Wasze zadania w Zagadce Orków 171287 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 171287

Odpowiedzi 330

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No to rozbuduj go, bo na razie wygląda jak pisane na kolanie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
No to rozbuduj go, bo na razie wygląda jak pisane na kolanie.
A sam nie zrobiłeś nic w sprawie zadań.
Oceniać najłatwiej...
 

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Co do zadania. Rozwinąłem już je, jednak zanim opublikuję, dokończę jego następną połowę.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Jak idzie selekcja zadań?
Kiedy około będzie cokolwiek wiadomo?
Co prawda ja żadnych zadań nie zamieszczałem, ale prace innych użytkowników (większość) były naprawdę ciekawe, i mam kilku faworytów :)
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Na jutro wszystko będzie już ustalone co i jak. Także, wszystkiego jutro się dowiecie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Lewkooo

Lewkooo

Użytkownicy
posty35
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Będą jakies dodatkowe zadania po zostaniu czeladnikiem u kogoś? Bo zawsze mi tego brakowało
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Raczej nie. Nigdy nie myśleliśmy nad nimi. Być może, jak zostanie nam czasu po zakończeniu tworzenia głównych wątków, zajmiemy się też i tym. Stu procentowej pewności nie daje.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Lewko, zawsze mozesz cos wyskrobac, jak bedzie dobre to przeciez DS to zrobi ;)
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Selekcja dobiegła końca. Po długim czasie sprawdzania zaakceptowałem takie o to zadania:

"Zdeptany zwyczaj" - autor KUBA-4477
"Oddani służbie miastu" - autor KUBA-4477
"Gorąca inwestycja" - autor KUBA-4477
"Bezimienny kontakt" - autor KUBA-4477
"Badania czarnomagiczne" - autor KUBA-4477
"Zaginiony uczeń" - autor KuX
"Złe rośliny" - autor xMefistox
"Kłopot z wargami" - autor KuX
"Trzej muszkieterowie" - autor Dawipir
"Sentezyjne pertraktacje" - autor Dawipir
"Prastare długi" - autor Dawipir
"Z głową w chmurach" - autor Dawipir
"Łowy rozpoczęte" - autor Dawipir
"Przysmak Eddy, Mądrość Garvella" - autor Dawipir
"Sługus czy niewolnik?" - autor Dawipir
"Przesyłka Ognia i Miecza" - autor Dawipir

Autorom gratuluje i jednocześnie bardzo dziękuje za pomoc z zadaniami pobocznymi. W dalszym ciągu proszę Was o podsyłanie kolejnych zadań związanych z obozem orków w Górniczej Dolinie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Kiedy napiszesz piec zadan i nie wejedzie ani jedno ;D
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Te co teraz piszesz na pewno wejdzie :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
"Trzej muszkieterowie" - autor Dawipir
"Sentezyjne pertraktacje" - autor Dawipir
"Prastare długi" - autor Dawipir
"Z głową w chmurach" - autor Dawipir
"Łowy rozpoczęte" - autor Dawipir
"Przysmak Eddy, Mądrość Garvella" - autor Dawipir
"Sługus czy niewolnik?" - autor Dawipir
"Przesyłka Ognia i Miecza" - autor Dawipir
:joy:  :joy:  :joy:
(Radość)
A tak poważnie, Dark, nie za dobrze orientuję się w temacie tej areny orków... Możliwe że miałbym kilka pomysłów, ale prosiłbym o wyjaśnienie mi wszystkiego o tej arenie, najlepiej na PW.
Pozdrawiam.
 

J4nek101

J4nek101

Użytkownicy
Arcymistrz Broni Dwurecznej
posty107
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Arcymistrz Broni Dwurecznej
Marzenie orka
Chodząc po obozie zaczepia nas pewien młody ork. Opowiada  nam że chce zostać wielkim wojownikiem.
Mówi  że do tego musi mieć Ulu-mulu lecz nie jest na tyle silny by zdobyć wszystkie składniki. Potrzebuje on do tego ogon ognistego jaszczura ,róg cieniostwora i kieł trolla resztę rzeczy już ma. Opowiada nam że da nam w nagrodę pas który znalazł na polowaniu.

Post połączony: 2016-06-19, 17:00
Wygnany ork
Pewien ork który jest po za obozem mówi nam że został wygnany z obozu. Ponieważ  przyzwał demona który zabił pewnego orka wojownika. Mówi nam że to nie jego wina ponieważ chciał przyzwać swojego warga. Opowiada nam że pewnie ktoś w nocy zakradł się do jego pokoju i specjalnie podmieniłem zwoje. Stawia on że to morra (najemnik) którego pokonał na arenie ponieważ był jej mistrzem. Udajemy się do najemnika i pytamy się czy to on podmieniłem zwoje. Opowiada nam że to nie on. Wracamy do orka i mówimy że najemnik nic nie powiedział. Więc ork mówi nam że na jutro przygotuje zwój który wyciągnie z niego prawdę. Przychodzimy jutro dostajemy zwój i ruszamy do najemnika okazuje się że go nie ma więc ruszamy z powrotem do orka. Gdy przychodzimy z powrotem zauważamy bijącego się orka z najemnikiem. Ork wygrywa i mówi nam że najemik rzucił się na niego każe nam rzucić na najemnika zwój prawdy. Po wypowiedzeniu zaklęcia rozmawiamy z nim i mówi nam że to on podmienił zwój i że zaatakował orka. Pózniej czar przestał działać i mówi nam że musimy oboje zginąć bo nikt nie może wiedzieć jaka była prawda. (Najemik rzuca sie na nas i atakuje nas musimy go pokonać i zabić)
Rozmawiamy z orkiem i mówimy mu że pomożemy mu wrócić do obozu.
Idziemy do przywódcy orków i mówimy cała sprawę przywódca zgadza się na powrót orka lecz nie da nam żadnej nagrody. Wracamy do orka i mówimy mu że może wrócić do obozu.
Nagroda od orka
-kusza bojowa 
Exp
-250 za zadanie
-200 jeżeli my zabijemy najemnika

Post połączony: 2016-06-19, 17:10
Zmiana warty
Ork strażnik mówi nam że chce odpocząć i każe nam przyjąć jego wartę miedzy północą a rankiem.
Idziemy w nocy pod bramę i przejmujemy jego wartę
Stoimy przy bramie i respią się potwory
-kretoszczur
-wilk
-zębacz
-polny pełzacz
-pomniejszy szkielet
-2 bandytów
Wracamy o świcie do orka strażnika i  mówimy że przejęliśmy jego wartę bardzo on nam za to dziękuje i daje nam w nagrodę hełm najemnika orków albo inną nagrodę
-exp 150
 


Post połączony: 2016-06-19, 17:28
Stary plan kuszy
Pewien ork-kowal zleca nam znalezienie planu starej orkowej kuszy ,która zaginęła kilkanaście lat temu. Opowiada nam że dzięki temu planu wykona lepsze kuszę dla wojowników dzięki czemu wygrają wojnę z palladynami i ich królem. Opowiada nam że plan tej kuszy powinien znajdować się w starej cytadeli orków. Więc  ruszamy odnaleśc plan kuszy ,gdy jesteśmy prawię na miejscu zauważamy palladyna pytam się czy nie widział planu orków powiedział że ma ją przy sobie. Mówimy mu że plan kuszy jest bardzo potrzebny. Pyta się dlaczego mamy kilka kwestii dialogowych
-Kapitan Garond kazał przynieść mi mu plan kuszy ,aby orkowie  nie wygrali wojny -daje nam plan
-chcę stworzyć sobie tą kuszę nie daje nam planu
-po prostu mi ją daj albo sam sobie ją wezmę dochodzi do bójki jeżeli wygramy zabieramy sobie plan i idziemy stąd.
Wracamy do orka i mówimy mu że mamy plan jest zadowolony jeżeli nie mamy planu ork jest zły i nas pobije.
W nagrodę ork ulepszy nam naszą zbroje.
-doświadczenie
250pkt
jeżeli pobijemy palladyna 300doświadczenia
-nagroda ulepszenie zbroje 


Post połączony: 2016-06-19, 19:07
Syn wsród niewolników
Przywódca obozu orków zleca nam odzyskanie jego syna Kr'Varetha ,który ciężko pracuje w kopalni u palladynów. Przywódca mówi ,że palladyni dobrze zabezpieczyli kopalnie przed orkami. Szturm się nie uda ponieważ broń orków jest niczym w porównaniu do brońi palladynów z magicznej rudy. Jedyną opcją jest przechwycenie orka z pod rąk palladynów. Przywódca orków daje nam list który mamy potajemnie wręczyć jego synowi,(list opowiada że niedługo zostanie wyciągnięty z więzienia przez osobę która wręczy mu list )
Przywódca życzy nam powodzenia
i daję nam na drogę pierścień szybkości lub regeneracji życia.
Gdy jesteśmy już w kopalni (kopalnia  w której dostajemy misje na pozbycie się zębaczy) szukamy syna przywódcy. Gdy znaleźliśmy syna dajemy mu list z pozdrowieniami od ojca ork mówi że musi dużo pracować i przeczyta go na jutro. Przychodzimy ponownie do orka i opowiada nam że obmyślił plan ucieczki. Ork mówi że wczoraj gdy pracował odnalazł mały otwór przez który dochodzi światło lecz go ukrył ,aby palladyni go nie zauważyli i nie zamkli tunelu. Ork mówi że o północy kiedy większość palladynów będzie spała wykopią dziurę na powierzchnię. Tak jak mówił ork idziemy do niego o o północy i uderzamy kilofami w ścianę. Gdy wykopiemy mały otwór nagle przychodzą palladyni którzy nas zaczynają atakować. Po kilku ciosach przychodzi wielki odział orków na czele przywódcy który usłyszał odgłos bijących się palladynów. Orkowie roznieśli w pył palladynów. Nagle zagduje nas przywódca obozu orków. Opowiada nam że orkowi szamani przewidzieli niebezpieczeństwo i zebrał najlepszych wojowników i ruszył na pomoc swojemu synowi i tobie. Przywódca dziękuje nam bardzo za rozpętanie chaosu w szeregach palladynów i pomoc w ratowaniu syna
-Exp 750
-Nagroda
Wielki szacunek przywódcy orków i królewski miecz który przywódca otrzymał podczas swej pierwszej wojnie z palladynami  (statystyki sami napiszcie)
 

hihi12

hihi12

Użytkownicy
Degustator efru
posty47
Propsy3
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Degustator efru
jak mam prześć przez przełęcz
 

J4nek101

J4nek101

Użytkownicy
Arcymistrz Broni Dwurecznej
posty107
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Arcymistrz Broni Dwurecznej
chyba nie da rady bo to demo
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
W wersji demo jest to nie możliwe. Z takimi sprawami odsyłam do głòwnego tematu.

Co do tych zadań, to zastanowie się nad nimi. Pamiętaj o tym że ci orkowie to buntownicy, oni nie walczą z ludźmi a ze swoimi braćmi.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Kurde chyba sie troche pogubilem. Ktorzy orkowie w koncu sa buntownikami. GD czy Jarkendar?
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Ci mieszkający w starym obozie na bagnie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Jontek89

Jontek89

Użytkownicy
posty7
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Od razu zaznaczam, że jestem nowy na forum ale tak mnie zaciekawił ten temat odnośnie zadań, że sam postanowiłem dodać jedno zadanie od siebie. Nie przedłużając dalej przejdę do rzeczy:

Tytuł zadania: Tajemnica Chromanina

Opis: Będąc na mieście usłyszymy, że w górnym mieście mieszka jeden osobnik, który jest zapalonym kolekcjonerem wszelkiego typu staroci i rzeczy rzadkich i niezwykłych jak np. różne historyczne dokumenty czy biżuteria. Gdy w końcu dotrzemy do górnego miasta i spotkamy kolekcjonera (niech roboczo nazywa się Erazm) ten opowie nam, że poszukuje rzadkiej i na wpół legendarnej księgi zatytułowanej Chromanin. Oczywiście Bezi miał już z tą księgą do czynienia w koloni, więc opowiada całą historię Erazmowi włącznie z tym co się stało z jej rzekomym autorem. Erazm bardzo się zdziwi ale też zmartwi bo jak wiadomo wszystkie przedmioty włącznie z tymi książkami Bezi stracił gdy Xardas teleportował go ze świątyni Śniącego, a tajemniczy autor nie żyje, więc nie ma go jak o cokolwiek zapytać. Beziowi przyjdzie do głowy, że Xardas może będzie w stanie coś pomóc. Udajemy się więc do Xardasa i mówimy mu w czym rzecz. Ten stwierdzi, że mógłby dokonać przywołania ducha zmarłego autora ale potrzebowałby do tego jakiegoś źródła mocy i część ciała zmarłego najlepiej głowę. W pierwszej kolejności mamy zdobyć głowę bo bez tego nie ma sensu nawet zaczynać. W tym celu udajemy się do wieży mgieł w górniczej dolinie i tam gdzie kiedyś były zwłoki tego gościa zabieramy jego czaszkę. Wracamy do Xardasa i przekazujemy mu naszą zdobycz. Teraz musimy zapewnić źródło mocy niezbędne do przeprowadzenia przywołania. Xardas stwierdzi, że najlepszy do tego celu będzie kamień mocy, który jest niczym innym jak słabszą jednorazową wersją kamienia ogniskującego. Nekromanta sam może taki kamień zrobić ale musimy mu przynieść brakujące składniki. Te składniki to: 5 esencji many, 2 sztuki siarki i 1 bryłka rudy. Po dostarczeniu składników czekamy jeden dzień aż Xardas zrobi ten kamień, po czym wracamy do niego i przeprowadzamy rytuał przywołania ducha. W wielkim skrócie rytuał kończy się niemal jednym wielkim fiaskiem bo choć duch faktycznie się pojawi to jedynie wrzaśnie coś w stylu "Niech będzie przeklęty Szkarłatny Płomień!" po czym zniknie. Xardas wyjaśni nam że Szkarłatny Płomień (w skrócie SP) to nazwa powołanego przez króla Robhara II w czasie wojny z Varrantem zakonu zabójców, którzy w imię Innosa zabijali wszelkiego rodzaju wiedźmy, heretyków, apostatów itp. Owy zakon charakteryzował się brutalną skutecznością i tak daleko posuniętym fanatyzmem, że nawet najbardziej owładnięci religijnym szałem paladyni i magowie ognia to były przy nich baranki. Ostatecznie zakon zaczął sprawiać zbyt duże problemy więc został zdelegalizowany a większość jego członków zabita. Xardas wysunie przypuszczenie, że autora Chromaninów musiał zabić jeden z ocalałych z SP ale nie ma pojęcia, który z więźniów w koloni mógł należeć do tego zakonu. Bezi wpadnie jednak na pomysł, że może pozostali magowie ognia z pod bariery mogli wiedzieć coś na ten temat. Wiadomo, że jedynym magiem ognia z pod bariery który przeżył to był Milten więc to do niego się udajemy. Milten wydaje się wiedzieć o kogo nam chodzi ale jedyną znaną mu osobą, która utrzymywała kontakty z tym gościem ze SP był strażnik Skorpion. Udajemy się więc do Skorpiona a ten powie że szukamy gościa ze SP o imieniu Araz. Araz jak powie nam Skorpion był fanatykiem, który z własnej woli przekroczył barierę by tępić miejscowych heretyków. Sam Araz bardzo rzadko pojawiał się w Starym Obozie i z reguły stronił od ludzi mając w koloni kilka obozowisk miedzy którymi regularnie wędrował. Skorpion poda nam lokalizację jedynego obozowiska które zna. Udajemy się tam (gdzie to dokładnie będzie to niech twórcy moda ustalą to gdzie im będzie wygodnie) i szczęśliwie spotykamy tam Araza. W skrócie Araz jest faktycznie fanatykiem i ma nierówno pod kopułą więc dojdzie do walki z nim (będzie trudnym i niebezpiecznym przeciwnikiem). Gdy tylko zginie obok nas pojawi się duch autora Chromanina. Ten podziękuje nam że pomściliśmy jego śmierć z ręki Araza i w ramach wdzięczności zdradzi nam tajemnicę Chromanina, którą miał nam przekazać jeszcze w koloni (co to za tajemnica to niech twórcy moda wymyślą bo może będą mieć ciekawszy pomysł niż to co chodzi mi po głowie). Wracamy do Erazma i zdajemy mu relację ze wszystkiego co się dowiedzieliśmy. Ten bardzo zadowolony nas wynagrodzi.

Doświadczenie za zadanie: (Tutaj niech twórcy moda ustalą jak im pasuje do balansu rozgrywki ale powinno być dość dużo w końcu to długie zadanie)
Nagroda za zadanie: Napój Władzy ( plus 3 do Siły i Zręczności)

Wyszło mi więcej do napisania niż początkowo planowałem. Jeśli zadanie się spodoba to mogę jeszcze coś wymyślić.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zadanie jest rozbudowane. To dobrze wróży o autorze który je pisał. Pisz dalej.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry