Wasze zadania w Zagadce Orków 138309 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 138309

Odpowiedzi 330

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

Wasze zadania w Zagadce Orków
2016-01-26, 20:16(Ostatnia zmiana: 2016-06-19, 13:30)
Tak jak pisałeś w dyskusji o modyfikacji zakładam temat odnośnie waszych zadań do modyfikacji. Potrzebuje ich sporo, najbardziej pobocznych, a jak wiadomo sam nie wymyśle wszystkich. Proszę o pisanie w sposób czytelny, według schematu:

Schemat:

Tytuł:
Opis:
Nagroda/Doświadczenie:

Do modyfikacji wybiore te które będą ciekawe bądź Zbiorą sporą ilość propsów. Zachęcam do pisania swoich pomysłów. Autor, którego pomysł wystąpi w grze zostanie wpisany w creditsy.

P.S Najwięcej zadań potrzebuje do obozu orków, jako reputacja. Tak dla sprostowania, by później nie pisać że nie poinformowałem ci orkowie zbuntowali się i nie prowadzą wojny z ludzi a walczą przeciwko swoim bracią którzy oblegają zamek. Obóz orków jest w GD.

Liczę na wasze pomysły :)

Zadania które zostaną wykorzystane w modyfikacji:

"Potrzebni strażnicy" - autor Misiex
"Nowy biznes" - autor Misiex
"Trudny przeciwnik" - autor Misiex
"Problemy farmera" - autor SiemaczyS
"Zatrute rośliny" - autor xMefistox
"Kłopot z wargami" - autor KuX
"Nowy ochroniarz" - autor Misiex
"Mięsna rozkosz" - autor Misiex
"Oddani słubie miastu" - autor Kuba - 4477
"Gorąca inwestycja" - autor Kuba - 4477
"Bezimienny kontrakt" - autor Kuba - 4477
"Badania czarnomagiczne" - autor Kuba - 4477
"Misja specjalna" - autor KuX
"Nowy pracownik" - autor KuX
"Zdrada?" - autor KuX
"Myśliwy na farmie" - autor KuX
"Zaginiony uczeń" - autor KuX
"Spotkania myśliwych" - autor Misiex
"Problemy Siekacza" - autor Misiex
"Zdeptany zwyczaj" - autor KUBA-4477
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Tytuł:Wiadomość dla Lorda Hagena
Opis:Trzeba zanieść propozycję pokojową z Obozu Orków do Lorda Hagena.
Nagroda:Doświadczenie:Dostęp do Lorda Hagena  :trollface:, doświadczenie i możliwość zakupienia lepszego pancerza od Orków.

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tytuł:Wiadomość dla Lorda Hagena
Opis:Trzeba zanieść propozycję pokojową z Obozu Orków do Lorda Hagena.
Nagroda:Doświadczenie:Dostęp do Lorda Hagena  :trollface:, doświadczenie i możliwość zakupienia lepszego pancerza od Orków.
Emm... Nie dopisałem że obóz jest w GD. Pomyśl jeszcze i podeślij jakieś, może być nawet konkurs alkoholowy w karczmie obozowej :). Możliwości jest wiele.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Ważną informacją może być wielkość obozu, jego umiejscowienie i jakie ważne budynki tam się znajdują
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Korzystam z zena Caesuma a obóz mieści się w dawnym obozie bractwa. Główny budynek to świątynia w której mieści sie teleport do ich wyspy na której jest jeden z ważnych artefaktów. Do świątyni można wejść dopiero kiedy uzbieramy 75% reputacji. Przed obozem jest mały obóz zwiadowców.
Na usługach tych orków są ludźcy wojownicy, tak jakby najemnicy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Podpierdol zadania z Risena 1 tam w obozie myśliwych było podobnie(no nie licząc orków) :D

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie chce kraść z innych gier, wole oryginalne pomysły :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Misiex

Wasze zadania w Zagadce Orków
#7 2016-01-26, 20:57(Ostatnia zmiana: 2016-01-26, 21:57)
tytuł: Port potrzebuje straży
Mam pomysł na dosyć dużego questa który dzielił się będzie na mniejsze otóż:

Jak wiemy w dzielnicy portowej w khorinis nie ma regularnych patroli straży naszym zadaniem będzie zorganizowanie ludzi którzy będą tam strzegli prawa, o zadaniu dowiadujemy się od lothara który nam opowiada o braku strażników i odsyła do lorda andre ten mówi że nie ma wolnych ludzi i prosi abyśmy poszukali w okolicy,5 powinno wystarczyc, rozpoczynamy poszukiwania pierwszym kandydatem będzie ulbert znajdziemy go w karczmie orlana strażnik z kopalni w gothicu jeden jak wiadomo lubi on zjeść więc aby zgodził się pełnić służbe w mieście musimy zorganizowac mu gulasz od thekli o której słyszał że jest doskonałą kucharką, wybieramy się do niej ,niestety thekla nie ma składników (jak to zawsze bywa) musimy je zorganizowac (liste pozostawiam twórcom) oddajemy jej składniki wracamy do ulberta mamy pierwszego chetnego drugim będzie randolph z farmy akila który na farmie się nudzi i szuka nowego zajęcia, zgodzi się on pod warunkiem że odszukamy jego miecz który zgubił podczas przechadzki po lesie jest on dla niego bardzo ważny bo dostał go od ojca, miecz znajdziemy w jaskini bandytów za farmą akila, oddajemy miecz mamy drugiego chętnego, kolejnym będzie till który ma dosyć bycia popychadłem na farmie swojego ojca i chętnie przyjmie te robote jednak, potrzebuje on jednak treningu doskonałym nauczycilem będzie wilk gdyż i tak on nie ma nic innego do roboty ,ale nie będzie uczył tilla za darmo musimy zorganizować mu 5 skór wargów z których zrobi pancerz dla siebie i swojego podopiecznego, (tutaj dowolność dla twórców możecie stworzyć taki pancerze lub nie wilk może zwyczajnie powiedzieć że zbadał materiał i sie nie nadaje) oddajemy skóry mamy następnego strażnika. następnym kandydatem jest fester nie idzie mu na farmie gdyż najemnicy dają mu zadania poniżej jego umiejętności ,aby mogł zostać strażnikiem musimy pomówić o tym z sylviem sylvio zgodzi się żeby fester opuścił farmę tylko gdy zapłacimy za niego jakieś 500szt złota dodatkowo potrzebujemy zgody lee ten zgodzi się bez problemu gdyż im mniej ludzi sylvia na farmie tym lepiej dla niego, kolejnym kandydatem jest aaron strażnik z kopalni w g1 koczujący niedaleko przejścia do górczniej doliny, jest na nas wkurzony że okradliśmy jego skrzynie jednak i tak nie ma nic do roboty więc przyjmnie te prace tym bardziej że na niej się zna jednak nie będzie tak łatwo gdyż na zamku w górniczej dolinie zostawił w jednej ze skrzyń swój amulecik i chce go odzyskać zanim zajmie się patrolowaniem portu, oddajemy amulet aaronowi i mamy piątego kandydata. Niektórzy z nich jak wiadomo są byłymi skazańcami więc będziemy musieli przekonac lorda andre że się nadają sama ich zgoda nie (ulbert, aaron) co do ulberta opowie on nam że ma znajomego który może za niego poręczyć jest to szanowany obywatel khorinis alchemik salandril dla którego kiedyś pracował jak strażnik zanim zrzucono go do kolonii, aaron nie ma nikogo kto mógłby się za nim wstawić lecz jest doświadczonym strażnikiem więc sądzi że się nadaje a w porcie potrzeba silnych ludzi więc lord andre wyśle na pojedynek z nim pabla ten przegra i aaron będzie mógł zostać straznikiem. tu nasze zadanie się kończy w nagrode dostajemy do wyboru 1000 szt złota eliksir zręczności lub siły

Jest to mój pierwszy pomysł na zadanie tak więc prosze o konstruktywną krytyke mam pomysł jak je rozwinąc dalej jeśli się spodoba jeśli nie trudno.
 

OwcaZagady

OwcaZagady

Bractwo Spolszczenia
Co, roz, co
posty153
Propsy24
ProfesjaProducent
  • Bractwo Spolszczenia
  • Co, roz, co
Tytuł: Ucieczka
Opis: Ramirez kazał uwolnić Chade.
Nagroda/Doświadczenie: Koszulka Chady z autografem
 
Śmierć jest niczym kawałek szynki. Zawsze u mego boku

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

Wasze zadania w Zagadce Orków
#9 2016-01-26, 21:08(Ostatnia zmiana: 2016-01-26, 21:26)
Mam pomysł na dosyć dużego questa który dzielił się będzie na mniejsze otóż:

Jak wiemy w dzielnicy portowej w khorinis nie ma regularnych patroli straży naszym zadaniem będzie zorganizowanie ludzi którzy będą tam strzegli prawa, o zadaniu dowiadujemy się od lothara który nam opowiada o braku strażników i odsyła do lorda andre ten mówi że nie ma wolnych ludzi i prosi abyśmy poszukali w okolicy,5 powinno wystarczyc, rozpoczynamy poszukiwania pierwszym kandydatem będzie ulbert znajdziemy go w karczmie orlana strażnik z kopalni w gothicu jeden jak wiadomo lubi on zjeść więc aby zgodził się pełnić służbe w mieście musimy zorganizowac mu gulasz od thekli o której słyszał że jest doskonałą kucharką, wybieramy się do niej ,niestety thekla nie ma składników (jak to zawsze bywa) musimy je zorganizowac (liste pozostawiam twórcom) oddajemy jej składniki wracamy do ulberta mamy pierwszego chetnego drugim będzie randolph z farmy akila który na farmie się nudzi i szuka nowego zajęcia, zgodzi się on pod warunkiem że odszukamy jego miecz który zgubił podczas przechadzki po lesie jest on dla niego bardzo ważny bo dostał go od ojca, miecz znajdziemy w jaskini bandytów za farmą akila, oddajemy miecz mamy drugiego chętnego, kolejnym będzie till który ma dosyć bycia popychadłem na farmie swojego ojca i chętnie przyjmie te robote jednak, potrzebuje on jednak treningu doskonałym nauczycilem będzie wilk gdyż i tak on nie ma nic innego do roboty ,ale nie będzie uczył tilla za darmo musimy zorganizować mu 5 skór wargów z których zrobi pancerz dla siebie i swojego podopiecznego, (tutaj dowolność dla twórców możecie stworzyć taki pancerze lub nie wilk może zwyczajnie powiedzieć że zbadał materiał i sie nie nadaje) oddajemy skóry mamy następnego strażnika. następnym kandydatem jest fester nie idzie mu na farmie gdyż najemnicy dają mu zadania poniżej jego umiejętności ,aby mogł zostać strażnikiem musimy pomówić o tym z sylviem sylvio zgodzi się żeby fester opuścił farmę tylko gdy zapłacimy za niego jakieś 500szt złota dodatkowo potrzebujemy zgody lee ten zgodzi się bez problemu gdyż im mniej ludzi sylvia na farmie tym lepiej dla niego, kolejnym kandydatem jest aaron strażnik z kopalni w g1 koczujący niedaleko przejścia do górczniej doliny, jest na nas wkurzony że okradliśmy jego skrzynie jednak i tak nie ma nic do roboty więc przyjmnie te prace tym bardziej że na niej się zna jednak nie będzie tak łatwo gdyż na zamku w górniczej dolinie zostawił w jednej ze skrzyń swój amulecik i chce go odzyskać zanim zajmie się patrolowaniem portu, oddajemy amulet aaronowi i mamy piątego kandydata. Niektórzy z nich jak wiadomo są byłymi skazańcami więc będziemy musieli przekonac lorda andre że się nadają sama ich zgoda nie (ulbert, aaron) co do ulberta opowie on nam że ma znajomego który może za niego poręczyć jest to szanowany obywatel khorinis alchemik salandril dla którego kiedyś pracował jak strażnik zanim zrzucono go do kolonii, aaron nie ma nikogo kto mógłby się za nim wstawić lecz jest doświadczonym strażnikiem więc sądzi że się nadaje a w porcie potrzeba silnych ludzi więc lord andre wyśle na pojedynek z nim pabla ten przegra i aaron będzie mógł zostać straznikiem. tu nasze zadanie się kończy w nagrode dostajemy do wyboru 1000 szt złota eliksir zręczności lub siły

Jest to mój pierwszy pomysł na zadanie tak więc prosze o konstruktywną krytyke mam pomysł jak go rozwinąc dalej jeśli się spodoba jeśli nie trudno.
Pomysł jak najbardziej przypadł mi do gustu. Mam kilka sugestii co do niektórych osób. Otóż Lee powinien sie zaciekawić co my z tym Festerem chcemy zrobić i tu dałbym wybór czy powiedzieć czy nie. Jeśli nie powiemy, dostajemy 100 dośw i bez problemu Lee go puszcza, tak jak wyżej pisałeś. Jeśli powiemy Lee sprzeciwi sie temu ale po negocjacjach bądź wpłacie jakiejś kwoty będziemy mogli go zabrać. Ja bym tutaj jeszcze jakieś zadanie wciasnął :) to jest moja sugestia.
Zadanie biorę, według mnie ciekawe i rozbudowane :)

Tytuł: Ucieczka
Opis: Ramirez kazał uwolnić Chade.
Nagroda/Doświadczenie: Koszulka Chady z autografem
What?  :huh:
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Misiex

Wasze zadania w Zagadce Orków
#10 2016-01-26, 21:29(Ostatnia zmiana: 2016-01-26, 21:34)
dzięki cieszę się że się spodobało teraz coś krótkiego:

zadanie na 3 rozdział diego chce przejąć interes bromora ,ale najpierw musi się dowiedzieć czy jest on tego wart bo nasz przyjaciel nie chce strat, idziemy do czerwonej latarni wypytujemy wszystkich nie dowiadujemy się wiele oprócz tego że bromor marnie płaci dziewczynom, vanja wspomina nam że chciała by aby interes lepiej się krecił bo dało by jej to możliwość zamieszkania w górnym mieście  co było jej marzeniem, opowiadamy jej o planie diega vanja postanawia nam pomóc, mówiła zę miała kiedyś znajomą która chetnie pracowała by w tym przybutku jednak nie pozwoli jej na to ojciec gdyż  lobarta dawno temu uciekła i nie ma z nią kontaktu na imie ma chadi odnajdujemy ją obok grimbalda opowiadamy o całej sprawie dziewczyna zgadza się gdyż chce wreszcie zacząć zarabiac, aby wygryźć bromora oprócz niezadowolenia pracownic potrzebujemy czegoś wiecej vanja po odnalezienie przyjaciółki opowiada nam o rozmowie którą kiedyś słyszała, bromor kłócił się z jakimś magiem był nim vatras, bromor lubi złoto więc próbował ukraść vatrasowi jego złoty posążek addanosa który dostał w myrtanie, mag nie zaalarmował straży ale od tego czasu ma z bromorem na pieńku więc chetnie nam pomoże, rozmawiamy z nim mówi nam że bromor oprócz tego że jest nieudolnym złodziejem ma na sumieniu zabójstwo i jeśli uda nam się mu je udowodnić bromor trafi do paki a diego bedzie mogł zarządzać jego interesem, udajemy się na miejsce zbrodni spalona chata za tawerną nie znajdujemy nic oprócz listu w którym ktoś wyzywa bromora, wracamy z listem do niego ten oczywiscie się wypiera ale rozmowe podsluchuje borka który za pare skrętow opowie nam że ten list mogł pochodzić od lobarta który myślał że to bromor oprowadził jego córke a gdy nie chciałą się zgodzić na prace u niego ją zabił rozmawiamy z lobartem ten jednak mówi że nie wie nic o żadnym liście natomiast wspomina że mógł to zrobić jego syn tobi chłopaka od lat nie widziano, rozmawiamy z hildą ta mówi nam że tobi przed zaginieciem miał się z kimś spotkać w pobliżu gospody odsyła nas do kumpla syna gaana on z kolei też wie że chłopak miał się z kimś spotkać nalegał jednak na to zeby mógł pójśc sam gdyż twierdził że to jego osobista zemsta, miał bardzo charakterystyczny pas który gaan dla niego zrobił wracamy do bromora opowiadamy mu o czym się dowiedzielismy jednak to nic nie daje postanawiamy przeszukać przybytek odnajdujemy w skrzyni pas z imieniem chłopaka z tym dowodem oraz listem lecimy do andre bromor trafia za kratki a diego prowadzi czerwoną latarnie. nagroda  100szt złota , bryłka rudy

lobart gdy opowiemy mu o tym co stało się z jego synem ofiaruje nam złoto możemy je przyjąć lub nie i wtedy zyskać wiecej doswiadczenia
 

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 Moja propozycja na zadanie- (X-nasz bohater) X dowiaduje się o zbroi od np handlarza
(dialog- nie masz nic lepszego do sprzedaży - a co Cię interesuje-
hm,porządna zbroja -ja nie mam,ale słyszałem że W/koło cmentarzyska orków pochowano wielkiego wodza orków Hun-para
i został pochowany z rynsztunkiem .Możesz odszukać grób i wykopać)
Do wykopania potrzeba łopaty -kto ma ? ktoś na farmie, da X za np skórę trolla .
X odnajduje grób kopie-ziemia za twarda potrzeba kilofa.
Kilof-holera skąd go wziąć -może jakiś kowal mi wykuje -tak wykuję ,ale przynieś mi rudę.
Ruda (dialog- nie wiesz gdzie znajdę rudę - może w wrakch statków)
Z brzegu Korinis widać wrak statku. Drugi wrak jest pod latarnią też możesz tam kilka grudek umieścić.
Podczas kopania ukazuje się duch orka -BĄDŻ PRZEKLĘTY ZBESZCZEŚCIŁEŚ GRÓB. Klątwa zabiera np połowę życia.
Aby pozbyć się klątwy należy pogadać z magiem orków który każe nam zdobyć święty eliksir orków oraz wybudować na mogile
pomnik z kryształów.( Kryształy do zdobycia np w jaskiniach)
święty eliksir orków-do zdobycia np w mieście orków ( w podziemiach byl tam miecz za kratami -teraz fiolka z eliksirem.
 Nagroda Miecz.Zbroja
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale przecież orkowa zbroja ni chuja nie bedzie pasować na człowieka, szczegolnie zbroje orków z G2/G1 :facepalm:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zloksli

Zloksli

Użytkownicy
posty14
Propsy8
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
W takim razie można by było rozwiązać to tak, że po zdobyciu owej zbroi zanosimy ją do Harada i pytamy się go czy był by w stanie przerobić tą zbroje na wersje ludzką. Powie on nam, że jest taka możliwość ale zajeło by mu trochę czasu np. 2-3 dni a jako zapłatę zażądałby przykładowo 300 sztuk złota.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A kto tutaj mówi o orkowej zbroi? To chyba logiczne, że nagrodą była by zbroja pasująca na człowieka, można samemu zrobić jakiś model, albo wykorzystać gotowe textury w G2, np zrobić coś takiego: http://s5.ifotos.pl/img/123png_snesnqn.png albo tym bardziej to http://imgur.com/m15pKQg Trochę więcej kreatywności.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Moja propozycja na zadanie- (X-nasz bohater) X dowiaduje się o zbroi od np handlarza
(dialog- nie masz nic lepszego do sprzedaży - a co Cię interesuje-
hm,porządna zbroja -ja nie mam,ale słyszałem że W/koło cmentarzyska orków pochowano wielkiego wodza orków Hun-para
i został pochowany z rynsztunkiem .Możesz odszukać grób i wykopać)
Do wykopania potrzeba łopaty -kto ma ? ktoś na farmie, da X za np skórę trolla .
X odnajduje grób kopie-ziemia za twarda potrzeba kilofa.
Kilof-holera skąd go wziąć -może jakiś kowal mi wykuje -tak wykuję ,ale przynieś mi rudę.
Ruda (dialog- nie wiesz gdzie znajdę rudę - może w wrakch statków)
Z brzegu Korinis widać wrak statku. Drugi wrak jest pod latarnią też możesz tam kilka grudek umieścić.
Podczas kopania ukazuje się duch orka -BĄDŻ PRZEKLĘTY ZBESZCZEŚCIŁEŚ GRÓB. Klątwa zabiera np połowę życia.
Aby pozbyć się klątwy należy pogadać z magiem orków który każe nam zdobyć święty eliksir orków oraz wybudować na mogile
pomnik z kryształów.( Kryształy do zdobycia np w jaskiniach)
święty eliksir orków-do zdobycia np w mieście orków ( w podziemiach byl tam miecz za kratami -teraz fiolka z eliksirem.
 Nagroda Miecz.Zbroja
Czy ja wiem, za dużo latania. Bo po co sie wracać do Khorinis na farme po łopate czy kilof? Po drodze można znaleźć kilka.

 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zadanie na początek wizyty w obozie orków:

Zaczepia nas pewien ork hash-gok mówi że nie podobamy mu się i chetnie dałby nam wycisk bezimienny chce stanac do walki ale ork mówi że na takiego słabeusza nie bedzie marnował czasu lepiej niech popyta kumpli może któryś z nich będzie godzien walczyć z tym orkiem, po tej rozmowie zaczepia nas inny ork który opowiada nam o hash-goku że jest to jeden z najlepszych wojowników w obozie i niewielu udało się go pokonać nigdy nie udało się tego zrobić człowiekowi jeśli znajdziemy odpowiedniego kandydata to w nagrode zostanie on naszym nauczycielem, rozpytujemy naszych znajomych zadania podejmuje się gorn ale po tym jak dowiaduje się że hash-goka nie pokonał żaden człowiek chce trochę się wzmocnić przed walką: najeść tu powinien pomóc gulasz thekli, opowiada nam też o pierścieniu który podnosi siłe i i walkę bronią dwuręczną dał on go lee gdy ten uratował mu życie podczas próby przebicia się na khorinis, udajemy się do lee ten nie ma pierścienia przy sobie ponieważ leży on w skrzyniu zakłada go tylko na specjalne okazje gdy trzeba komuś spuścić łomot, przeszukujemy skrzynie pierscienia oczywiscie tam nie ma bo ktoś go ukradl rozpytujemy na farmie bodo za pare zl nam co nieco opowie ale musimy udać się równiez do dara który będzie chciał od nas skręty i wilka który za pare wilczych skór też nam coś opowie, z ich relacji dowiadujemy się że pierscień gwizdnał sylvio jak widział co lee zrobił z bulkiem gdy ten podpadł mu poraz kolejny nie możemy poprostu pogadać z sylviem bo nic to nie da aby okraść złodzieja będzie potrzebny inny złodziej najlepiej nada się lares rozmawiamy nim ten gdy tylko uda nam się załatwić mu zastępstwo (zadanie z wodnym kręgiem) chętnie nam pomoże mija dzień lares oddaje nam pierścien, z nim udajemy się do gorna aby mogł wyzwać na pojedynek hash-gora ,nasz kompan wyzywa orka i jako pierwszy człowiek go pokonuje my zysukujemy nowego nauczyciela i reputacje zadanie kończy się, pierscień oczywiscie zwracamy lee i od niego też dostajemy jakaś małą nagrode
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A kto tutaj mówi o orkowej zbroi? To chyba logiczne, że nagrodą była by zbroja pasująca na człowieka, można samemu zrobić jakiś model, albo wykorzystać gotowe tekstury w G2, np zrobić coś takiego: http://s5.ifotos.pl/img/123png_snesnqn.png albo tym bardziej to http://imgur.com/m15pKQg Trochę więcej kreatywności.

No przecież orkowy generał zostanie pochowany z ludzką zbroją, na pewno :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zadanie na początek wizyty w obozie orków:

Zaczepia nas pewien ork hash-gok mówi że nie podobamy mu się i chetnie dałby nam wycisk bezimienny chce stanac do walki ale ork mówi że na takiego słabeusza nie bedzie marnował czasu lepiej niech popyta kumpli może któryś z nich będzie godzien walczyć z tym orkiem, po tej rozmowie zaczepia nas inny ork który opowiada nam o hash-goku że jest to jeden z najlepszych wojowników w obozie i niewielu udało się go pokonać nigdy nie udało się tego zrobić człowiekowi jeśli znajdziemy odpowiedniego kandydata to w nagrode zostanie on naszym nauczycielem, rozpytujemy naszych znajomych zadania podejmuje się gorn ale po tym jak dowiaduje się że hash-goka nie pokonał żaden człowiek chce trochę się wzmocnić przed walką: najeść tu powinien pomóc gulasz thekli, opowiada nam też o pierścieniu który podnosi siłe i i walkę bronią dwuręczną dał on go lee gdy ten uratował mu życie podczas próby przebicia się na khorinis, udajemy się do lee ten nie ma pierścienia przy sobie ponieważ leży on w skrzyniu zakłada go tylko na specjalne okazje gdy trzeba komuś spuścić łomot, przeszukujemy skrzynie pierscienia oczywiscie tam nie ma bo ktoś go ukradl rozpytujemy na farmie bodo za pare zl nam co nieco opowie ale musimy udać się równiez do dara który będzie chciał od nas skręty i wilka który za pare wilczych skór też nam coś opowie, z ich relacji dowiadujemy się że pierscień gwizdnał sylvio jak widział co lee zrobił z bulkiem gdy ten podpadł mu poraz kolejny nie możemy poprostu pogadać z sylviem bo nic to nie da aby okraść złodzieja będzie potrzebny inny złodziej najlepiej nada się lares rozmawiamy nim ten gdy tylko uda nam się załatwić mu zastępstwo (zadanie z wodnym kręgiem) chętnie nam pomoże mija dzień lares oddaje nam pierścien, z nim udajemy się do gorna aby mogł wyzwać na pojedynek hash-gora ,nasz kompan wyzywa orka i jako pierwszy człowiek go pokonuje my zysukujemy nowego nauczyciela i reputacje zadanie kończy się, pierscień oczywiscie zwracamy lee i od niego też dostajemy jakaś małą nagrode
Zadanie dobre ale mam do niego kilka sugestii. Pierwsza to taka że musimy wracać sie do Khorinis. Ja bym zamienił to na fakt że w trakcie pobytu w lochach zamkowych jego pierścień został zrekwirowany i umieszczony w jednej ze skrzyń. Gorn nic na temat tej skrzyni nie wie ale Milten bądź jeden z paladynów, za kilka monet może nam wyjawić gdzie ta skrzynia jest. Skrzynie otwieramy wytrychami ale w niej nie ma nic. I tu bym dał Draala zamiast Dara. Tu go można wziąść sposobem. Gadamy z Miltenem a ten nam robi wino które sprawi że Daar zaśnie. Wtedy bierzemy jego sakwe którą pilnuje i pierścień jest nasz.
Druga sprawa jest taka że będzie ciężko pobić orka. Trzeba było by coś pokombinować ze skryptem.
Daje + :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty137
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
sugestia jak najbardziej w porządku ,a walki nie musimy przecież ogladać wystarczy nam sam że tak powiem raport gorn nas poinformuje że pobił hash-goka lub sam pokonany
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry