Ja zrozumiałem jak to działa, wy chyba nie do końca, system ten jest zrobiony na 2 zasadach bonusów i nie, wy nie rozumiecie tej 2 cześć, Zmiana ta w efekcie podniesie poziom trudności i właśnie jeszcze bardziej wymusi liczenie pn i sprawny rozwoju postaci.
1. bonusy nie wpływają na przeskoki poziomów w kosztach LP to jest niestety chujowe rozwiązanie, jednak logiczne.
2. Im więcej się uczysz tym większa są koszta.
To są zasady tego systemu i teraz cały bajer, nie wiem jak to dokładnie działa i jakie są przeskoki, ale jeśli dostosują returna tak jak my obecnego robimy czyli bronie mają dużo większe wymogi przekraczające standardowy limit to bardzo szybko każdy dostrzeże jak poziom trudność skoczy w przypadku rozwoju postaci.
Mamy kose które wymaga 500 siły, z bonusów możemy uzyskać 300 pozostałe 200 musimy się nauczyć, ale im więcej się uczymy tym większy koszt w PN zwłaszcza ze w tym momencie dysponujemy już wysokim poziomem, a return korzysta z systemu ze im masz większy lvl tym więcej bulisz, pojawia się problem kasy tu jest kwestia jak zrobią z kasa.
Opcja druga dla tej samej kosy, to zależy jak system nauki rośnie czy np wedle starych progów nauczymy się 30 koszta skaczą do 2:1 itp czy np co 15 jest próg, lub progi są zależne od posiadanej siły np wbiliśmy 300 bonusami to teraz każdy przeskok następuje już co 10 nauczonych.
Cały ten system można tak ukierunkować ze usztywni nasz rozwój postaci, ale i ukierunkuje go w konkretny wybór, pytanie brzmi jak to do końca będzie działać bo tego nie wiemy, i czy itemy będą do tego dostosowane czy znowu będziemy wstanie spełnić wszystkie wymagania przed czasem, tak jak to ma miejsce teraz, gdzie gra kończy się w r2 bo już wyszliśmy poza schemat który powinniśmy osiągnąć dopiero w r6
Wersja krotka
Prosty przykład chcemy posiadać 330 siły z bonusów możemy wyciągnąć 300
Sa 2 opcje
uczymy się siły do 30 za 30 pn i jedziemy bonusami do 330
Jedziemy bonusami do 300 i uczymy się za 60 pn 30 sił bo załóżmy to działa tak ze przeskoki są częstsze jeśli posiadamy większą ilość bazowej siły przed nauka tu dla przykładu skoki co 10
Wiec jak widać mogą to rozwiązać w taki sposób ze to istotnie utrudni to rozgrywkę i zweryfikuje nasz rozwój postaci na co liczę, ba to jest dość łatwe do zrobienia.