G2NK Odyssee - im Auftrag des Königs / Odyseja - w imieniu króla PL 68758 129

O temacie

Autor Abaddon

Zaczęty 3.03.2015 roku

Wyświetleń 68758

Odpowiedzi 129

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nowa prezentacja, tym razem Khorinis:
https://www.youtube.com/watch?v=Io-Ro3l0IVo


Informuję, że prace tłumaczeniowe nad Odyseją jeszcze trochę się odwleką. Po 1 wciąż czekamy na ostateczną stabilną wersję Odysei, a po 2 wpierw mamy w planach przygotowanie wersji PL innego niemieckiego moda gigantycznej wielkości, który swoją premierę będzie miał niedługo w Niemczech. Mod nazywa się Xeres Return. Więcej informacji już wkrótce.
 

Luczak997

Luczak997

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, mam jedno proste pytanko. xD Czy w tej modyfikacji będzie wprowadzona tarcza, oraz druga broń? :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skoro w pierwszym poście nie wymieniono tych rzeczy, to raczej ich nie będzie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@AhnBael a muzyka jest orginalna z g2+nk?  :hmmm:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W tym modzie tak, z G2NK.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Fajne wideo. Z tą muzyką, ahh, smutno jest patrzeć na to co się stało z naszym ukochanym Khornis. :(
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nawet okej (prezentacja), a wracając do Khorinis: Szału nie ma. Jest to MINIMUM widoczne tego co tam się stało. Czyli miasto zajęte przez orków, parę farm i tak dalej. To co rzuca się w oczy: Wbrew pozorom ludzi jest dosyć dużo. Nie wiem jak wygląda to fabularnie, ale tyle orków ile jest na tej wyspie spokojnie rozprawiłoby się z ludźmi z farmy Onara, a na filmiku są oni widoczni w dodatku brak tam jakiej obrony. To samo tyczy się niektórych obywateli.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja tak sobie ostatnio myślę, twierdzicie, że mod jest nastawiony głównie na eksploring tak? To znaczy, że questy w większości to będzie przynieś, podaj i będziemy biegać po świecie z np. przesyłkami tak? Fajnie, że jak już wydacie ostateczną wersję poszerzoną o GD to gra na pewno będzie dobijała do 200h. :D 
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dopóki nie zaczniemy testów Kryjówki korsarzy nie ocenimy na 100% czy mod jest nastawiony na exploring. 
W każdym razie Odyseja będzie potem - czekamy na Xeres Return, który jest podobnej wielkości lub nawet większy.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2154
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
"gra będzie dobijała do 200h" - Gra może dobić i do 250h, ale co z tego? NIE DA SIĘ w sensownym czasie wykonać tego i dobrze i na długie godziny. Chodzi o to, że jakie by nie były zadania zajebiste, to nawet NAJNOWSZE GRY nie mają takiego czasu. Po prostu spodziewam się, że jak może być dobre to czas taki jak Dark Saga, może troszkę dłuższy. Potem będzie monotonnie...

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
"gra będzie dobijała do 200h" - Gra może dobić i do 250h, ale co z tego? NIE DA SIĘ w sensownym czasie wykonać tego i dobrze i na długie godziny. Chodzi o to, że jakie by nie były zadania zajebiste, to nawet NAJNOWSZE GRY nie mają takiego czasu. Po prostu spodziewam się, że jak może być dobre to czas taki jak Dark Saga, może troszkę dłuższy. Potem będzie monotonnie...
Niekoniecznie.
Mogli zaimplementować system fabularny z gier z serii TES. Mamy główny wątek fabularny, gorszy lub lepszy, a potem całą masę wątków pobocznych. Na tych zasadach opierają się modyfikacje typu Returning czy Global Mod, łączą wiele modyfikacji (wątków fabularnych) w jedną. Wyobraź sobie modyfikację która pozwala Ci przejść Gothic 1, Gothic 2NK, łącząc ze sobą przy okazji mniejsze modyfikacje jak np. Straż Miejska, Zły Sen, czy Mielizna, przy odpowiednich modyfikacjach można nawet myśleć o dłuższych modach pokroju Złote Wrota, czy Czas Zapłaty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Questów jest 430 i z tego co wiem nie są to questy typu przynieś rzepę. Najpewniej wszystko wygląda tak, jak pisze Sawik.
 

Szaku

Szaku

Użytkownicy
posty39
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gram właśnie w Odyseje i questy na pierwszej wyspie są perfekcyjnie zrobione i nie są nudne :D tylko minusem jest to że muszę sam sobie je tłumaczyć :|
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mógłbys dołączyć do naszej ekipy polonizacyjnej i w chwili wydania Odysei 2.0, pomóc w jej tłumaczeniu ; D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Marduk

Marduk

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Mógłbys dołączyć do naszej ekipy polonizacyjnej i w chwili wydania Odysei 2.0, pomóc w jej tłumaczeniu ; D
Zanim wyjdzie wersją Odyseja 2.0 to trochę minie,ponieważ jak pisałem z jednym z twórców to tworzą oni dopiero wersję 1.3 w której mają być naprawione wszystkie bugi i błędy w skryptach.Wersja 1.3 powinno wyjść niedługo więc moglibyście przetłumaczyć wersję 1.3 zamiast czekać do 2.0.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale z tego co wiem to wersja 1.3 już wyszła... Ale pewny być nie będę. Jednakże decyzja teamu była jednoznaczna i nie będziemy jej zmieniać.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Marduk

Marduk

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Ale z tego co wiem to wersja 1.3 już wyszła... Ale pewny być nie będę. Jednakże decyzja teamu była jednoznaczna i nie będziemy jej zmieniać.
Ja pisałem z twórcą trzy dni temu i pisał mi,że już niedługo wyjdzie.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
My zanim weźmiemy się za Odyseje chcemy wszystkie inne mniejsze mody przetłumaczyć. giganty na końcu. Poza tym chcemy przetłumaczyć wersję finalną Odysei, po której już żaden patch nie wyjdzie. Przed Odyseją zapewne się zajmiemy Xeres Return jak wyjdzie.
 

Marduk

Marduk

Użytkownicy
posty9
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
A wiadomo chociaż kiedy wyjdzie Xeres Return? Pytam się,ponieważ chciałbym w końcu zagrać w jakąś większą modyfikację bez bawienia się w tłumaczenie samemu podczas grania.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W tym roku ma wyjść i twórcy obecnie poprawiają bugi ostatniej wersji testowej. Xeres możemy się bez oporów zająć, bo po premierze nie będzie już dodawana nowa zawartość, a jak są jakieś bugi możemy je poprawić sami.
Jeśli chodzi o plany RT względem dużych modów, to niedługo ruszą prace nad Returningiem 2.0. Wielkie mody niemieckie będą tłumaczone dopiero od przyszłego roku. Chyba że wszystko co mamy w planach uda nam się zrealizować przed końcem tego roku.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry