Rust na tle podobnych gier [wydzielone z Rust] 15072 48

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 9.06.2015 roku

Wyświetleń 15072

Odpowiedzi 48

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
ofc, wystarczy, że będzie survivalowo(-mincraftowe) w early access na steamie z mikrotransakcjami.
I koniecznie gdzieś w opisie jako jeden z selling pointów coś "unique" będące w każdej innej grze tego typu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Idiots, idiots everywhere.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Idiots, idiots everywhere.

Widzę uczysz się nowych słówek angielskiego, jest postęp  :ok:.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Postep jest, w przeciwienstwie do Ciebie, natomiast angielski znam dobrze od dłuższego czasu i, takie powiedzienie szeroko znane w internecie nie jest mi obce ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mówisz że znasz dobrze angielski? Ty nawet polskiego dobrze nie znasz.

Serio werek, spójrz na to z naszej strony. Wychwalasz pod niebiosa każdą grę (a z tego co kojarzę to i modyfikacje), pucujesz się swoim sprzętem i dobrobytem, w rozmowach zamiast udowodnić swoją rację poprzez stosowną argumentację, wolisz obrzucać błotem z nadzieją że ktoś Cię poprze, bo tak to odbieram. Zarzucasz innym niesłowność, jednocześnie samemu pokazując się tak:
Cytuj
Co więcej, albo mi podasz linki (nie luźne wspominki) gdzie rzucałem słowa na wiatr, albo stul dziób bo robisz z mordy cholewę.
Nie, nie bede tego szukal, nie mam czasu ani ochoty. Pamietam, że juz sie o to do Ciebie przypierdalalem. Ty zamknij morde i Wypierdalaj jeżeli nie masz nic ciekawego na temat Rusta do powiedzenia.
Gdzie właśnie powiedziałem coś ciekawego, a patrząc po opiniach innych forumowiczów nie jestem w tym poglądzie osamotniony. Ostatnio popularne stały się tematyki survival, sandbox i crafting Ty kupujesz (lub piracisz, nie wiem) wszystkie gry o tej tematyce i nie dostrzegasz że tak naprawdę to wszystko jest do siebie bardzo zbliżone.
Wymienienie gier singleplayerowych pomiędzy multiplayerowymi wcale nie było błędem. Gracze w takich grach (bardzo często niezbyt dojrzali) mają olbrzymi wpływ na Twoje wrażenia z gry. Nie mogę się dobrze bawić w grze gdy dziecko iPlusa które kupiło w itemshopie itemy boostujace start bezczelnie nazywa mnie noobkiem jednocześnie czerpiąc szaloną przyjemność z niszczenia mojego dobytku by na końcu zabić i mnie, oczywiście ma się to do multi. Teraz, jeżeli mam możliwość przejścia gry o podobnej tematyce z fabułą która posuwa się do przodu zamiast stać w miejscu (o ile w ogóle jakaś jest) tracąc na tym parę fajnych bajerów (a zwróćmy uwagę że crafting i budowanie bazy dość prędko się nudzi) i wspomniane wcześniej sytuacje - wybór wcale nie będzie taki trudny.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Gdzie właśnie powiedziałem coś ciekawego, a patrząc po opiniach innych forumowiczów nie jestem w tym poglądzie osamotniony.
Cóż, kiedyś wszyscy poza jedną osobą mówili, że Ziemia jest kwadratowa i można z niej spaść. Wniosek? Nasuwa sie sa.

Cytuj
Ostatnio popularne stały się tematyki survival, sandbox i crafting Ty kupujesz (lub piracisz, nie wiem) wszystkie gry o tej tematyce i nie dostrzegasz że tak naprawdę to wszystko jest do siebie bardzo zbliżone.
Te gry sie różnią tym, czym różnią się Wiedzmin od Dark Sousla, Gothica, Elder scrolls. Niby ta sama kategoria ale każda inna gra i rozgrywka. Ale przecież nie można tego wiedziec nie grając w to, natomiast ja juz sie przezwyczailem do tego, że najwiecej do powiedzenia w temacie mają ludzie, którzy nic o tym nie wiedzac.

odpowiadając także na zarzut Azteka i Twój - nie wiem o co chodzi, bo jedyną grą w early acces którą mam to jest właśnie Rust i 7 Days To Die przy czym nie mozna mowic o wiecznej alfie bo gry są cały czas rozwijane. Nic więcej.

Cytuj
Nie mogę się dobrze bawić w grze gdy dziecko iPlusa które kupiło w itemshopie itemy boostujace start bezczelnie nazywa mnie noobkiem jednocześnie czerpiąc szaloną przyjemność z niszczenia mojego dobytku by na końcu zabić i mnie, oczywiście ma się to do multi.
Tyle, że Rust i gry które zazwyczaj opisuje na forum (typu 7 Days To Die, Survive the Nights) są bez mikropłatnosci, nic nie mozesz kupic i jedyne co mozesz zrobic to zdobyć to w grze. Także raczej nie ma szansy, że ktos jest lepszy tylko dlatego, że coś kupił. Jeżeli zginales w tych grach i zniszczyl ten dobytek Twój to znaczy, że w tej grze po prostu jesteś słaby.

Cytuj
Teraz, jeżeli mam możliwość przejścia gry o podobnej tematyce z fabułą która posuwa się do przodu zamiast stać w miejscu (o ile w ogóle jakaś jest) tracąc na tym parę fajnych bajerów (a zwróćmy uwagę że crafting i budowanie bazy dość prędko się nudzi) i wspomniane wcześniej sytuacje - wybór wcale nie będzie taki trudny.
To też jest z dupy patrząc na akapit powyżej, ten o mikropłatnościach. I nie można jednak porównywać single do multi bo to zupełnie inne doznania, rozgrywka. O ile komputer przewidzisz co zrobi, o tyle w multi co najwyzej zginiesz jeżeli na bieżąco sie nie bedziesz dostosowywał.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tylko werewolf moze byc tak naiwny jak dziecko, kupujac gry w ,,alfa'' ktore nawet nie wiadomo czy wyjda.  ^^

Totalnie pierdolisz, ze gry surviwal sie roznia. W KAZDEJ grze chodzi o to samo, o budowaniu, i przetrwaniu.
A multi i single to jest zupelnie co innego. Wiec twierdzenie, ze soulsy i tesy to to samo, to gowno prawda.
W przypadku gier single 2 gry mają inne kampanie, więc nie przeszkadza ludziom że cprg to questy, walka, zwiedzanie świata, nawet mimo podobnej mechanike. Kapujesz?

Gry surviwal, to jak AC. Gra sie tak samo, tylko wizualnie jest inna  :ok:


E: @Splash, mój błąd bo szybko czytałem :v
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Totalnie pierdolisz, ze gry surviwal sie roznia. W KAZDEJ grze chodzi o to samo, o budowaniu, i przetrwaniu.
JeŻeli chodzi o survivale (albo SandBoxy, patrz MineCraft) to jestem jaroszem.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Wiec twierdzenie, ze soulsy i tesy to to samo, to gowno prawda.
Cytuj
Te gry sie różnią tym, czym różnią się Wiedzmin od Dark Sousla, Gothica, Elder scrolls. Niby ta sama kategoria ale każda inna gra i rozgrywka.
A tak często napierdalasz do Werewolfa żeby czytał ze zrozumieniem...
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Totalnie pierdolisz, ze gry surviwal sie roznia. W KAZDEJ grze chodzi o to samo, o budowaniu, i przetrwaniu. 
To samo chodzi w Gothicu, Wiedzminie, Tesach czy Soulsach, jedyne w czym sie roznia to nacisk polozny na jedna rzecz a w innej na drugą.

Cytuj
A multi i single to jest zupelnie co innego. Wiec twierdzenie, ze soulsy i tesy to to samo, to gowno prawda.
W przypadku gier single 2 gry mają inne kampanie, więc nie przeszkadza ludziom że cprg to questy, walka, zwiedzanie świata, nawet mimo podobnej mechanike. Kapujesz? 

Nie, nie, nie, ten argument działa niestety w dwie strony czy tego chcesz czy nie.


Zresztą, @Avallach albo @Adanos rozdzielcie naszą dyskusje do osobnego tematu, to jest temat o Rust a nie o grach postapo klimatem.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
rozdzielcie naszą dyskusje do osobnego tematu
Lepiej będzie po prostu wywalić ten spam do kosza. Nie warto prowadzić tej dyskusji, bo do niczego ona nie prowadzi.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Poprosiłem o to dla płaczków, które muszą ponarzekać :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
O ile komputer przewidzisz co zrobi, o tyle w multi co najwyzej zginiesz jeżeli na bieżąco sie nie bedziesz dostosowywał.
No właśnie, nawet bez micropłatności muszę się dostosowywać cały czas, wystarczy że ktoś zaczął przede mną i już jestem w szarej dupie.

Nie żebym był całkiem przeciwny tego typu grom, mają one swoje miejsce i w ogóle, ale wracając do samego początku rozmowy - nie widzę sensu w kupowaniu wszystkich, wolę wybrać jedną która najlepiej mi odpowiada, gameplay w większości jest bardzo podobny, tylko na czym innym jest skupiona jego główna część. Podejrzewam że w przyszłości gdy modding tych gier stanie się popularny będziemy mieli modyfikacje sprowadzające je wszystkie do tego samego poziomu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Powiem tyle, po przegraniu kilkaset h w minecrafta z kumplami, najlepiej sie gra w takie gry z dobra ekipa.

Na serwerze kogoś grało się chujowo.

Nie, nie, nie, ten argument działa niestety w dwie strony czy tego chcesz czy nie.
Multi=/=Single

Więc nie działa. I to chodzi o wszystkie gry multii. W LoLa i Dote 2 gra się tak samo,w Warcrafta i Starcrafta gra się tak samo. W diablo 3 czy Path of Exile gra się tak samo kurwa mać. W survivalowe gry też się gra tak samo. Ty po prostu tego nie ogarniasz.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nie wiem ile będziecie jeszcze się z nim spierać jak i tak do niego to nie dotrze...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie wiem ile będziecie jeszcze się z nim spierać jak i tak do niego to nie dotrze...
@Werewolf wskaż różnice pomiędzy tymi grami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
No właśnie, nawet bez micropłatności muszę się dostosowywać cały czas, wystarczy że ktoś zaczął przede mną i już jestem w szarej dupie. 
Nawet do tego sie musisz dostosowac. Jakos ja zaczynalem na serwerach Rusta gdzie każdy już miał full ekwipunek i ekipe a po paru dniach na każdego polowalem jak chcialem. Musisz sie dostoswać albo jesteś słaby. Jeżeli narzekasz, że musisz sie dostosować to znak, że jesteś slaby i gry multi gdzie liczą sie umiejetnosci nie są dla Ciebie.

Cytuj
ale wracając do samego początku rozmowy - nie widzę sensu w kupowaniu wszystkich, wolę wybrać jedną która najlepiej mi odpowiada,
Ja też tak uważam, dlatego wybrałem jedną survival normal - Rust i jedną survival zombie - 7 Days To Die. Na przeciw teorii spiskowych Azteka Macierewicza to są jedyne gry survival w early acces które mam. @Aztek


Cytuj
Powiem tyle, po przegraniu kilkaset h w minecrafta z kumplami, najlepiej sie gra w takie gry z dobra ekipa. 
Oczywiscie, że tak, tu masz 100% rację.

Cytuj
Multi=/=Single 

Więc nie działa. I to chodzi o wszystkie gry multii. W LoLa i Dote 2 gra się tak samo,w Warcrafta i Starcrafta gra się tak samo. W diablo 3 czy Path of Exile gra się tak samo kurwa mać. W survivalowe gry też się gra tak samo. Ty po prostu tego nie ogarniasz.
To ja ciskam Sawika za to, że porównuje State of Decay i Dying Lighta (czyli singlowe) do Rusta, 7 days to Die (multiplayerowe) a Ty mi wyskakujesz, że multi to nie single. Toż kurwa doskonale o tym wiem i od początku o tym mowie :F

Cytuj
Nie wiem ile będziecie jeszcze się z nim spierać jak i tak do niego to nie dotrze...
Cóż, kiedyś do ludzi dotarło, że Ziemia jednak nie jest kwadratowa, może i do Ciebie dotrze.

Cytuj
@Werewolf wskaż różnice pomiędzy tymi grami.
Proszę bardzo. Cytuje sie z poprzediego posta.


Cytuj
DayZ, WarZ, H1Z1 - gry survival horror (znaczna różnica od survival którym jest Rust), bez większego craftingu, budowania (w H1Z1 ponoć coś jest ale nawet do Rusta sie nie umywa). Do tego podciągnięte pod RPG (bezpieczne strefy, levelowanie postaci).

ARK - o tym pisalem, że owszem, podobne, jednak rozgrywka sie różni chociażby tym, że nie ma dinozaurów w Rust a głównym przeciwnikiem jest człowiek. (dopisek teraz) gra bardziej skupia sie na samotnym craftingu niż survivalu wspomaganym craftingiem)

State of Decay, Dying Light - Ty serio jestes taki głupi czy tylko tu na forum udajesz? @kaczka Ty go znasz na żywo to powiedz coś o tym. Jak można mówić o grach RPG single, że są podobne do multiplayerowego Survivalu? 

Out of Reach - gra diametralnie sie różni, bardziej przypomina DayZ, WarZ gdzie gra sprowadza sie głównie do PVP, crafting jest ubogi a walka ma nacisk na średniowieczny styl aniżeli broń palną.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Gadał dziad do obrazu, obraz do niego ani razu. Gry survivale są podobne do siebie. Takie gry jak Gothic, TES czy Wiedźmin są do siebie podobne - dlatego ludzie skupiają się np. przy RPG, bo lubią tego typu gry - , ale nie tak jak survivale, w których mechanika i cel gry jest taki sam. Te mniej istotne rzeczy dla gry są inne, ale dalej są to mniej istotne rzeczy. Fundamenty, na których opiera się gra są takie same.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Gadał dziad do obrazu, obraz do niego ani razu. Gry survivale są podobne do siebie. Takie gry jak Gothic, TES czy Wiedźmin są do siebie podobne - dlatego ludzie skupiają się np. przy RPG, bo lubią tego typu gry - , ale nie tak jak survivale, w których mechanika i cel gry jest taki sam. Te mniej istotne rzeczy dla gry są inne, ale dalej są to mniej istotne rzeczy. Fundamenty, na których opiera się gra są takie same.
Z tym sie moge zgodzić, jednak rozgrywka zasadniczo sie różni i to bardzo, zarówno w przypadku linii Gothic - TES - Wiedzmin jak i na linii Rust - Inne gry Survivalowe.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
No to rozkmińmy czym różnią się gry RPG między sobą a czym survivale
RPG:
-świat
-fabuła
-lore
-postać i jej osobowość
-fabuła
-setting
-typ rozgrywki (turn based/action itd.)
-jeszcze raz fabuła
-pewne modyfikacje mechaniki
-...fabuła

survival:
-setting
-świat
-pewne modyfikacje mechaniki
-ceny mikropłatności

takie tam podsumowanie. don't hate, donate.
(jakby ktoś nie zrozumiał - chodzi mi o to że porównywanie survivali do erpegów to bullshit)
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry