Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION 498947 1517

Ankieta

Podoba Ci się nowa koncepcja Gothic 2 Reworked Mod ULTIMATE EDITION?

Tak, może wyjść z tego ciekawy mod graficzny.
67 (76.1%)
Nie, nic dobrego z tego nie wyjdzie.
10 (11.4%)
Nie mam zdania.
11 (12.5%)

Głosów w sumie: 88

O temacie

Autor Halk_Hogan_PL

Zaczęty 25.05.2014 roku

Wyświetleń 498947

Odpowiedzi 1517

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Niestety niektórzy są zmuszeni mieć te 2GB  :wstyd:

do gothiczka lajtowo starczy 1GB na te 2k tekstury
Na GTX 460 1GB z 32xCSAA i 16x filtrowaniem anizotropowym spokojnie 60fps chodzi więc myślę, że 512 a nawet 256mb by starczyło bez tych dwóch bajerów  :D
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Niestety niektórzy są zmuszeni mieć te 2GB  :wstyd:

do gothiczka lajtowo starczy 1GB na te 2k tekstury
Na GTX 460 1GB z 32xCSAA i 16x filtrowaniem anizotropowym spokojnie 60fps chodzi więc myślę, że 512 a nawet 256mb by starczyło bez tych dwóch bajerów  :D

nie wiem na co Ci 32xcsaa i tak 4xmsa starczy w większości wypadków a af to akurat prawie nic nie je vramu :X
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#562 2014-06-29, 15:20(Ostatnia zmiana: 2014-06-29, 15:38)
Niestety niektórzy są zmuszeni mieć te 2GB  :wstyd:

do gothiczka lajtowo starczy 1GB na te 2k tekstury
Na GTX 460 1GB z 32xCSAA i 16x filtrowaniem anizotropowym spokojnie 60fps chodzi więc myślę, że 512 a nawet 256mb by starczyło bez tych dwóch bajerów  :D

nie wiem na co Ci 32xcsaa i tak 4xmsa starczy w większości wypadków a af to akurat prawie nic nie je vramu :X
32xCSAA do screenów  :)
W sumie to nie ważne, zaczęliśmy trochę durny temat bo wiadomo, że na prawie każdym PCie modyfikacja będzie chodzić spokojnie. :P

Post połączony: 2014-06-29, 15:37
Nowy GIF: :)

Spoiler

Trochę chujowo zrobiony i są zjebane kolory (16bit :D) ale coś tam widać  :P

Pozdrawiam  :)
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
No powiem ci, że ten gif dupy mi nie urwał :blink: na samym dole wodospadu jakieś dziwne wielokąty się jawią :D
Ale znając Ciebie to zaraz będzie poprawiona wersja :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Mam pytanie. Czy jeśli zrobisz tekstury HD (2048), to Gothic nie będzie się zacinał?
Przy odpowiednim sprzęcie nie.  :)
Nie ma o to obawy  :)
Oj, upewnij się.
Z tego co pamiętam Gothic miał problemy z większymi teksturami w dużych ilościach. Ktoś się kiedyś na to mocno żalił. Chociaż, w najgorszym wypadku pozostanie Ci skalowanie w dół.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

Gothic 2 Reworked Mod
#565 2014-06-29, 16:48(Ostatnia zmiana: 2014-06-29, 17:18)
Mam pytanie. Czy jeśli zrobisz tekstury HD (2048), to Gothic nie będzie się zacinał?
Przy odpowiednim sprzęcie nie.  :)
Nie ma o to obawy  :)
Oj, upewnij się.
Z tego co pamiętam Gothic miał problemy z większymi teksturami w dużych ilościach. Ktoś się kiedyś na to mocno żalił. Chociaż, w najgorszym wypadku pozostanie Ci skalowanie w dół.
Na razie wszystko jest ok  :)

EDIT:

Tak się zastanawiam czy by dodać jakąś fabułę do tego nowego świata. Co o tym myślicie? :P
 

NexGaming27

NexGaming27

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dzięki za informację :) Kiedy podasz jakieś screeny? ;)
Co do fabuły. Sam nie wiem, mógłbyś porobić parę zadań.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dzięki za informację :) Kiedy podasz jakieś screeny? ;)
Co do fabuły. Sam nie wiem, mógłbyś porobić parę zadań.
Nowe screeny będą niebawem  :D
Z fabułą na razie poczekam  :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ja tam zadnej fabuly bym nie dodawal :)

EDIT: A moze bo prostu daj same potwory? Bylby jeden swiat czysto hack'slash :d
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ja tam zadnej fabuly bym nie dodawal :)
Fabuły może nie ale jakieś queściki czy cuś  :D
Oczywiście sam tego nie zrobię i będę potrzebował pomocy ze skryptami ale to jeszcze dużo czasu zanim za to się zabiorę :P

Obecnie już prawie zabieram się za teksturowanie pierwszej lokacji. SSy oczywiście będą i to dużo, a więc obserwujcie temat  :D
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Straszna bida ten wodospad :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Straszna bida ten wodospad :P
Poprawiony już  :D
A bida w jakim znaczeniu? Sam wodospad czy te efekty pod nim?  :P
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Ale tak będzie musiał dodać nowych NPC, ogólnie pobawić się trochę ze skryptami więc fabuła jakaś tam będzie :)

ps.Mógł byś dodać parę dialogów temu facetowi co przepowiada przyszłość w Khorinis tak by podpowiadał, mówi jakieś różne ciekawostki o twoim nowym świecie :) np. tam znajdziesz przejście do .... albo By rozwiązać zagadkę udaj się ... itp. Rozważ to :)
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Ale tak będzie musiał dodać nowych NPC, ogólnie pobawić się trochę ze skryptami więc fabuła jakaś tam będzie :)

ps.Mógł byś dodać parę dialogów temu facetowi co przepowiada przyszłość w Khorinis tak by podpowiadał, mówi jakieś różne ciekawostki o twoim nowym świecie :) np. tam znajdziesz przejście do .... albo By rozwiązać zagadkę udaj się ... itp. Rozważ to :)
Nawet na to nie wpadłem ale dzięki bo to zajebisty pomysł, tylko będę musiał ogarnąć co i jak  :D
 

Volfer

Volfer

Użytkownicy
Ten ktoś ?
posty78
Propsy10
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Ten ktoś ?
Poszukaj Skrypterów oni ci pomogą :) na pewno znajdziesz tu jakiś.
 
****:::*******
****||*******
****||*******
***©°©****
        To dla Was ...Weterani

       {łał sztuka współczesna :O}
                    /
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿  « Weterani

NexGaming27

NexGaming27

Użytkownicy
posty13
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
@Hogan
Dzięki za informację :) Kiedy podasz jakieś screeny? ;)
Co do fabuły. Sam nie wiem, mógłbyś porobić parę zadań.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Poszukaj Skrypterów oni ci pomogą :) na pewno znajdziesz tu jakiś.
Jasne ale to dopiero w późniejszym czasie  :)


@Hogan
Dzięki za informację :) Kiedy podasz jakieś screeny? ;)
Co do fabuły. Sam nie wiem, mógłbyś porobić parę zadań.
??  :D

Dzięki za informację :) Kiedy podasz jakieś screeny? ;)
Co do fabuły. Sam nie wiem, mógłbyś porobić parę zadań.
Nowe screeny będą niebawem  :D
Z fabułą na razie poczekam  :)
:lol:
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Straszna bida ten wodospad :P
Poprawiony już  :D
A bida w jakim znaczeniu? Sam wodospad czy te efekty pod nim?  :P

sam wodospad w sobie, w vurts czy tam lhiver wygląda on o wiele lepiej, po prostu beznadziejnie wygląda ta spływająca tekstura po ścianie ;p podobnie jak ten efekt już samego spadania też dosyć marny :P
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Straszna bida ten wodospad :P
Poprawiony już  :D
A bida w jakim znaczeniu? Sam wodospad czy te efekty pod nim?  :P

sam wodospad w sobie, w vurts wygląda on o wiele lepiej, po prostu beznadziejnie wygląda ta spływająca tekstura po ścianie ;p podobnie jak ten efekt już samego spadania też dosyć marny :P
Nie powiedział bym bo widziałem w vurtsie jak to wygląda ale jak tak uważasz to Twoja sprawa  :P

Za około 5-10min nowe SSy  :P
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak dla mnie ten wodospad za wolno leci jak na wodę  :P
Tekstura i efekt są dobre  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry