Wasze zadania w Zagadce Orków 117900 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 117900

Odpowiedzi 330

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty144
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tytuł: Szpieg Bromora



Opis: W 1. rozdziale udajemy się do Bromora, właściciela Burdelu. Gdy tylko wejdziemy do środka Bromor zagaduje nas czy nie chcielibyśmy sobie dorobić na boku. Odpowiadamy mu, że chętnie i pytamy o co chodzi. On mówi, że to spawa o której chciałby porozmawiać na osobności i każe nam przyjść o północy za sklep rybny Halvora. Gdy się z nim tam spotkamy opowiada on nam, że klienci są nie zadowoleni z usług Sonii, Vanii i Nadii i że jego interes podupada. Pytamy go co my mamy do tego, a on opowiada nam żebyśmy wyciągnęli z dziewcząt dlaczego nie zadowalają klientów. Zgadzamy się i następnego dnia rozmawiamy z dziewczętami:
A) Pierwszy quest związany z zad. głównym:

OPIS:Rozmawiamy z Vanią. Mówi ona nam, że zakochała się w Pecku, strażniku miejskim i że nie chcę już pracować dla Bromora i jednocześnie prosi nas, żebyśmy nie mówili nic Bromorowi i znaleźli jej miejsce gdzie  będzie mogła spać. Wychodzimy z burdelu, idziemy do Eddy i prosimy ją czy Vanja mogłaby u niej spać Edda zgadza się, ale w zamian chce swojego złotego posążka Innosa, który został jej skradziony.Mówi także, że posążek ma charakterystyczną  rysą na spodzie. Posążek znajduje się w magazynie tam gdzie paczka bagiennego ziela. Idziemy po posążek przy okazji w magazynie spotykamy Meldora. Jest strasznie opryskliwy i nie miły w dodatku gdy pytamy go co tu robi krzyczy, że nie nasz interes i każe nam spadać bo inaczej da nam popalić. Mówimy mu żeby się zamkną albo dostanie po mordzie. Niestety nie chce posłuchać i musimy go pobić. Po walce przeszukujemy go i znajdujemy posążek.  Czekamy, aż wstanie i pytamy go o ten posążek. Mówi nam, że ukradł go i miał się tu spotkać z paserem i sprzedać posążek za 500 szt. złota na polecenie Lehmara. Niestety nie chce podać nam imienia pasera. Lecz każe iść z posążkiem do Lehmara i powiedzieć, że Meldor nas przysyła, a Lehmar powie nam co dalej.
(EXP=200)
 Tu mamy dwa rozwiązania:
1)Pierwsze rozwiązanie:
Możemy iść do Lehmara zleci on nam sprzedanie posążka człowiekowi imieniem Firn, który jest jednym z pracowników Garvella za 600 szt. złota. Na pytanie co z tego będziemy mieli odpowie nam, że 20% zysku (to jest 120 szt. zł.) lub miksturę siły. Pytamy gdzie mamy się spotkać z tym Firnem. Lehmar mówi nam, że w magazynie o północy. Udajemy się na miejsce i rozmawiamy z Firnem, że oddamy mu posążek za 600 szt. złota, ale Firn chce dać nam 400 szt. złota. Mamy teraz trzy opcje:
1.Dalej chcemy 600 szt. zł. (niepowodzenie misji) Firn się nie zgadza i odchodzi, a Lehmar staje się nieśmiertelny i nas zabija gdy go o tym powiadomimy.(Exp=0)
2.Chcemy 500 szt. złota (powodzenie misji) dostajemy wybraną nagrodę. Lehmar mówi nam, że jest nie zadowolony, ale przynajmniej go nie oszukaliśmy i pozwala nam wybrać nagrodę.(Exp=250)
3.Bierzemy 400 szt. złota (powodzenie misji) nie dostajemy nagrody.(Exp=50)
2)Drugie rozwiązanie:
Nie zgadzamy się z Meldorem, odnosimy posążek Eddzie i opowiadamy jej o wszystkim. Edda każe przekazać Vanji, że może przyjść mieszkać kiedy tylko chce oraz prosi nas o jeszcze jedną przysługę. Pytamy o co chodzi i dowiadujemy się od Eddy, że Lehmar i Meldor kiedyś ją zgwałcili przez co była w ciąży i poroniła. Znienawidziła go i obiecała sobie, że się zemści. Pytamy co mamy do tego, a ona mówi nam, że chcę abyśmy zabili Lehmara i jego pupilka Meldora oraz pobili Moe. Możemy się zgodzić lub nie. Jeśli się nie zgodzimy będzie to koniec wątku, lecz jeśli się zgodzimy dostajemy nowe zadanie.(Exp=300)
"Zemsta"[Zadanie od Eddy]

OPIS:Pytamy Eddy jaki ma plan. Ona mówi mu, że codziennie późnym wieczorem Lehmar spotyka się z Meldorem w opuszczonym obozowisku rybackim w pobliżu statku paladynów, ale jednocześnie martwi się czy damy radę zbirom. Pytamy się czy coś wymyśliła. Ona mówi, że można by namówić żonę Lehmara Maję żeby otruła męża. Pytamy czy aby na pewno się zgodzi. Edda mówi, że na pewno się zgodzi bo Lehmar traktuję ją jak niewolnicę. Idziemy do Mai i opowiadamy jej o planie Eddy. Maja zgadza się i mówi, że potrzebuje trucizny, która jest bardzo silna i jednocześnie niemożliwa do wykrycia. Niestety ani Constantino, ani Zuris, ani Ignaz nam nie pomogą. Musimy znaleźć do pomocy kogoś innego. Idziemy w tym celu do obozu bractwa i rozmawiamy tam z alchemikiem Jakubem. Po krótkiej rozmowie pomoże on nam jeśli powiemy mu po co nam ona. Mówimy mu prawdę, że chcemy pomóc Eddzie zabić Lehmara. Jakub nagle staje się lekko uradowany i daje nam miksturę.(EXP=100) Na pytanie dlaczego się tak cieszy mówi nam, że przez Lehmara wrzucono go do Kolonii bo był mu winny 100 szt. złota i nie miał z czego oddać, a Lehmar posądził go o kradzież 1000 szt. złota i w rzeczywistości sam okrada ludzi poprzez swoich pomocników i zarabia krocie. Dziękujemy mu i wracamy do Mai, dajemy jej miksturę i przypominamy plan. Idziemy do Eddy powiadamiamy ją o wszystkim i idziemy się przespać. O północy idziemy do obozowiska i rozmawiamy z Meldorem. Mówimy mu, że to jego koniec i zabijamy go. Biegniemy natychmiast do Moe, wyzywamy go, a ten rzuca się na nas. Bijemy go, idziemy do Eddy i opowiadamy jej wszystko. Kobieta natomiast mówi nam, że Lehmar nie żyje.(EXP=250) Następnego dnia idziemy do Mai. Dziękuje ona nam za pomoc i daje klucz do skzyni ze skarbami Lehmara.(EXP=1000) Skrzynia znajduje się tam gdzie zębacze przy murach przy bramie od strony farmy Lobarta. I jest w niej 2000 szt. złota, mikstura zręczności,amulet +15 przed ostrzami, pierścień +5 zręczności i pierścień +5 siły.
B)Drugi quest związany z zad.głównym:

OPIS:Idziemy do Sonii i rozmawiamy z nią. Pytamy czy coś się stało, a ona opowiada nam, że również nie ma ochoty pracować dla Bromora i chce zamieszkać z Valentinem w górnym mieście. Na pytanie dlaczego właśnie z nim odpowiada, że Valentino jej to proponował. Pytamy czy możemy jakoś pomóc, a Sonia każe nam iść do Valentina i zapytać jego. Idziemy do Valentina i mówimy mu, że chcemy pomóc. Okazuje się, że Bromor kazał mu zapłacić 4000 szt. złota za Sonię, ale gdy Valentino mu dał te pieniądze Bromor powiedział, że nie sprzeda Sonii Valentino. Musimy sami kupić Sonię lub znaleźć zastępstwo:
1.Jeśli kupimy Sonję to zadanie Szpieg Bromora anuluje się. Ale dostaniemy 300 szt.złota od Valentino i (EXP=300)
2.Jeśli chcemy znaleźć zastępstwo to musimy iść do Regisa i zapytać czy nie pomoże Valentinowi. Regis nie będzie chętny i zażąda 400 szt. złota i Złotego Sztyletu, który jest w posiadaniu Valentina. Wracamy do Valentina i mówimy mu o żądaniach Regisa ten daje nam 400szt. złota i nie chętnie oddaje swój Zloty Sztylet. Idziemy z powrotem do Regisa i dajemy mu pieniądze i ozdobną broń. Regis zgadza się teraz na pomoc.(EXP=150)
Idziemy do Sonii i powiadamiamy ją aby się spakowała bo niedługo ktoś ją kupi.(EXP=200)  NAGRODA=300 szt. złota od Sonii i 300 szt. złota od Valentina gdy pójdziemy do niego po rozmowie z Sonią.
C)Trzeci quest związany z zad.głównym:

OPIS:Rozmawiamy z Nadią. Pytamy dlaczego jest taka niezadowolona, a ona mówi nam, że Bromor jej za mało płaci i chcę podwyżkę. Nic trudnego. Idziemy do Bromora i rozmawiamy z nim. Bromor zgadza się dać Nadii podwyżkę do 100 szt. złota. Wracamy do Nadii i powiadamiamy ją o pomyślnym wykonaniu zadania. Nadia się ucieszy i podziękuje nam.(EXP=150)

Teraz nie pozostaje nic innego jak pójść do Bromora i opowiedzieć mu o wszystkim, czyli, że Vania i Sonia uciekły bo nie chciały już dla niego pracować, a Nadia chciała więcej zarabiać. Bromor zezłości się, ale da nam nagrodę.

Nagroda:500 szt. złota i miecz ["Lodowa Śnieżyca" OBR. 75 WYM.SIŁA. 80 OPIS:"Na rękojeści jest wyryty napis 'Goose'. Wartość 2500 szt. złota"] EXP=750

TEN MIECZ BĘDZIE NAM POTRZEBNY DO WYKONANIA ZADANIA W OBOZIE ORKÓW W GD. (NAPISZĘ JE PÓŹNIEJ)

Następne zadanie będzie dostępne po wykonaniu zad. Szpieg Bromora

Tytuł:Pracownicy dla Bromora

Opis:Po wykonaniu zadania i odebraniu nagrody Bromor zleci nam kolejne zadanie, a mianowicie będziemy musieli znaleźć mu dwie lub trzy nowe pracownice. Od razu powie nam, że w mieście nie ma co szukać więc powinniśmy poszukać gdzie indziej daje też, że najlepiej jak popytamy Kardifa może on coś będzie wiedział.  Idziemy do Kardifa i pytamy go czy widział gdzieś ostatnio jakieś kobiety. Kadif odpowiada, że nie, ale Jack tydzień temu opowiadał w karczmie, że bandyci zajęli jego latarnie i mieli ze sobą trzy kobiety. Nie pozostaje nam nic innego jak zabić bandytów i uwolnić kobiety. Okazuje się, że są to kobiety z dawnej Kolonii Karnej, a mianowicie Serafia, Sara i Natalia. Pytamy je skąd się tu wzięły, a one opowiadają, że Serafię i Sarę z zamku w Górniczej Dolinie zabrało trzech strażników, których przed chwilą zabiliśmy. Natomiast Natalię znaleźli po drodze do Khorinis była też Chani, ale ona gdzieś uciekła zanim dotarli do latarni morskiej, a resztę już znamy. Obiecujemy, że zabierzemy je do Bromora właściciela burdelu "Czerwona Latarnia" i tam odpoczną. Dziewczęta zgadzają się i dają nam buziaka za ratunek. Gdy już mamy wyruszać Natalia zatrzymuje nas i prosi o odnalezienie Chani. Zgadzamy się(Początek zadania "Na ratunek Chani!") i ruszamy do Khorinis. Po przybyciu do Bromora dziewczęta jeszcze raz nam dziękują i dają nam po jeszcze jednym buziaku. Teraz powiadamiamy Bromora i odbieramy nagrodę.

NAGRODA:500 szt złota; EXP=550

ZADANIE "Na ratunek Chani!" opiszę później.
 
Ukończone Modyfikacje:
Gothic 1
Zagadka Bagiennego Ziela                               
Świat Skazańców
Edycja Rozszerzona 1.4.5 i 1.4.8
Ciemności Gordotha
Czas Zapłaty 1.5
Gothic 2
TheReturning 2.0 (0062) i (0066.1)
L'hiver Edition 0.9.3 i 1.1 PL
Złote Wrota
Bandyci

Jontek89

Jontek89

Użytkownicy
posty7
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kolejne zadania. Tym razem zakończenie wątku Velayi plus jeszcze jedno dodatkowe zadanie.

Tytuł zadania: Kto komu dobrze życzy?

Opis: Chyba każdy kto grał w Gothic 2 Noc Kruka pamięta, że przy ciele rybaka Williama znajdywaliśmy tajemniczą notatkę od kogoś kto chciał mu pomóc wydostać się z niewoli od bandytów. Wątek ten nigdy potem w grze nie miał żadnego wyjaśnienia ani rozwinięcia i to zadanie ma na celu wypełnić tą lukę. Zadanie rozpoczynamy w momencie przeczytania tego listu przy zwłokach rybaka. Po przeczytaniu udajemy się do Saturasa. Arcymag poleci nam odnaleść tego tajemniczego nieznajomego, który pomógł Williamowi gdyż ktoś taki mógłby okazać się nieoceniony przy uwolnieniu porwanych ludzi. Jednocześnie Saturas nas ostrzeże byśmy byli bardzo ostrożni w trakcie poszukiwań tego człowieka w obozie bandytów by nie ściągnąć na niego niepotrzebnej uwagi i niebezpieczeństwa bo reszta bandytów z pewnością by go zabiła za pomoc w ucieczce tamtemu rybakowi. Gdy zdobędziemy już pancerz bandyty udajemy się do ich obozu i rozmawiamy z Sancho pytając go o co chodzi z tym zbiegłym rybakiem, o którym ostatnio słyszeliśmy. Sancho nie będzie miał nam zbyt wiele do powiedzenia bo tamtej nocy widział Williama tylko z daleka na bagnie jak szerokim łukiem omijał jego posterunek i dowiedział się że to był zbieg już po fakcie. Poradzi nam jednak porozmawiać z Frankiem i Ramonem bo powinni coś wiedzieć gdyż kręcą się ciągle przy jedynym wejściu do dalszej części obozu. Franko nie będzie chciał nam w żaden sposób pomóc twierdząc, że to nie nasz interes i powinniśmy się wziąć za jakąś robotę. Ramon również nie będzie chciał poruszać tego tematu ale w jego zachowaniu wyraźnie rozpoznamy, że coś na ten temat wie ale chwilowo nic z niego nie wyciśniemy. W rozmowie z Edgorem, Tomem i Loganem nie dowiemy się niczego konkretnego natomiast Miguel uraczy nas podobną historią do tej którą nam opowiedział Sancho. Zadanie ruszy dalej gdy załatwimy Franka i przejdziemy do dalszej części obozu. Tam również dyskretnie wypytujemy wszystkich czy wiedzą coś na temat zbiegłego Williama ale nie dowiemy nic ponad to że tamtej nocy była w obozie wielka popijawa. Gdy wyleczymy Fortuno z obłędu pytamy się go czy może nam pomóc w wyciśnięciu tego co chcemy się dowiedzieć od Ramona. Fortuno w ramach wdzięczności za wcześniejszą pomoc da nam zupełnie za darmo specjalnego skręta, który mamy przekazać Ramonowi. Udajemy się do strażnika i pytamy się czy ma ochotę na nowy rodzaj skręta. Ten się bardzo chętnie zgodzi po czym gdy już wypali tego skręta stanie się bardzo rozmowny. Opowie nam że w dniu ucieczki Williama większość ludzi w obozie, a szczególnie strażników była tak pijana, że ledwo kontaktowali z rzeczywistością. Większość uznała że po prostu tak mocno się schlała ale Ramon nie bardzo wierzy w tę wersję. Pytamy się dlaczego, a ten nam odpowie że w ciągu dnia poprzedzającego tamtą noc Lucia sprzedawała po śmiesznie niskiej cenie okowitę którą kupił niemal każdy w obozie w tym i Ramon. Sama okowita musiała być z jakiegoś powodu diablo mocna bo Ramon schlał się niemal do nieprzytomności po jednej butelce co powinno być niemożliwe bo ma bardzo mocną głowę do alkoholu i zwykle musi się naprawdę postarać żeby się tak sponiewierać. Udajemy się do Lucii i pytamy ją o to. Ta początkowo nie będzie zbyt rozmowna na ten temat ale po dostaniu 200 sztuk złota chęć na milczenie jej przejdzie. Powie nam że to Lou gdy był jeszcze w obozie zrobił na jej polecenie tą wzmocnioną gorzałę lecz to Scatty był tym który zapłacił jej by posprzedawała za małe pieniądze tą gorzałkę wszystkim w obozie. Dlaczego jednak Scatty to zrobił tego Lucia nie wie. Teraz musimy załatwić sprawę z Estebanem i czerwonymi kamieniami by dostać się na teren kopalni. Gdy już to zrobimy rozmawiamy ze Scattym i pytamy się go o to co nam mówiła Lucia. Ten z początku będzie próbował zaprzeczać ale w końcu da za wygraną i powie nam że to Tom go o to prosił powołując się na jakiś stary dług między nim a Scattym. W trakcie rozmowy wyjdzie na jaw także fakt, że Tom w dzień poprzedzający ucieczkę Williama udał się do kopalni ściskając w ręku jakiś list, a gdy ten wracał żadnego listu już nie miał. Z tymi informacjami idziemy do Toma. Tom będzie początkowo udawał, że o niczym nie wie tak samo jak przy naszej poprzedniej rozmowie ale gdy powiemy mu że dowiedzieliśmy się wszystkiego od Ramona, Lucii i Scattego to ten wreszcie pęknie. Okaże się że choć Tom w ciągu swojego życia niejedno miał na sumieniu to proceder niewolnictwa wyjątkowo go brzydzi tym bardziej że sam był kiedyś niewolnikiem. Tom postanowił w miarę możliwości tak by nie zwrócić na siebie uwagi pomóc wydostać się chociaż niektórym niewolnikom. Ostatecznie udało mu się pomóc jedynie Williamowi, który zginął zaraz po ucieczce z obozu (w tym momencie możemy poinformować Toma o śmierci Williama co oczywiście bardzo go zasmuci). Wkrótce potem wybuchła ta afera z Estebanem i Juanem w wyniku której Tom musiał dać nogę z obozu. Jak się nietrudno domyślić Tom w swojej obecnej sytuacji nie jest w stanie pomagać dalej niewolnikom nawet pomimo tego że Esteban gryzie ziemię więc wracamy do Saturasa. Opowiadamy arcymagowi wszystkiego czego się dowiedzieliśmy. Saturas zmartwi się na wieść, że nie ma co liczyć na pomoc Toma w uwolnieniu niewolników ale i tak nas wynagrodzi za cały nasz wysiłek.

Doświadczenie za zadanie: 500
Nagroda za zadanie: 400 sztuk złota.

Tytuł zadania: Pora na przygodę

Opis: Zadanie to staje się dostępne w 3 rozdziale i po wykonaniu zadania "Przebieranki". W gospodzie "Pod Martwą Harpią" Spotkamy ponownie Velayę. Tym razem jest wyposażona w miecz mistrzowski, ma większe umiejętności walki, a także nosi na sobie pancerz wykuty przez Harada (z wyglądu przypomina skrzyżowanie skórzanej zbroi i kolczugi). Na dzień dobry odda nam resztę swojego długu (czyli 450 sztuk złota) i powie że zna sposób dzięki któremu będziemy mogli dostać odsetki od naszego długu lub nawet coś więcej. Velaya powie nam, że już od jakiegoś czasu zaczęła wzorem Beziego poszukiwanie przygód i choć do tej pory nie miała jeszcze żadnej wielkiej przygody w rodzaju tych którymi zajmuje się Bezi to wpadła na trop czegoś interesującego. Mianowicie opowie nam zasłyszaną przez siebię historię dotyczącą Klasztoru Zmiennokształtynych, którego ruiny zbadał Bezi z Gornem jeszcze pod barierą. Na wieść że jeszcze w kolonii karnej zbadaliśmy te ruiny Velaya bardzo się zdziwi (powie coś w stylu że szybcy jesteśmy) ale ta historia, którą chce nam opowiedzieć nie do końca dotyczy samego klasztoru. Otóż tym tajemniczym bóstwem które czczono w tamtym klasztorze był nikt inny jak Adanos, z tym że wiara i rytuały tamtych mnichów była silnie powiązana z tradycjami druidycznymi (wiadomo, że tamci to mistrzowie przemiany w zwierzęta). W związku z tym klasztor kiedy jeszcze funkcjonował był w posiadaniu najcenniejszego i najpotężniejszego na świecie druidycznego kamienia przemiany - Kamienia Przemiany w Trolla. Wraz z Gornem nie znaleźliśmy wtedy tego kamienia ponieważ został dawno temu jeszcze w czasach sprzed powstania bariery zabrany przez ekspedycję pod przewodnictwem maga o imieniu Menelag. Menelag podobno po zdobyciu kamienia zatarł za sobą wszystkie ślady, że kiedykolwiek tam był i zabił wszystkich innych członków ekspedycji by nikt się nie dowiedział że jest w posiadaniu tego kamienia. Velaya dowiedziała się jednak, że ocalał jeden dokument jednego z członków tamtej ekspedycji ale ten znajduje się w klasztorze, a Velaya jako że jest kobietą nie może tam wejść. Poprosi więc nas o pomoc w dalszych poszukiwaniach gdyż podobno możemy w przeciwieństwie do niej wchodzić do klasztoru. Udajemy się do klasztornej biblioteki i rozmawiamy z Hyglasem czy aby nie wie czegoś na temat ekspedycji Menelaga. Ten stwierdzi, że jest jakiś dokument z jednej z jego wypraw ale ten znajduje się w podziemnej bibliotece klasztoru pilnowanej przez Talamona a tam nikt prócz najwyższej rady nie ma wstępu. Pytamy się czy na pewno nie ma ŻADNEGO sposobu by tam się dostać na co Hyglas stwierdzi, że być może alchemik Neoras nam pomoże. Udajemy się do Neorasa i prosimy go o pomoc w naszej sprawie. Ten stwierdzi że nie jest nam w stanie załatwić dostępu do biblioteki ale on sam ma do niej ograniczony dostęp i może poszukać tego dokumentu za nas ale oczywiście nie za darmo. W zamian chce żebyśmy załatwili mu przepis na Ekstrakt z Czarnokorzenia. Na nasze pytanie gdzie powinniśmy rozpocząć poszukiwania Neoras odpowie że u alchemików. Możemy teraz pytać o ten przepis każdego alchemika z wyspy Khorinis ale właściwą osobą jest zielarka Sagita. Zielarka zgodzi się rozstać z przepisem za jedyne 400 sztuk złota (możemy się z nią trochę potargować ale nie obniży ceny o więcej niż 50 monet). Z przepisem wracamy do Neorasa, a ten powie żebyśmy w sprawie dokumentu zgłosili się do niego jutro. Wracamy do niego następnego dnia. Neoras wręczy nam znaleziony w bibliotece dokument ale zaraz po jego przeczytaniu karze nam go zwrócić bo z biblioteki nie wolno nic wynosić . Ogólnie w dokumencie zapisane będą złorzeczenia i klątwy pod adresem maga Menelaga napisane przez członka ekspedycji imieniem Ron. Oprócz klątw jedyne co Ron napisał w dokumencie to wzmianka, że na tylnej stronie nagrobka jego dziadka wyrył mapę z zaznaczoną lokalizacją kryjówki Menelaga, a także nadzieja, że jeden z braci Rona dorwie Menelaga i się na nim zemści. Po przeczytaniu i oddaniu dokumentu Bezi stwierdzi, że gdzieś już spotkał się z imieniem dziadka Rona ale nie może sobie przypomnieć gdzie. Wracamy do Velayi i zdajemy jej ze wszystkiego relację. W trakcie rozmowy Bezi przypomni sobie że nagrobek dziadka Rona miał już okazję widzieć (znajduje się w małej jaskini znajdującej się w kotlinie przy wieży Xardasa gdzie spotykamy Lestera na początku gry). Udajemy się tam wraz z Velayą, która ma już dosyć tego że omija ją cała zabawa. Na miejscu w jaskini przyjdzie nam stoczyć walkę ze sporą grupą wargów ale wraz z pomocą Velayi ich pokonanie nie powinno być trudne. Następnie ogladamy nagrobek na którego tylnej stronie faktycznie znajduje się toporna ale czytelna mapa okolicy wraz z zaznaczoną dawną kryjówką Menelaga (kryjówka znajduje się niedaleko dawnej siedziby Dextera, trzeba przejść za jego chałupę i idąć wzdłuż stromej górskiej ścieżki dojść do jaskini, w której znajduje się duża grupa nieumarłych). Udajemy się na miejsce z Velayą gdzie czeka nas walka z dużą liczbą truposzy. Na końcu natrafimy na samego Menelaga, którego dosięgła klątwa Rona i stał się nieumarłym. Przy resztkach Menelaga znajdziemy sporo złota i innych kosztowności wraz z Kamieniem Przemiany w Trolla. Niestety ten ostatni jest pęknięty na dwie części czyli jest kompletnie bezużyteczny i bezwartościowy. Velaya będzie bardzo zawiedziona ale na pocieszenie wraz z Bezim stwierdzą, że przynajmniej przeżyli ciekawą przygodę.

Doświadczenie za zadanie: 800
Nagroda za zadanie: Zwrot reszty długu oraz złoto i inne kosztowności znalezione przy Menelagu (ich ilość i wartość do ustalenia dla twórców moda).

Tytuł zadania: Wspólna Noc

Opis: Jest to krótkie zadanie mające być zwieńczeniem Velayowego wątku. Po wykonaniu zadania "Pora na przygodę" Velaya zaproponuje nam randkę w mieście w Gospodzie Pod Tłustym Cielaczkiem (czyli oberża Coragona). Mamy się tam z nią spotkać wieczorem (czyli godzina 19) ale wcześniej prosi nas o zdobycie butelki wina o nazwie Khoriński Merlot bedący specjalnością miejscowego Klasztoru Magów Ognia. Udajemy się do Goraxa i pytamy go o to wino. Gorax powie nam że ma akurat na stanie ostatnią butelkę, za którą zażąda aż 250 sztuk złota. Kupujemy wino po czym o umówionej godzinie udajemy się do oberży Coragona i spotykamy się tam z Velayą. Prowadzimy teraz długą i wyczerpującą rozmowę (wybór tematów rozmowy zostawiam w gestii twórców moda ale dobrze by było gdyby poruszone były kwestie ostatnich wydarzeń, przeżyć Beziego i Velayi w koloni czy może nawet ich przeszłość jeszcze sprzed wrzucenia za barierę). Gdy tematy rozmowy oraz wino się skończy Velaya zaproponuje spędzenie reszty nocy jak na dorosłych ludzi przystało. Niestety ani Velaya ani Bezi nie mają własnej chałupy w mieście, a Hanna bardzo nie lubi schadzek w swojej noclegowni więc pozostaje jedynie burdel. Udajemy się z Velayą do Czerwonej Latarni i pytamy Bromora o wynajęcie pokoju na noc. Ten czując okazję dodatkowego zarobku zażąda 100 sztuk złota zamiast zwyczajowych 50. Płacimy mu i idziemy z Velayą na pięterko we wiadomym celu (tu można włączyć filmik, który wyświetla się normalnie przy naszym każdorazowym spotkaniu z Nadją). Po upojnej nocy Velaya zaproponuje nam swoją pomoc w naszych przyszłych przygodach ale przedtem poprosi Beziego aby powiedział jej swoje imię szeptem do ucha (coby go nie zdradzać w samej grze). Velaya trochę się zdziwi gdy pozna imię Beziego natomiast zadanie się zakończy.

Doświadczenie za zadanie: 300
Nagroda za zadanie: W każdej chwili będziemy mogli przyłączyć do siebie Velayę jako naszego towarzysza aczkolwiek jej pomoc będzie ograniczona jedynie do okolic Khorinis (czyli bez Górniczej Doliny i Jarkendaru).

I tu mała uwaga do wątku z Velayą. Z tego co pamiętam w Global Modzie była możliwość wzięcia na pokład Esmeraldy kilka dodatkowych postaci. Jeśli twórcy moda nie mieliby nic przeciwko to dobrze by było gdyby Velayę można było wziąć ze sobą do Dworu Irdorath (w końcu to byłoby trochę głupie gdyby Bezi wziął z wysypy wszystkich swoich kumpli a nie zabrał swojej kobiety). Wtedy przed wejściem na pokład można byłoby zaimplementować przyjacielom Beziego jakieś komentarze na temat jego kobiety. W samym Dworze Irdorath Velaya mogłaby nam do pewnego stopnia pomóc (coś w stylu pomocy jakiej nam udziela Angar). To tyle jeśli chodzi o Velayowy wątek.
 

Heheszki

Heheszki

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zadania które napisałem kiedyś miały być do tego obozu obok przełęczy do Gd (sorry za błąd ).
Dostanie się do straży jest zbyt łatwe więc można je trochę utrudnić.

Andre mówi nam że samo zostanie obywatelem lub list polecający nie wystarczy i musimy jeszcze zdobyć szacunek innych ważnych strażników.

Szacunek Wulfgara: Przyjście na trening o świcie.
Mika. Za stanie przed bramą nie dostaje wiele pieniędzy. Da nam poparcie za 30szt. złota.
Martin: wykonanie zadania z nocy Kruka.
Ruga: Musimy poszukać jego ucznia wiemy tylko tyle że jest w gdzieś w porcie. Znajduje się na dole magazynu z połową życia bo został pobity. Rozmawiamy z nim i prowadzimy do Rugy.
Pablo: Nie chce z nami rozmawiać bo coś nas łączy z bandytami.
Przekonujemy go mówiąc że Dexter nas szuka i tłumaczymy kto to taki lub jeśli pójdziemy do Martina on opowie mu jakąś historie dlaczego tak jest na naszą korzyść.

Za wszystko 300 expa i upragnione dołączenie do straży miejskiej.

Tytuł: Nie przyjemna warta.
Opis: Ron (strażnik targowiska) ma problemy z brzuchem (strasznie go boli) mówi ze Zuris ma lek bo nie jeden obywatel miał takie same problemy. Zuris daje nam lek za 50 szt zlota i dogaduje że ma tego dość bo nie może w spokoju pracować każe nam rozwiązać zagadkę dlaczego tak jest. Wracamy dajemy lek i dostajemy pieniądze za lekarstwo. Pytamy się czy zawsze ma takie problemy mówi nam że zaczeło się kiedy pierwszy raz zjadł nową potrawę kucharza ( ma mały domek i kuchnię obok darmowego piwa). Idziemy do Kucharza i mówi żeby dał nam przepis na swoja potrawę on go nam nie da więc możemy go pobić ale wszyscy obok nas zaczną atakować beziego. Upijamy kucharza dając mu 7 piw i bez niczego daje nam przepis. Idziemy do Zurisa zabiera przepis i go chowa.
Nagroda: 50 szt złota i 150 expa

U kucharza możemy kupić potrawy z G1 i te nowe. Za kilka monet usmaży nam mięso.

Tytuł: Magia bagna

W GD orkowy szaman mówi nam że czuje od nas aurę przyjemniejszą i bezpieczniejszą niż tą którą pamięta z orkowego miasta i tą która otacza to miejsce. Mimo tego że wygnaliśmy Śniącego z tego świata jego magia pozostaje w tym miejscu a sam orkowy Szaman Ur-har boi się że będzie ona miała zły wpływ na przebywających tu orków i ludzi, musimy poszukać zródła tej magi. Gdzieś w bagnie jest kryształ bronią go zombie (2) w stroju strażnika świątynnego i wojownicze pełzacze podpisane "Sługa śniącego".
Zabijamy przeciwników bierzemy kryształ i udajemy się do szamana.
Musimy się pozbyć magi nie może po prostu rozwalić przedmiotu gdyż cała zła magia ogarnie świat.
Kryształ rozwalimy gdy go osłabimy sam ork tego nie zrobi musimy poprosić o pomoc byłego czarnego maga z Varantu który przybył wraz z orkami rezygnując z wiary w Beliara.
By odprawić rytuał potrzebna jest księga którą posiada handlarz z Varrantu znajdujący się też w obozie orków. Kupujemy za 400szt złota i oddajemy magowi (mówi żeby przyjść jutro rano) Idziemy do maga a obok niego jest szaman jeden z nich daje nam kryształ i każe wyrzucić do wulkanu obok smoka (takie miejsce gdzie wejdziemy w interakcję i będzie napis "wyrzuć kryształ" i "koniec").
Po wszystkim udajemy się do szamana ten nam bardzo gratuluje.
Nagroda: 1000exp Orkowa mikstura siły +3 do siły lub orkowa mikstura zręczności +3 do zręczności albo
orkowa mikstura many +3 do many


Tytuł: "Domowe problemy"

Każda chyba pamięta Kyle z G1 któremu nie odpowiadało to że miał 2 dziury w domu XD
Kyle zaczepia nas (przypomina sobie że to my przechodziliśmy przez jego chałupę) i pyta o pomoc o odzyskanie domu (pilnuje go strażnik  miejski a sam znajduje się naprzeciwko kowala Harada) mówi że nie może powiedzieć że to jego dom bo wiedzą że właściciel został wrzucony zza barierę.
W domu jest skrzynia a w niej akt własności. Były kopacz daje nam klucz do skrzyni i zabieramy zawartość skrzyni dajemy Kayle'owi strażnik odchodzi a były kopacz tam mieszka(strażnik nie będzie nas chiciał wpuścić więc trzeba będzie użyć zaklęcia snu).
Nagroda: 1 Bryłka rudy i 80 exp

Tytuł: Ochrona Akila
Gdy pokonamy najemników Akil zapyta się czy nie chcemy dla niego pracować jako ochrona mówimy że nie mamy na to czasu. farmer zapyta się czy nie znajdzie dla niego ochrony 3 ludzi z czego 1 do pilnowania owiec. Do pilnowania owiec 1 Guy z Starego Obozu G1. Jako obrona Horacy i Rufus dawni zbieracze.
Guy spotkamy przed Martwą harpią a w środku pozostałą 2.
Nagroda: 2 sery i 50 exp
 

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty175
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Dark jest na kilkudniowym wypadzie jak cos wiec pewnie odpowiedzi na temat zadan beda jak wroci ;D
Tak cobyscie sie nie niecierpliwili w niewiedzy
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Wróciłem! Dzięki za kolejną dawkę zadań. W najbliższym czasie zajmę się nimi. Do czasu, aż nie dam odpowiedzi na ich temat, proszę nie zgłaszać kolejnych zadań. Chce się na razie skupić na tym co mi podesłaliście.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty139
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Wróciłem! Dzięki za kolejną dawkę zadań. W najbliższym czasie zajmę się nimi. Do czasu, aż nie dam odpowiedzi na ich temat, proszę nie zgłaszać kolejnych zadań. Chce się na razie skupić na tym co mi podesłaliście.

Czy byłaby taka możliwość aby zaktualizować listę zadań wykorzystanych w modyfikacji?
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

Wasze zadania w Zagadce Orków
#306 2016-08-20, 08:04(Ostatnia zmiana: 2016-08-20, 08:22)
Jest ona cały czas aktualna. Tych zadań jeszcze nie sprawdzałem z tego powodu, że zająłem się robotą w spacerze, a mam jej sporo.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
znalazłem pewną lukę i wpadłem na wydaję mi się ciekawy pomysł jak ją wykorzystać

tytuł zadania "Na mase"

grimbald po tym jak zabijemy czarnego trolla pyta nas czy nigdy nie dziwił nas fakt że nikt nie pozyskuje z nich mięsa ani nigdzie nie można go kupić. Odpowiadamy że pewnie jest trujące dlatego go nikt nie ja, jednak myśliwy próbuje nas przekonać  że to może być dobre na wzrost siły mięśni przecież trolle to góra potężnych mięśni, uczy nas jak wykroić z trolla kawałek mięsa i poleci zapolować na bestie. Wracamy z mięsem do niego jednak na gotowaniu sie nie zna odeśle nas do miasta pytamy eddy w końcu gotuje zupy to może wie co można z tym zrobić. Zna przepis na potrawki z trolla jednak nie jest pewna działania i nie do końca wie jak zneutralizować toksyny, poleci nam zapytać jakiegoś alchemika idziemy do ignaza, ten jednak nie chce się angażować w taki eksperyment, poleci pójście do constantina pomoże nam on jeśli dostarczymy mu 5 rdestów polnych 10 roślin leczniczych i 5 korzeni leczniczych. Po dostarczeniu składników constatnio zdradza nam że dobrze na problemy trawienne i neutralizacje toksyn działa niebieski bez zaleci 3 sztuki na jedna porcje wracamy do eddy mówimy jej o tym potrzebuje ona do potrawki  kawałek mięsa niebieski bez i ryż, o ryż musimy zapytać kogoś z byłego nowego obozu w końcu tam mieli uprawę, gadamy z lares on mówi że się tym nie zajmował, mamy popytać gdzie indziej rozmawiamy z wilkiem on za 100 szt złota da nam kilka porcji ryżu. Wracamy do eddy to na następny dzień przygotuje potrawkę jednak nie chce abyśmy my jej spróbowali musi to być ktos z odpowiednio silnym żołądkiem, nadaje się do tego kowal carl proponujemy mu porcje ten jednak nie chce jeść niczego czego nie zna nie przekonuje go nawet fakt ze to edda przygotowała potrawkę, proponujemy mu piwo potem kolejne i następne aż w końcu carl głodnieje i pyta czy mamy coś do jedzenia dajemy mu potrawke i wracamy następnego dnia leży on w łóżku bo źle się czuje widocznie potrawka mu zaszkodziła, wracamy do constina ten przygotuje lekarstwo jeśli damy mu składniki niebieski bez i ziele lecznicze, dodatkowo powie nam że widocznie proporcja bzu była za mała i trzeba użyć 5 sztuk, dajemy lekarstwo carlowi, zdobywamy nowe mięso które dajemy eddzie, przygotuje dla nas już bezpieczna potrawkę która wzmocni siłę naszych mięśni.

Potrawkę można też zrobić później po wykonaniu zadania odnajdując ryż to już do uznania dla twórców


 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zadanie ciekawe tylko może być problem z ponownym pozyskaniem mięsa tego trola.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
nie musi być czarny troll nawet nie z takim założeniem pisałem to zadanie może być mięso z innego (zwykłego) przecież bez ryżu i tak potrawki nie będzie a jego ilość można ograniczyć poprzez zdobycie go tylko w tym zadaniu i w jakimś innym
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Przeciez od niektorych zadan z tego tematu mozna dostac raka...
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Przeciez od niektorych zadan z tego tematu mozna dostac raka...
@Wowoz wszystkich i tak nie biorę. Biorę te które przemyślane i napisane z głową.

nie musi być czarny troll nawet nie z takim założeniem pisałem to zadanie może być mięso z innego (zwykłego) przecież bez ryżu i tak potrawki nie będzie a jego ilość można ograniczyć poprzez zdobycie go tylko w tym zadaniu i w jakimś innym
No racja. Muszę się zastanowić nad tym zadaniem.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Czy mogę opracować i podać propozycje jakichś nowych zadań w Jarkendarze? Bandyci, Magowie Wody czy Piraci. Zadania dotyczyły by wydarzeń po wątku z Krukiem lub 3+ rozdziału. Oraz czy dobre było by rozwijanie jakiegoś dodatkowego dłuższego wątku nowych wydarzeń w Jakrendarze.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jarkendar całkowicie się nie opłaca, ponieważ od 3 rozdziału będzie już niedostępny. Nie będzie możliwości powrotu tam. Możesz opracować jakieś inne, może być związane z myśliwymi.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Rozumiem. A Magowie Wody zostaną przeniesieni spowrotem do Khorinis czy zostają na niedostępnym obszarze? Bo głównie z myślą o nich mogę coś spróbować zaprojektować
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Do Khorinis wraca tylko Myxir. Pozostsli zostajà w Jarkendarze.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Rozumiem. To niestety moje pomysły chyba prysły ale jakby coś oryginalnego udało się opracować to napisze.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie ma sprawy. Jeśli będziesz miał coś twórczego i ciekawego, to zapraszam.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Po co blokować powrów do Jarkendaru?xDD
 
= D

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Żebyś nie zadawał głupich pytań? To chyba logiczne, że mają jakiś niuans fabularny, by zablokować pójście tam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry