Błędy w ostatecznej wersji moda 492068 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 492068

Odpowiedzi 1149

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
@Adanos gratuluję wytrwałości przy poprawianiu moda 
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
@Adanos Naszła mnie ochota, aby sobie przypomnieć CZ i zagrałem na wersji 1.5 crasha narazie ani jednego nie miałem, bug z walką niestety dalej u mnie występuję, chociaż nie kiedy nie muszę wczytywać gry, ale dalej nie naprawiliście buga z receptami, gdy sprzedamy komuś receptę cena jest kosmiczna nawet do 1 000 000 bryłek rudy za receptę ;-; 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mam pytanie: Dlaczego są gdzieś tutaj działające linki do wersji 1.0 i 1.4. Radzę je usunąć, bo większość użytkowników TM to jednak jebani idioci i instalują stare wersje.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Volenti non fit iniuria.

Po prostu nie widziałem powodów, by je usuwać.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam jeszcze 20 GB wolnego miejsca a przy wrzucaniu CZASZAPLATY.MOD wyskakuje mi informacja z WinRara że mam za mało miejsca na dysku.
EDIT: Problem rozwiązany

 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A ile masz miejsca na dysku systemowym? WinRar wypakowuje najpierw do katalogu tymczasowego, który znajduje się na dysku C.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
No właśnie o tym zapomniałem, już rozpakowałem bez problemów.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Reynevan

Reynevan

Użytkownicy
posty45
Propsy5
  • Użytkownicy
Mam pewien problem. Otóż gdy w Nowym Obozie podchodzę do Kila, to on każe mi się wynosić, ale gdy podchodzę drugi raz to już mnie nie zatrzymuje, nie ma też za nim Carlosa, stoi on dalej przy bramie do NO. Gdy do niego zagaduję nie ma też żadnych opcji dialogowych, a z tego co wiem to bez niego nie da się wejść do kopalni... Czy mógłby ktoś mi pomóc, np. poratować jakimś save'em? Gram na wersji 1.4
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Przeszedłem, to czas troszkę ponarzekać. :P
No więc, gdyby nie bug z walką, który zdaje się czasem występować częściej niż na poprzedniej wersji,  byłoby super. (Serio, kiedy trzeba wczytywać grę trzeci raz z rzędu, żeby zabić jednego przeciwnika, traci się całą przyjemność) A oto inne, mniej ważne błędy, które nadal zauważam:
Spoiler
- często nie da się pomijać kwestii dialogowych, w razie próby pominięte zostaje kilka następnych;
- orkowie się atakują - szczegół, ale...
- zadanie z jaszczuroludźmi nadal jest niewykonalne - po zabiciu generała w jaskini Hasstad nie odzywa się do Ricka;
- zadanie "Almanach odrodzenia" nie przechodzi nigdy do wykonanych;
- podczas rebelii w NO muzyka pojawia się tylko w razie wybrania zadania Wilka, zadanie Fletchera nadal nie do ukończenia;
- w magazynie Skipa nie ma mieczy dla Diega - zadanie niewykonalne;
- podczas finalnego ataku na SO jeden ze strażników, których trzeba rozwalić w piwnicy, jest nieśmiertelny.
Jak coś sobie jeszcze przypomnę to napiszę, w każdym razie jest lepiej, ale mod wciąż ma pewne niedoróbki. No cóż. Ale jest grywalny.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

gothic1210
  • Gość
Orkowie się atakują bo to bug gry. W er też to jest niestety. 
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Wstawiłby ktoś na inny hosting?

Bo na MEGA albo kończy mi się na 99%, albo pisze, że jest chwilowy problem :(

EDIT:
Pobrałem patcha do 1.4, więc jeśli zainstaluje Czas Zapłaty w wersji 1.4 i na to tego patcha, to będę mieć już wersję modyfikacji 1.5?

EDIT 2:
Problem już rozwiązany, wystarczyło ściągnąć patcha
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Orkowie się atakują bo to bug gry. W er też to jest niestety.
dośc prosty z resztą do naprawienia.
 

gothic1210
  • Gość
Cytuj
Cytat: Outlander w 2015-08-28, 16:35Orkowie się atakują bo to bug gry. W er też to jest niestety. dośc prosty z resztą do naprawienia.
Podzielenie się rozwiązaniem to dla ciebie dobra okazja, że zaplusować wśród użytkowników forum. :)
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Linki do patcha Czas Zapłaty z wersji 1.4 na 1.5:

http://przeklej.org/file/hJfNlU/Patch.Czas.Zaplaty.1.5.20150813.rar

http://megawrzuta.pl/download/02506827f5be4e7854825090d8ab901b.html

Miłej zabawy z modem!

Post połączony: 2015-09-01, 10:13
Sorry za double posta, ale muszę się zapytać, a mianowicie chciałbym sie dowiedzieć, czy nie wykonanie\spartolenie jednego zadania, zaważy o moim wstąpieniu w szeregi rebeliantów?
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Wyszła wersja 1.5 poprawiająca ten bug chłopcze ;)
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
Cytat: Outlander w 2015-08-28, 16:35Orkowie się atakują bo to bug gry. W er też to jest niestety. dośc prosty z resztą do naprawienia.
Podzielenie się rozwiązaniem to dla ciebie dobra okazja, że zaplusować wśród użytkowników forum. :)
nie wiem czy tylko to edytowałem ,ale u mnie własciwie tylko szaman orkowy atakuję innego orka dopiero po zabiciu hero, wiec nie przeszkadza to w grze.

orkowie wojownicy i skauci już między soba się nie tłuką!

func int C_NpcIsDangerousMonster(var C_NPC slf, var C_NPC oth)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"C_NpcIsDangerousMonster");

if (!C_NpcIsOrc(slf)&& C_NpcIsOrc(oth))//edit by pawbuj, inaczej npc nie atakuja orków
|| ((C_NpcIsMonster(oth)) 
&& (Wld_GetGuildAttitude(oth.guild,slf.guild) == ATT_HOSTILE)
&& (!oth.aivar[AIV_MM_PARTYMEMBER])
&& (!C_NpcIsDown(oth)))
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...true");
return TRUE;
};

PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...false");
return FALSE;
};
[/s][/s]
 

Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
Ta gra to jakaś porażka.. co zadanie mam jakiś bug.. to przecież śmiech na sali. Bez obrazy ale tego moda robiły dzieci, prosząc tylko rodziców o budowę zdań, aby były klimatyczne?

- biegnąc sprintem z wyciągnietym mieczem dwuręcznym tracimy tyle samo kondycji jak normalnie, ale gdy zaczniemy nim machać (biegnąc) zamiast tracić podwójnie, to wytrzymałość nam się zwiększai można do końca życia biec. MAŁO tego biegnąć i uderzając na ślepo oraz wduszając dolną strzałką, nasza postać "wpada" w furię, dynamicznie zwiększając swoją prędkość kolosalnie. śmiech na sali.

- podczas spotkania z bezimiennym (1 rozmowa - informator - początek gry z oryginalnego gothica - zapomniałem jak się na to mówi XD) gdy bezi się teleportuje a zdążymy na niego nadusić to naszym oczom pokaże się to co ma w wyposażeniu, można zabrać mu miecz, wszystko co ma! nawet jak zniknie (jeśli nie wyłączymy tego po kliknięciu)

- Kolejny błąd to taki... że przypadkowo na początku gry zgodziłem się Angusowi (czy komu tam) iść skopać komuś tyłek, ale nie zdążyłem wykonać zadania z sprzętem. Gdy poszedłem po pierścien i wróciłem na plażę NIKOGO ale to NIKOGO  z npc nie było.. nawet wyżęj gdzie stoi strażnik, oraz tam gdzie gada Tony. WYPAROWALI


MODYFIKACJA to jakaś tragedia, coś co nigdy nie powinno zostać wydane w takiej wersji. To nawet nie jest beta, tylko Alpha.. Owszem mod prezentuje znakomite soundtracki, oraz historię, niestety brak wam umiejętności. taka prawda.. moglibyście wrócić do "prostoty" walki.. tak jak w MT.. jak na moje silnik jest za stary.. albo wasze umiejętności są do dupy. I prosze mnie tu nie krytykować że mam coś sam zrobić skoro taki mądry jestem, bo przyznam że ja przy was to się chowam, a dwa ja tu jestem od oceniania nie od roboty :)

Post połączony: 2015-09-03, 19:34
Nie muszę wspominać o zadawaniu obrażeniach.. bo z patcha na patch jest coraz gorzej, nawet po wczytaniu dwa razy nie zadawało się obrażenia. Ponadto uderzenie z ognia + wyciągniecie miecza potrafi zabić na hita...  kolejna rzecz to taka że pancerz lekki najemnika mimo samego naramiennika i gołego odzienia ma więcej obrony niż pancerz łowcy trolli. Na prawdę odechciewa się grać jak takie coś się widzi. :/ Co z tego że orkowie się atakują? W Mrocznych tajemnicach potrafil itemu zaradzić, najwidoczniej byli lepsi od was.

Post połączony: 2015-09-03, 19:35
znalazłem multum innych błędów ale szkoda mi tego pisać.. nie mam czasu. Mimo wszystko jeśli naprawicie to będzie to najlepsza modyfikacja do Gothica.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Cytuj
 MAŁO tego biegnąć i uderzając na ślepo oraz wduszając dolną strzałką, nasza postać "wpada" w furię, dynamicznie zwiększając swoją prędkość kolosalnie. śmiech na sali.
Śmiech na sali to wywołałeś tym fragmentem swojego posta. Zdajesz sobie sprawę, że wymieniłeś jeden z najbardziej znanych błędów oryginalnej gry, będącej w dodatku błędem silnika, którego naprawić się nie da.

Cytuj
co zadanie mam jakiś bug
Testowałem wersję 1.4, a raczej niepoprawioną wersję 1.4 i nic takiego nie zauważyłem.

Cytuj
- Kolejny błąd to taki... że przypadkowo na początku gry zgodziłem się Angusowi (czy komu tam) iść skopać komuś tyłek, ale nie zdążyłem wykonać zadania z sprzętem. Gdy poszedłem po pierścien i wróciłem na plażę NIKOGO ale to NIKOGO  z npc nie było.. nawet wyżęj gdzie stoi strażnik, oraz tam gdzie gada Tony. WYPAROWALI
Po raz kolejny zbugowałeś sobie grę i w dodatku pierwotnemu błędowi silnika i po raz kolejny obwiniasz za to modyfikację? Grałeś kiedykolwiek w "Gothic"?

 
Nie krytykuję Cię za to, że sam masz coś zrobić, krytykuję Cię za to, że nie masz pojęcia o czym mówisz (poziom polityków).
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Psimgoth

Psimgoth

Użytkownicy
posty200
Propsy49
ProfesjaTester
  • Zbanowany
grałem w Gothica wieleeeeee razy i to na prawdę wieeeeeeeele i powiem Tobie szczerze że takie bugi mi się nie przydarzyły. WIęc tak jak wyżej wspomniałem musi to być wina silnika, więc to nie jest tak że nie napisałem tego wyżej.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
I to nie jest też tak, że nazwałeś właśnie modyfikację tragedią, ubliżając jej twórcom, obwiniając o błędy pierwotnej gry, za które oni nie odpowiadają?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry