Problem z własnym "modem" 1945 4

O temacie

Autor R4zor

Zaczęty 10.01.2016 roku

Wyświetleń 1945

Odpowiedzi 4

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam mały problem. Potrzebuje jego rozwiązania natychmiast, dlatego też nie przeszukiwałem szczegółowo forum.
Otóż kiedy pakowałem moda za pomocą VDFS-a (tekstura + skrypt) i później już w formacie .mod wkładałem do folderu ModVDF, gra nie widzi moda. Nie znam się zbytnio na modowaniu i dlatego proszę was o pomoc.

PS: Tak jak powyżej zawarłem w modzie tylko teksturę i skrypt. Domyślam się, że trzeba jeszcze coś dodać, tylko co?   :hmmm:

PS2: Na wszelki wypadek:
Spoiler
Skrypt
INSTANCE ITAR_KDF_H_addon (C_Item)
{
   name                =   "Zniszczona szata";

   mainflag             =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags                =   0;

   protection [PROT_EDGE]   =   40;
   protection [PROT_BLUNT] =    40;
   protection [PROT_POINT] =    40;
   protection [PROT_FIRE]    =    20;
   protection [PROT_MAGIC] =    20;

   value                =   VALUE_ITAR_KDF_L;

   wear                =   WEAR_TORSO;

   visual                =   "ItAr_KdF_H.3ds";
   visual_change          =   "Armor_Kdf_H.asc";
   visual_skin          =   1;
   material             =   MAT_LEATHER;
   
   on_equip            =   Equip_ITAR_KDF_H_addon;
   on_unequip            =   UnEquip_ITAR_KDF_H_addon;
   
   description            =   name;
                 TEXT[0]                                                                       = "Szata arcymagów ognia, noszona za czasów Bariery.";
   TEXT[1]               =   NAME_Prot_Edge;         
   COUNT[1]            =    protection   [PROT_EDGE];
   
   TEXT[2]               =   NAME_Prot_Point;      
   COUNT[2]            =    protection   [PROT_POINT];

   TEXT[3]             =   NAME_Prot_Fire;         
   COUNT[3]            =    protection   [PROT_FIRE];
   
   TEXT[4]               =   NAME_Prot_Magic;      
   COUNT[4]            =    protection   [PROT_MAGIC];
   
   TEXT[5]               =   NAME_Value;         
   COUNT[5]            =    value;
};

(*) Tekstura: HUM_KDFS_ARMOR_V1-C.TEX

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Musisz utworzyć do tego moda osobny plik "Ini". Skopiuj sobie "Gothicgame.ini" i wklej na pulpit. Zmień sobie nazwę najlepiej na taką jak nazywa się paczka z modem np "twojmod.mod" to plik ini "twojmod.ini" i w środku "ini" zamiast "Gothicgame.mod" zmień na "twojmod.mod" i tytuł też sobie zmień żebyś wiedział, które to twoje np "Test mod".

[INFO]
Title=Gothic II: Night of the Raven
Version=2.6
Authors=Piranha Bytes
Webpage=http://www.piranha-bytes.com
Description=!<symlink>GothicGame.rtf
Icon=GothicStarter.exe

[FILES]
VDF=GothicGame.mod
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX
OutputUnits=OU

[SETTINGS]
Player=PC_HERO
World=NewWorld/NewWorld.zen

[OPTIONS]
show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200
show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200
show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1
force_Subtitles=0
force_Parameters=

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki @Fabiosek, leci props

Do moderatora: jeśli jest jakiś temat o zbliżonym/ takim samym problemie, prosiłbym o dołączenie powyższego. Z góry dziękuje.

Post połączony: 2016-01-10, 18:06
Dziwne znów mi nie chce działać. -_-

Dodałem ten plik "ini"
Spoiler
;-----------------------------------------------------------------------------
;
;       'Modification to Gothic 2 "Night of the Raven" - Mod'
;
;-----------------------------------------------------------------------------

[INFO]
Title=G2MDK - Mod
Version=2.6
Authors=Piranha Bytes
Webpage=//www.piranha-bytes.com
Description=!<symlink>GothicGame.rtf
Icon=GothicStarter.exe

[FILES]
VDF=Mod.mod
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\Sfx
ParticleEffects=System\ParticleFx
VisualEffects=System\VisualFx
OutputUnits=OU

[SETTINGS]
World=NewWorld\NewWorld.zen
Player=PC_Hero

[OPTIONS]
show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200
show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200
show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1
force_Subtitles=0
force_Parameters=

[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
, a następnie spakowałem teksturę, skrypt oraz właśnie ini VDFS-em (format .mod)
Kiedy włożyłem "mod" do gry i wpisałem kod na pancerz, nie wyszukuje go.  o_0
Znów coś źle robię?



Post połączony: 2016-01-10, 18:51
Powyższy problem już nie występuje, ale pojawił się nowy...
Pancerz, na który wpisuję kod posiada nie tę teksturę.
W skrypcie ustawiłem identyczny model nowego pancerza (Zniszczona szata), co we wzorcu (Ciężka szata ognia)
Zmieniłem tylko visualskin na 1 i nazwę tekstury z HUM_KDFS_-C.TEX na HUM_KDFS_V1-C.TEX (dodana jako nowa tekstura).
Skrypt na początku tematu.

1) Co zrobić, by nowy pancerz (Zniszczona szata, o identycznym modelu jak Ciężka szata ognia) korzystał z tekstury HUM_KDFS_V1-C.TEX
2) Jako, że HUM_KDFS_V1-C.TEX to tak naprawdę identyczna tekstura co Ozdobna szata ognia z 1 (wiem, że w Gothic 2NK występuje w teksturach),
czy istnieje możliwość nie dodawania jej tylko użycia tej już zawartej w folderze Textures?

Post połączony: 2016-01-11, 11:01
Postępuje wg tego poradnika: http://themodders.org/index.php?topic=6415.0 Zmieniam  *BITMAP "KsfS.tga" na *BITMAP "KsfS_Armor.tga", ale nie działa.
KdfS_Armor.tga to oczywiście nowa tekstura

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
W zbrlojach są dwie bitmap'y więc podmień drugą
 

LenikTeam

LenikTeam

Użytkownicy
posty22
Propsy3
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gdy robisz paczkę moda to dodaj ou.bin i gothic. Dat oczywiście też musisz dodać ini
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry