Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 498191 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 498191

Odpowiedzi 1517

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Taki motyl jest super  :D
ps.W G2 były motyle :hmmm:
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Taki motyl jest super  :D
ps.W G2 były motyle :hmmm:
Gdzie w G2 są motyle? bo chyba nigdy nie widziałem  :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie były. Pamiętam, że w modzie Khorana prolog były. Były też ptaki robione jako pfx, czyli tak samo jak motyle u Halka :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#663 2014-07-11, 18:26(Ostatnia zmiana: 2014-07-11, 18:32)
Te motyle to zwykły mesh jako vob z odpowiednimi ustawieniami i animacją z tekstur bez żadnego wpisu PFX. Dość skomplikowane ale działa. :D

PS:
Splash niedługo ukończę cały mesh i wyślę Ci 3dsa żebyś mi skompilował do zena. :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak też można :D
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Wants screens! Wants screens! Wants screens!

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zwiększ model albo długość animacji, widać że kręcą się w kółko.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Zwiększ model albo długość animacji, widać że kręcą się w kółko.
Nie jest tak łatwo to zrobić ale zrobię to dla innych motyli. (tak będzie parę gatunków :pokerface:)
Te były specjalnie zamierzone, żeby się tak kręciły w kółko. :)
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2156
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Te motyle to zwykły mesh jako vob z odpowiednimi ustawieniami i animacją z tekstur bez żadnego wpisu PFX. Dość skomplikowane ale działa. :D

PS:
Splash niedługo ukończę cały mesh i wyślę Ci 3dsa żebyś mi skompilował do zena. :)

A co to za problem?  :pokerface:

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#669 2014-07-11, 20:29(Ostatnia zmiana: 2014-07-11, 20:35)
Te motyle to zwykły mesh jako vob z odpowiednimi ustawieniami i animacją z tekstur bez żadnego wpisu PFX. Dość skomplikowane ale działa. :D

PS:
Splash niedługo ukończę cały mesh i wyślę Ci 3dsa żebyś mi skompilował do zena. :)

A co to za problem?  :pokerface:
Jaki problem? :ayfkm:

Jeśli chodzi Ci o te kompilowanie świata to muszę komuś dać bo ja mam albo zjebanego spacera albo coś innego bo źle mi kompiluje połowę świata. :ayfkm:
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3475
Propsy2156
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
A to może, w razie czego możesz napisać do mnie, jestem aktywny także kompilowanie to kwestia chwili.

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#671 2014-07-11, 21:00(Ostatnia zmiana: 2014-07-12, 11:43)
A to może, w razie czego możesz napisać do mnie, jestem aktywny także kompilowanie to kwestia chwili.
Spoko, dzięki na pewno skorzystam jak coś.  :)
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dawno nie było nowych SSów  :D

Coś nowego:

Spoiler
Spoiler

Leśna odmiana ścierwojada  :P

Będzie to osobny "gatunek", będzie miał troszkę inne animacje i dźwięki  :)
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Bardzo fajnie wygląda, aczkolwiek jak dla mnie zbyt mało leśna, jak na leśną odmiane. Odmiany raczej charakteryzują sie tym, że dostosowywują sie do otoczenia w którym przebywają, dlatego są odmienne. To też skoro to jest leśny, wnioskuje, że ma siedzieć w lesie, przydaloby sie wiecej zielonego itd :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Troszkę poprawiłem  :)

Spoiler
Spoiler
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Szczerze? Niewielka różnica. Ta roznica powinna być na tyle duża, zeby było można poznać z daleka, jaka to jest odmiana. Przykladowo widzisz w Gothiczku czy to jest wilk standardowy czy zimowy :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Szczerze? Niewielka różnica. Ta roznica powinna być na tyle duża, zeby było można poznać z daleka, jaka to jest odmiana. Przykladowo widzisz w Gothiczku czy to jest wilk standardowy czy zimowy :P
Ale będzie widać: :P
- inny wygląd
- inne dźwięki
- inne animacje (troszeczkę)  :)

To że jest leśny to nie znaczy, że musi być zielony. :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Te ścierwojady są zajebiste :D Naprawde nieźle ci wyszło to :D Dużo zamierzasz dać takich potwórków? :D
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Werewolf Ma rację, tekstura jest zrobiona na podstawie zwykłego ścierwojada, jakbyś miał inną to by było widać, że "o a to jest ten cały nowy ścierwojad" :P Oceniam z tekstury, bo animacji i dźwięków nie widziałem/słyszałem. Mógłbyś ładniejszą tą teksturkę zrobić, albo na podstawie preriowego ścierwojada i dodawać gdzieniegdzie jakieś liście czy coś
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Witam  :D

Prace nad ścierwojadem idą dość dobrze  :P
Teraz potrzebuję Waszej pomocy - jak wstawić potwora do zena? Żeby było tak jak w oryginalnym Gothicu. :P

Pozdrawiam :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry