Dyskusja ogólna 84241 636

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 3.10.2014 roku

Wyświetleń 84241

Odpowiedzi 636

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta

Sentarion
Moderator działu

Dyskusja ogólna
2014-10-03, 16:04(Ostatnia zmiana: 2015-09-19, 10:25)



W czasach gdy honor przestał mieć jakiekolwiek znacznie,
w czasach niepewności i mroku,
w czasach chaosu i wojny,
pojawia się znikąd, nikomu nieznany rabuś i staje w samym środku dziejowej zawieruchy.
Porzucony przez matkę-zdrajczynię na skraju lasu,
nieomal pożarty przez dzikie zwierzęta,
wychowany przez rabusiów i najgorszych wyrzutków,
nagle otrzymuje szansę, by stanąć po stronie osamotnionego króla,
by wesprzeć jego chwięjący się autorytet,
by przywrócić ład w walącym się królestwie, królestwie Elei.

Czy wspomoże króla, którego znaczenie maleje z każdym dniem czy zrobi wszystko, aby król stracił władzę?
Czy zdoła powstrzymać niezwykłe niebezpieczeństwo jakie lada moment stanie u wrót Elei?


To i wiele więcej już niebawem w drugiej części: 'Złote Wrota: Królestwo Elei'.

Przewidywany termin premiery: grudzień 2015.
W związku z intensywnym rozwojem projektu oraz pojawieniem się wielu ciekawych pomysłów zdecydowaliśmy o przełożeniu daty premiery na termin bliżej nieokreślony.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Jak już zapowiadaliśmy, będziemy pracować nad II częścią Złotych Wrót i oto pierwsze informacje na ten temat! Początkowo chcieliśmy stworzyć zupełnie nową grę na silniku Cryengine, ostatecznie jednak zdecydowaliśmy się na tworzenie II części jako modyfikację do Gothica. Przez poprzednie lata wykonaliśmy sporo pracy nad nowym światem, którą szkoda byłoby zmarnować. Planujemy w miarę możliwości jak najszybciej dokończyć II część, stąd tak niezbyt odległa data premiery, aby móc powrócić do pomysłu stworzenia nowej gry. Więcej na temat fabuły już wkrótce :)


Wstępne założenia projektu:
- nowy bohater (na razie nie zdradzimy ani jak wygląda ani jak ma na imię)
- zupełnie nowa, porywająca fabuła, która wyjaśni nam, co stało się na Elei po przybyciu tam Bezimiennego
- możliwość opowiedzenia się za stronnictwem króla bądź obozem przeciwnym
- całkowicie nowy świat
- nowe itemy, modele, tekstury
- nowa waluta - denary
- i wiele więcej, będziemy o tym informować z czasem

Tutaj można wesprzeć powstawanie naszego projektu:
http://www.zlotewrota.org/wsparcie-projektu

Screeny
Spoiler










Więcej materiałów znajdziecie w galerii:
http://zlotewrota.org/galeria/nowe-lokacje

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5325
Propsy2063
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Noo. Mega props za to, ze jednak zostajecie jako modyfikacja do Gothiczka. Tylko pytanie - czemu nowy bohater? Toż w koncu dotarlismy tam bezimiennym (czy jak według Was - Merylem) i mamy grać kims innym? So close...
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Po prostu czas na zmiany, na świeżość, na nowe spojrzenie. Ile można tego Beziego męczyć? :D Niech sobie biedak odpocznie;)

Fabiosek

Fabiosek

Z życia złodzieja II
xxx
posty2419
Propsy1305
ProfesjaProducent
  • Z życia złodzieja II
  • xxx

Fabiosek
Z życia złodzieja II

Dyskusja ogólna
#3 2014-10-03, 16:14(Ostatnia zmiana: 2014-10-03, 16:21)
Popieram i zapropsowałbym, ale nie wiedzieć czemu nie ma takiej możliwości. Bezimienny jest fajny, ale zbyt oklepany. Nowy bohater dodaję to coś, a wzmianki o bezimiennym czy nawet sam kontakt z nim byłby nie lada gratką dla fanów. Życzę powodzenia w tworzeniu modyfikacji :D

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Rzeczywiście nie ma możliwości propsowania, postaramy się to wyjaśnić. Wzmianki o Bezim na pewno będą, tym bardziej że w historii wyspy zapisał się bardzo niechlubnie :D

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1707
Propsy732
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mam nadzieje, że teraz mod nie będzie do przejścia w 10 godzin : D liczę, że pokażecie bajery takie jak w Dark Sadze, czy Czasie zapłaty, w każdym razie powodzenia!
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4682
Propsy3024
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przykro mi Sentarion, co prawda odnośnik jest, ale zrzutów na forum jako takich nie ma. Polityka tego forum nakazuje by każdy projekt (a tym bardziej projekt z własnym działem) przedstawił dowody rozpoczęcia prac. 


Nie wątpię w to że coś macie (pozdrawiamy pierwszą część złotych wrót), ale zaraz znajdzie się ktoś upierdliwy (nie patrzcie na mnie) który Wam to wytknie. Najlepiej po prostu wrzuć parę screenów tutaj, "A po więcej zapraszamy do galerii na naszej stronie."
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Spoko, po weekendzie coś wrzucę, chociaż moim zdaniem link do galerii gdzie jest mnóstwo screenów z lokacji, których nie było w I części, jest jak najbardziej wystarczający.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty4963
Propsy3432
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przykro mi Sentarion, co prawda odnośnik jest, ale zrzutów na forum jako takich nie ma. Polityka tego forum nakazuje by każdy projekt (a tym bardziej projekt z własnym działem) przedstawił dowody rozpoczęcia prac.
Czy nowe logo ci nie wystarczy? Mało masz zdjęć na stronie? Administracja uważa, że wszystko jest ok. Jakiś jeszcze problem?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4682
Propsy3024
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Przykro mi Sentarion, co prawda odnośnik jest, ale zrzutów na forum jako takich nie ma. Polityka tego forum nakazuje by każdy projekt (a tym bardziej projekt z własnym działem) przedstawił dowody rozpoczęcia prac.
Czy nowe logo ci nie wystarczy? Mało masz zdjęć na stronie? Administracja uważa, że wszystko jest ok. Jakiś jeszcze problem?
Równi i równiejsi :ok:
Stare TM :')
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1044
Propsy388
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Naprawdę niesamowicie się cieszę z powodu II części chodź mój zapał o połowę oklapł jak dowiedziałem się, że nie będzie Bezia, ale ufam wam. 
 

Simen

Simen

Moderator
posty4984
Propsy1967
ProfesjaTester
  • Moderator
Przykro mi Sentarion, co prawda odnośnik jest, ale zrzutów na forum jako takich nie ma. Polityka tego forum nakazuje by każdy projekt (a tym bardziej projekt z własnym działem) przedstawił dowody rozpoczęcia prac.
Czy nowe logo ci nie wystarczy? Mało masz zdjęć na stronie? Administracja uważa, że wszystko jest ok. Jakiś jeszcze problem?
Sorry, ale tutaj zgadzam się z Sawikiem. Jeśli mamy jakieś zasady to się ich trzymajmy, a screeny powinny zostać umieszczone w temacie.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

http://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5325
Propsy2063
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Regulamin mówi, że screeny MUSZĄ BYĆ, że każdy projekt musi przedstawić dowody na ów prace. Sentarion dał zarówno odnosnik do tych screenow, a do tego najlepszym dowodem tworzenia projektu jest jego pierwsza część, czyt. Złote Wrota.
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty400
Propsy67
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
hehe w koncu jest na co czekać 
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2290
Propsy2384
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Dlatego właśnie sądzę, że dzielenie moda na dwie części nie jest najlepszym pomysłem, przynajmniej w samej fazie tworzenia :D Szum, kurz i zamieszanie :P
 

nitro123

nitro123

Użytkownicy
posty47
Propsy7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
jeszcze tylko rok
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Dlatego właśnie sądzę, że dzielenie moda na dwie części nie jest najlepszym pomysłem, przynajmniej w samej fazie tworzenia :D Szum, kurz i zamieszanie :P
Nie ma żadnego zamieszania, a dzięki podziałowi możemy wprowadzić nowego bohatera i nową fabułę.

bezi50

bezi50

Użytkownicy
posty37
Propsy2
  • Użytkownicy
Powinniście dać jeszcze możliwość dołączenia do Przeciwników Króla. Bo skoro mamy Zwolenników, to musi też być i opozycja.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5325
Propsy2063
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Cytuj
Powinniście dać jeszcze możliwość dołączenia do Przeciwników Króla. Bo skoro mamy Zwolenników, to musi też być i opozycja.

Z jakiej racji MUSI? Jeżeli jest dobrze to raczej opozycji nie ma.
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Send nudes
posty1039
Propsy923
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • online
  • Send nudes
Cytuj
Powinniście dać jeszcze możliwość dołączenia do Przeciwników Króla. Bo skoro mamy Zwolenników, to musi też być i opozycja.

Z jakiej racji MUSI? Jeżeli jest dobrze to raczej opozycji nie ma.
W modzie tego typu powinna być taka opcja, w przeciwieństwie do np. moda typu rozszerzenie fabuły, który z góry narzuca nam drogę i jedno zakończenie, można też zrobić tak, że niezależnie od wybranej drogi "dobrej" czy "złej" zakończenie jest wspólne, tylko skutki w świecie są inne (takie rozwiązanie np. u siebie zastosowałem).
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry