Returning 2.0 726413 1769

Ankieta

 Która gildia powinna zostać najbardziej rozbudowana?

Paladyni
81 (16.2%)
Magowie Ognia
28 (5.6%)
Magowie Wody
27 (5.4%)
Guru
28 (5.6%)
Strażnicy świątynni
43 (8.6%)
Łowcy Smoków
58 (11.6%)
Nekromanci
102 (20.4%)
Bandyci (być może jako gildia)
53 (10.6%)
Najemnicy orków (być może jako gildia)
80 (16%)

Głosów w sumie: 500

O temacie

Autor panzpis

Zaczęty 26.11.2013 roku

Wyświetleń 726413

Odpowiedzi 1769

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
usnąłem w połowie
może niech ktoś wklei oryginalny tekst to będę wiedział o co tu dokładnie chodzi i dam konkretne tłumaczenie
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Wersja oryginalna

Nie czytaj moich postów, bo zawsze pisze je tak aby spełniały minimum  jeden prosty standard, ty masz ich za chuja nie rozumieć.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6475
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
modostroy.ru/index.php?topic=1921.0
To masz chyba stąd
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
thx gothicman

Cytuj
9. Перманентные бонусы
   - от еды/травок/напитков/табличек и прочего съедобно-потребляемого треша не влияют на уровень обучения за lp

bonusy stałe za jedzenie/napoje/tabliczki i pozostały chłam konsumpcyjny nie wpływają na poziom nauki za PN
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Titanum17

Titanum17

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sam pomysł jest bardzo ok, ale trochę dziwne wg mnie będzie wyliczanie później ile się nauczyło, a ile z bonusów.

 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Nie będzie nic na czarną godzinę;D
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
I dobrze bo skończy się noszenie ze sobą 100 miksturek stałych , trzymanych "na potem" , gdy nauka jest droga.
W pewnym sensie nawiązanie do SnC gdzie siłę manę czy zręczność oraz umiejętności władania bronią zwiększa tylko znalezionym i wyprodukowanym i żadnych nauczycieli nie ma. Tu są i wygląda na to, że pakowanie zawodnika będzie łatwiejsze niż w Global nawet, chyba że tego stuffu do znalezienia będzie mało.
Mając już bardzo dużo siły będzie można sobie douczyć się za skromne punkty brakujących statów wydając PN na cos innego.
Jest to raczej spore ułatwienie a nie utrudnienie gry jak tu sugerował Słusznie Ogarnięty Manią Wielkości Tizgar.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders

radex115544
The Modders

Returning 2.0
#787 2014-08-31, 15:44(Ostatnia zmiana: 2014-08-31, 15:50)
Jak wiecie pracę nad Returningiem 2.0 powoli dobiegają końca. Modyfikacja ukaże się na przełomie września/października i to jest raczej pewne dlatego postanowiłem stworzyć team o nazwie MasterTeam który postara się dla was stworzyć spolszczenie do tej wielkiej modyfikacji skład teamu oprócz mnie składa się z kilku członków (Lukizzz,Ward,Kyronus Blade i możliwe że będzie nam pomagał Tyson90 to zależy jak będzie stał z czasem)  każdy chętny kto przede wszystkim ma chęci niech napiszę do mnie na pw a tymczasem możecie poczytać przetłumaczoną listę zmian:

1. Trzy poziomy trudności wybierane na początku gry podczas rozmowy z Xardasem.

  Wybór poziomu trudności wpływa na:

- Regeneracje wytrzymałości podczas walki i wtedy gdy nie walczymy.

- Trucizna na łatwym poziomie trudności trwa 5 sekund, na średnim 20 sekund.Na trudnym poziomie trudności można ją wyleczyć jedynie eliksirem! Zwiększona wytrzymałość i mniejszy koszt życia/energii.

- Na prostym poziomie trudności możemy iść spać kiedy tylko chcemy, na średnim poziomie trudności 2 razy dziennie, ana trudnym poziomie trudności możemy spać tylko 9 godzin dziennie.

- Przyrost zdrowia co poziom: Na poziomie łatwym wynosi on 40hp, na średnim - 30hp, a na trudnym poziomie trudności wynosi on tylko 20 punktów zdrowia.

- Ilość punktów nauki, który dostajemy co poziom. Na poziomie łatwym dostajemy 20PN, na poziomie średnim - 15PN, a na trudnym poziomie trudności dostajemy 10 punktów nauki za poziom.

- Próg procentowej utraty zdrowia, w którym bohater traci zdolności biegania i skakania, a nawet będzie słabiej posługiwał się bronią. Dla łatwego poziomu trudności ten próg wynosi 10% maksymalnego zdrowia, dla normalnego - 20%, a na trudnym poziomie trudności próg wynosi 30% maksymalnej liczby punktów zdrowia.

- Na wysokim poziomie trudności za zabijanie potworów dostaniemy jedynie połowę doświadczenia jeśli potwora zabije kolega z drużyny lub jeśli do zabicia potwora użyjemy czaru ,,Zniszczenie ożywieńców", albo ,,zmniejszenie potwora".

- Na ciężkim poziomie trudności u potworów pojawiła się regeneracja zdrowia - 1 punkt życia na sekundę ( u smoków regeneracja zdrowia wynosi 2 punkty życia na sekundę)

- Niektórzy z bossów w grze regenerują dodatkowe punkty zdrowia kilka razy w walce.

- Na wysokim poziomie trudności prawie wszystkie skrzynie są pułapkami. Obrażenia otrzymywane od pułapki są zależne od tego ile bohater ma zręczności, a także od rodzaju przedmiotów znajdujących się w skrzyniach. Ogólnie jest 6 typów skrzyń. Pułapki występują od 3 do 6 typu.

- Ilością zdobywanego doświadczenia za zabicie potworów: Mnożnik na łatwym poziomie trudności wynosi 20, na średnim - 15, a na ciężkim jedynie 10.

- Ilością dodatkowych premii za zabicie bossów.
- Obrażenia obszarowe spowodowane przez bossów i magiczne czary potworów.
- Być może wpływa na coś jeszcze ale raczej sobie nie przypomnę...


2. Maksymalny poziom wytrzymałości wynosi 100.

- Skakanie i ,,podskakiwanie" zabiera nam 10% wytrzymałości. Dla myśliwych/złodziei 5% jeśli noszą oni zbroję myśliwych/złodziei.

- Ruch w tył jest uważany dla systemu jako skok. Krok w bok - nie. Sprint kiedy stoimy nie zabiera nam wytrzymałości, dopiero gdy biegniemy zabiera nam 10% naszej maksymalnej wytrzymałości.

- Pojawiła się regeneracja wytrzymałości w walce - zależy od naszej maksymalnej wytrzymałości.

- Jeżeli nasza postać się zatruje to regeneracja wytrzymałości się wyłączy na czas zatrucia.

- Od teraz za wyciągniętą broń do walki w zwarciu/dystansową ubywa nam wytrzymałości. Minimalnie, w zależności od typu broni.

- Kiedy wytrzymałość bezimiennego spadnie do 0, jego siła, zręczność i punkty zdrowia zaczynają spadać.


3. Zatrucia

- Trucizna potworów zdejmuje wytrzymałość, wartość wytrzymałości jaką nam zabierze zależne jest od typu broni jaki nosimy (miecz, topór, kusza, łuk, kostur), a także od ilości naszych punktów zdrowia.

- Żeby uchronić się przed truciznami musimy zrobić sobie antidotum. Istnieje też możliwość nauczenia się odporności na trucizny (3 rozdział), jednak kosztuje ona bardzo dużo punktów nauki.

- Bohater może pokryć trucizną tylko bronie kłujące i tnące. Nie można pokryć trucizną legendarnych broni!

- Można robić zatrute strzały.

- Trucizna ignoruje pancerz danego potwora/człowieka. Efektywność trucizny zależy od wytrzymałości danej jednostki

- Potwory z odpornością na trucizny: smoki, wszyscy nieumarli, trolle, demony, pełzacze, zwykli krwiopijcy


4. Ostrzenie

- Ostrzyć można każdą tnącą i kłującą broń, oprócz legendarnych broni. Ostrzenie daje do 15 obrażeń broni i pojawia się w opisie przedmiotu. Pojawiła się nowa, ręczna osełka.

- Zaostrzonej broni nie można przywrócić do pierwotnego stanu, jedynie wczytaniem stanu gry z przed ostrzenia danej broni.


5. Bonusy

- Dodano bonusy za niestandardowe działania, albo wykonywanie złożonych nie questowych misji, np wykopanie wszystkich skarbów. Pewne bonusy dają określoną ilość doświadczenia i tylko 1 raz.

- Usunięto bonusy za modlitwy przy kapliczkach.

- Bohater będzie mógł korzystać z darów poszczególnych bogów jeśli będzie miał określoną ilość karmy danego boga.

- Premia za zabijanie ,,bossów" daje tylko punkty nauki.

- Bonusy z kamiennych tabliczek zostały mocno zmniejszone.


6. Mora Ulartu i Szpon Beliara

- Dusze nie będą już służyły do ulepszenia Szponu Beliara. Ale są one wymagane do każdego ulepszenia miecza - 20 dusz za każde ulepszenie.
 Żeby ulepszyć Szpon Beliara będziemy potrzebowali dużo karmy u boga ciemności - w zależności od gildii będziemy jej potrzebować więcej lub mniej. Paladyni i magowie ognia mają najtrudniej, ponieważ są oni sługami Innosa. Zawsze można wyrzucić miecz.

 Jak to było wcześniej można w Szpon Beliara wstawic duszę demona i otrzymać dobry miecz lub runę. Jednak w całości ulepszony miecz (bez duszy demona) będzie lepszy.

- Koszt czaru Mora Ulartu wynosi 100 punktów many.

- Dusze można zdobywać zabijając tylko istoty rozumne. Szkielety, chrząszcze, gobliny itp. dusz nam nie dadzą, wlicza się też w to: owce, krwiopijcy, szczury, pełzacze i kamienni strażnicy.

- Same w sobie dusze jak i dusza demona mogą być oddane Beliarowi za odpowiednim wynagrodzeniem.(dusze można oddawać na sztuki):

- Dla nekromantów - Za każde oddane 10 dusz dostajemy 1 punkt zdrowia i 1 punkt doświadczenia.
- Dla paladynów i magów ognia - 1 jednostka doświadczenia za każdą duszę.
- Dla pozostałych gildii - Za 100 oddanych dusz dostajemy 1hp i 1 jednostkę doświadczenia za każdą duszę.

Jeżeli bohater odda Beliarowi dużo dusz to dostanie określony bonus do statystyk (siła, zręczność, mana)

- za oddanie duszy demona dostajemy nieduży bonus do statystyk w zależności od gildii bohatera.


7. Orkowie

- Dodano nowy wątek fabularny z orkami.

- Dodano orkową arenę.

- Będziemy mogli nosić orkową broń tylko jeśli się tego nauczymy.

- Wykuwania orkowej broni uczymy się za punkty nauki i magiczną rudę.


8. Magia

- Inteligencja jest ograniczona do 100 punktów.

- Kręgów magii będziemy się mogli nauczyć jeśli będziemy mieli poszczególną ilość many, to samo tyczy się też szat/zbroi maga.

- Mana daje bonusy do odporności na ogień i magię (tylko ta wyuczona mana - nie bonusowa, przy określonej ilości nauczonej many podnosi odporność na magię i ogień)


9. Stałe bonusy.

- Premie od żywności/ziół/eliksirów/kamiennych tabliczek i innych rzeczy dających bonusy nie mają wpływu na wyszkolenie postaci za punkty nauki.

- Niektóre zioła jednocześnie podnoszą jedną statystykę i obniżają 2 statystykę bohatera.


10. Tarcze

- Tarcze wykorzystujemy tylko w walce jeśli weźmiemy je do ręki i ustawimy w kierunku do wroga.

- Tarcze będą dawać bonusy do odporności i obronę ciosów przeciwnika tylko w walce. Sama założona tarcza nic nie da oprócz efektu wizualnego.


11. Wykuwanie broni - nowe schematy.

- Ruda => (nauka wytapiania rudy żelaza/złota/magicznej rudy/przetapiania orkowych broni) => sztabka (na sprzedaż lub do wyrobu biżuterii) => stalowe pręty ( dla broni lub przekuwania zbroi/do grotów strzał albo opraw pierścieni) Do pracy w odlewni potrzebujemy kowalskich kleszczy, są one ogólno dostępne można je znaleźć/kupić, lub kogoś okraść.

- Przekuwanie zbroi zostało.


12. Jubilerstwo

- Do utworzenia pierścienia potrzebujemy stali/rudy/złotych sztabek ( 50-100 kawałków rudy na oprawę) Wszystko to możemy wykuć w kuźni z bryłek. Z tych pierwotnych form na stole jubilerskim robimy formę pierścienia. Teraz będzie nam potrzebny jakichś szlachetny kamień - diamenty, rubiny, szafiry i tak dalej. Każdy typ kamienia będzie dawać bonus do określonej statystyki przy jego wykorzystaniu w oprawie pierścienia. Ilość kamieni w grze jest ograniczona.


13. Pułapki

- Pułapki są aktywowane z 3 typów skrzyń

- Zręczność pozwala bohaterowi otworzyć skrzynię bez konsekwencji (w zależności od typu skrzyni)

- Pułapka w 6 typie skrzyni jest zawsze włączona.


14. Łucznicy

- Perk do penetracji pancerza, pozwalający zranić potwory z dużą odpornością na strzały. (nie działa na potwory takie jak szkielety itp.)

- potwory które zawsze były nie do zranienia z łuku (np szkielety) nadal takimi pozostaną

- Wiele unikatowych łuków z różnymi bonusami jest dostępnych tylko dla prawdziwych myśliwych/złodziei

- Bug związany z odbijaniem się strzał od przeciwnika nie został naprawiony ponieważ nie ma możliwości naprawienia tego.

- Droga łucznika => droga złodzieja


15. Inne zmiany

- Nowe zbroje dla złodziei i myśliwych

- Teraz wszyscy poszukiwacze i inne magiczne istoty  będą 1 raz w walce teleportowali się z bohaterem.

- Poszukiwacze w rozmowie z bohaterem będą przywoływać sobie szkielety - 2 na ciężkim poziomie trudności, 1 na normalnym.

- Obrażenia imiennej broni, którą mieli między innymi Diego i Gorn zostały zredukowane do 2 punktów, żeby nie było pokusy zagarnięcia tej broni dla siebie. Cena także została drastycznie zmniejszona.

- Eliksiry dają najwięcej bonusów

- Trochę HP regeneruje wódka - limit - 3 razy na dzień

- Smoki mają teraz swoje skarby w skrzyniach

- Żeby teraz dołączyć do jakiejś gildii będziemy musieli wykonać dodatkowe zadania.

- Zbroje Haradrimów zostały przerobione - jeden pancerz jest czysto magiczny, a drugi jest przystosowany do walki wręcz. Od teraz nauka wykuwania pancerza Haradrimów jest bezpłatna.

- Retoryka ma teraz dużo większy wpływ w dialogach i w niektórych przypadkach daje unikalne możliwości.

- Użycie czaru Zniszczenie nieumarłych będzie teraz nas kosztować całą manę.

- Pojawiła się nowa animacja pijanego bohatera.

- Za stworzenie każdego przedmiotu od teraz dostajemy trochę doświadczenia.

- Limit nauki siły u nauczycieli wynosi 5000

- 6 nowych lokacji

- Dużo nowej muzyki

- Wiele nowych przedmiotów


16. Potwory

- Ilość hp dla potworów została zwiększona

- Wartości odporności potworów na broń/magię/ogień zostały zmienione

- Bossowie mają zwiększoną ilość punktów zdrowia w zależności od etapu gry w którym je trzeba zabić ,np Ognisty smok ma 2500 punktów zdrowia.

- Niektórzy bossowie używają obrażeń obszarowych. Strata punktów zdrowa zależy od odporności bohatera na magię/ogień.

- Efektywność magii prostych i trudnych potworów zależy od odporności bohatera na magię i ogień.

- Żeby zabić niektórych bossów trzeba wykorzystać różne taktyki.

- Niektórzy bossowie wzywają swoich pomocników podczas walki

- Mentalne ataki poszukiwaczy zabierają bohaterowi połowę HP jeśli nie ma on amuletu karraasa


17. Złodzieje

- Nowy wachlarz broni dla złodziei. Obrażenia zależą od zręczności.

- Nowe zbroje dla złodziei

- Nowe rzeczy do zyskania przez złodziei po wykonaniu odpowiednich misji

- Nowe zadania dla złodziei


18. Nowe zadania

- Dodana 4 nowe wątki fabularne z nowymi historiami

- Dodano około 170 nowych zadań


19. Oprawa graficzna

- nowy wygląd menu

- Nowe tekstury w jakości HD ( wszystkie w rozdzielczości 1920x1080 )


Informacje tachniczne:

- Wersje SnC będzie można pobrać osobno

- Używanie marvina wiąże się z bugami w grze - używasz go na własną odpowiedzialność. Przy włączonym marvinie czasami da się zauważyć regenerację hp u wszystkich potworów

- Wymagania sprzętowe: Core 2 duo, 3gb ram, 8gb wolnego miejsca na dysku lub więcej.

-Zalecany jest pakiet systemowy dla G2

- Zalecamy korzystanie z razer game booster.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
( wszystkie w rozdzielczości 1920x1080 ) :lol2: 
 


Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
3gb  ramu? O w mordę.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mam nadzieję, że w pod koniec wrzesnią, będzie mozna grać chociarz w RU wersje.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
No kurwa niema to jak sprowadzić grę do poziomu casualostwa r2.0 łatwiej niż  pierwowzór.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

MaGoth

MaGoth

Użytkownicy
WoG.ru Admin
posty129
Propsy205
  • Użytkownicy
  • WoG.ru Admin
Mam nadzieję, że w pod koniec wrzesnią, będzie mozna grać chociarz w RU wersje.
Szybko to nie warto czekać..
 
|: WOG.de :|: WOG.en :|: WOG.ru :|: WOG.ro :|||: MAGIC-Team :|



|: WOR.de :|: WOR.en :|: WOR.ru :|: WOR.ro :|||: Piranha-Bytes :|

Дитетка ночи... погибель миров... светильник Теней... сокроет света покров... (Песнь MaGoth'a)

-=GOTHIC UND DIE FREUNDSCHAFT FÜR ALLE ZEITEN!=-

Stonnos111

Stonnos111

Użytkownicy
posty301
Propsy53
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Widze że czeka nas dużo godzin dobrego grania przy gothiczku. Już się nie mogę doczekać.  :D 
 
"A człowiek pokonał bestię która wróciła do królestwa Beliara"

meserszmit007

meserszmit007

Użytkownicy
posty296
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A jest jakieś info na temat gildii jakie będą? ( już pewniaki a nie przypuszczenia) ?
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Chyba tradycyjnie jak w starym Returnie. I najemnik orków jako poboczna, tak wnioskuję. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ciekawe jak z optymalizacją będzie  :pokerface:
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Przeglądając rosyjskie strony nie widziałem by ktoś narzekał.
3GB ramu wymagane ponoć, ale to raczej większość tyle ma w tych czasach. 
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ciekawe jak z optymalizacją będzie  :pokerface:
Bez texture packa każdy komputer, który spokojnie radził sobie z Gothiciem powinien dać sobie radę :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Pawlik2001

Pawlik2001

Użytkownicy
posty45
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Słyszałem, że w przełomie wrzesień/październik ma wyjść Returning v.2.0, czy dostaliście może wcześniejszy dostęp, by zacząć spolszczanie? :F
 
Zabijcie mnie.
A może i nie?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry