Drodzy użytkownicy!
Szósty raz, będziemy mieli okazję zaprezentować wam projekty, nad którymi pracują ekipy forum theModders i ekipy spoza forum. Projekty m.in modyfikacji letniej już gry Gothic, o których na górnym forum zdecydowanie najgłośniej, modyfikacji gier RPG, strategicznych czy jakichkolwiek innych, ale i amatorskich projektów tworzonych przez zapaleńców chcących sprawdzić swe siły w game devie. Wszystko to będziecie mogli zobaczyć na tegorocznej, szóstej już edycji Dnia Screena, który oficjalnie nosi nazwę DS15 lub jak kto woli Dzień Screena 2015.
Temat ten powstał wyłącznie w celach zapobiegnięcia burdelu, który mógłby wyniknąć przy zapisywaniu ekip przez cokolwiek innego niż po prostu forum. W tym temacie każdy, kto ma ochotę i pracuje nad jakimkolwiek projektem, może wziąć udział w DS i zapisać swoją kandydaturę. Każda kandydatura będzie zapisana w tym poście wg wzoru przedstawionego poniżej
Gra/Modyfikacja - Nazwa gry/modyfikacji - nick autora
czyli w moim wypadku
Modyfikacja - Gothic II Dziedzictwo - RaveN Studio
Zapisy potrwają do 30 listopada do 24 a data samego DS to 11-13 grudzień, podczas której wyłonieni zostaną zwycięzcy kilku kategorii DS.
Termin ostateczny nadsyłania screenów ze swoich projektów to 5 grudzień. Minimalna ilość to 5 ss'ów, maksymalna 9. Jeżeli do dnia 5.12.15 jakikolwiek projekt nie będzie miał wymaganej ilości screenów, nie zostanie dopuszczony do DS.
Lista projektów zapisanych do udziału w Dniu Screena 2015
- Modyfikacja - Heroes III - Bastion - EdekSumo
- Modyfikacja - Mount and Blade - Sclavinia - Leinnan
- Modyfikacja - Gothic I - Reloaded Mod - Gothic Reloaded Mod Team
- Modyfikacja - Gothic I - Potępieni - theSect
- Modyfikacja - Gothic I - Edycja Rozszerzona - Banda Quentina
- Modyfikacja - Gothic II - Dziedzictwo - RaveN Studio
- Modyfikacja - Gothic II - Zapomniana Krucjata - Riquer Team
- Modyfikacja - Gothic II - Złote Wrota - Złote Wrota Team
- Gra - Angels Downfall - Gibki Kaktus
- Gra - Catch a Box - Kazzmir
Jako, że projekty nie są tylko modyfikacjami do gier, prosimy każdego autora swojego projektu o OPCJONALNE opisanie mniej więcej swojej gry/modyfikacji tak, aby podczas głosowań łatwiej było nam ocenić klimat(lub jego brak) ukazany na screenach.
Teraz kwestia organizacyjna samego już DS15. Sawik idealnie opisał sposób głosowania na naszych faworytów.
W poprzednich edycjach, ocenialiśmy projekty indywidualnie w danym przedziale np. od 1 do 6, system ten miał swoje wady dlatego w tym roku, zgodnie z opinią publiki, zdecydowaliśmy że głosować będziemy przez wybranie najlepszego naszym zdaniem projektu z listy. Przypomnę że pierwszym który pomysł ten przedstawił na forum był @Werewolf .
Głosowanie zostało podzielone na kilka części.
1. Głosowanie ogólne - wszystkie projekty, bez względu na to czy jest to modyfikacja czy gra będą oceniane pod względem estetycznym, jakością prac. Ogólny, pierwszy efekt wywarty na osobie oceniającej będzie brany pod uwagę.
2. Głosowanie podzielone na 2 kategorie;
Modyfikacje gier oraz
Projekty gier - Tutaj każda grupa oceniana jest oprócz screenów z projektu, również pod każdym innym możliwym względem. Jako, że w tegorocznym DS każdy autor projektu musi opisać swoją pracę, sam opis/fabuła/innowacje też zapewne będzie(będą) oceniany(e).
3. Najlepszy Screen - Tradycyjnie jak co roku każdy zostanie zmieszany z błotem za najmniejsze niedorobienia na przesłanych screenach. Każdy projekt wystawi swoje jedno (wg. autora najlepsze) zdjęcie z gry, które będzie oceniane przez srogą publikę.
W razie pytań, piszcie na pw lub na gg
kaczka - 6669899
Outlander - 51243972
Zielony - Bierze udział
Czerwony - Dyskwalifikacja
Biały - Oczekuje