Dzięki
@Fabiosek, leci props
Do moderatora: jeśli jest jakiś temat o zbliżonym/ takim samym problemie, prosiłbym o dołączenie powyższego. Z góry dziękuje.
Post połączony: 2016-01-10, 18:06
Dziwne znów mi nie chce działać.

Dodałem ten plik "ini"
Spoiler
;-----------------------------------------------------------------------------
;
; 'Modification to Gothic 2 "Night of the Raven" - Mod'
;
;-----------------------------------------------------------------------------
[INFO]
Title=G2MDK - Mod
Version=2.6
Authors=Piranha Bytes
Webpage=//www.piranha-bytes.com
Description=!<symlink>GothicGame.rtf
Icon=GothicStarter.exe
[FILES]
VDF=Mod.mod
Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\Sfx
ParticleEffects=System\ParticleFx
VisualEffects=System\VisualFx
OutputUnits=OU
[SETTINGS]
World=NewWorld\NewWorld.zen
Player=PC_Hero
[OPTIONS]
show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200
show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200
show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1
force_Subtitles=0
force_Parameters=
[OVERRIDES]
INTERNAL.extendedMenu=1
, a następnie spakowałem teksturę, skrypt oraz właśnie ini VDFS-em (format .mod)
Kiedy włożyłem "mod" do gry i wpisałem kod na pancerz, nie wyszukuje go.

Znów coś źle robię?
Post połączony: 2016-01-10, 18:51
Powyższy problem już nie występuje, ale pojawił się nowy...
Pancerz, na który wpisuję kod posiada nie tę teksturę.
W skrypcie ustawiłem identyczny model nowego pancerza (Zniszczona szata), co we wzorcu (Ciężka szata ognia)
Zmieniłem tylko visualskin na 1 i nazwę tekstury z HUM_KDFS_-C.TEX na HUM_KDFS_V1-C.TEX (dodana jako nowa tekstura).
Skrypt na początku tematu.
1) Co zrobić, by nowy pancerz (Zniszczona szata, o identycznym modelu jak Ciężka szata ognia) korzystał z tekstury HUM_KDFS_V1-C.TEX
2) Jako, że HUM_KDFS_V1-C.TEX to tak naprawdę identyczna tekstura co Ozdobna szata ognia z 1 (wiem, że w Gothic 2NK występuje w teksturach),
czy istnieje możliwość nie dodawania jej tylko użycia tej już zawartej w folderze Textures?
Post połączony: 2016-01-11, 11:01
Postępuje wg tego poradnika:
http://themodders.org/index.php?topic=6415.0 Zmieniam *BITMAP "KsfS.tga" na *BITMAP "KsfS_Armor.tga", ale nie działa.
KdfS_Armor.tga to oczywiście nowa tekstura