Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 556736 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 556736

Odpowiedzi 1517

xMefistox

xMefistox

Użytkownicy
posty312
Propsy18
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak prace ?

https://www.youtube.com/watch?v=St0m65SHMWg
To wygląda ładnie, z reworkedem
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam :)

Nowe świeże skrzyneczki (te małe).
Jak na razie brakuje jeszcze normalek.

Spoiler
Spoiler

Pozdrawiam
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam ponownie  :)

Nowe świeczki:

Spoiler
+ nowy prowizoryczny,  jeszcze nie dopasowany płomień
Spoiler

Pozdro
 

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Oby tak dalej :D :ok:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam

hejtuje
I to mi się podoba  :P

Kolejny screen, płomień jeszcze do poprawy + trzeba wypalić normalki stołu.

Spoiler

Pozdrawiam
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Bardzo ładny stół :D
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam ponownie

Płomień świeczek już gotowy + nowe beczki:

Spoiler
Spoiler

Oczywiście wszystko bez żadnych zmian w ZENach.
Jeśli się podoba, zostaw propsa.  :)

Pozdro
 

Zireael

Zireael

Użytkownicy
Przezorny
posty388
Propsy304
NagrodyV
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Przezorny
Ładne beczki oraz świecznik. Props. :P
 
Ludzie (...) lubią wymyślać potwory i potworności. Sami sobie wydają się wtedy mniej potworni (...) Wtedy jakoś lżej im się robi na sercu. I łatwiej im żyć.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Mogę poprosić o siatkę i textury ? Interesują mnie. 
Btw. na górnym "pierścieniu" drzewa brakuje podzielenia na deski. Ściany są niby z desek ale z góry jakoś tak o tym zapomniałeś. :) 

Koniecznie przerób ten metalowy piec. :ok:
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mogę poprosić o siatkę i textury ? Interesują mnie.
Btw. na górnym "pierścieniu" drzewa brakuje podzielenia na deski. Ściany są niby z desek ale z góry jakoś tak o tym zapomniałeś. :)

Koniecznie przerób ten metalowy piec. :ok:
O jakim pierścieniu drzewa mówisz bo nie mogę rozkminić. :)
Co do pieca to szczerze mówiąc jest już prowizorycznie przerobiony, na razie nie chce mi się z nim bawić.
EDIT:
Niedługo piec będzie całkowicie nowy.  :)

Za chwilę pokażę siatki i tekstury, ale chodzi Ci o beczkę?

EDIT:
Beczka

Spoiler
źle napisałem bo jest 1130 a nie 1330
Spoiler
Otwarta
Spoiler


Reszta potem bo burza idzie ;/
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O to chodzi:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
O to chodzi:
Rzeczywiście jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Dzięki
Poprawka:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mając do dyspozycji normale, specular i prawdopodobnie gloss można wyciągnąć dużo więcej niż tu pokazales choćby z tą beczka.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Mając do dyspozycji normale, specular i prawdopodobnie gloss można wyciągnąć dużo więcej niż tu pokazales choćby z tą beczka.
Niestety ale mylisz się bo obecnie tylko normal jest dostępny + displacement (którego nie używam), specular można ustawić ale tylko na cały model/teksture bo nie ma do niego oddzielnych map. Pisałem już z Degenerated i niedługo powinien zaimplementować mapki specular i glow shader (też się przyda).

Beczkę rzeczywiście trzeba było lekko poprawić. Finalna wersja:
Spoiler
Spoiler
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Moim zdaniem nie powinno się tak robić. Powinieneś zrobić sobie prosty model HP i przepalic na lp. Zmappowac tylko 1 obręcz, zrobić seamless na teksturze i obracać ją żeby wyglądało jakby były to różne obręcze. Wszystko powinno być na jednej teksturze. Środek mógłby wykorzystywać mniej powierzchni tekstury bo będzie tam ao ew ssao. Jeśli nie umiesz zrobić HP to chociaż zrób hmape i dokładnie zaznacz deski na normalce, żeby one były widoczne a nie zlane w jedną deskę.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Moim zdaniem nie powinno się tak robić. Powinieneś zrobić sobie prosty model HP i przepalic na lp. Zmappowac tylko 1 obręcz, zrobić seamless na teksturze i obracać ją żeby wyglądało jakby były to różne obręcze. Wszystko powinno być na jednej teksturze. Środek mógłby wykorzystywać mniej powierzchni tekstury bo będzie tam ao ew ssao. Jeśli nie umiesz zrobić HP to chociaż zrób hmape i dokładnie zaznacz deski na normalce, żeby one były widoczne a nie zlane w jedną deskę.
HP był robiony ale tylko na obręcz i górę, deski nie. Jest zmappowana jedna obręcz i tekstura jest bezszowa, poprzesuwałem poziomo każdy UV obręczy w inne strony żeby właśnie nie były identyczne. Obręcza zrobiłem na innej teksturze bo w DX11 tak jak wcześniej mówiłem można ustawiać specular ale na całą teksturę bo nie ma do niego oddzielnych tekstur, jakbym zrobił to w jednej teksturze to drewno tak samo by odbijało światło jak obręcza. HBAO+ jak coś. Ok, spróbuję bardziej wyodrębnić każdą deskę bo rzeczywiście trochę się zlewa.

EDIT:
Chyba będzie ok
Spoiler
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry