Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 558864 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 558864

Odpowiedzi 1517

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Witam!
...
Posiadasz może jeszcze jakieś inne mody czy tylko mój? Bo ja osobiście nie zauważyłem żadnych problemów.
...


Posiadam ALE dla pewności sprawdziłem czy aby to nie wina innego tex. packa, niestety paproć pochodzi z twojego packa. Nie wiem czy kojarzysz to miejsce... jest ono w miejscu gdzie schodzi się do kotliny po bagienne szczury a droga w górę prowadzi do pirata co ścina drzewa na palisadę. W tym miejscu jest kilka paproci które tworzą łącznie duży obszar zbugowanej tekstury, Jack Aligator zaciął się tam, dopiero usunięcie twojego tex. packa usunęło problem.

Nie żebym Ci wypominał coś bo podoba mi się modyfikacja ale przez to musiałem usunąć twoją paczkę.

Edit:
dla pewności załadowałem jeszcze raz twoją paczkę i podaje screen:


Mam nadzieję że będzie widać bo nie mogłem złapać dobrego ujęcia, generalnie te paprocie są tutaj i ciągną się aż do portalu w kanionie. Obok drwala też jest ich sporo. W katalog Data mam teraz tylko twoją paczkę tekstur.


 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam!
...
Posiadasz może jeszcze jakieś inne mody czy tylko mój? Bo ja osobiście nie zauważyłem żadnych problemów.
...


Posiadam ALE dla pewności sprawdziłem czy aby to nie wina innego tex. packa, niestety paproć pochodzi z twojego packa. Nie wiem czy kojarzysz to miejsce... jest ono w miejscu gdzie schodzi się do kotliny po bagienne szczury a droga w górę prowadzi do pirata co ścina drzewa na palisadę. W tym miejscu jest kilka paproci które tworzą łącznie duży obszar zbugowanej tekstury, Jack Aligator zaciął się tam, dopiero usunięcie twojego tex. packa usunęło problem.

Nie żebym Ci wypominał coś bo podoba mi się modyfikacja ale przez to musiałem usunąć twoją paczkę.

Edit:
dla pewności załadowałem jeszcze raz twoją paczkę i podaje screen:


Mam nadzieję że będzie widać bo nie mogłem złapać dobrego ujęcia, generalnie te paprocie są tutaj i ciągną się aż do portalu w kanionie. Obok drwala też jest ich sporo. W katalog Data mam teraz tylko twoją paczkę tekstur.
Rzeczywiście teraz widzę, dzięki za info.
Wiem o co chodzi i w przyszłości to poprawię. :)
 

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A mnie się podoba że reaktywowałeś projekt (swoją drogą twoje mody do Skyrima są niezłe, sam użwyam :D)  i czekam na jakieś konkrety. Kostka fajna, mam nadzieję że w połączeniu z DX11 i wszystkimi efektami szczeny będziemy szukać w piwnicy :lol:
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam

Kolejna porcja screenów:

1. Nowa plaża z lekką teselacją:
Spoiler
Spoiler
Spoiler

2. Mocna teselacja kostki
Spoiler

3. Porównanie kostki - teselacja/bez teselacji
Spoiler

Pozdrawiam  :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Robi pozytywne wrazenie :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Piasek wygląda tak jakby był z czegoś stałego tak jakby z kamienia choć efekt i tak jest bardzo dobry. Kostka z teselecją robi wrażenie :) Oby prace dalej się posuwały.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No fajnie to wygląda. Pierwszy screen i ostatni mi się nie chcą pokazać, otwieram i nic, Reszta ok. Szczególnie plaża fajnie się prezentuje.
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Kostka z teselacją miażdzy !!! Wow ! :ok:
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ok, pobrałem, odpalam wychodzę z wieży Xardasa i mam totalną zwiechę, i migotanie tekstur, w ogóle nie da się grać. Da się to jakoś naprawić?

edit: Dziwne, ale to jednak nie jest wina moda. Wywaliłem go, i dalej to samo. Spróbuje gothica reinstalować.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Słabego kompa masz.
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie, trza było system packa zainstalować, już wszystko git.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam po długiej przerwie :P

Po ciągłym napierdalaniu w Wieśka 3 i tworzeniu do Skyrima postanowiłem wrócić do Gothiczka. :D

Jak na razie zrobiłem mały Remake Ścierwojada. :)

W grze
Spoiler
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Porównanie GIF
Spoiler
Spoiler
Spoiler

Jeszcze planuję przerobić animacje i lekko zmienić dźwięki ale trochę to zajmie.

Pozdro
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Fajnie fajnie, Dosyć modów zmieniających tekstury - lepiej texturepack ktory ulepsza juz istniejące tekstury. Leci props.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Nowy kominek:

Spoiler
Spoiler
Spoiler

Spoiler

2.9k faces
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Fajny kominek ale jak zawsze na tris to nie oszczędzałeś.... :|
Powiedz jaki rozmiar ma textura ?  :D
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Fajny kominek ale jak zawsze na tris to nie oszczędzałeś.... :|
Powiedz jaki rozmiar ma textura ?  :D
Dzięki, żeby zrobić lekki displace kamienia musiałem użyć troszkę więcej trisów ale przy systempacku i DX11 raczej nie jest to duży problem. :P
Tekstury:
Kamień - 1024x1024
Płyty - 1024x1024
Drewno w środku - 512x256
Popiół w środku - 1024x512
+ osmolenie ale tego prawie nie widać - 512x256

Zastanawiam się czy nie zmniejszyć czasem 2x tego popiołu?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
kamień to 80% powierzchni modelu a popiół, który nawet nie wiem ze jest ma polowe z tego ?  Najlepiej jak bys robil mapowanie i rozmiary textur na podstawie texel density  :)
 


Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
kamień to 80% powierzchni modelu a popiół, który nawet nie wiem ze jest ma polowe z tego ?  Najlepiej jak bys robil mapowanie i rozmiary textur na podstawie texel density  :)
Zmniejszyłem parę tekstur bo rzeczywiście miały za duży rozmiar co do powierzchni modelu. Dzięki za rady.

Tymczasem wczesny podgląd w wieży Xardasa:

Spoiler
Spoiler

Jak Wam się podoba?  :)
Pozdrawiam
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
bardzo ładnie chodź może kolor kamieni zbyt monotonny + taki pytanie do innych ale czy układ kamieni w klatce schodowej wieży nie powinien być poziomy i zgodny zresztą ? teraz jest  tak pod skosem chyba się tak nie budowało ? o_0
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
bardzo ładnie chodź może kolor kamieni zbyt monotonny + taki pytanie do innych ale czy układ kamieni w klatce schodowej wieży nie powinien być poziomy i zgodny zresztą ? teraz jest  tak pod skosem chyba się tak nie budowało ? o_0

Oczywiscie, ze powinien, ale powiedz to grafikowi, ktory mappował tą wieże :P
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry