Tekstury w 4k 4831 12

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 26.12.2015 roku

Wyświetleń 4831

Odpowiedzi 12

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Witam, czy ZenGine ogarnie textury w 4k?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ta. Ogólnie jednak nie polecam tego robić.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Przez "ogarnie" mam oczywiście na myśli czy optymalizacja będzie w miarę do zniesienia.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To zależy jakiego masz PC jak dobrego to nie będzie problemów ;)
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Paradoxal

Tekstury w 4k
#4 2015-12-26, 19:14(Ostatnia zmiana: 2015-12-26, 21:13)
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D


edit. Ej *hulk jak tam twoje podwodne skały?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nie ma sensu, gothic i tak korzysta z mip-mapping . 90% czasu wydział byś te mniejsze rozdzielczości. I tez chyba nie jest optymalizowany pod takie obciążanie. A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D
:facepalm:
Odezwał się specjalista od zabarwionych na zielono kwadratowych beczek.

A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
Mógłby np. w jednej teksturze umieścić powiedzmy 4 mniejsze dla jakiegoś dużego obiektu. Ale to raczej bez sensu też.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D
:facepalm:
Odezwał się specjalista od zabarwionych na zielono kwadratowych beczek.

A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
Mógłby np. w jednej teksturze umieścić powiedzmy 4 mniejsze dla jakiegoś dużego obiektu. Ale to raczej bez sensu też.

Przecież on nie jest specjalistą tylko ty. Jak zrobisz teksturki w 4K i zaprezentujesz to to dam ci garść propsów.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt oraz Nowego Roku życzę ;)

PS. Pozdrawiam też te twoje podwodne skały

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D
:facepalm:
Odezwał się specjalista od zabarwionych na zielono kwadratowych beczek.

A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
Mógłby np. w jednej teksturze umieścić powiedzmy 4 mniejsze dla jakiegoś dużego obiektu. Ale to raczej bez sensu też.

Przecież on nie jest specjalistą tylko ty. Jak zrobisz teksturki w 4K i zaprezentujesz to to dam ci garść propsów.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt oraz Nowego Roku życzę ;)

PS. Pozdrawiam też te twoje podwodne skały
Ty przecież też. Nie ma sprawy, zaraz wpakuję 4 teksturki po 2048x2048 do jednej 4096 i będziesz miał w 4k. Będę czekał na tą garść propsów.
Aha to fajnie że pozdrawiasz i życzysz, dzięki producencie. :ok:

PS. Ok fajnie, ja też pozdrawiam twój poradnik jak dodać NPC do Kotora.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D
:facepalm:
Odezwał się specjalista od zabarwionych na zielono kwadratowych beczek.

A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
Mógłby np. w jednej teksturze umieścić powiedzmy 4 mniejsze dla jakiegoś dużego obiektu. Ale to raczej bez sensu też.

Przecież on nie jest specjalistą tylko ty. Jak zrobisz teksturki w 4K i zaprezentujesz to to dam ci garść propsów.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt oraz Nowego Roku życzę ;)

PS. Pozdrawiam też te twoje podwodne skały
Ty przecież też. Nie ma sprawy, zaraz wpakuję 4 teksturki po 2048x2048 do jednej 4096 i będziesz miał w 4k. Będę czekał na tą garść propsów.
Aha to fajnie że pozdrawiasz i życzysz, dzięki producencie. :ok:

PS. Ok fajnie, ja też pozdrawiam twój poradnik jak dodać NPC do Kotora.

Również dziękuje :).

PS. Nagraj filmik na YT najlepiej w 60FPS i 4K tak, żeby miało to sens, bo prezentować tekstury 4K w filmie o jakości o 1080p... no sam rozumiesz :)

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nie nie i jeszcze raz nie, tekstury o takiej wielkości w gothicu absolutnie, nie słuchaj sie opinii tych obu wyżej. Artefakty w teksturach byłyby tak straszne że mógłbyś dostać padaczki :D
:facepalm:
Odezwał się specjalista od zabarwionych na zielono kwadratowych beczek.

A tez nie znam 4k texturę która naprawdę wykorzysta te 4k. Wiele z nich jest prawie taka sama po downscale na 2k. To musiała by być bardzo, bardzo, bardzo szczegółowa textura.
Mógłby np. w jednej teksturze umieścić powiedzmy 4 mniejsze dla jakiegoś dużego obiektu. Ale to raczej bez sensu też.

Przecież on nie jest specjalistą tylko ty. Jak zrobisz teksturki w 4K i zaprezentujesz to to dam ci garść propsów.

Pozdrawiam i Wesołych Świąt oraz Nowego Roku życzę ;)

PS. Pozdrawiam też te twoje podwodne skały
Ty przecież też. Nie ma sprawy, zaraz wpakuję 4 teksturki po 2048x2048 do jednej 4096 i będziesz miał w 4k. Będę czekał na tą garść propsów.
Aha to fajnie że pozdrawiasz i życzysz, dzięki producencie. :ok:

PS. Ok fajnie, ja też pozdrawiam twój poradnik jak dodać NPC do Kotora.

Również dziękuje :).

PS. Nagraj filmik na YT najlepiej w 60FPS i 4K tak, żeby miało to sens, bo prezentować tekstury 4K w filmie o jakości o 1080p... no sam rozumiesz :)
Nie no co ty, dla tekstur LD spokojnie 30fps i 1080p starczy. :)
A tak btw. to jaki program do nagrywania filmików polecasz? Bo fraps to tragedia. :pokerface:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
4x 2k textura złożona do 4k to bez sensu. tutaj raczej autor pytał na jedna textura która ma bardzo wiele detalu.
Z tego co wiem Vurts zawiera 4K textury dla bardzo dużych obiektów jak jest polka skalna, niebo i tak dalej. W takim przypadku 4k jest troche sensowne bo te textury sie potem nie powtarzają (nie widać tak seam jak sie je zmapuje na większa powierzchnie) a wiadomo na ogromnych obiektach było by widać.

I pls skończcie już z tym wyzywaniem kto lepszy expert. Tak naprawdę nikogo to nie obchodzi, robi sie offtop... bez sensu.
 


Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki za odpowiedzi (nawet te expertowskie) :F. Do zamknięcia.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry