Dyskusja ogólna 366889 819

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 366889

Odpowiedzi 819

DJ

DJ

Użytkownicy
posty4
ProfesjaProducent
  • Zbanowany
Coś nowego na temat moda?
 

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy jest sens robić taki prolog? Nie lepiej się  skupić na głównej modyfikacji? Po premierze i tak większość  zapomni o takim prologu.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
To będzie duży Prolog w którym znajdą się główne feature drugiej części. Dzięki temu otrzymamy dość szybko cenne uwagi i opinie. Dodatkowo Prolog wyjdzie w 2019 roku, gracze będą mieli satysfakcję, bo będzie w co zagrać, a my bo wydamy kolejną odsłonę.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A jak macie w planach rozwiązać kwestie techniczne? Zakładam, że prolog to coś, co dotyczy głównego bohatera drugiej części, więc będzie to na zasadzie wstępu do historii? Czy odkrycie kart w prologu i pokazanie wszystkiego lub większości co ma do zaoferowania modyfikacja nie będzie gwoździem do trumny w przypadku ewentualnego negatywnego odzewu?

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To będzie duży Prolog w którym znajdą się główne feature drugiej części. Dzięki temu otrzymamy dość szybko cenne uwagi i opinie. Dodatkowo Prolog wyjdzie w 2019 roku, gracze będą mieli satysfakcję, bo będzie w co zagrać, a my bo wydamy kolejną odsłonę.

Nie chce prorokować, ale po premierze "prologu" obstawiam, że nie zrobicie już pełnej wersji.

Od zapowiedzi minęły już 4 lata a poziom zmian w projekcie nadal taki sam. Oczywiście nie znam sytuacji od środka i nie mam pojęcia jak bardzo rozwinęliście moda pod względem fabuły i zadań, ale oceniając go czysto po materiałach jakie publikujecie mogę wysnuć wnioski że model świata czy w ogóle grafika 3d/2d nie rozwinęła sie na przestrzeni tych paru lat w ogóle.
Z uwagi że projekt jest ciekawy i ma sporą rzesze fanów, naprawdę szkoda marnować takiego potencjału.
@Sentarion ,warto by było zaprosić do współpracy parę osób. Patrząc na takie DK( oczywiście to inny kaliber :D) gdzie w ciągu tygodni zgłosiła się masa utalentowanych osób, może i tu dopisze szczęście.

Ostatecznie życzę powodzenia z pracami i czekam na prolog, który chętnie zrecenzuje pod względem technicznym  :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja nie jestem pewien czy DK dobrze na tej rekrutacji wyszły...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
A jak macie w planach rozwiązać kwestie techniczne? Zakładam, że prolog to coś, co dotyczy głównego bohatera drugiej części, więc będzie to na zasadzie wstępu do historii? Czy odkrycie kart w prologu i pokazanie wszystkiego lub większości co ma do zaoferowania modyfikacja nie będzie gwoździem do trumny w przypadku ewentualnego negatywnego odzewu?
Tak, to będzie wstęp do historii, zaprezentowanie bohaterów, sposobu prowadzenia akcji, rodzaje questów itp. Jeśli będzie źle to lepiej pokazać teraz, aby nie brnąć dalej :) a w przypadku pozytywnego odbioru będzie motywacja do dalszego tworzenia :) Wszystkiego na pewno nie zaprezentujemy.

To będzie duży Prolog w którym znajdą się główne feature drugiej części. Dzięki temu otrzymamy dość szybko cenne uwagi i opinie. Dodatkowo Prolog wyjdzie w 2019 roku, gracze będą mieli satysfakcję, bo będzie w co zagrać, a my bo wydamy kolejną odsłonę.

Nie chce prorokować, ale po premierze "prologu" obstawiam, że nie zrobicie już pełnej wersji.

Od zapowiedzi minęły już 4 lata a poziom zmian w projekcie nadal taki sam. Oczywiście nie znam sytuacji od środka i nie mam pojęcia jak bardzo rozwinęliście moda pod względem fabuły i zadań, ale oceniając go czysto po materiałach jakie publikujecie mogę wysnuć wnioski że model świata czy w ogóle grafika 3d/2d nie rozwinęła sie na przestrzeni tych paru lat w ogóle.
Z uwagi że projekt jest ciekawy i ma sporą rzesze fanów, naprawdę szkoda marnować takiego potencjału.
@Sentarion ,warto by było zaprosić do współpracy parę osób. Patrząc na takie DK( oczywiście to inny kaliber :D) gdzie w ciągu tygodni zgłosiła się masa utalentowanych osób, może i tu dopisze szczęście.

Ostatecznie życzę powodzenia z pracami i czekam na prolog, który chętnie zrecenzuje pod względem technicznym  :D
Niestety nie mamy chętnych do pracy lub chętni (w tym ja) nie mają na to czasu, więc wolimy wydać cokolwiek niż nic. Nawet gdyby zgłosiły się utalentowane osoby to po prostu nie mam czasu zarządzać tym projektem. Stąd gdy czasem mam wolną chwilę sam coś porobię, ewentualnie komuś coś zlecę, ale rzeczywiście stan projektu to raczej wegetacja niż rozwój, więc spróbujemy domknąć chociaż to co mamy.

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)

WinterKing Kereth
Gry (themodders@telegram)

Dyskusja ogólna
#747 2018-12-03, 19:33(Ostatnia zmiana: 2018-12-03, 19:47)
Niestety nie mamy chętnych do pracy lub chętni (w tym ja) nie mają na to czasu, więc wolimy wydać cokolwiek niż nic. Nawet gdyby zgłosiły się utalentowane osoby to po prostu nie mam czasu zarządzać tym projektem. Stąd gdy czasem mam wolną chwilę sam coś porobię, ewentualnie komuś coś zlecę, ale rzeczywiście stan projektu to raczej wegetacja niż rozwój, więc spróbujemy domknąć chociaż to co mamy.

Z czystej ciekawości - jeśli nie masz czasu na dokończenie tego projektu, gdyż jak sam mówiłeś stan projektu wskazuje na wegetacje niż rozwój, to dlaczego chcecie to nazwać prologiem, skoro jak wynika z tego co napisałeś, szanse na ukończenie Złotych Wrót 2 są raczej nikłe? Brzmi to dość wyjątkowo słabo, z perspektywy raczej zerowych szans na wydanie właściwej modyfikacji.

PS: Ugh, zapomniałem doczytać odp. na post Fapio. W każdym razie, dalej uważam że będzie to wyglądać słabo, gdy prolog zostanie wydany, a wy nie zostaniecie w jakiś magiczny sposób zmotywowani do ukończenia Złotych Wrót. Nie zrozum mnie źle, kibicuje Tobie i Twojemu teamowi, byście wypuścili całego moda, ja tylko chciałem się dopytać o nazewnictwo.
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Praca nad modyfikacją ma charakter tylko i wyłączenie hobbystyczny, więc jak będziemy mieli czas i ochotę do skończymy, a jak nie to nie, taka niestety brutalna prawda.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Oczywiście wszystkim nam zależy, aby zrobić to co możemy i to jak najlepiej. Na pewno fuszerki nie odwalimy i gdy przygotujemy Prolog to on będzie dobry i dopracowany.

hardom

hardom

Użytkownicy
posty55
Propsy26
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wielka szkoda, że szanse na wyjście pełnej modyfikacje są tak małe. Jedynka była naprawdę dobra i żałuje że najprawdopodobniej nie poznamy zakończenia tej historii. Jak długi będzie ten prolog? I czy to będzie to część tego co planowaliście zrobić w pełnej modyfikacji, czy coś innego? Ile osób teraz pracuje nad modem?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Prolog będzie miał około 10h, ale to jeszcze może się zmienić. Obecnie pracuje kilka osób, ale bardzo sporadycznie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3467
Propsy2151
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Prolog będzie miał około 10h, ale to jeszcze może się zmienić. Obecnie pracuje kilka osób, ale bardzo sporadycznie.

Zmienić na więcej czy na mniej?

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Zobaczymy jak będzie szła praca  :cool:

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty665
Propsy233
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Trzymam za Was kciuki, chłopaki. Wiem jak to jest nie mieć na nic czasu. Dlatego mam nadzieję, że w końcu coś u Was się przełamie i ruszycie z postępami.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Dzięki!

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty34
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
No trochę szkoda, zapewne skonczy się na wydaniu prologu, a reszta zostanie porzucona. Było kilka takich modzików do których wyszły prologi, pełne wersje albo nadal są tworzone albo zostały porzucone. Złote Wrota to jedna z lepszych modyfikacji w jakie grałem i jedna z niewielu ktore ukonczyłem. Mimo że korzystała ze Jarkendaru to i tak fajnie się grało. Ogrywając modzika czulem się jak wtedy gdy po raz pierwszy grałem w NK. Już chyba lepiej by było gdybyscie zebrali do kupy to co udało się zrobić i jakoś sensownie zakończyli historię, nawet jeśli będzie krótsza i nie dodacie wszystkiego co planowaliscie. Może to by wyszło modowi na plus sam zdecydowanie preferuje mody tak na 10-20 godzin od jakichś wielkich molochów pokroju returna.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@PanPink  Nie wiemy jak będzie, wątpliwe aby cała ciężka praca i mnóstwo przygotowanych materiałów do tej właściwej części przygody zostały wyrzucone. Po prostu, jak już pisano, team chce dać tak wiernym graczom jak ty wreszcie szanse na zagranie w kolejną odsłone serii. Zakończenie, w obecnej formie, drugiej części zajęłoby mnóstwo czasu i wcale nie byłoby przesądzone.
Dlatego też pojawi się ten Prolog który będzie mniej więcej tym co piszesz - krótszą modyfikacją, dokończoną i dopracowaną. Swietnie się złożyło, że w historii występuje moment który idealnie nadaje sie aby oddzielić od niej prolog. Nie jest to więc w żaden sposób sztucznie i na siłe wycinany fragment gry. W ten sposób otrzymacie nowy mod który dostarczy sporo rozrywki i urozmaici oczekiwanie na danie główne.

Zebranie wszystkiego do kupy, sensowne zakończenie historii i wypuszczenie "na już" byłoby piekielnie trudne i znacząco wpłynęłoby na poziom projektu. Już i tak nie wszystko w grze sie pojawi, nie chcemy tym bardziej po takim oczekiwaniu wypuszczać czegoś niedopracowanego, wybrakowanego i na prędce poskładanego.
 

angarus

angarus

Użytkownicy
posty90
Propsy26
  • Użytkownicy
Doskonale rozumiem i co by się nie działo bardzo szanuję Was za pracę, którą już wykonaliście! Z przyjemnością zagram w prolog. Trzymam też kciuki za powstanie pełnej wersji, wszak nawet bogowie nie wiedzą, co nas czeka w przyszłości. ;) Na który kwartał tego roku planujecie premierę prologu?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu
Na ostatni, chociaż wiele zależy od tego jak długo potrwają prace nad dubbigniem. Dla zainteresowanych od razu mówię, że nabór rozpoczniemy po ukończeniu questów i dialogów Prologu.


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry