Tester do Wasteland Mod 3030 6

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 20.05.2014 roku

Wyświetleń 3030

Odpowiedzi 6

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Tester do Wasteland Mod
2014-05-20, 20:55(Ostatnia zmiana: 2014-05-21, 18:48)
Naprawiam właśnie błędy zgłoszone po wydaniu pierwszej wersji moda, ale patch rozrósł się tak, że daje również nowe lokacje. Osobiście nigdy nie byłem dobry w testowaniu leveli, projektów, gier, mam talent do unikania lub niedostrzegania bugów, a tym bardziej drobnych błędów, dlatego potrzebuję kogoś spostrzegawczego, kto by sprawdził i wyłapał to, czego ja nie zauważyłem. Dobrze by było, żeby lubił dużo walczyć, bo testowane lokacje będą wypełnione potworami. Szczegóły można omówić na pw/gg.

Dla zainteresowanych temat modyfikacji: http://themodders.org/index.php?topic=21402.0

I kilka screenów:




W formie galerii: http://imgur.com/a/ZMyrr
 

TuptuS_

TuptuS_

Użytkownicy
Gods of Destruction
posty44
Propsy5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Gods of Destruction
Zgłaszam się :)

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
TuptuS_ został przyjęty do roli testera. Aczkolwiek jeśli ktoś jeszcze mógłby i chciałby przetestować moda to zapraszam, bo mam jeszcze miejsce dla drugiego testera. :ok:
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurczę, Caesum, wiesz że bym się zgłosił... ale niestety, nie mam obecnie zbytnio czasu na granie:( Poza tym chyba potrzebuję trochę przerwy od gothica :F

Tak poza tym to chyba jakieś dogłębne testy nie są potrzebne... Tzn. jeśli poprawisz wszystko to co ludzie zauważyli do tej pory w pierwszej wersji moda, raczej niewiele zostanie do roboty. Chyba nie dodałeś w patchu aż tyle rzeczy?:P

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W tej wersji dodałem trzy lokacje, jednakże uznałem, że lepiej będzie jeszcze raz przetestować całość, włącznie ze starymi lokacjami, ponieważ poprawkom uległy również obiekty ze starych lokacji. Poza tym chcę mieć pewność, czy przypadkiem nie wstawiłem gdzieś roślin/broni, która mogłaby zaburzyć balans gry, albo która po prostu nie powinna tam być(np. obiekt z questów). Mod pamięta 2008/9 rok, część lokacji była robiona z niewiedzą o jakiejkolwiek estetyce pracy, dlatego też dobrze by było jeszcze raz, dogłębnie wszystko przejrzeć.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Jeśli można testować w kratkę to ja się zgłaszam :D Bo u mnie ogólnie jest tak, że zacząłem pracę, przez co 24 godziny spędzam w pracy, później mam 2 dni wolnego i tak w kółko. Więc w sobotę po południu(czyli tak 16-17)mógłbym zacząć testowanie moda(oczywiście, nie grałbym w całości, tylko bym doleciał na kodach do GD i tam spokojnie posprawdzał, czy da radę wejść do tego, co dodałeś, czy potwory są gdzie powinny i ogólnie czy nie zostawiłeś jakiś rzeczy z G1, które powinny zniknąć).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Graveir został przyjęty jako drugi tester. Temat do zamknięcia. :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry