G2NK - Zagadka Orków 195592 343

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 195592

Odpowiedzi 343

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Na obecną chwile planujemy czas rozgrywki od 20 - 30 godzin.
Nasze założenia mogą się jeszcze ulec zmianą, także nie trzymałbym się tych założeń sztywno.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Mika 123

Mika 123

Użytkownicy
posty45
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Mika 123

G2NK - Zagadka Orków
#321 2020-06-21, 13:24(Ostatnia zmiana: 2020-06-21, 13:29)
Witam.
Co do instalacji wersji demonstracyjnej... Gdzie konkretnie wypakować pliki? Te z folderu Music oraz .ini to wiem, ale te dwa pozostałe? Z góry dzięki za odpowiedź.
PS No dobra, problem rozwiązany. Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie, można usunąć.
 

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na jakim etapie są prace na modyfikacją? Planujecie w najbliższym czasie większy update?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, w ten weekend zaprezentujemy Wam nowe rendery z modyfikacji.
Prace trochę idą nam wolno ale wszystko idzie w dobrym kierunku.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Długo nie odzywaliśmy się ani nie dawaliśmy żadnego znaku życia. Jednak nie oznacza to, że przez ten cały czas leżeliśmy do góry brzuchem nie robiąc nic. Cały czas tęgo pracujemy ciągle doszlifowując nasze dziecko Zagadkę Orków, które niestety nie raz bywa za bardzo niesforne.

Dzisiaj mamy dla Was garść informacji z naszego zaplecza, które bardzo chcemy ukazać światu. A więc, gotowi? Zaczynamy!

Nowe pancerze!

@Gizbor17 to dzięki współpracy z nim mogliśmy stworzyć tak świetne i wysokiej jakości pancerze. To właśnie dzięki jemu i jego inwencji twórczej możemy poszczycić się autorskimi pancerzami. A trzeba przyznać, że wyglądają zacnie!



Pierwszy pancerz od lewej strony to Elitarny pancerz polowy, który zobaczymy wśród jednostek królewskich stacjonujących w mieście Khorinis. Sam pancerz, w niedługim czasie, wzbogaci się także o hełm, który jest jeszcze nie kompletny.

Pancerz środkowy, to nowa odsłona Pancerza bandyty, który uświadczymy na mrocznych i niebezpiecznych bagnach znajdujących się w Thorgardzie. Odchodzimy powoli od jednolitych pancerzy bandytów z Gothic II, które nam gra proponowała. Chcemy wprowadzić różnorodność i podział między nimi na tych, którzy obrali troche inne ścieżki i lokacje.

Trzeci po prawej stronie, to Pancerz ze skóry zębacza, który gracz będzie mógł wytworzyć z przepisu na stojaku krawieckim. Będzie posiadał dwie wersje średnią i ciężką. Obecnie prezentujemy Wam jego średnią wersję.

Z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować @Gizbor17  za tak ciężką pracę i poświęcenie swojego czasu. Pragnę jednak nadmienić, że to nie są wszystkie autorskie pancerze, które dla nas Gizbor przygotował. Kolejne, pojawią się już w następnym tygodniu  :)

Zmiana kursu

Tak, pewnie zauważyliście w renderze pancerzy pewien dopisek “Alchemia Snów”. Otóż, z powodu czysto technicznych jak i z braku kadry, która pomogłaby nam z odpowiednim pociągnięciem Zagadki Orków w odpowiednim kierunku, jesteśmy zmuszeni zmienić troszeczkę kurs naszej modyfikacji.

Jak widać, wciąż czerpiemy sporo z założeń planowanej pełnej wersji Zagadki Orków ale niestety, jesteśmy zmuszeni zrobić coś mniejszego, na co przede wszystkim starczy nam sił, gdyż cały czas działamy fizycznie tylko w dwie osoby na tym naszym skromnym pokładzie.

Zagadka Orków [Alchemia Snów] skupi się na lokacjach, które już dobrze znamy: Górnicza Dolina, Khorinis i Thorgard. Wszystko to jednak ukaże się w nowej odsłonie aby nie serwować Wam co chwile tego samego, odgrzewanego kotleta. Sama modyfikacja skupi się na walce z pewnym kultem, który do swoich niecnych czynów posłuży się orkową armią.

Sama fabuła będzie wielowątkowa ukazująca coś zgoła odmiennego niż wcześniejsze modyfikacje. W naszych założeniach, czas rozgrywki planowany jest na ok. 40 godzin.

Więcej informacji przekażemy Wam wkrótce.

Nowości

- Nowe, autorskie intro, które mogliście zobaczyć na przeglądzie modów Simena
- Wielostronnicowe księgi
- Nowatorskie menu główne powstałe przy użyciu AST
- Szybki looting
- Nowe menu statystyk a także jego tekstury
- Kolorowe nazwy skrzyń ukazujące ich stan: zielone – puste, pomarańczowe – pełne, czerwone – zamknięte
- Ulepszone otwieranie zamków, nad bohaterem ukazuje się użyta kombinacja otwierania zamka
- Okno receptur zastępujące Gothicowe monologi przy mobach.
- Quickslot


Nowa lokacja

Dzięki staraniom i współpracy z @Czudak , udało się nam zatrudnić grafika 3D, który podejmie się wykonania dla nas indoorej kopalni w stylu tej, którą widzieliśmy w Gothic I. Zobaczymy ją w Thorgardzie. Zobaczcie sami na te rysunki i oceńcie.





Szczególne podziękowania dla mojego współpracownika @Fexo . Bez niego ten projekt stałby ciągle w martwym punkcie.

I to już byłoby wszystko na dzisiaj. Zapraszamy serdecznie do śledzenia naszych poczynań. Wkrótce ukażą się nowe informacje.

Po więcej świeżych informacji zapraszam na naszą stronę internetową: https://www.darkmodders.pl/
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zbroje wyglądaj świetnie, Gizbor jak zawsze nie zawodzi swoi pracami. Koncept kopalni bardzo fajny. O jakie dokładnie chodzi zmiany w Khorinis i GD?

Twarz tego z kuszą wygląda trochę jak z Borderlandsów, ale to tylko takie moje skojarzenie :D
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mogę powiedzieć tyle, że miasto Khorinis zostanie mocno przemodelowane jak i tereny przylegające do niego. Chcemy ukazać w ten sposób zmiany, jakie wkroczenie orków, pociągnęło za sobą.

Twarz tego z kuszą wygląda trochę jak z Borderlandsów, ale to tylko takie moje skojarzenie :D
Nie zwróciłem na to uwagi  :D
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gizbor wykonał kawał świetnej, solidnej roboty, pancerze wyglądają mega.

Czekam na moda.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Bardzo dobrze współpracuje się z @Darkmodders polecam
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
@Darkmodders bardzo się cieszę, że w dalszym ciągu są prowadzone prace :) Fajnie, że rozbudowujecie Thorgard. Duża kopalnia to świetny pomysł :) Sam myślałem o rozbudowaniu np. podziemi zamku ;) 

@Gizbor17 pancerze prezentują się znakomicie, tekstury są bardzo dobrej jakości :)

Panowie trzymam kciuki za ten projekt.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Witajcie ponownie!

Wciąż pracujemy na pełnych obrotach chcąc zapewnić Wam jak największe wrażenia i doznania w trakcie gry w naszą modyfikację, która jest ciągle w fazie rozwoju.

Od jakiegoś czasu mocno skupiamy się nad kolejnymi przerywnikami filmowymi. Tym razem będzie to cutscenka, którą zobaczymy w trakcie gry i przedstawi nam pewną sytuację związaną z naszym głównym bohaterem.

Jak pewnie dostrzegliście na poniższych renderach, sceneria jest nam wszystkim dość znana. Zostanie nam tutaj również przedstawiona, po raz drugi, sceneria bitwy paladynów, która odbyła się na przełęczy oraz pewny wypadek, który dotknie naszego bohatera.

Autorem przerywników filmowych do naszej modyfikacji jest jak zwykle nie zawodny JohanIngeborg, na którego kanał serdecznie zapraszamy.

No, nie ma co więcej Wam spoilerować :) Zapraszam Was do oglądania przedstawionych renderów.





Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę: https://www.darkmodders.pl/2020/10/15/kolejna-garsc-renderow/

 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Dziqu

Dziqu

Użytkownicy
posty36
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Genialne. Łowcy demonów będą w modzie?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Genialne. Łowcy demonów będą w modzie?

Nie, ten pancerz zaadoptowaliśmy dla łowców orków. W sumie, pasował nawet dla tej profesji.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

kubinka0505

kubinka0505

Użytkownicy
posty22
Propsy1
ProfesjaKompozytor
  • Zbanowany
Sorka że pytam, 2 pytania:
  1. Na ile % określilibyście prace nad modem?
  2. Czy jeśli mod wyjdzie to będzie dołączona solucja?

Pozdrawiam
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
  • 1. Na obecną chwilę, biorąc pod uwagę nasze wszystkie założenia oraz plany, projekt jest gotowy tak w 25-30%. Same prace posuwają się stabilnie do przodu, pomimo tego, że nad modyfikacją wciąż fizycznie pracuję tylko ja i Dark. Jesteśmy jednak w trakcie rekrutacji dwóch osób i jeżeli się sprawdzą, to mamy nadzieję, że z ich pomocą uda się nieco przyspieszyć całe przedsięwzięcie.
  • 2. Pełna solucja będzie dostępna wraz z premierą modyfikacji.
 
COLORBLIND

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty29
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dalibyście radę zaktualizować screeny w pierwszym poście ? Wiele z nich wygasło.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, postaramy się na dniach je zaktualizować.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Przerywniki filmowe to świetny pomysł dla zobrazowania i urozmaicenia fabuły. Miło wspominam filmiki z Gothic 1.
 

Ymir6066

Ymir6066

Użytkownicy
posty28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Coś nowego w kwestii tej modyfikacji? Prace nie posypały się podczas pandemii?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Pracę trwają ale z różnym natężeniem. Gdy tylko będziemy mieli gotowy jeden z etapów, na pewno opublikujemy tutaj nowości z nim związane.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry