Gothic Rozszerzenie 65783 137

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 14.10.2014 roku

Wyświetleń 65783

Odpowiedzi 137

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

RKM

Gothic Rozszerzenie
2014-10-14, 11:19(Ostatnia zmiana: 2014-11-27, 08:08)
Witam, jestem członkiem grupy RMK. Razem z chłopakami postanowiliśmy zrobić moda o nazwie Gothic Rozszerzenie. Mod nie wprowadza nowego wątku głównego tylko rozszerza to co w Gothic I najlepsze. Kilka rzeczy które mod oferuje:
-masa nowych misji pobocznych
-mod zmieni się także graficznie postaramy podmienić te obiekty które zawsze was denerwowały
-kilka własnych nowych modeli(nie jest to jeszcze pewne może być ich więcej bo ostatnio mamy zajęcia związane z projektowaniem modeli więc może powstać ich więcej)

-trochę zbroi na modelach z Gothic
-masa broni(oczywiście na nowych modelach)
-zagospodarowane puste obszary gry
-kilka nowych gildii(możliwość dołączenia do kilku)
-rozszerzenie umiejętności kowalstwa i wiele nowych umiejętności
-i wiele wiele innych rzeczy o których napisze później
Mod przewidujemy wydać między styczniem a lutym. Co nie oznacza że nie wyjdzie wcześniej lub później. . Niestety dzisiaj nie mogę zamieścić screenów ponieważ aktualnie nie posiadam przy sobie zmienionego świata ale postaram się zamieścić parę w środę. Jesteśmy początkującą grupą uczymy się na własnych błędach. Jeśli chodzi o stronę to ją posiadamy. Jednak prace nad nią nie są jeszcze skończone. Wszyscy mamy od nawału zajęć najwięcej mają jej moi koledzy z grupy gdyż ja pracuje głównie na skryptach. Z powodu że mój internet dość często szwankuje mogę przez kilka dni nie odpisywać na wasze pytania więc proszę się nie zrażać. Jeśli mielibyście jakieś ciekawe pomysły które mogłyby zostać dodane w naszym modzie proszę dodawać posty z swoimi wypocinami. Wkrótce dodam link do naszej stron
Kilka screenów
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic Rozszerzenie
#1 2014-10-14, 11:31(Ostatnia zmiana: 2014-10-14, 12:42)
Dobra, wszystko fajnie piękne, ale czegoś tu brakuję... Mianowicie brakuje tutaj dowodów waszej pracy, w postaci screenów bądź video. Nawet jak macie jakąś tam stronkę, i tam macie screeny to chociaż dodajcie kilka, bo w innym wypadku temat może polecieć do kosza..

Edit: Choć jak zapewniłeś, wrzucisz to jutro. A z tego co wiem, masz na to około 24 godziny..


Prowokacja, oj prowokacja...

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Spokojnie jak już mówiłem nie mam przy sobie obecnie edytowanego  świata gry jutro  screeny będą.:D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
-podmienienie tekstur tak że wyglądają o niebo lepiej(głównie tekstury bierzemy z Gothic 3)

 :pokerface: To nie jest dobry pomysł, co pokazuje ten filmik :
https://www.youtube.com/watch?v=9nerlTeiS-Y
:antyprops:
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Na kiedy jest planowane spalenie dysku, lub inna awaria, która spowoduje porzucenie moda?

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tekstury z Gothica 3? Niech ktoś ich powstrzyma... Na waszym miejscu użyłbym texturepacka Freddiego :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ok fajnie, ale gdzie dowody?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jeszcze nie usunięte? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Grzankinho

Grzankinho

Użytkownicy
posty8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja się tam nie znam na tym ale nie lepiej byłoby już zrobienie Gothica jedynki na silniku z trójki ? Wiem że to by trochę czasu poszło na to ale takie pytanie zadam ;p
 

gothic1210
  • Gość
Dobę ma na dostarczenie screenów także uspokójcie się. 
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Ej nie przesadzajcie. Nie wszystkie tekstury z Gothic 3 są do dupy, ponad to większość z nich ma rozdzielczość 1024x1024
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
24h mineło ;d
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Post został edytowany, patrz uważnie..

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Ekhm... brzydkie to, mogliscie użyć textur z Arcani, z g3 teraz to wyglada bardziej bajkowo.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Trawa znośna, ale deski, mury i ziemia są paskudne.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

RKM

Gothic Rozszerzenie
#15 2014-10-15, 17:21(Ostatnia zmiana: 2014-10-19, 12:37)
Tekstury widoczne na screenach nie wiem czemu uległy znacznemu pogorszeniu np trawa na screenach jest jaśniejsza niż powinna poczekajcie na następne screeny postaramy się by ich wygląd nie odbiegał od rzeczywistego

Post połączony: 2014-10-15, 17:26
Splash w poście opisującym moda popełniłem błąd pisząc że świat jest już prawie ukończony gdyż dopiero zaczynamy go tworzyć. To na razie wczesna wersja. Do tekstury trawy dojdzie jeszcze model 3d więc jakość się  poprawi. Jeśli chodzi o teksturę kamienia to np. opuszczona wieża niedaleko chaty Cavalorna  z tą teksturą mi się podobała. Paczka tekstur Freddiego to luknę. Wiem że tekstórka desek wygląda na zewnątrz beznadziejnie ale np. wewnątrz chaty Snafa wygląda świetnie. Wiem że napiszesz a gdzie dowody więc zamieszczę je w piątek gdyż dzisiaj ani jutro nie mam czasu. A jeśli wiesz skąd można wziąć jakieś fajne tekstury to podziel się swoją wiedzą.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale paskudne.
 

gothic1210
  • Gość
Aż mi się stara Er przypomniała. Tyle wspomnień, tyle hejtu. tM było jeszcze wtedy bardziej aktywne. Piękne czasy. 
Spoiler
Jakbym gdzieś odkopał te pliki to wam wyślę. xD
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I nagle gothic stał się minecraftem :|

http://zapodaj.net/c5276332cf6af.jpg.html

@UP:
Nie, nie rób tego  :lol2: Drugi raz takiej krzywdy w goticzku nie zdzierżę :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Cóż, bo obejrzeniu SS mogę stwierdzić, że cóż .... tekstury twoje są po prostu brzydkie -_-
To jest jakaś Texturfobia że każdy mod rozszerzający gothica robi swoje tekstury?
Spoiler
Nie wliczam texturpacków  :pokerface:

Moja rada, to wyjeb te tekstury, zostaw orginalne tekstury, każdy wsadzi sobie własne jakie chce.
Skup się przede wszystkim nie na teksturach i poprawianiu świata gothica wizualnie, tylko na tym aby nowe zadania, gildie, dialogi, postacie oraz przedmioty  pasowały klimatycznie do gothica 1, a nie tak jak w Mrocznych Tajemnicach gdzie grając w niego ma się wrażenie że zostały skopiowane z innej gry  :antyprops: , bo kompletnie nie pasują do charakteru postaci w górniczej dolinie, jeśli oczywiście zamierzasz ten mod wydać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry