[G2NK] Wasteland Mod 2 65742 118

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 11.02.2014 roku

Wyświetleń 65742

Odpowiedzi 118

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kurde, za szybko załapaliście. :lol: Obrazek z FB prawdziwy, wrzuciłem tam kiedyś. Podobnie to, że PB nie łaska odpisać na pytania fanów(choć co się dziwić, skoro praktycznie wszyscy jadą po Risenie i chwalą Gothica). Też kiedyś przyczepili się do Gothic MP, że ma mapkę Kolonii z G1, ale to na tyle. Mod oczywiście nie zostanie porzucony, ale prace nad nim są wstrzymane na czas przygotowań do matury.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

(G2NK) Wasteland Mod
#41 2014-04-01, 15:45(Ostatnia zmiana: 2014-04-01, 18:42)
. Podobnie to, że PB nie łaska odpisać na pytania fanów(choć co się dziwić, skoro praktycznie wszyscy jadą po Risenie i chwalą Gothica).

No właśnie ;d
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Caesum, mam takie pytanie(chociaż znając moje szczęście odpowiedź będzie negatywna, ale kto nie próbuje, ten nie zyskuje) - gdybyś miał kiedyś chwilę wolnego czasu to mógłbyś przerobić Górniczą Dolinę jak w tym modzie z tą różnicą, że jest odblokowana tylko jaskinia goblinów, w której zdobywało się Almanach
 i jest dostęp do miasta orków(plus kilka domów/namiotów orków, bo jeśli się nie mylę to rzeczy typu łóżka łatwiej dodać do świata niż budynki)? Czyli zamiast tego wszystkiego, co odblokowałeś w obecnej wersji moda odblokowane byłoby tylko miasto orków i jaskinia goblinów, a reszta nie ruszona.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oj sry, nie zauważyłem, że mam nowe posty w temacie. Graveir - obawiam się, że to by było trochę roboty, Normalnie poleciłbym ci starą wersję mojego moda, ale uprzytomniłem sobie, że tam nie ma miasta orków.

Jeśli ci bardzo na tym zależy to możesz spróbować sam zedytować mesh obecnej wersji i przywrócić usunięte kamienie, wtedy na jedno będzie wychodzić, bo nikt nie dostanie się do tych lokacji. Podobnie możesz dodać jaskinię goblinów, bo to również robota na kopiuj/wklej i ewentualne złączenie vertexów. Żeby zablokować teren za palisadą możesz /albo/ przywrócić oryginalną palisadę, wtedy nikt się nie przedostanie /albo/ powstawiać kilka dodatkowych vobów, żeby zablokować niektóre dziury.
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#44 2014-05-11, 15:34(Ostatnia zmiana: 2014-05-11, 17:09)
Ok, mam już od dzisiaj czas więc prawdopodobnie niedługo zacznę robić poprawioną wersję moda. Dzięki wszystkim za wypisanie bugów, w następnej wersji postaram się je usunąć. Jeśli jeszcze macie jakieś błędy lub podobne a zapomnieliście napisać to jeszcze jest czas.

EDIT: dół - tak, postaram się.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy

bgb

(G2NK) Wasteland Mod
#45 2014-05-11, 16:13(Ostatnia zmiana: 2014-05-11, 23:17)
Czekam z niecierpliwością :ok: Prócz naprawy bugów, zamierzasz dodać nowe lokacje (te jaskinie, których brakowało + odśnieżone komnaty magów / karczma) ?

edit. Jak byś mógł to popatrz jeszcze na te polskie skrypty, które użyłeś. Jest tam trochę drobnych niemieckich wstawek w dialogach... Wyłapywać tego pojedynczo chyba raczej nie ma sensu bo to straszna drobnica - jedno słowo na kilka plików:F No może poza Riordianem z Jarkendaru - on ma troszkę tego więcej. Mimo to, może lepiej jakichś innych skryptów użyć?

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#46 2014-05-12, 16:46(Ostatnia zmiana: 2014-05-12, 16:53)
Polskie skrypty mam zamiar wymienić, chociaż jeszcze nie wiem jak wyciąga się te oryginalne. Zobaczymy. W każdym razie zacząłem już poprawianie moda. Skrzynki naprawiłem, podobnie kilka innych bugów. Dodałem też w niektórych miejscach dodatkowe obiekty, które były w G1. Prośby o dodanie dodatkowych roślin/znajdziek we wcześniej wymienionych miejscach raczej pominę, ponieważ w G1 też niczego tam nie było. Nad obozem Quentina jeszcze pomyślę. Dodałem również waynet do lochów SO, tak na przyszłość.

No a teraz:



Propsik dla tego, kto odgadnie co oznaczają powyższe screeny.
 

theblues

theblues

Użytkownicy
posty134
Propsy46
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
Orkowie w Nowym Obozie :D ?
 
– Nazywam się...
– Nie interesuje mnie twoje imię.

Intel Core i7-4770K @ 4.5 GHz + bequiet! Dark Rock 3
MSI Z87-G43
GoodRam 8GB 1333MHz CL9
MSI Radeon R9 290 Gaming 4GB DDR5 512bit

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
1. Przejście do Xardasa
2. Goblinia jaskinia
3. Karczma w NO
4. Chatki po prawej w jaskini NO i droga do siedziby magów wody (chyba widoczna biblioteka)

A wszystko odśnieżone/odtworzone. Brawo  :ok:

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#49 2014-05-12, 17:40(Ostatnia zmiana: 2014-05-12, 17:51)
Nie w pełni odśnieżone, ale tak, będzie możliwość dostania się do magów wody. :D Jaskinia w G2 jest znacznie mniejsza niż w G1, więc musiałem przy niej majstrować. Na pierwszy rzut oka będzie więc wyglądać tak samo, ale będzie przejście prowadzące do zasypanej części jaskini, tej z komnatami magów.

A tu jeszcze dwa takie screeny:



Oczywiście to nie jest finalna wersja, nie zacząłem jeszcze wstawiać vobów. Po prostu testowałem czy portale działają, przy okazji więc pstryknąłem kilka fotek.
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dużo jeszcze rzeczy masz zamiar przywrócić? :D
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jakie są możliwości? :lol:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
W sumie chyba juz wszystko odnowiles  :lol:
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A ta jaskinia za jeziorkiem NO? (ta która jest przysypana zaspą śniegu, ale ma gotowy interior):P Poza tym jeszcze wrócę do roślinek i znajdziek. Pisałeś Caesum, że w oryginale też tam nic nie było. No ale jednak łażenie po tych lokacjach wiązało się z questami:P Teraz questów brak, więc ja bym jednak porozrzucał cosik, bo naprawdę podczas gry wiało mi w tych lokacjach pustką i rzucało się to w oczy:P

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dalej nie wiem, o jaką jaskinię ci chodzi. :P Sprawdzałem u siebie i nie widzę żadnej. Najlepiej daj jakiegoś screena. Co do lokacji zaczynam się zastanawiać nad przywróceniem Wolnej Kopalni i Cmentarzyska Orków. W fabule nic nie ma o tym, żeby się zawaliły, więc zawsze można dodać(Starej Kopalni, Opuszczonej Kopalni i Świątyni Śniącego oczywiście nie dodam, bo zawalone). Na razie jednak zajmuję się pokazanymi wcześniej lokacjami. Mam dylemat czy zmienić niektóre tekstury w Nowym Obozie czy zostawić tak jak jest. W sumie cały obóz został zamrożony, więc przydałoby się coś tam zrobić.

Mały update:

         

Nad oświetleniem wciąż pracuję. Wprawdzie zrobiłem na razie podobnie jak w G1 i jak w innych lokacjach w G2, ale jeżeli pozmieniam tekstury to i tak pewnie będzie trzeba coś zrobić ze światłami.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Screeny tej jaskini wklejałem już na pierwszej stronie tego wątku:P
Spoiler


Tekstur chatek raczej nie ruszaj. Są takie szarawe, że pasują do śniegowego klimatu. Jeśli już to coś z tym brązowymi teksturami w siedzibie magów wody przydałoby się zrobić bo nie pasują...

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ach, teraz widzę. Ok, to da się zrobić. :D Jest więcej takich jaskiń? Odnośnie NO - chodziło mi głównie o pomieszczenia magów, nie chatki. Szczególnie zastanawiam się co zrobić szybem prowadzącym do kopca rudy. Chyba jednak pozamieniam tekstury - i to samo zrobię również w mieście orków, gdzie też zostało dużo tekstur z G1.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Jaskinia ze zrobionym interiorem a zaśnieżonym wejściem to nie ta. Mi wcześniej chodziło o tą koło zamarzniętej rzeki, po drodze ze Starej Kopalni do NO.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Yasiu - to jest właśnie ta xD

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Widzę, że jaskinię goblinów przywróciłeś, co mnie cieszy xD Ogólnie jeszcze jakbyś przywrócił cmentarzysko orków i zrobił most do Miasta Orków to byłbym w 100% zadowolony :D

PS. Ty dokładając te lokacje korzystasz z tych samych materiałów, które udostępniłeś(czyli wszystkie waypointy itp są z wcześniejszych wersji, a dodajesz nowe)?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry