G2NK - Zagadka Orków 166164 343

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 29.08.2015 roku

Wyświetleń 166164

Odpowiedzi 343

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Za niedługo ruszamy z nową, oficjalną stroną naszej grupy. Już teraz zapraszamy do zaglądania na nią. W przeciągu kilku dni prace nad nią powinny zostać już zakończone.

http://www.darkmodders.pl/
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Loop

Loop

Użytkownicy
posty859
Propsy173
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
I jak to wygląda
 

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
@Darkmodders mógłbyś się podzielić na jakim etapie prac jesteście?
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
@Xankir powoli kończymy kompletowanie scenariusza, modeli 3D świata. Jeszcze sporo przed nami roboty. Faktem jest, że mieliśmy przez moment krótki zastuj ale wszystko wróciło do normy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota

Xankir
Złote Wrota

G2NK - Zagadka Orków
#284 2018-05-28, 17:06(Ostatnia zmiana: 2018-05-28, 17:19)
1. A jeśli chodzi o elementy ukazane w becie modyfikacji pozmieniały się one jakoś czy pozostaną takie jakie są(mam na myśli głównie zadania/dialogi, które był tak pokazane)?
2. Polecam zrobić reupload screenów, bo wygasły.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
1. Modyfikacja zmieniła całkowicie wygląd, zrezygnowaliśmy z dodatku i postawiliśmy na totalną konwersje - nowy bohater, ulepszona fabuła Zagadki Orków oraz wykorzystanie już istniejących zenów z Gothic II, Zagadki Orków Prolog + dodatkowy, nowy zen.
W tej sytuacji zmienią się wszystkie zadania i dialogi. Na pewno będą na o wiele lepszym poziomie niż za czasów wersji demonstracyjnej.

2. Ja wiem, czy jest sens? Lepiej byłoby wrzucić jakieś nowe. Tak szczerze mówiąc, ten temat jest raczej zbiorczy. I teraz ciężko by było się połapać w nim.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
To fajnie, że jednak odeszliście od addona, tylko całkiem nowa historia. Myślałem wcześniej, że Prolog to był swoistego typu pokazanie nowych lokacji, fabuły itp.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Prolog jest takim nieobowiązkowym wprowadzeniem do Zagadki Orków :) Ma on za zadanie rozszerzyć naszą wiedze na temat Thorgardu, gdyż w pełnej wersji nie otrzymamy aż tak obszernej.
No, i przy okazji nadaje taki swoisty klimacik :)

Koło addonu było by za wiele roboty a i tak nie mielibyśmy stu procentowej pewności, czy fabuła wkomponuje się w już istniejącą. Więc teraz ten problem mamy już z głowy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Zawsze jest prościej zrobić coś nowego, ponieważ nie ogranicza to nas tak jak gdy robimy coś co musimy wpasować się w klimat i fabułę czegoś innego, ale ja i tak życzę powodzenia w pracach i może sam luknę na modyfikację jak już wyjdzie i czas pozwoli.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Nie ma sprawy, zapraszamy :D
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Tendor

Tendor

Użytkownicy
Zenit Team
posty87
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Zenit Team
Czy jest szansa, że modyfikacja wyjdzie w 2019 roku?
 
"Ścieżka przeznaczenia jest długa i kamienista"

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Tak, nawet bardzo duża szansa. Cały czas ostro pracujemy i do grudnia 2018 roku mamy się już wyrobić z oskryptowaniem fabuły. Później pozostaną tylko ogólniki i testy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

G2NK - Zagadka Orków
#292 2018-07-01, 13:36(Ostatnia zmiana: 2018-07-09, 13:47)
Ostatnimi czasami ciężko pracujemy nad Zagadką Orków. Wręcz dwoimy się i troimy aby dopiąć wszystko na ostatni guzik. Oprócz cutscenek, które ostatnio nagraliśmy, dzisiaj chcemy zaprezentować Wam nowiutki soundtrack jaki pojawi się w modyfikacji. Te kilka utworów zostały stworzone przez Fang Batarang - kompozytora, który m.in. naprawił soundtracki z Gothic Sequel.
Przed nami jednak jeszcze sporo roboty. A teraz zapraszamy Was do odsłuchania nagrań :)

https://www.youtube.com/watch?v=4QzJNHvHvJA
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szacunek się należy. Fang robi dobrą robote i tak jest również w tym przypadku, ciężki i mroczny klimat bardzo dobrze złapany w tych utworach.

Jak stoicie ze sprawami graficznymi? Bo rozumiem że tworzycie total conversion i świat również będzie autorski?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Całkiem git, chociaż main theme nie przypadło mi do gustu. W tych czterech utworach wybrzmiewa cięższy klimat, nie ma tu nic lekkiego, sielankowego. Zagadka Orków Prolog nie była jakaś mroczna, jak jest w tym przypadku?

boguc

boguc

Użytkownicy
posty205
Propsy343
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Spoko to wszstko wygląda, jest progres jeśli chodzi o cały projekt
 
Gothic najlepszy

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
@Paradoxal tak, robimy total conversion ale korzystamy z już gotowych zenów. Używamy Khorinis, Górcznią Dolinę i Thorgard. Wiadomo, Khorinis przeszło retusz na potrzeby moda i przybrał bardziej wojenny klimat. To było wpisane w potrzeby modyfikacji.
Ogólnie to będziemy musieli wymodelować jeszcze jeden zen na potrzeby finału (walka z bossem i te sprawy).
Na dzień dzisiejszy, w sprawach graficznych,  mamy już sporo zrobione.

@Fabio no tutaj pełna wersja Zagadki będzie posiadała bardziej mroczny klimat potęgowany różnorakimi miejscami, historiami, wydarzeniami i muzyką. Chcąc teraz dokładniej Ci to opowiedzieć musiałbym zdradzić szczegóły fabuły a to raczej nie jest wskazane w tym momencie :)

@boguc progres jest dość duży. I jak tak głębiej się w to zagłębić, to od 2013 roku zmienialiśmy koncepcje modyfikacji kilka razy.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Paradoxal tak, robimy total conversion ale korzystamy z już gotowych zenów. Używamy Khorinis, Górcznią Dolinę i Thorgard. Wiadomo, Khorinis przeszło retusz na potrzeby moda i przybrał bardziej wojenny klimat. To było wpisane w potrzeby modyfikacji.
Ogólnie to będziemy musieli wymodelować jeszcze jeden zen na potrzeby finału (walka z bossem i te sprawy).
Na dzień dzisiejszy, w sprawach graficznych,  mamy już sporo zrobione.

 :/ No ale jak nie macie innej możliwości i wam to odpowiada to jestem to w stanie zrozumieć. Mam tylko nadzieje że te zmiany faktycznie będą odczuwalne i znaczące. Pamiętaj tylko byście nie popełniali tych samych błędów jak przy zenie z prologu.

Ale fajnie że sie rozwijacie i ciągle pracujecie nad konceptem moda gdzie inni lubią położyć lache i od paru lat jechać na tym samym badziewiu.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk

Darkmodders
Moderator działu

G2NK - Zagadka Orków
#298 2018-07-02, 11:02(Ostatnia zmiana: 2018-07-02, 11:51)
@Paradoxal teraz grafiką zajmuje się inny grafik więc o to nie ma co się martwić :)
Staramy się jak tylko możemy żeby wszystko wyszło jak trzeba. Nauczyliśmy się troche na wcześniejszych błędach i teraz staramy się ich nie powielać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Ale fajnie że sie rozwijacie i ciągle pracujecie nad konceptem moda gdzie inni lubią położyć lache i od paru lat jechać na tym samym badziewiu.
ciekawe kto twoim zdaniem tak robi
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry