Zgłoszenia udziału/Informacje - DS15 17164 47

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 11.11.2015 roku

Wyświetleń 17164

Odpowiedzi 47

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Zgłoszenia udziału/Informacje - DS15
2015-11-11, 15:26(Ostatnia zmiana: 2015-12-09, 22:04)
Drodzy użytkownicy!
Szósty raz, będziemy mieli okazję zaprezentować wam projekty, nad którymi pracują ekipy forum theModders i ekipy spoza forum. Projekty m.in modyfikacji letniej już gry Gothic, o których na górnym forum zdecydowanie najgłośniej, modyfikacji gier RPG, strategicznych czy jakichkolwiek innych, ale i amatorskich projektów tworzonych przez zapaleńców chcących sprawdzić swe siły w game devie. Wszystko to będziecie mogli zobaczyć na tegorocznej, szóstej już edycji Dnia Screena, który oficjalnie nosi nazwę DS15 lub jak kto woli Dzień Screena 2015.

Temat ten powstał wyłącznie w celach zapobiegnięcia burdelu, który mógłby wyniknąć przy zapisywaniu ekip przez cokolwiek innego niż po prostu forum. W tym temacie każdy, kto ma ochotę i pracuje nad jakimkolwiek projektem, może wziąć udział w DS i zapisać swoją kandydaturę. Każda kandydatura będzie zapisana w tym poście wg wzoru przedstawionego poniżej
Gra/Modyfikacja - Nazwa gry/modyfikacji - nick autoraczyli w moim wypadku
Modyfikacja - Gothic II Dziedzictwo - RaveN Studio
Zapisy potrwają do 30 listopada do 24 a data samego DS to 11-13 grudzień, podczas której wyłonieni zostaną zwycięzcy kilku kategorii DS.
Termin ostateczny nadsyłania screenów ze swoich projektów to 5 grudzień. Minimalna ilość to 5 ss'ów, maksymalna 9. Jeżeli do dnia 5.12.15 jakikolwiek projekt nie będzie miał wymaganej ilości screenów, nie zostanie dopuszczony do DS.

Lista projektów zapisanych do udziału w Dniu Screena 2015

  • Modyfikacja - Heroes III - Bastion - EdekSumo
  • Modyfikacja - Mount and Blade - Sclavinia - Leinnan
  • Modyfikacja - Gothic I - Reloaded Mod - Gothic Reloaded Mod Team
  • Modyfikacja - Gothic I - Potępieni - theSect
  • Modyfikacja - Gothic I - Edycja Rozszerzona - Banda Quentina
  • Modyfikacja - Gothic II - Dziedzictwo - RaveN Studio
  • Modyfikacja - Gothic II - Zapomniana Krucjata - Riquer Team
  • Modyfikacja - Gothic II - Złote Wrota - Złote Wrota Team
  • Gra - Angels Downfall - Gibki Kaktus
  • Gra - Catch a Box - Kazzmir

Jako, że projekty nie są tylko modyfikacjami do gier, prosimy każdego autora swojego projektu o OPCJONALNE opisanie mniej więcej swojej gry/modyfikacji tak, aby podczas głosowań łatwiej było nam ocenić klimat(lub jego brak) ukazany na screenach.

Teraz kwestia organizacyjna samego już DS15. Sawik idealnie opisał sposób głosowania na naszych faworytów.

W poprzednich edycjach, ocenialiśmy projekty indywidualnie w danym przedziale np. od 1 do 6, system ten miał swoje wady dlatego w tym roku, zgodnie z opinią publiki, zdecydowaliśmy że głosować będziemy przez wybranie najlepszego naszym zdaniem projektu z listy. Przypomnę że pierwszym który pomysł ten przedstawił na forum był @Werewolf .

Głosowanie zostało podzielone na kilka części.

1. Głosowanie ogólne - wszystkie projekty, bez względu na to czy jest to modyfikacja czy gra będą oceniane pod względem estetycznym, jakością prac. Ogólny, pierwszy efekt wywarty na osobie oceniającej będzie brany pod uwagę.

2. Głosowanie podzielone na 2 kategorie; Modyfikacje gier oraz Projekty gier - Tutaj każda grupa oceniana jest oprócz screenów z projektu, również pod każdym innym możliwym względem. Jako, że w tegorocznym DS każdy autor projektu musi opisać swoją pracę, sam opis/fabuła/innowacje też zapewne będzie(będą) oceniany(e).

3. Najlepszy Screen - Tradycyjnie jak co roku każdy zostanie zmieszany z błotem za najmniejsze niedorobienia na przesłanych screenach. Każdy projekt wystawi swoje jedno (wg. autora najlepsze) zdjęcie z gry, które będzie oceniane przez srogą publikę.


W razie pytań, piszcie na pw lub na gg
kaczka - 6669899
Outlander - 51243972

Zielony - Bierze udział
Czerwony - Dyskwalifikacja
Biały - Oczekuje
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Od siebie pragne dodać, że za niewywiązanie sie z terminu (to jest deklaracja, że o tak, bede, bede, wysle screeny a potem wielki chuj) należy sie wielki, czarny kutas do dupy, 100 lat śmiechu z niego i ogolna forumowa przekopka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Może czapka pajaca? @Avallach @Adanos @Aztek
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Od siebie pragne dodać, że za niewywiązanie sie z terminu (to jest deklaracja, że o tak, bede, bede, wysle screeny a potem wielki chuj) należy sie wielki, czarny kutas do dupy, 100 lat śmiechu z niego i ogolna forumowa przekopka.
A zgłaszasz swojego moda?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Wczoraj o 21:05Od siebie pragne dodać, że za niewywiązanie sie z terminu (to jest deklaracja, że o tak, bede, bede, wysle screeny a potem wielki chuj) należy sie wielki, czarny kutas do dupy, 100 lat śmiechu z niego i ogolna forumowa przekopka.A zgłaszasz swojego moda?
:lol2: Nie, nie mam zadnego :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A co się z nim stało?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

mateu990

mateu990

Użytkownicy
Gothic: Khalinag
posty58
Propsy8
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • Gothic: Khalinag
O kurde! Edek się wziął za Herosy 3... dawno mnie tu nie było.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A co się z nim stało?
Od początku było to "hehe prowo", łudziłeś się że jest inaczej?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tym bardziej, że się zapierał że serio coś robi.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ciekawi mnie jego zdanie.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
czarny kutas do dupy
Porządny murzyński kutas czy jakieś byle dildo? Bo jeśli to pierwsze to może zgłoszę Potępionych
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To zgłoś :D Czekam jeszcze na decyzje Marka odnośnie jego pracy i zgłoszeniu do DS15.  Czas do końca listopada do 23:59. Ofc Screeny można już podsyłać razem z opisami gier/modyfikacji.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Co to za mod Gothic II - Zapomniana Krucjata? Cos mnie ominelo chyba :F
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Co to za mod Gothic II - Zapomniana Krucjata? Cos mnie ominelo chyba :F
Moja modyfikacja, która jeszcze nie jest na TM, ale wszystkie nowości jak na razie zamieszczam na moim fanpage :P
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Podrzucilbys linka do tego fanpagu? :)
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
Podrzucilbys linka do tego fanpagu? :)
Proszę :3 , jak na razie czekamy aż mapper skończy tworzenie mapy :3 później vobować i szybko wstawić jakiś npc do ozdoby :D hihi
https://www.facebook.com/Riquer-Team-1662847147262535/
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
To wasza jest ta Dolina Satos? XD
 

Vanarius

Vanarius

Riquer Team
Początkujący Modder
posty332
Propsy62
ProfesjaGrafik 3D
  • Riquer Team
  • Początkujący Modder
To wasza jest ta Dolina Satos? XD
Tak, ale Dolinę Satos robiłem sam, a teraz w team :)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Jak to wszystko będzie oceniane? Przyjmijmy że modyfikacja do heroes jest jedna (moja  :F) to z czym mam być porównywany? z goticzkiem? Jak tak to trochę mija się z celem.
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!

kaczka
Moderator działu

Zgłoszenia udziału/Informacje - DS15
#19 2015-11-17, 22:07(Ostatnia zmiana: 2015-11-18, 13:16)
Sentarion potwierdził właśnie, że Złote Wrota również ukażą się między projektami DS15.
Edek, niedługo to wyjaśnię.

Post połączony: 2015-11-18, 13:16
@EdekSumo miałeś problem ze zrozumieniem w jaki sposób mają być oceniane modyfikacje/gry inne niż gothic. http://themodders.org/index.php?topic=11186.0 w trzeciej edycji DS nie było z tym problemu, dlatego my robimy teraz dokładnie to samo
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry