Błędy w ostatecznej wersji moda 492416 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 492416

Odpowiedzi 1149

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Eeej Admini, moderatorzy możecie odpowiedzieć?
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
A od czego są nekromanci jak nie od ożywiania, MD? xd
Niby tak, ale zdajesz sobie sprawę że to byłby szkielet, albo jakiś zombiak? xd
 

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
A od czego są nekromanci jak nie od ożywiania, MD? xd

Niby tak, ale wszystko co nekromanci ożywili w uniwersum Gothica jest pozbawione jakichkolwiek ludzkich odczuć itp. To po prostu ożywione ciało. Duch tego człowieka jest poza zasięgiem nekromanty. Nekromanta mógłby co najwyżej stworzyć zombie. Przeciwieństwem do tego byliby Strażnicy Umarłych z Jankendaru. Oni przyzywali dusze umarłych.
Spoiler
Nekromanta zapewne musiałby mieć do dyspozycji ciało tegoż człowieka. Nie zapomnij też, że Xardas (jeden z najpotężniejszych nekromantów) miał problemy z wydostaniem jednej żywej osoby ze świątyni. Xardas może miał dług wobec Ricka, ale stworzenie zombie nie spłaci go. Właściwie to spłacić go mógłby poprzez pomoc przyjaciołom Ricka. Tak czy siak ja uważam, że FANOWSKA modyfikacja CZ jest skończona i nie ma co tworzyć czegoś na siłę przez kolejne 8 (?) lat.
 

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
Witam, mam pewien problem z modyfikacją, problem, można by rzec, częściowo techniczny. Otóż na wersji 1.5 bezproblemowo dobrnąłem do zadania "Bestia z bagien", i w momencie, w którym dostajemy od Lestera zioło do wypalenia, ten dziwny narkotyk, pojawił się taki oto problem - po, że tak powiem, zakończeniu działania efektu narkotyku, budząc się okazuje się, że efekt tegoż specyfiku, polegający na zaburzeniu proporcji widzianego świata (jakbyśmy mieli marną rozdzielczość w ustawieniach) zostaje "na dłużej" i nijak nie chce odpuścić. Efekt ten, pojawiający się już bezpośrednio po spożyciu ziela Lestera, nie mija ani z czasem, ani po przespaniu kilku dni, ani po niczym innym, jak wczytywanie, wchodzenie do innych lokacji, i td. Jest to bardzo wredny efekt, który bardzo źle wpływa na odbieranie gry pod kątem doznań wizualnych. Od razu uprzedzę, że zmiana rozdzielczości w moim przypadku nie jest możliwa, gdyż z racji grania w Gothica na Win 7 hp muszę mieć zainstalowanego fixa, który ustawia automatycznie rozdzielczość ekranu, i nijak nie można jej zmienić bez wywalenia do pulpitu.
Z góry dzięki za pomoc w rozwiązaniu tego problemu...
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
@up Ten problem jest bardzo dobrze znany i z tego co wiem nierozwiązywalny. Musisz przywyknąć.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

KUBA - 4477

KUBA - 4477

Użytkownicy
Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
posty83
Propsy21
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Człowiekowi wilkiem, wilkowi człowiekiem.
No trudno, będzie trzeba przywyknąć, jak mówisz...
Przy okazji, nie wiedziałem, że jest to znany problem, więc wybaczcie...
 
Siłą watahy - wilk. Siłą wilka - wataha.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Siemka. Gra nadal jest dość prostu po kilku godzinach gry czy ta wersja to zmieniła? Grałem chyba w 1.2 czy 1.3, przeszedłem prawie całe, było trochę bugów ale gra była w miarę ciekawa. Tylko ten poziom trudności był słaby.
 

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Cóż, nie grałem w wersie 1.3 czy 1.2, ale wersja 1.4 była łatwa :P Nie grałem też  w wersję 1.5 ale w nigdzie nie jest napisane, że podwyższyli trudność gry. Jak dla mnie poziom trudności to słabość tej gry. Ale zawsze można zrobić sobie wyzwanie, np całą grę przejść z toporem Ricka, z dajmy na to 100 pkt siły.  Może być ciekawie ;)
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Siemka. Gra nadal jest dość prostu po kilku godzinach gry czy ta wersja to zmieniła? Grałem chyba w 1.2 czy 1.3, przeszedłem prawie całe, było trochę bugów ale gra była w miarę ciekawa. Tylko ten poziom trudności był słaby.
możesz napisać o co ci chodzi?
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ładowanie zapisu co 5 minut nie jest strasznym błędem? Zresztą nawet to często nie pomaga, trzeba grę wyłączać i włączać od nowa. Przynajmniej z permanentnym zawieszaniem się gry sytuacja się poprawiła, bo na początku była tragedia, do tego takie "minizwiechy" trwające sekundę czy dwie. Nie spieszyło mi się do tego moda, wolałem poczekać dłużej i pograć we w pełni grywalną wersję. I chociaż aktualna jest jak najbardziej godna tego miana, to liczba bugów jest według mnie stanowczo zbyt duża, na tak wysoki numerek, jak 1.5. Ale cała reszta jest zbyt dobra, by rezygnować z grania :)

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dużo ludzi płacze na temat zadawania obrażeń. Może nie lepiej by było zrobić w opcjach wybór zadawania obrażeń (obrażenia Gothicowe / obrażenia CZ)? Fajna sprawa z tymi obrażeniami obszarowymi, ale niektórzy ludzie nie lubią cały czas wczytywać gry (np. mnie ciągłe wczytywanie zniechęca do grania), więc może lepiej będzie zrobić wybór dla gracza?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Witam. Po wklejeniu wszystkich plikow do odpowiednich folderow otwiera mi sie normalny gothic. W menu na dole jest napis Czas Zaplaty 1.5 ale samo menu jest to z podstawki oraz po wlaczeniu nowej gry otwiera sie zwykly gothic. Mam Windows 10, byc moze to jest problemem?
 

Grahtnakk

Grahtnakk

Użytkownicy
JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
posty140
Propsy16
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • JA BYĆ BROŃ SZAMAN !!!!
Ale wypakowałeś wszystko z folderów np. System (Chodzi o te co ściągnąłeś)?

Post połączony: 2015-10-18, 11:24
Witam, mam pewien problem z modyfikacją, problem, można by rzec, częściowo techniczny. Otóż na wersji 1.5 bezproblemowo dobrnąłem do zadania "Bestia z bagien", i w momencie, w którym dostajemy od Lestera zioło do wypalenia, ten dziwny narkotyk, pojawił się taki oto problem - po, że tak powiem, zakończeniu działania efektu narkotyku, budząc się okazuje się, że efekt tegoż specyfiku, polegający na zaburzeniu proporcji widzianego świata (jakbyśmy mieli marną rozdzielczość w ustawieniach) zostaje "na dłużej" i nijak nie chce odpuścić. Efekt ten, pojawiający się już bezpośrednio po spożyciu ziela Lestera, nie mija ani z czasem, ani po przespaniu kilku dni, ani po niczym innym, jak wczytywanie, wchodzenie do innych lokacji, i td. Jest to bardzo wredny efekt, który bardzo źle wpływa na odbieranie gry pod kątem doznań wizualnych. Od razu uprzedzę, że zmiana rozdzielczości w moim przypadku nie jest możliwa, gdyż z racji grania w Gothica na Win 7 hp muszę mieć zainstalowanego fixa, który ustawia automatycznie rozdzielczość ekranu, i nijak nie można jej zmienić bez wywalenia do pulpitu.
Z góry dzięki za pomoc w rozwiązaniu tego problemu...

Jak to masz przez cały czas takie okienko jak w tym śnie? Chodzi o tą mgłę czy jasność ekranu?
 
KRUSHAK KA RUSHTASOK!!!!

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Ale wypakowałeś wszystko z folderów np. System (Chodzi o te co ściągnąłeś)?
Przecież napisał, że tak :facepalm:
Problem może leżeć w uprawnieniach. Jak odpala ci się normalny Gothic, to przy odpalaniu moda Starter pewnie nie ma uprawnień do użycia innego pliku .mod. Spróbuj odpalić jako admin, zwiększyć uprawnienia do całego folderu Gothica albo po prostu zainstalować go na innej partycji niż systemowa.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie: Jak usmażyć mięso? :) Trzeba jakąś receptę mieć czy jak? Bo stoję przy tej patelni i nic, ani się samo nie smaży, ani żadne okno dialogowe nie wyskakuje.

lukis88

lukis88

Użytkownicy
alder24
posty132
Propsy32
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • alder24
Nie zdziwiłbym się, gdyby taki wybór zadawania obrażeń spowodował więcej błędów niż jest teraz :P

To ze smażeniem mięsa to jest jakiś bug. Nie da się tego zrobić (przynajmniej ja też nie mogłem tego zrobić).
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jestem w orkowych ruinach za hodowlą kretoszczurów Snaffa, otworzyłem wewnątrz tajne przejście za ścianą i znalazłem dziennik, ale nie mogę go przeczytać, Rick wykonuje animację otwierania książki, ale nic więcej się nie dzieje. Przy zawalonym skałą korytarzu jest zaś przycisk, ale przy próbie użycia go pokazuje się komunikat "nie można tego użyć". To błąd, czy tak ma być? Książka chyba powinna "działać" :)

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie zdziwiłbym się, gdyby taki wybór zadawania obrażeń spowodował więcej błędów niż jest teraz :P

Nie sprawi, bo to tylko dodanie opcji do menu (tak jak na przykład kompas) + zmienna, która ustawiona na true nie aktywuje nowego rodzaju zadawania obrażeń. Błędów to nie spowoduje.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

michju

michju

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Brakuje mi danych przedmiotu Mary który posiada Pastronek co powoduje crash oraz zawsze gdy zostane zabity kończy się to crashem. wyciąg z crasha


Post połączony: 2015-10-19, 17:30
00:28 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 GO    THIC 1.08k_mod, Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 Us    er:  Michał,  CPUType: 586,  Mem: 2048 MB total, 2048 MB free .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 Ca    mera: Pos(-12774.0674/1718.32275/24189.5645), At(0.616597891/0.165655509/0.769652724) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2393>00:28 Warn:  0 -g    ame:czaszaplaty.ini -zwindow -zlog:4,s .... <zWin32.cpp,#2394>00:28 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006E8808 (0x00005BC8 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+520 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1369+12 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006E91A4 (0x00005BC8 0x008DCE50 0x00000000 0x008DCE08) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006E91A4 (0x00005C8A 0x008DCE08 0x008DCE60 0x007D06E8) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006E91A4 (0x0008A2C6 0x00000000 0x007D06E8 0x1D7634B0) GothicMod.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006E9957 (0x008DCE08 0x00002AF7 0x1D7634B0 0x1D78C038) GothicMod.exe, zCParser::CallFunc()+711 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zParser.cpp, line 1548 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:0068F913 (0x1D78C038 0x007D06E8 0x1D7634B0 0x1D7634B0) GothicMod.exe, oCNpc::RemoveItemEffects()+323 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 2610+29 byte(s)0023:006A7B2D (0x1E900FE0 0x00000000 0x1E900FE0 0x1D7025C0) GothicMod.exe, oCNpc::OnMessage()+4429 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 10234+40 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0      .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006A7B2D (0x1E900FE0 0x00000000 0x1E900FE0 0x1D7025C0) GothicMod.exe, oCNpc::OnMessage()+4429 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oNPC.cpp, line 10234+40 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006DDAE3 (0x1E900FE0 0x1D7634B0 0x00000000 0x07399FB4) GothicMod.exe, zCEventManager::SendMessageToHost()+371 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 269 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006DDDCF (0x07399D80 0x005F405F 0x073C3960 0x007DCAC4) GothicMod.exe, zCEventManager::ProcessMessageList()+191 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 356 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006DCCA6 (0x073C3960 0x007DCAC4 0x07380138 0x00000000) GothicMod.exe, zCEventManager::DoFrameActivity()+38 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Ulf\zEventMan.cpp, line 145+9 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:005F405F (0x217879D8 0x07380138 0x00000000 0x0126FCB4) GothicMod.exe, zCWorld::Render()+415 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Dieter\zWorld.cpp, line 762 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:0063DC76 (0x0077A8D8 0x00222F38 0x0126FEC4 0x00000000) GothicMod.exe, oCGame::Render()+150 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\oGame.cpp, line 2469 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:00424F73 (0x007D1078 0x00000000 0x000D08E2 0x07380138) GothicMod.exe, CGameManager::Run()+1155 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Bert\oGameManager.cpp, line 699+25 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:006D867B (0x7FFDE000 0x0000002C 0x00000003 0x000006D8) GothicMod.exe, MainProg()+75 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\Gothic\_Ulf\Phoenix.cpp, line 115 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:004F4326 (0x00400000 0x00000000 0x00222F38 0x00000007) GothicMod.exe, HandledWinMain()+966 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 772 .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:004F3E90 (0x00400000 0x00000000 0x00222F38 0x00000007) GothicMod.exe, WinMain()+128 byte(s), D:\dev\gothic\current_work\ZenGin\_Carsten\zWin32.cpp, line 684+21 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 00    23:0077A9B8 (0xA468007E 0x6400779B 0x000000A1 0x89645000) GothicMod.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s) .... <zError.cpp,#467>00:28 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#467>00:47 Warn:  0 B:     GMAN: gameSession is existing. Call CGameManager::Done() before! .... <oGameManager.cpp,#360>00:47 Info:  3 B:     VP: zBinkPlayer deinitialized .... <zbinkplayer.cpp,#46>
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jestem w orkowych ruinach za hodowlą kretoszczurów Snaffa, otworzyłem wewnątrz tajne przejście za ścianą i znalazłem dziennik, ale nie mogę go przeczytać, Rick wykonuje animację otwierania książki, ale nic więcej się nie dzieje. Przy zawalonym skałą korytarzu jest zaś przycisk, ale przy próbie użycia go pokazuje się komunikat "nie można tego użyć". To błąd, czy tak ma być? Książka chyba powinna "działać" :)
Nie pamiętam co to za księga, ale z tymi ruinami jest związane zadanie ze ścieżką maga.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry