W pierwszym rozdziale do GD nie powinno się zapuszczać. Nie bez powodu są drzwi zamykane na klucz i banda nieśmiertelnych bandytów.
To w końcu klucz do skrzyni czy chaty? Zabiłeś Francisa?
Gothic daje wiele możliwości, jest duża swoboda w poruszaniu się po świecie i kolejności wykonywania zadań jednak są miejsca w które za wcześnie lepiej się nie zapuszczać bo potem mogą być problemy.
Poza tym dziwny gracz z Ciebie. Z jednej strony skaczesz po krawędziach, zapuszczasz się w rejony w które standardowy człowiek nie pójdzie a z drugiej strony "wpadnę do obozu i wszystkich pozabijam"

Post połączony: 2014-07-21, 12:16
A, sprawdź czy masz w ekwipunku wytrychy i łój kretoszczura, do pojedynczych skrzyń potrzeba łoju.
Jakby potrzebny był klucz do skrzyni, zamiast "czym" bezimienny mówiłby "bez właściwego klucza nigdy tego nie otworzę".