Dwa pancerze o tym samym modelu a innej teksturze 5090 0

O temacie

Autor sebastiansok

Zaczęty 11.07.2009 roku

Wyświetleń 5090

Odpowiedzi 0

sebastiansok

sebastiansok

Użytkownicy
posty93
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam! Dziś napiszę, jak zmienić teksturę w pliku .asc, bez włączania 3ds maxa.

Szukamy przez nas wybranego pliku .asc... Mój to będzie ARMOR_PAL_H.asc, robimy kopie tego pliku i zmieniamy dla niego nazwę.
Cytuj
1. Otwieramy plik .asc z pancerzem przez notatnik
2. Gdy już go otworzymy, szukamy nazwy tekstury pancerza, w tym przypadku to będzie paladin.tga(nazwa tekstury w pliku ASC jest taka sama co tekstura standardowa, tyle że bez -C na końcu)
3. W moim przypadku ta linijka wygląda tak:
 *BITMAP "PALADIN.TGA"
Zmienię ją sobie na:
*BITMAP "Pal_g3.TGA"
4. Zapisujemy plik
Teraz robimy nową teksture, w moim przypadku  paladyna, zapisujemy ją w TGA(pamiętaj o tym), a nazwa ma być taka sama na którą zmieniliśmy w pliku u mnie: "Pal_g3.tga" wrzucamy ją do ścieżki:
Cytuj
_Work\Data\Textures\_compiled
Jeśli nie masz tej ścieżki(mowa o G1), to utwórz ją.
Cytuj
1. Gdy już wszystko zrobiliśmy piszemy skrypt  na pancerz, a tam gdzie mamy dać plik .asc dajemy naszą nazwę którą wcześniej wpisaliśmy, kopiując plik i zmieniając nazwę
2. Zapisujemy plik
3. Włączamy Gothic2Starter_mod lub Gothicstarter_mod
4. Zaznaczamy opcję Reparse Script jeśli nie była zaznaczona
5. Odpalamy grę
6. Wpisujemy kod na pancerz
7. Gotowe, Brawo udało Ci się
Tutorial można kopiować ile wlezie, ale napisać że ja go zrobiłem, a także zapraszam na mój kanał na YouTube www.youtube.com/seba199494
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry