Dzień Screena 2015 28886 84

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 8.05.2015 roku

Wyświetleń 28886

Odpowiedzi 84

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wbrew początkowemu sceptycyzmu większej części forum,  wszystko wskazuje na to że Dzień Screen'a w tym roku jednak się odbędzie.

Tegoroczną organizacją wydarzenia zajmuję się ja oraz @Simen dawniej znany jako Gothicman.

W tym roku zgłosił się dość różnorodny wachlarz projektów, mamy amatorskie projekty oraz modyfikacje do różnych gier.

Jak to wszystko ocenić?

Głosowanie odbędzie się w dwóch etapach.
Pierwszy, głosowanie ogólne - wszystkie projekty, bez względu na to czy jest to modyfikacja czy gra.
Drugi, głosowanie podzielone na kategorie - Tutaj każda grupa projektów gdzie samodzielna rywalizacja ma sens (cztery i więcej projektów) dostaje osobną kategorię w której spiera się tylko z projektami na tym samym silniku. Wyjątkiem będą amatorskie projekty gier, gdzie wszystkie będą określone kategorią "Gry".

W poprzednich edycjach, ocenialiśmy projekty indywidualnie w danym przedziale np. od 1 do 6, system ten miał swoje wady dlatego w tym roku, zgodnie z opinią publiki, zdecydowaliśmy że głosować będziemy przez wybranie najlepszego naszym zdaniem projektu z listy. Przypomnę że pierwszym który pomysł ten przedstawił na forum był @Werewolf .

Ponieważ część projektów w poprzednich latach miała problem z nadesłaniem określonej ilości zrzutów ekranu, w tym roku zamiast ustalać konkretnie ile grupa musi nadesłać, ustalona została granica górna w postaci siedmiu zrzutów.


Wydarzenie odbędzie się tradycyjnie w sierpniu, a najprawdopodobniejszą datą jest 15 sierpnia.


Osoby i grupy które chciałyby się przyłączyć do rywalizacji mogą to zrobić w tym temacie, poprzez prywatną wiadomość do mnie lub @Simen lub też poprzez skontaktowanie się z nami na GG.
Sawik - 24180766
Simen - 15763775

Podobnie jest z osobami które już się zgłosiły i chciałyby zaproponować zmiany, lub dopytać się na wypadek gdyby coś było niezbyt jasno wyjaśnione.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jeżeli przynajmniej połowa osób które jeszcze się zastanawiają się zgłosi i ludzie nie zaczną się wycofywać na wyścigi - szykuje się całkiem spore wydarzenie. 
Niestety, ale zaczęli. Na chwilę obecną z 17 grup które się zgłosiły pozostały cztery które dalej odpowiadają i są chętne do wzięcia udziału w Dniu Screena. Oczywiście w tym wypadku nie pozostaje mi nic innego jak ogłosić że w tym roku Dnia Screena nie będzie. 
Nie przeczę że jest w tym trochę naszej winy, bo jako organizatorzy niezbyt staraliśmy się o rozgłos i nie staraliśmy się usilnie trzymać tego tematu w wirze forumowych wydarzeń, jednak z drugiej strony - żaden użytkownik forum, ani też nikt kto zgłaszał się do wydarzenia nie wykazywał jakiegokolwiek zainteresowania, a historia tego forum dobitnie pokazuje - nic na siłę. 

Warto wspomnieć że na dzień dzisiejszy tylko Dragothic nadesłał zrzuty ekranu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Wiedziałem, że tak będzie. Zresztą jak co roku. Teraz już wiecie, to co inni. Zdobyliście 500 punktów doświadczenia!

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
i może mientuska?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
i może mientuska?
Jeśli awansowali na następny poziom...

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Gothic Reloaded Mod gotuje się do wydarzenia. A wiec byli by 2 na pewno :) . Rozumiem ze mam im zdzielić owe oficjalne stanovisko.(?)
 


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Niestety tak, jeśli możesz przekaż również przeprosiny w imieniu moim i Simena. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
jednak z drugiej strony - żaden użytkownik forum, ani też nikt kto zgłaszał się do wydarzenia nie wykazywał jakiegokolwiek zainteresowania, a historia tego forum dobitnie pokazuje - nic na siłę.
Od dłuższego czasu gwałciłem ciebie i gothicmana o more info odnośnie DS'a, który miał być przez was organizowany, to dostawałem odpowiedzi w stylu "Jo, 15 sierpnia będzie wszystko gites. Zgłoś się 14" :| Mówiłem, że Simen to chujowa osoba do organizowania czegoś takiego, a to on zgłosił się z tego co pamiętam na głównego przewodniczącego samorządu :lol2:

Btw, też mam co pokazać a czekałem tylko na info od kiedy można wysyłać. Jedyne co się dowiedziałem - muszę wysłać co najmniej jednego ss'a
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Cytat: Sawik w 2015-08-09, 18:56jednak z drugiej strony - żaden użytkownik forum, ani też nikt kto zgłaszał się do wydarzenia nie wykazywał jakiegokolwiek zainteresowania, a historia tego forum dobitnie pokazuje - nic na siłę. Od dłuższego czasu gwałciłem ciebie i gothicmana o more info odnośnie DS'a, który miał być przez was organizowany, to dostawałem odpowiedzi w stylu "Jo, 15 sierpnia będzie wszystko gites. Zgłoś się 14" Mówiłem, że Simen to chujowa osoba do organizowania czegoś takiego, a to on zgłosił się z tego co pamiętam na głównego przewodniczącego samorządu

Btw, też mam co pokazać a czekałem tylko na info od kiedy można wysyłać. Jedyne co się dowiedziałem - muszę wysłać co najmniej jednego ss'a
Specjalnie popatrzyłem na logi z GG. Zapytany, dostałeś kompletną i dokładną odpowiedź w stosunku do wymogów, a także tego, czego nie można robić ze zdjęciami. Otrzymałeś również datę eventu i termin nadesłania prac. Odpowiedziałeś "No i wszystko jasne". W stosunku do mojej odpowiedzi nie traktowałem tego jak ironii, a jeśli miałem trzeba było o coś więcej zapytać. 

Nie uważam, żebym był chujowy jak organizator. Z 17 uczestników zebrałem w sumie DZIESIĘCIU z nich, pisząc po polskich i zagranicznych forów o różnej tematyce. Nie odpowiadam za to, że osoby, które otrzymały informację o tym, że pora coś działać (tj. lipiec) napisały w większości, że rezygnuję. Nie wspomnę nawet o tych, którzy wycofali się kilka dni przed eventem.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Dzień Screena 2015
#9 2015-08-13, 16:09(Ostatnia zmiana: 2015-08-13, 16:15)
Cytuj
Nie wspomnę nawet o tych, którzy wycofali się kilka dni przed eventem.
Wal się. Gothic mi się zjebał. NIe spodziewałem się tego.
Wiedziałem, że będziecie szukać winnych i po kolei zrzucać jeden na drugiego. Typowe dla grupy pajaców. Nie wyszło to nie wyszło, na chuj drążyć temat.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty447
Propsy255
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj

Cytuj
Nie wspomnę nawet o tych, którzy wycofali się kilka dni przed eventem.
Wal się. Gothic mi się zjebał. NIe spodziewałem się tego.
Wiedziałem, że będziecie szukać winnych i po kolei zrzucać jeden na drugiego. Typowe dla grupy pajaców. Nie wyszło to nie wyszło, na chuj drążyć temat.
Na pewno nie znajdzie się życzliwy, który ma sprawnego Gothica i porobi screeny?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie wymieniłem Ciebie, a szczerze powiedziawszy odnosiłem się do kilku grup modderskich, które odwaliły takie numery. Nie wspomnę nawet o fakcie, że naskakujesz na mnie, a nie wspomniałem o Tobie z nicku i nie winię Cię za to, że Gothic się zjebał, więc wyluzuj z łaski swojej. Poza tym ja temat dawno skończyłem i to Kaczka otworzył go na nowo. Proponuję zamknąć dla świętego spokoju. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Typowe dla grupy pajaców.
Czuję się urażony.


Nie ma co szukać winnych, Dzień Screena 2015 to niewypał i nikt nie jest święty w tej sprawie, napisałem to chyba wyraźnie.

@kaczka
Co dajemy na DS15 o ile będzie, bo każdy się tym zajmuje, data jest a nic nie widać oficjalnych przygotowań/informacji/ogłoszeń?
To jest gwałcenie mnie i bycie przygotowanym? Sorry, post znalazłem dopiero przed chwilą gdy chciałem się upewnić czy cokolwiek pisałeś i od razu przepraszam za cytowanie czegoś z tajnego. Pamiętam jeszcze jakiś czas temu na GG pisałeś do mnie "będzie DS?" na co odpowiedziałem po prostu "będzie".
Twoje zainteresowanie było tak duże że nawet nie zauważyłeś że organizuję to razem z Simenem.

Naprawdę, jeżeli chcecie na kimś wieszać psy to wieszajcie je na mnie, miałem natłok pracy i dlatego nie poświęcałem organizacji tyle czasu ile bym chciał. Przykro mi, ale zarobek jest dla mnie ważniejszy niż organizacja wydarzenia na wymierającym forum.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6460
Propsy3032
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
Przykro mi, ale zarobek jest dla mnie ważniejszy niż organizacja wydarzenia na wymierającym forum.
x2
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Naprawdę, jeżeli chcecie na kimś wieszać psy to wieszajcie je na mnie, miałem natłok pracy i dlatego nie poświęcałem organizacji tyle czasu ile bym chciał. Przykro mi, ale zarobek jest dla mnie ważniejszy niż organizacja wydarzenia na wymierającym forum.
Ja tam nikogo nie winie. Po prostu wiedziałem, że tak będzie. Dlatego się nie odzywałem. To forum już dawno zeszło na psy. Nawet bitwy 3D nie można ukończyć...

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ja też nie. Po prostu należałoby gwałcić informacjami chociażby z dupy o evencie, pokazać, że jednak coś się dzieje :*
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Nawet bitwy 3D nie można ukończyć...

Za moich czasów... :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To forum zejdzie na psy dopiero gdy Adanosowi się odechce o tym pisać :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Wam sie oczy otworzą jak adanosowi sie zamkną :F
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co z tym dniem screena ? Może w tym roku go przenieść na październik?
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry