[G2] L'HIVER Edition 577888 881

Ankieta

Czy chcielibyście aby spolszczenie moda zawierało także nowe tło okna statystyk i dziennika, menu oraz czcionkę?

Tak
14 (63.6%)
Nie
8 (36.4%)

Głosów w sumie: 22

O temacie

Autor bgb

Zaczęty 29.03.2014 roku

Wyświetleń 577888

Odpowiedzi 881

Weabb

Weabb

Użytkownicy
posty33
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
O ile dobrze pamiętam, to Risen nie był bardzo trudny, ale do samego końca (z wyjątkiem boss'a, który był zręcznościowy) trzeba było umiejętnie blokować, kontrować itd. Elitarni wojownicy byli dużym problemem bez tego i nie można było zbierać ciosów na klatę. Natomiast w NK też było trzeba to robić (chyba, że się miało Szpon Beliara, to można było sobie odpuścić finezję hehe.. :D), ale pamiętam, że nie byłem w stanie sam pokonać żadnego smoka z wyjątkiem Feodarona, który był dość prosty i Smoka Ożywieńca, ale jego już z dużym trudem. W Górniczej Dolinie przy każdym z nich pomagał mi Biff. Mówię oczywiście o grze moją ulubioną klasą łowcy smoków z wielkim dwuręcznym mieczem, bez broni zasięgowej, czy czarów. :)
 
Moja skromna galeria na DeviantArt:
weabb.deviantart.com

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Elity na Irdorath potrafiły od biedy zabić, ale przeważnie to wyglądąło na zasadzie: Wbijasz > Zabijasz
A zabicie smoka samym mieczem nie jest trudne :ok:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Gothic II - L'HIVER Edition
#622 2015-02-10, 16:37(Ostatnia zmiana: 2015-02-10, 16:42)
No, wy pewnie jesteście takie koxy, że wasze postacie miały po 2 k hp  :trollface:
Mi się nie chciało chodzić po całym khorinis i gd w późniejszych rozdziałach żeby nabić expa.

EDIT: Ja tam miałem problem z podmuchem smoka, i przez to nie mogłem się do niego zbliżyć.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja tak nie robiłem, imo ciągle to nie jest jakimś problemem zabić smoka "gołym" mieczem.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Weabb

Weabb

Użytkownicy
posty33
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Weabb

Gothic II - L'HIVER Edition
#624 2015-02-10, 16:45(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 10:56)
Cytuj
A zabicie smoka samym mieczem nie jest trudne
Zastanawia mnie jak to wygląda w L'HIVER Edition. :F

W ogóle warto jeszcze napisać, że w ten mod zapewnił wszystkim przeciwnikom siłownię, ale też wizyty u okulisty i dostrzegają nas teraz z większego dystansu... No i jeszcze dalej za nami gonią. Mam wrażenie, że spodoba mi się skradanie w Górniczej Dolinie podczas drugiego rozdziału. Ten rozdział zawsze kojarzył mi się ze skradanką, ale teraz będę miał chyba większy fun z tego. :D

Spoiler
 
Moja skromna galeria na DeviantArt:
weabb.deviantart.com

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No, wy pewnie jesteście takie koxy, że wasze postacie miały po 2 k hp  :trollface:
Mi się nie chciało chodzić po całym khorinis i gd w późniejszych rozdziałach żeby nabić expa.

EDIT: Ja tam miałem problem z podmuchem smoka, i przez to nie mogłem się do niego zbliżyć.

2k nie da się ale 1000-1200 hp jakimś problemem dużym nie jest, na łuczniku tyle można zrobić bez problemu bo nie potrzebuje szponu
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Weabb

Weabb

Użytkownicy
posty33
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Weabb

Gothic II - L'HIVER Edition
#626 2015-02-10, 18:09(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 10:56)
Właśnie przypomniało mi się czego brakuje w Gothic'u a zostało dodane dopiero w trzeciej części. Możliwości noszenia pochodni w drugiej ręce podczas władania mieczem. Gdyby tylko twórca moda na to wpadł i dał radę to ogarnąć. :) Nawet z bronią dwuręczną. Mogłaby być trzymana w jednej ręce, ale oparta o bark podobnie jak w serii Dark Souls. :D

Spoiler
 
Moja skromna galeria na DeviantArt:
weabb.deviantart.com

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
No właśnie, jak pierwszy raz grałem w goticzka to dziwiłem się czemu pochodni nie mogę trzymać w jednej ręce, a w drugiej mieczyk. Ech..te wspomnienia
 

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Właśnie przypomniało mi się czego brakuje w Gothic'u a zostało dodane dopiero w trzeciej części. Możliwości noszenia pochodni w drugiej ręce podczas władania mieczem. Gdyby tylko twórca moda na no wpadł i dał radę to ogarnąć. :) Nawet z bronią dwuręczną. Mogłaby być trzymana w jednej ręce, ale oparta o bark podobnie jak w serii Dark Souls. :D
Daleko mierzysz, ale z poziomu zwykłych skryptów jest to niemożliwe, a zrobienie tego z użyciem Ikarusa będzie trudne. Rafał Budzis kiedyś się o to pytał i nawet on sobie to odpuścił.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
dało by rade zrobić jako helmet, przy nakladaniu uzywasz animacje jedno klatkowa która przemieszcza "helmet" - nasza pochodnie do dłoni. Jakimś tick-tockiem sprawdzasz B S i według tego można ja schować przy pływaniu (znowu animka z eventtagiem i unequip ). Pochodnia typu GWW :lol:. Xardas17 approwes
 


Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
I od razu mi się przypominają duale z GWW :lol: Ta jedna pochodnia zakładana z zakładki pancerz xD @Mark56
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Weabb

Weabb

Użytkownicy
posty33
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy

Weabb

Gothic II - L'HIVER Edition
#631 2015-02-11, 10:32(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 10:55)
Cytuj
Wyrazilem swoje zdanie, ze jak dla mnie balans byl strasznie zachwiany, pewnie masz racje z tym ze chodzilo o maksymalne zwiekszenie poziomu trudnosci dla prawdziwych fanatykow cierpienia podczas gry.
   
    Nie mogę się wręcz doczekać. :fuckyeah: Choć mam wrażenie, że będę miał problem z opuszczeniem przełęczy, z powodu ichmości poniżej, :D ale będzie za to ciągle ta pewna nie wiara w swoje siły dzięki temu całemu poziomowi trudności i ciągłe wyzwanie... Oraz cała masa frustracji. :lol: W podstawce bez Nocy Kruka po założeniu lekkiego pancerza łowcy smoków, zbroi rycerza lub ciężkiej szaty ognia byliśmy praktycznie nietykalni dla poszukiwaczy. Zmienił to Noc Kruka a mam nadzieję, że L'HIVER mnie nieźle sfrustruje skoro przeciwnicy są silniejsi, pancerze mają niższe staty a my niewiele życia. Odzyskanie Oka Innosa czy odbijanie farmy Sekoba wydaje się niezłym wyzwaniem. :cool:

Spoiler
Nie musisz uwieńczać każdego swojego posta grafiką. O.
 
Moja skromna galeria na DeviantArt:
weabb.deviantart.com

Mayonezorro

Mayonezorro

Użytkownicy
Niewiedza jest błogosławieństwem.
posty85
Propsy24
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Niewiedza jest błogosławieństwem.
Poziom trudności jest w porządku, w dobie 'casual games' taka odskocznia jest wskazana.

Btw, Weabb niezła galeria na deviantart : )
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

szmotsu

Gothic II - L'HIVER Edition
#633 2015-02-12, 11:56(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 12:31)
Witam, chciałbym pogratulować przetłumaczenia moda (jako pierwsi na świecie jeśli sie nie mylę, później germianie zaczęli coś kombinować). Mam parę pytań dotyczących modyfikacji i jej spolszczenia. Po pierwsze - czy przy tłumaczeniu moda używane były oryginalne skrypty, czy te z Service Packa. Przeleciałem na szybko świat :D i zauważyłem że golemy przy piramidzie mają nazwy Steingolem, co wskazywałoby, że przynajmniej część pochodzi z oryginału, co może być problemem (vide niesławny bug Laresa z ornamentem). Kolejne moje pytanie - czy mógłbym wrzucić tutaj paczkę (vdf) w której przywrócone jest oryginalne menu główne i interfejs (zmodyfikowany nieco żeby nie gryzł się z modem). Oprócz tego mam też plik ułatwiający nieco moda ( nie do vanilla NK ale jednak :D); zmienia on mianowicie HP per level na 10, co wg mnie jest optymalniejsze niż biedne +5 z oryginału. Kolejne moje pytanie: jakie inne zmiany W BALANSIE oprócz zmniejszenie HP, obrony pancerza, zwiększenia zasięgu wzroku przeciwników, usunięcia kamiennych tablic wprowadza mod? Moje umiejętności gry w NK nieco zardzewiały (starość  :D) stąd właśnie owo pytanie.

DODATKOWO: Z tego co słyszałem, często są problemy z prowadzeniem przez Laresa do różnych miejsc mianowicie - Lares ginie. Zauważyłem, że w jego ekwipunku jest 5 Pełni życia, co jest dość małą liczbą (u mnie miksturki skończyły się już na drodze do Magów wody). Co sądzicie o dodatniu mu paru sztuk pieczonego mięsa?
Swoją drogą pomysł z tą procentową regeneracją jest IMO chybiony - na wyższych levelach mięso przywracać będzie znacznie więcej życia niż mikstury uzdrawiające
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, chciałbym pogratulować przetłumaczenia moda (jako pierwsi na świecie jeśli sie nie mylę, później germianie zaczęli coś kombinować). Mam parę pytań dotyczących modyfikacji i jej spolszczenia. Po pierwsze - czy przy tłumaczeniu moda używane były oryginalne skrypty, czy te z Service Packa. Przeleciałem na szybko świat :D i zauważyłem że golemy przy piramidzie mają nazwy Steingolem, co wskazywałoby, że przynajmniej część pochodzi z oryginału, co może być problemem (vide niesławny bug Laresa z ornamentem).
Polskie skrypty z których korzystaliśmy nie są z service packa. Mimo to nadmienię, że przy tłumaczeniu używaliśmy tylko samych nazw z tych skryptów, a nie elementów kodu mającego wpływ na rozgrywkę. Uproszczając można powiedzieć, o przeklejaniu polskiego tekstu w miejsce rosyjskiego, natomiast cała reszta skryptów pochodzi z rosyjskiego L'hivera. Tak więc nie jest kluczowe to z jakich skryptów tłumaczyliśmy, a to na jakich jest oparty rosyjski L'hiver. A czy tam był użyty service pack to nie wiem... Ale patrząc na listę zmian jakie wprowadza SP to myślę, że też chyba raczej nie (ale pewności nie mam).

Kolejne moje pytanie: jakie inne zmiany W BALANSIE oprócz zmniejszenie HP, obrony pancerza, zwiększenia zasięgu wzroku przeciwników, usunięcia kamiennych tablic wprowadza mod? Moje umiejętności gry w NK nieco zardzewiały (starość  :D) stąd właśnie owo pytanie.
Jest tego trochę, z ważniejszych rzeczy to minimalne obrażenia ustawione na 25 i zmieniony koszt nauki atrybutów (tutaj akurat jest łatwiej w stosunku do NK).

Kolejne moje pytanie - czy mógłbym wrzucić tutaj paczkę (vdf) w której przywrócone jest oryginalne menu główne i interfejs (zmodyfikowany nieco żeby nie gryzł się z modem). Oprócz tego mam też plik ułatwiający nieco moda ( nie do vanilla NK ale jednak :D); zmienia on mianowicie HP per level na 10, co wg mnie jest optymalniejsze niż biedne +5 z oryginału.

DODATKOWO: Z tego co słyszałem, często są problemy z prowadzeniem przez Laresa do różnych miejsc mianowicie - Lares ginie. Zauważyłem, że w jego ekwipunku jest 5 Pełni życia, co jest dość małą liczbą (u mnie miksturki skończyły się już na drodze do Magów wody). Co sądzicie o dodatniu mu paru sztuk pieczonego mięsa?
Swoją drogą pomysł z tą procentową regeneracją jest IMO chybiony - na wyższych levelach mięso przywracać będzie znacznie więcej życia niż mikstury uzdrawiające
No cóż, tworząc tłumaczenie staraliśmy się to zrobić jak najwierniej w stosunku do oryginalnej rosyjskiej wersji. Mod może nie jest perfekcyjny, ale postanowiliśmy uszanować wizję autora i nie ingerować w skrypty bardziej niż to jest konieczne (czyli nie robiąc nic prócz tłumaczenia). Ostatnio myślałem co prawda o zrobieniu osobnej wersji moda z balansem przywróconym do poziomu NK. Byłoby to zrobione trochę tak na boku, ale myślę że miałoby to sens w przypadku wiernego odtworzenia poziomu z G2NK. Natomiast to co Ty proponujesz to stworzenie i wprowadzenie własnych zmian i balansu. Do tego najlepszym rozwiązaniem było chyba stworzenie własnego submoda na bazie L'hivera. (taki zrobił np. Graveir z Mrocznymi Tajemnicami - http://themodders.org/index.php?topic=21368.0 ).

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

szmotsu

Gothic II - L'HIVER Edition
#635 2015-02-12, 13:34(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 13:44)
Osobna wersja moda z balansem z NK brzmi świetnie! Coś takiego zdaje się popełnili niemcy ostatnio - tj zrobili z L,Hivera modyfikacje jedynie graficzną (razem ze światem). Co do zmian, które proponuje to są to jedynie niewielkie modyfikacje, które początkowo zamierzałem poczynić jedynie dla własnego komfortu gry :D ale jeżeli będą chętni na ich wykorzystanie to wrzucę linka do paczki z nimi. Całkowicie rozumiem wasze intencje, związane z nieingerowaniem w oryginalny mod, moja propozycja dotycząca stworzenia submoda jest podyktowana tylko problemami jakie napotkałem (nie jestem hardkorowym gothicowcem, uważam samo NK za dosyć trudne). Osobiście bardzo bym się ucieszył z wersji , która nie ingeruje w balans rozrywki, wykorzystując jedynie stronę wizualną. , gdyż  graficzna strona moda jest bardzo dobra (mówię tu o Khorinis, GD niezbyt mi się podoba, ale jako że przegrałem w G1 setki godzin to jestem ortodoksem pod tym względem) :D
Co do wspomnianych minimalnych obrażeń mam pytanie  - jaka stała jet za to odpowiedzialna? (chodzi mi o nazwę tak jak HP_PER_LEVEL dla punktów trafień)? Zauważyłem, że właśnie ta zmiana powoduje wcześniejszą śmierć Laresa - wilki spamują go ciosami po -25HP
 Jeszcze raz gratuluje udanego tlumaczenia!
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Osobna wersja moda z balansem z NK brzmi świetnie! Coś takiego zdaje się popełnili niemcy ostatnio - tj zrobili z L,Hivera modyfikacje jedynie graficzną (razem ze światem).
Z tego co widziałem to jednak jest to wersja bez świata - zawiera same meshe i tekstury. No chyba, że coś nowego ostatnio wypuścili.

Co do wspomnianych minimalnych obrażeń mam pytanie  - jaka stała jet za to odpowiedzialna? (chodzi mi o nazwę tak jak HP_PER_LEVEL dla punktów trafień)?
const int NPC_MINIMAL_DAMAGE = 25;

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1411884-L-Hiver-Edition-DE-Deutsche-Version?p=23933977&viewfull=1#post23933977
w aktualizacji z 05.02 napisali, że usunęli zmiany z l'hivera pozostawiając tylko świat itp.
Dzięki wielkie za pomoc. Miło jest otrzymać informacje bez flame'ów dotyczących wykorzystania google itp.
 

Weabb

Weabb

Użytkownicy
posty33
Propsy2
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Przydałby się taki szwedzki stół jaki zaserwowano graczom w przypadku najnowszego Thief'a. Tam można ustawić grę w dużym stopniu pod siebie za pomocą opcji. Można wybrać czy chcemy dany element zawarty w naszym gameplay'u, czy może lepiej nie. Nie trzeba się decydować na wszystko albo nic. Podobnie choć w mniejszym stopniu ma się sprawa z instalacją Content Moda do Gothic 3, gdzie przed zainicjowaniem instalacji możemy wybrać, czy np. chcemy by orkowie wyglądali jak w originale, czy jak ci z Khorinis, możemy nawet określić przeszłość klasową naszego Bezimiennego. Bardzo chętnie widziałbym podobne możliwości zawarte w procesie instalacji L'HIVER'a. :D

PS. Co to jest ta minimalna wartość obrażeń?
 
Moja skromna galeria na DeviantArt:
weabb.deviantart.com

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy

szmotsu

Gothic II - L'HIVER Edition
#639 2015-02-12, 14:00(Ostatnia zmiana: 2015-02-12, 14:07)
Obstawiam, że są to najmniejsze możliwe obrażęnia jakie można otrzymać i że obrażenia niższe są zaokrąglane w góre do nich. Content Mod to bardzo fajna sprawa zwlaszcza z Konsekwencjami - ma się wrażenie że nasze czyny mają jakiśtam wpływ na świat, czuć tez klimat poprzednich części. Uważam jednakże, że przydałby się im jakis dobry grafik 2D i 3D, aby poprawić zaimportowane z poprzednich części meshe i textury, bo niekiedy gryzą się straszliwie. Może gdy wyjdzie Reloaded mod do g1 wykorzystają tamte modele.
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry