ELEX 395337 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 395337

Odpowiedzi 1525

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy


Ktoś ma w ogóle pomysł co to za dziwaczna konstrukcja pod postacią ? Wygląda jak jakiś wielki mur czy nie wiem co to. Dziwaczne trochę.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Też mi wygląda na mur tak jak by z drewna/kamienia. Może się mylę ale jeżeli jest z tych materiałów to trochę dziwny design jak na postapo w przyszłości.

Chyba, że to taki dziwny i zwodniczy wygląd metalu. Ciężko w sumie się dobrze przyjrzeć.
 
COLORBLIND

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ciekawi mnie jakiej wielkosci swiat :) Moze @Kuba Czaker masz jakies info o tym?

Podobno ma być największym stworzonym przez Piranhie. Większym nawet niż wszystkie lokacje w Risenie 3 czy G3.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ta gra... a zresztą... szkoda gadać, szkoda strzępić ryja
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Podobno ma być największym stworzonym przez Piranhie. Większym nawet niż wszystkie lokacje w Risenie 3 czy G3.

Skądś to znam... Przed premierą Risena 3 pierdolili, że świat nie będzie podzielony na wyspy, będzie znacznie większy od Gothica 3 i nie będzie żadnych loading'ów pomiędzy lokacjami

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Teraz bzdury pleciesz, od samego początku zapowiedzi mówili, że świat będzie podzielony na wyspy, aczkolwiek trochę kłamali w fakcie ilości światów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
https://www.youtube.com/watch?v=pbvA0W_3OIA


Ehhh. Lore zapowiada się bardzo ciekawie, świat wygląda świetnie i widać, że jest wielki, ale.....mechanika walki jest rzeczywiście BADZIEWNA. Totalne dno, zwłaszcza animacje. Strzelanie wygląda już trochę lepiej, ale to raczej nic co wciągnie niesamowicie, i tak raczej grę przejdę z bronią palną :( No i animacje twarzy....JEZUS! Tak trudno jest nauczyć się robić mimikę twarzy? Serio, zdecydowali się pokazywać na gamplayach walke która wygląda najgorzej zamiast np. lotu jetpackiem nad światem?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Kogoś to jeszcze dziwi? Pozdrawiam tych, którzy kupią to badziewie :ok:

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#488 2016-04-30, 17:29(Ostatnia zmiana: 2016-04-30, 17:47)
https://www.youtube.com/watch?v=pbvA0W_3OIA


Ehhh. Lore zapowiada się bardzo ciekawie, świat wygląda świetnie i widać, że jest wielki

Skąd masz te informacje ?

Czemu te świeczki(i inne źródła światła) nie rzucają cieni w tym budynku ? Czemu nie ma w nim w ogóle okluzji otoczenia ? Oni to pokazywali na ultra low tą grę na pc ? Całkiem fajnie w takim razie że PB nie zapomina o graczach low pctów, tylko nie ogarniam czemu tak grę prezentowali xd

Co do animacji i mimiki - mogli już wziąć te z gothica 1 i 2, wyglądały tam lepiej.

Czy ja dobrze widzę że blokowanie polega na tym że po prostu dostajemy god modea ? XD Bez żadnych animacji blokowania, wytrącenia z ruchu itp itd ? XD O kurwa XD

Jeszcze ten klasyczny zbugowany ragdoll piranhii z 2:37 niepoprawiony od Gothica 3 xD Albo z 2:57 gdzie przeciwnik odleciał na 5 metrów xD

Smieszne jest to że te światełka w budynku rozświetlają go jakby był on napremiowany albo ściany były światłami xD

W ogóle te castowanie cieni to chyba jakiś bug, roślinność i otoczenie normalne cienie mają a postać i przeciwnicy jakieś przezroczyste albo w ogóle niewidoczne.

Pomijam już całkowity brak interakcji z wodą i jej fizyki, wygląda to jak naniesiona tekstura i tyle
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Informacje o lore? No cóż, interesuje się tematem a PB ujawnia masę szczegółów ;) Więc wiem trochę o lore i zapowiada się ono bardzo ciekawie. A świat? Widać to po screenach.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Trochę nie rozumiem po co rozkładać to na czynniki pierwsze, przecież od razu widać, że to słabo wygląda. Od razu mówię, że nie mam nic do gier stylizowanych na gry retro, ale obawiam się, że to nie było zamierzenie PB.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
System walki przecież jest identyczny jak w wiedźminie, tzn szybki atak i wolny mocniejszy, jedynie animacje są gorsze, więc nie ogarniam was xd

@Jurigag  Na którym jest pokazane blokowanie? Bo nie chce mi się oglądać całego materiału :)
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
System walki przecież jest identyczny jak w wiedźminie, tzn szybki atak i wolny mocniejszy, jedynie animacje są gorsze, więc nie ogarniam was xd

@Jurigag  Na którym jest pokazane blokowanie? Bo nie chce mi się oglądać całego materiału :)


Co kurwa ? XD System walki jak w wiedźminie ? Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą. Pomijam już bycie totalnei drewnianym i całość wygląda jakby animacje były robiony w 5-10 fpsach. A gra sobie chodziło w 60

w 2:30 masz "blokowanie"

Ten system walki nawet nie ma podejścia do wiedźmina.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą. P
No nie błagam, trochę chociaż kryjcie się z fanboystem wiedźmina  :lol2:  A w wiedźminie to niby nie ma spamowania lpm?  :pokerface:   W elex też można atakować wolniejszymi ciosami i blokować, jak w wiedźminie.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#494 2016-04-30, 18:51(Ostatnia zmiana: 2016-04-30, 18:59)
Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą. P
No nie błagam, trochę chociaż kryjcie się z fanboystem wiedźmina  :lol2:  A w wiedźminie to niby nie ma spamowania lpm?  :pokerface:

Nie nie ma, jeśli spamujesz lpm w wiedźminie 3 to w 90% masz zgon po chwili. Tutaj wygląda to jak w g3, risenie 1,2,3 czyli lpm do oporu i zero taktyki i uników.

Zobacz sobie i skończ pierdolić że ten w elex jest podobny:

https://www.youtube.com/watch?v=GsXmpHgGdiM


Podobny system walki to miałeś w gothicu 3 albo risenie 1,2,3, czyli drewniany, zero taktyki, zero responsywności, zero efektywności z drewnianymi animacjami i wyglądającymi jak sprzed 15 lat(g1 i g2). Jedyną podobną rzecz jaką tutaj widzę to turlanie się xD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą


Czyli to samo co w Wiedzminie 3 :| Nawet na najwiekszym poziomie trudnosci, moze przy bosach i niektorych zleceniach wiedzminskich bylo inaczej.

I nie, nie jestem jakims fanboyem pb, odwalili fuszerke, ale nie jestem tez bezrozumnym hejterem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No nie błagam, trochę chociaż kryjcie się z fanboystem wiedźmina  :lol2:  A w wiedźminie to niby nie ma spamowania lpm?  :pokerface:   W elex też można atakować wolniejszymi ciosami i blokować, jak w wiedźminie.

Jeśli grasz na najłatwiejszym to pewnie tak jest. Ja raczej czegoś takiego nie odczuwałem po 20 godz. gry na najwyższym.

Jeśli chodzi Ci o Wieśka 1, to też Twoje porównanie jest do dupy, bo tam walka też całkiem inaczej wygląda.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą


Czyli to samo co w Wiedzminie 3 :| Nawet na najwiekszym poziomie trudnosci, moze przy bosach i niektorych zleceniach wiedzminskich bylo inaczej.

I nie, nie jestem jakims fanboyem pb, odwalili fuszerke, ale nie jestem tez bezrozumnym hejterem.

Grałem na najwyższym poziomie trudności i gdy nawalałem bezmyślnie lpm w wiedźminie 3 to kończyło się to zwykle tak po 5 sekundach zgonem z przeciwnikami na moim poziomie lub wyższym.

A tutaj wygląda to jak w risenie 3 gdzie niby były jakieś blokowania, szybkie i silne ciosy, jakieś odskakiwania itp itd. Tylko że i tak najlepszą taktyką było lpm do oporu i w zasadzie tyle.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@MacDun  weź rozbieg i gruchnij mocno głową w ścianę, tylko odpowiednio mocno. A potem wróć i napisz coś sensownego.

Animacje w ELEX są beznadziejne, drewniane i po prostu kretyńsko jak na te czasy zrobione. Totalna fuszerka. Ciosy są straszliwie nie naturalne, potwory nie mają żadnych ciekawych ataków i już widać, że zachowują się głupiej od Płotki. Blokowanie to już rzeczywiście totalna tragedia.
Styl walki w Wiedźminie 3 nie jest idealny. Ale nie ma mowy o tym, że samo spamowanie ataku wystarczy. Bo to głupota. Zwłaszcza w "Sercach" gdzie walki są piekielnie trudne. W Wiedźminie 3 bardzo wazne są uniki i bloki, w szczególności kontry. Bez nich nie da się wygrać. Przez pierwsze 20h na średnim i wyższym poziomie trudności nie będzie nam też łatwo z latającym stworami i sporo się namęczymy. A przy takich żywiołakach czy gigantach spamowac sie nie da bo w pewnym momencie zaczynają swoją serię ataku i wtedy jesteś martwy. W3 może nie jest jakoś niesamowicie trudne, ale walka jest tam zrobiona fajnie i często trzeba trochę bardziej się przyłożyć. ZWŁASZCZA W DODATKU. Tutaj nie ma żadnego porównania do ELEX. O ile go broniłem do tej pory to system walki jest dnem! :(
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
od samego początku zapowiedzi mówili, że świat będzie podzielony na wyspy
Bardzo dobrze pamiętam, że mówili inaczej. Mówili nawet, że w grze będą miecze dwuręczne. Tak czy siak, co do ELEXa, filmik wrzucony przez ciebie, @Kuba Czaker, po prostu miażdży. System walki jak widzę to po prostu przerobiony system z Risena 3, (ten stunlock i zachowania potworów najbardziej rzucają się w oczy). System walki w R3 to dno, ale jak widać, można to jeszcze bardziej zjebać!  :lol2: :lol2: :lol2:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry