[G2NK] Wasteland Mod 2 65738 118

O temacie

Autor Caesum

Zaczęty 11.02.2014 roku

Wyświetleń 65738

Odpowiedzi 118

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odnośnie The Winter, jeśli to jest tylko retex, to nie powinien psuć samego świata. Niektóre tekstury mogą być jednak nie podmienione, mam tu na myśli tekstury obozu bractwa i nową teksturę drogi przy samym lesie.
Caesum, niestety the Winter to nie jest sam retex. Pokombinowałem trochę i doszedłem do tego - są 3 pliki .mod:
Winter_NWTextures.mod - tu jest trochę meshy, parę dźwięków no i sporo tekstur
Winter_NWWorld.mod - tu jest tylko newworld.zen
Winter_OWTextures.mod - a tu tylko sporo tekstur, ale że były bardzo brzydkie i nie dodawały śniegu w GD tylko zmieniały kolory na dość oczojebne to ten .mod wywaliłem.

Generalnie to gram na pliku .ini z the Winter tylko dopisałem do niego vdf Wasteland.mod. Sprawdzałem na marvinie i W khorinis panuje głeboka zima, a GD jest z Wasteland tylko gdzieniegdzie są białe kamienie zamiast zwykłych oraz zaspy śnieżne (zamiast krzaków). Brzydko to wygląda więc chyba, gdy wejde do GD to poprostu skopiuje savy i odpale czystego Wastelanda. Mody nie mają zmian w skryptach więc powinno działać.

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy te tereny są wypełnione potworami i przedmiotami, roślinami?
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A czy te tereny są wypełnione potworami i przedmiotami, roślinami?
No jasne:) Bez tego dosyć nudno by się w to grało  :F

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko

Zucklov
Quest Pack Team

(G2NK) Wasteland Mod
#23 2014-03-02, 15:04(Ostatnia zmiana: 2014-03-02, 15:11)
W sensie że można używać tego moda w swoich pracach? Ale świetnie :D
 Teraz sobie latam Spacerem po OldWorldzie i powiem tyle - kawał dobrej roboty. Właśnie taką Kolonię chciałem zobaczyć w G2.
Z rzeczy które chciałbym zobaczyć nie ma nic nowego, co nie byłoby wymienione: możliwie jak najbardziej "odśnieżone" budynki w NO, ta jaskinia z goblinami i ta pomiędzy Starą Kopalnią a wejściem do NO (teraz sprawdziłem ją i interior jest zrobiony, "tylko" trzeba wejście odśnieżyć).
PS. Zauważyłem w obozie przed Wolną Kopalnią że jest tam TriggerChangeLevel do wnętrza Kopalni. Moje pytanie: został on zachowany/wstawiony umyślnie czy zostawiony przypadkowo? Bo w zasobach moda nie ma takiego zena jak FREEMINE.ZEN (pewnie pasuje do tego z Returninga albo tego z G1 po Zen Convert).
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
FREEMINECAMP.ZEN został przekonwertowany Zen Converterem z G1. Pozostawiłem tam TriggerChangeLevel dla tych, którzy chcieliby osobiście dodać kopalnię w swoim modzie. Zamiast tego zepsułem kołowrót, by zwykły gracz nie mógł przejść przez bramę.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W takim razie ścieżka jest zła, ponieważ jest w tym triggerze samo FREEMINE.ZEN, a powinno być OldWorld/FREEMINE.ZEN, bo raczej nikt, kto będzie dodawał Wolną Kopalnię nie doda zena gdzieś indziej niż do folderu OldWorld, ale z drugiej strony każdy, kto to będzie robić raczej sobie poradzi z taką trywialną sprawą jak zmiana ścieżki w triggerze :D
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jak tam rozeznanie z sciezka golemow do wiezy xardasa ? ;d
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Z bugów, które zauważyłem:
-dolna część młocarni przy wejściu do Starej Kopalni nie ma tekstury (wgrałem wszystkie pliki moda poza skryptami, których zawartość po prostu połączyłem ze swoimi)
-kołowrót do klasztoru nie działa
-to samo z kołowrotem do Starej Kopalni (teoretycznie to dobrze, ale kołowrót ma key połączony z bramą)
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak tam rozeznanie z sciezka golemow do wiezy xardasa ? ;d
Wszelkie poprawki zostawiam sobie na wakacje, czyli jak już będę po maturze. Do tego czasu tylko zbieram informacje.

JasiuYTPL - dzięki za listę.
 

Szaromrok

Szaromrok

Użytkownicy
posty71
Propsy65
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Słowem - cudowne!
Właśnie czegoś takiego szukałem od lat. Nieinwazyjne i klimatyczne. Powinno być częścią jakiegoś Anniversary Edition czy czegoś w tym stylu:D
Chciałbym tylko zasugerować jedną rzecz... Myślę, że trochę wody w NO dodałoby klimatu (chodzi o ten wodospad, w pobliżu Corda w G1). W końcu cała woda nie zamarzłaby w bryłę, pod lodem mogłoby się znaleźć jakieś miejsce do eksploracji. Bez tego wieje tam trochę pustym zenem i niedbałością PB.
Wielkie propsy.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No i w końcu udało mi się pograć i solidnie moda przetestować. Skończyłbym szybciej, ale w międzyczasie rozłożyła mnie choroba i wszystko się wydłużyło. Co do moda to generalnie jest bez jakiś większych bugów, głównym problemem jak dla mnie w odtworzonych miejscach była pustka jeśli chodzi o content typu roślinki/znajdźki. Co do designu lokacji to nie mam zarzutów.

No ale po kolei:

- Lochy pod zamkiem. Świetnie, że są, ale czemu takie puste? Żadnych itemów, roślinek, nic co sprawiałoby, że warto tam na dół schodzić. Dodałbym w zbrojowni parę egzemplarzy broni, w tym jedną trochę lepszą (można podpatrzeć co tam było w G1) oraz zamknął drzwi (do zbrojowni) na klucz, bądź na wytrych. Otworzyłbym też klapę prowadzącą do lochów z drugiej strony (tam koło brutusa). W lochach możnaby dodać parę szkieletów.

- Teren przed starą kopalnią - całkowity brak roślinek/znajdziek. Jest tam także młocarnia, której fragment jest nieoteksturowany.

- Płaskowyż przy zawalonej kopalni - całkowity brak roślinek/znajdziek

- Podziemia wieży mgieł - również jak wyżej: 0 itemów

- Klasztor zmiennokształtnych - w tunelu pod przejściem do klasztoru jest pusta skrzynia. Na terenie klasztoru na tych półkach skalnych na samej górze chyba była skrzynka. Tutaj brak, szkoda bo wspinanie się tam jest teraz pozbawione sensu. Poza tym nie można dostać się na teren klasztoru, gdyż brak czaru przemiany chrząszcza. A nawet jeśli się jakoś dostaniemy to kołowrót i tak nie otworzy bramy.

- Obóz Quentina - brak roślinek/znajdziek (być może zamiast tych zębaczy warto by dodać tam bandytów? To tak dla odmiany;p)

- Kanion trolla - brak roślinek/znajdziek

- Lej przed nową kopalnią - wszystkie skrzynki w chatkach są puste (mimo, że skrzynie są pozamykane), poza tym liczyłem, że znajdę w którejś chatce łóżko... nie było nigdzie

- Przesmyk prowadzący od nowego obozu do nowej kopalni - także pustka jeśli chodzi o roślinki/znajdźki. Na placyku jest kilka kretoszczurów. Sugeruję umieścić tam stado brzytwiaków - były tam gdy odbijaliśmy kopalnię z Gornem w G1. Zawsze to jakaś miła odmiana;p

- Zatopiona wieża xardasa - na górze przy wejściu jest skrzynia do której nie można się dostać, w środku natomiast skrzynie są puste (to niby zrozumiałe bo w G1 je opróżniliśmy ale coś by tam można było wsadzić) + tradycyjnie pustka jeśli chodzi o roślinki;p

- Miasto orków - puste skrzynki, w podziemiach są kraty przez które można przejść +brak roślinek

- Teren przed cmentarzem orków jest całkiem pusty ani mobów ani roślinek (o ile pamiętam to były tam kąsacze w 1, można by zatem ponownie je tam umieścić).

- wrak statku na plaży - też pusty i smutny, jakiś item by się tam przydał.

- 2 jaskinie przed obozem na bagnie - puste jesli chodzi o znajdźki/roślinki, aż się prosi by coś tam wsadzić;p

- obóz na bagnie jak i same bagna są pieęne:) znalazłem nawet skrzynki, które nie były puste;p

- lasek za palisadą też piękny:) no i są w nim roślinki (hurra!)

Pozostałe uwagi:

- trzeba zrobić linie na morzu, wokół GD, która tak jak w khorinis pierw wyświetla ostrzeżenie, a później uruchamia filmik z pożarciem beziego przez potwory morskie.

- nie wiem czy to ja coś skopałem, bo grałem też z modem the Winter, ale zdarzały mi się niemieckie dialogi / nazwy npc-ów, niemieckie wpisy w dzienniku. Gdy potem grałem już na czystym Wastelandzie było tego o wiele mniej, ale też się zdarzało.

- nie wiem jak było przedtem, ale teraz palisada jest trochę dziurawa. Tzn. idzie ją przekroczyć w kilku miejscach i o ile dla mnie to błahostka to jednak może to rodzić problemy potencjalnym twórcom modów, którzy zechcą wykorzystać Wasteland do swoich modyfikacji.


Ode mnie na razie tyle, jeśli coś sobie przypomnę to dopiszę. W moda grało się świetnie:)

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

(G2NK) Wasteland Mod
#31 2014-03-18, 10:01(Ostatnia zmiana: 2014-03-18, 10:10)
Wielkie dzięki za spis. Trochę tego jest! Dziwi mnie brak itemów w skrzyniach, ale faktycznie coś sobie przypominam, że był z tym problem. Nie całkiem też rozumiem co masz na myśli z terenem przy cmentarzysku orków. Dodawałem tam voby, nie powinno być pusto. Chyba że chodzi o potwory, wtedy to faktycznie bug(!), bo je dodawałem.

Poprzez roślinki masz na myśli voby czy obiekty do zbierania?

A niemieckie napisy - to pewnie problem z tym polskim tłumaczeniem które dostałem. Najlepiej by było gdyby pomógł mi ktoś wyciągnąć oryginalne skrypty z G2NK, wtedy takich problemów nie będzie.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wielkie dzięki za spis. Trochę tego jest! Dziwi mnie brak itemów w skrzyniach, ale faktycznie coś sobie przypominam, że był z tym problem. Nie całkiem też rozumiem co masz na myśli z terenem przy cmentarzysku orków. Dodawałem tam voby, nie powinno być pusto. Chyba że chodzi o potwory, wtedy to faktycznie bug(!), bo je dodawałem.
No u mnie przed cmentarzyskiem orków jest całkiem pusto jeśli chodzi o potwory. Może niech ktoś jeszcze to sprawdzi dla pewności:P

Poprzez roślinki masz na myśli voby czy obiekty do zbierania?
Poprzez roślinki mam na myśli  oczywiście obiekty do zbierania. Natomiast znajdźkami nazywam wszelakie inne itemy, które można podnieść, a których w oryginale było pełno po jaskiniach, tak więc są to np: stare miecze, pierścienie, kamienne tablice, mikstury, zwoje z czarami. Pod tym względem widać dużą dysproporcję pomiędzy starymi terenami, a odtworzonymi.. Za wyjątkiem lasku za palisadą, bo tam jest sporo roślinek:) I chyba przypominam sobie, że przed klasztorem zmiennokształtnych znalazłem jeszcze smoczy korzeń, szczaw królewski + goblinie jagody;p Ale poza tym to pustki, które wypadałoby zapełnić:P

A niemieckie napisy - to pewnie problem z tym polskim tłumaczeniem które dostałem. Najlepiej by było gdyby pomógł mi ktoś wyciągnąć oryginalne skrypty z G2NK, wtedy takich problemów nie będzie.
Znaczy się zdekompilować polskie skrypty? Nie będzie bugów jakiś przez to?:P

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z żalem powiadamiam, że prace nad modem zostały odwołane, ponieważ wg widzimisię Piranha Bytes przerzuca on content z G1 do G2, na co oni nie pozwalają. Dziwi mnie w ogóle ich podejście, bo jest pierdylion innych modów, które robią to na znacznie większą skalę, ale nie, uczepili się mojego za to, że jeden screen poleciał na tablicę na ich stronie na fejsbuku. Z tego co pamiętam jakiś inny mod miał podobny problem - ktoś wie jaki? I co z tym zrobili? W każdym razie dopóki nie wymyślę, co z tym zrobić - finalnej wersji moda nie będzie. Linki też w niedługim czasie zostaną usunięte, więc jeśli ktoś chce w to zagrać/wykorzystać to radzę się spieszyć. Od siebie dodam jeszcze, że to drugie pewnie będzie jedyną możliwością, ponieważ PB jest zbyt godne i zapatrzone w siebie by odpowiadać na jakiekolwiek pytania antyfanów.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wtf? Co im to kurna przeszkadza :facepalm: Co Ci dokladnie napisali?

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Wtf? Co im to kurna przeszkadza :facepalm: Co Ci dokladnie napisali?

PB jest zabawne : D Nie dosc ze zjebali g2 ucinajac lokacje to jeszcze nie pozwalaja fanom naprawic ich bledu , w sumie ja sie nie dziwie xD
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To zakrawa na jakiś żart. Nie sądziłem, że Piranie tak nisko upadły :adolf: . Jesteś pewien, że to nie fejk? Można ten link z FB jeszcze zobaczyć gdzieś? W ogóle oni prowadzą stronę na fb? Poza tym jakbyś olał te ich roszczenia i wbrew nim skończył moda to co ci kurna mogą zrobić :lol:

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Z żalem powiadamiam, że prace nad modem zostały odwołane, ponieważ wg widzimisię Piranha Bytes przerzuca on content z G1 do G2, na co oni nie
pozwalają. Dziwi mnie w ogóle ich podejście, bo jest pierdylion innych
modów, które robią to na znacznie większą skalę, ale nie, uczepili się
mojego za to, że jeden screen poleciał na tablicę na ich stronie na
fejsbuku. Z tego co pamiętam jakiś inny mod miał podobny problem - ktoś
wie jaki? I co z tym zrobili? W każdym razie dopóki nie wymyślę, co z
tym zrobić - finalnej wersji moda nie będzie. Linki też w niedługim
czasie zostaną usunięte, więc jeśli ktoś chce w to zagrać/wykorzystać to
 radzę się spieszyć. Od siebie dodam jeszcze, że to drugie pewnie będzie
 jedyną możliwością, ponieważ PB jest zbyt godne i zapatrzone w siebie
by odpowiadać na jakiekolwiek pytania antyfanów.
Rozumiem że prima aprilis :)
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy592
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taa... też do tego doszedłem już.. (zaraz po moim 2 poście) :D Zapomniałem, że dziś 1 kwietnia  Ładnie się dałem wkręcić.  Już maile ze złorzeczeniami do Piranii byłem gotów słać 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

(G2NK) Wasteland Mod
#39 2014-04-01, 15:22(Ostatnia zmiana: 2014-04-01, 15:29)
Pamiętam że coś takiego widziałem kiedyś  że nie można OFICJALNIE ; p przerzucać z innych części, ale ile w tym prawdy to nie wiem :P
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry