MT 3.0 125601 467

Ankieta

Dać buffa mieczykowi uriziela (pożeracz dusz) czy zamienić go na inny - lepszy ale nie runiczny

Tak daj buffa
51 (64.6%)
Nie, nic nie rób
17 (21.5%)
Zamień ten miecz na inny
11 (13.9%)

Głosów w sumie: 79

O temacie

Autor Lukizzz

Zaczęty 20.06.2014 roku

Wyświetleń 125601

Odpowiedzi 467

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Dlatego ja zawsze wybieram broń 1h gdyż np. na 10 udeżeń więcej będzie trafionych niż z broni 2h i przytym będzie więcej obrażeń :D
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
I mniejszy zasięg. W globalu brak zasięgu na 1h w stadzie wargów to katastrofa.
 

GregWilkMorski

GregWilkMorski

Użytkownicy
okoń ryba
posty8
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • okoń ryba
własnie bardzo mnie wkurzało w gothicu 1 że jak z kimś się napierdzielaliśmy to czasem w ogóle nie zadawaliśmy obrażeń i bardzo wydłużało to pojedynek
 
tajne przejscie! fajne

Acnefan

Acnefan

Użytkownicy
posty69
Propsy7
  • Użytkownicy
A przecież ten Sher'Ghar bił mieczem dwuręcznym jak jednoręcznym,a nie dało się chyba tak tego wszykolić żeby bić jak on
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
własnie bardzo mnie wkurzało w gothicu 1 że jak z kimś się napierdzielaliśmy to czasem w ogóle nie zadawaliśmy obrażeń i bardzo wydłużało to pojedynek
Pewnie mówisz o tej sytuacji, gdy atakujesz np. wilka czy jaszczura i czasem na zadawałeś obrażeń. Niestety, ale to siedzi głęboko w silniku, więc nie uda im się tego naprawić. No chyba, że ingerują Ikarusem w system zadawania obrażeń.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Przeciez to wynika tylko z obrazen krytycznych chyba o.O
W g1 max mozna bylo miec 60%, a w g2 do 100 % max
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie, bo jak atakujesz np. ludzi, orków, ścierwojady, kretoszczury to ten problem się nie pojawia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A przecież ten Sher'Ghar bił mieczem dwuręcznym jak jednoręcznym,a nie dało się chyba tak tego wszykolić żeby bić jak on
:facepalm: :ayfkm:
sorry, ale nie mogłem
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A przecież ten Sher'Ghar bił mieczem dwuręcznym jak jednoręcznym,a nie dało się chyba tak tego wszykolić żeby bić jak on

Dało się tak wyszkolić - 100% w mahaniu bronią dwuręczną
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Lukizzz dasz może jakieś screeny?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Lukizzz

MT 3.0
#370 2014-07-21, 13:10(Ostatnia zmiana: 2014-07-24, 10:42)
Informuję że komputer mi sie zepsułi do czasu naprawy (co nie powinno trwac jakos bardzo dlugo nie dodam żadnych ssow :c) Nie jestem pewien ale może inna osoba je doda, z góry przepraszam za utrudnienia i pozdrawiam:)

Ps: Pisze to z telefonu :)
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
haha... Czemu mnie to nie dziwi ?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ale pierdolenie zamiast napisać dysk mi się spalił i prosta piłka to jakieś farmazony lecą.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tylko że on nie napisał że stracił dane, lub że modyfikacja nie będzie dalej tworzona. 
Ogarnijcie się ludzie, to już nudne. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

adrirolnik

adrirolnik

Użytkownicy
posty166
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Dodać 7 rozdział
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Trudno mi sobie wyobrazić 7 rozdział w G1. 
Chyba, że Bezia wessie portal wraz ze Śniącym :P
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Siódmy rozdział nie musi się odbywać po walce ze Śniącym, można po prostu dodać coś pomiędzy wcześniejszymi rozdziałami. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
W tym wypadku tak. 
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale dodanie rozdziału wiąże się z jego zawartością. OK jak będzie tyle nowości fabularnych i questowych aby to tam wpakować. Ale robić rozdział dla szczęśliwej 7?
Lukizz w pierwszym poście nie szalał z obietnicami nowych lokacji i zadań.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Nie robcie z MT drugiego returninga :F
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry