A wiec to było, chyba w revelations nie grałeś otóż tam tez na ezio gdy sobie w konstaynopolu łaził odnawiały przybytek itp mógł zostać zakatowany przez zabójców wynajętych przez templariuszy mechanika działa dokładnie tak samo, ezio mógł ich wykryć przed atakiem bo świecili jak choinka jak gracz był za wolny to pozostawał QTE jak był fail to nasi zabójcy jednym pchniecie odbierali nam prawie całe życie, zostawał jeden pasek tak samo jest tutaj, tylko zamiast zabojców mamy asasynow ale działa to dokładnie na tej samej zasadzie, to się tyczy tez pułapek gdyż nasi wspomniany zabójcy byli wmieszani w tłum mogli siedzec w krzokach czy w sianie, pozatym oni nie roznili sie od tłumu co fabularnie mamy wytłumaczone jako ze teplarsi wynajmowali do tego zwykły ludzi gdyż za kasę z chęcią chcieli nas pozbawić życia.
Rzekome używanie otocznie vs my przebiegnij sie w bf koło beczek ogólnie si kuluje i strzela na oślep wiec gdy tylko beda dostateczni daleko od nas żeby strzelić to w gruncie rzeczy będą strzelać w beczkę bo kolo niej stoimy.
Wiec to twoje argumenty lezą, właśnie ci udowodniłem na przykładzie serii co jest niepodważalne ze ów rzeczy są w serie od dawana, teraz tylko trochę usprawnione jednak to nie zmienia gameplaya, co jak w bh dali kusze to co już od razu całkiem nowy gampelay różniący się diametralnie jak to określiłeś, jedna gówno zmiana miedzy 2 a bh i już wielka różnica to tylko przykład nawet tower defense z ac:r nie oznaczał ze mamy różnice w gameplayu
No ale żeby było ze masz racje poczekam do recenzji jak każdy recenzent ci powie ze to wciąż ten sam ac z kilkoma zmianami jak to co roku było, który opiera się dalej na tej samej rozgrywce tylko fabularnie odgrywa te druga role to załapiesz.
Nawet ludzie na forach Ac widzę ze to kopia AC4 tylko z kilka nowymi bajerami ale gameplay polega dokładnie na tym samym wychodzi ze fani na forach są w błędzie.