GMAX - nie widać tekstur w viewporcie 2429 3

O temacie

Autor

Zaczęty 25.12.2014 roku

Wyświetleń 2429

Odpowiedzi 3

gothic1210
  • Gość
Szukałem w necie czy mam coś źle ustawione, ale znalazłem tylko jakieś dyskusje o kartach graficznych, które nie współpracują z GMAXem.
Wygląda to tak: https://www.dropbox.com/s/m7cdl0shch7dbx6/Zrzut%20ekranu%202014-12-25%2011.25.41.jpg?dl=0
Nałożyłem teksturę na to coś szarego pod krzaczkiem i nie widać jej. Coś zrobiłem źle? W GMaxie jestem nowy, więc to pytanie może się wydać komuś banalne.
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jeśli w gmaxie jest rozwiązane to podobnie jak w 3ds maxie musisz zaznaczyć "show shaded material in viewport"


Chyba podobnie to wygląda, z tego co widzę w necie:

gothic1210
  • Gość
Dzięki, Jedariusz.
Mam jeszcze jedno pytanie. Narysowałem prosty kształt przy użyciu linii. Dałem Edit Mesh i wypełnił się polygonami, ale niestety z jednej strony. Potem dałem extrude i brakuje mi jednego boku. Da się go też jakoś wypełnić? https://www.dropbox.com/s/cujyevxodcn43s4/Zrzut%20ekranu%202014-12-26%2014.41.10.png?dl=0
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Możesz skopiować poligony obrócić je (flip) przenieść na odpowiednią wysokość i użyć weld (zaznaczając vertexy), żeby połączyć je z odpowiednimi vertexami. Ewentualnie jest jeszcze funkcja cap poly jak się zaznaczy krawędź (border), ale nie wiem czy ona w gmaxie jest. Możesz też mozolnie tworzyć polygony (polygon/create).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry