategoria: Grafika użytkowa dynamiczna.
Temat: machina oblężnicza, przedogniowa*, niefantastyczna.
Tricount: 4000, może się zmienić.
*Przedogniowa, to znaczy nie: armaty, moździerze, haubice, bombardy itp.
Może to być trebusz, katapulta, balista, mangonela, wieża oblężnicza, taran. Wymogiem jest, żeby było co w takim modelu animować.
Zasady:
- maksymalna ilość trisów (tricount) wynosi 4000,
- nie jest potrzebna tekstura (mapowanie mile widziane, jednakże może być dorobione później),
- praca będzie poddana dwóm ocenom: ocenie publiczności poprzez ankietę, oraz ocenie jury,
- ocenie jury podlegać będzie: jakość modelu (brak błędów, brak niepotrzebnych polygonów), konstrukcja (wymiarowość, wyważenie, "siła rażenia"), animowalność, estetyka prezentacji,
- piękny render nie jest wymagany, ważne, żeby było widać model,
- model musi powstać w czasie trwania konkursu, nie może być wykorzystany stary model.
Składanie prac:
- model w trzech rzutach,
- co najmniej jeden rzut z widoczną siatką,
- plik z modelem (może być na PW).
Można pokazywać WIPy. Jeśli ktoś ma jakieś zastrzeżenia (tricount itp.), proszę pisać, nie bać się. Posty z pytaniem o zasady ("a do kiedy? a ile poly?") nie będą mile widziane.
Czas trwania konkursu: 5 dni, do piątku 18 lipca, do godziny 19:00. Po zakończeniu automatycznie wystartuje następny.
Koncepty - najlepiej Wikipedia (informacje, odnośniki) i oczywiście Google oraz to:
http://www.medieval-castle-siege-weapons.com/index.htmlhttp://www.ggff.rpg.pl/rpg/wfrp/techniki.html - napisane w konwencji fantasy, ale informacje są jak najbardziej realistyczne.
http://www.wojsko18-39.internetdsl.pl/machiny/index.htmlPozdrawiam i życzę miłej zabawy,