Błędy w ostatecznej wersji moda 449000 1149

O temacie

Autor Adanos

Zaczęty 11.11.2013 roku

Wyświetleń 449000

Odpowiedzi 1149

Serph

Serph

Użytkownicy
posty3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A więc tak. Przed wzięciem misji u Rączki, przybiłem jedną deskę i nie mam więcej dialogów u niego, nie mogę ani wziąć ani skończyć misji. Druga rzecz, Aidan nie chce wykuć miecza dla Świstaka. Także nie ma dialogów, pomimo tego, że mam wszystkie potrzebne przedmioty.
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Serph musisz wszystkie deski przybić.
 

Fr4nsis

Fr4nsis

Użytkownicy
Niedoszły Grafik 2D
posty63
Propsy4
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Niedoszły Grafik 2D
Cytat: Serph
A więc tak. Przed wzięciem misji u Rączki, przybiłem jedną deskę i nie mam więcej dialogów u niego, nie mogę ani wziąć ani skończyć misji. Druga rzecz, Aidan nie chce wykuć miecza dla Świstaka. Także nie ma dialogów, pomimo tego, że mam wszystkie potrzebne przedmioty.
Na tym płocie jest jeszcze jedna deska od tyłu patrząc, poza tym jedna na chatce i tam z tyłu.

A co do zadania ze Świstakiem, to musisz najpierw z nim pogadać po tym, jak dostaniesz listę.
 

KoreonPL

KoreonPL

Użytkownicy
Człowiek baroku
posty21
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Człowiek baroku
Witam, pomimo iż grałem namiętnie w betę i udzielałem się w tematach na forum, to do wersji 1.0 zabrałem się dopiero kilka dni temu. Niestety zauważyłem kilka niepoprawionych i nowych bugów:
1. Nieszczęsny system walki wywala co psuje strasznie rozgrywkę.
2. Kretoszczury Snafa w 2 rozdziale można utłuc tylko z łuku bo mieczem nie da rady.
3. Biały kieł (wilk przyzywany gwizdkiem z kła przywódcy stada jest nieoteksturowany do końca (ma białe plamy wokół grzbietu ogona i nóg, wydaje mi się że miały być tam włosy na tle warstwy alfa [przeźroczystej], ale coś nie wyszło do końca)
4. Kron - ork z obozu łowców troli, na 9 z 10 przypadków buguje się i nie da się mu nic zrobić (nawet kiedy słychać uderzenia).
5. Jeśli wciśniemy W i S i naciśniemy lewym myszkiem to Rick zaszarżuje z prędkością dźwięku (a nawet szybciej jeśli włączymy sprint), a jeśli najpierw przytrzymamy LPM a potem W+M to będzie machał mieczem szybciej niż Bruce-Lee łapami.
6. Pająki z głębi są nieoteksturowane, nie ruszają się, ale za to rzucają w nas błyskawicami które są za mocne na naszego pirata (mam 16 lvl 50 siły, 30 zręczności i 31% broni jednoręcznej, używam miecza Aidana). Najlepiej będzie zamienić je na pełzacze (myślę że nikt się nie obrazi).
Spoiler
7. Jeśli przed wykonaniem zadania z zakopanym skarbem Gomeza nie pogadamy z Skorpionem, Bestia nie pojawi się. Ale jeżeli pogadamy z Skorpionem po zadaniu, możemy wrócić na wysepkę i będzie tam bestia. Jeżeli powiemy jednak po zadaniu Skorpionowi żeby śledził nas i Pacho to oprócz bestii będzie tam Skorpion który przyczepi się do nas i nie będzie chciał odejść.
8. Garry - kowal-drwal-niedojda z obozu rebeliantów, ma za mało siły na swój miecz (nie zakłada go po przegranej walce z nami, kiedy padnie na dechy).
9. To już moja prośba: dajcie piratom (szczególnie Rodneyowi) więcej HP, bo bez przerwy ginęli mi przy aligatorach i przy walce z orkami w misji "Świeża krew", kiedy odprowadzałem Gestatha i Carlstona.
10. Nie wiem czy to bug, ale do 6 dnia pod barierą opcja "śpij do południa" przenosiła mnie właśnie do dnia 6 godziny 12. Później problem znikł.
11. Gałęzie drzew w lesie mają kolizyjne modele i można się o nie zablokować na amen, strasznie jest to wkurzające.
ed.
12. W Głębi nie ma muzyki, sprawdzałem 2 razy i wszystko zainstalowałem dobrze.
13. Muzyka walki czasem potrafi grać aż przejdziemy do rejonu w którym normalnie muzyka by się zmieniła (np. z dziczy do obozu rebeliantów). Jednak pomaga znalezienie i pokonanie następnego przeciwnika, wtedy włącza się muzyka z danej lokacji.

Znalazłem jeszcze jednego Buga, ale może to być błąd u mnie. Właśnie zyskałem poparcie łowców i mam z nimi wyruszyć na Polowanie, ale wcześniej chciałem wrócić do rebeliantów żeby sprzedać trochę śmiecia i odkryłem że po kliknięciu (handel) u Draxa gra zawiesza się. Z innymi handlarzami mogę normalnie handlować, ale oni nie mają już rudy :/. Mogę podesłać save-a jeśli ktoś chce się temu przyjrzeć.

Kolejne błędy:
15. Garry ma nie tylko za mało siły na swoje mieczysko, ma jej dokładnie -15! A potrzeba mu 80 żeby udźwignąć swój miecz. Z kolei danie mu tyle siły sprawiłoby że żaden początkujący gracz by go nie pokonał, sugeruję dać mu miecz za mniej siły i zwiększenie mu tego atrybutu do np. 30 (będzie szansa że jeśli ktoś go nie zabierze to Garry będzie nim walczył).
16. Drax kiedy dostaje miecz od Foxa, wyrzuca swój stary nóż i zaczyna "ćwiczyć pięściami" a świeżo otrzymany kord znika z jego ekwipunku.
17. Rączka ma za mało siły żeby założyć miecz od Foxa. (o 12 punktów za mało).
18. Brama w starym obozie nie otwiera się kiedy zlecimy otwarcie jej strażnikowi. (w podstawce też nie dało się jej otworzyć)

KoreonPL

KoreonPL

Użytkownicy
Człowiek baroku
posty21
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Człowiek baroku
19. Aidan ma pomieszane waypointy i nie potrafi wleźć do własnej chatki.
20. Angus po ataku na Starą Kopalnie idzie tam gdzie zaczynamy grę.
21. Quantin nie potrafi przejść obok stołu i blokuje się na nim.
22. Trupy wrogów (ważniejszych jak np. Zły) nie znikają.

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Kolejny bład po rozmowe z kirą żeby iśc na polowanie na trole wyskakuje mi error i wychodzi z gry za karzdym razem
 

KoreonPL

KoreonPL

Użytkownicy
Człowiek baroku
posty21
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Człowiek baroku
Spoiler
Bezi na cmentarzysku Orków, jest "poza" naszą drużyną i nie dostajemy expa z potworów które zabija.
Nasz Rick podchodzi do każdego kto go zagaduje, co utrudnia ewentualną walkę z nimi (np. Cord, Kron) i wygląda niemal tak komicznie jak to -
Spoiler
A w przypadku Rodericka który stoi tuż nad drabiną uniemożliwa dalszą grę, bo bohater zagadany spada z drabiny i kręci się po niższym piętrze usiłując podejść do Roderica. (trzeba wchodzić po rozwalonej części wieży)
Osoby z naszej drużyny które nie mają tej samej gildii co my krzyczą "schowaj broń" kiedy ją wyciągniemy
Ludzie z obozów krzyczą "schowaj broń" i atakują nas jeśli jej nie schowamy, nawet wtedy gdy bijemy z kimś innym.

Kolejne błędy!
Bezi po oczyszczeniu orkowego cmentarza stoi przed nim tak jak go zostawiliśmy (przed wejściem do groty)
Roderic nie znika z world.zen po tym jak zejdziemy do klasztoru i "pokonamy zło".
Roderic po tym jak "pokonamy zło" i pogadamy z nim od razu teleportuje się gdzieś, a nasz Richard pędzi za nim wpadając w przepaść i trzeba używać alt+f8+ctrl żeby przerwać dialog albo rezygnować z darmowych 3000 pkt. doświadczenia.

hawciu

hawciu

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Na poczet przyszłych pokoleń, dodam tylko, że problem wynikał z rozpoczęcia questu maga na zbieranie posążków, bez podniesienia pierwszego jeszcze, co bugowało world.sav(sprawdziłem kilka razy, bez wzięcia questu, działa normalnie).

Mod jest i tak niegrywalnie zbugowany, za malo slotów na zapisywanie, żeby był sens się męczyć.
 

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader
A czy te dodatkowe umiejętności typu alchemia,uniki działają?
Czy gdzieś w kolonii można znaleźć te szczypce potrzebne do kowalstwa:D?
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Uniki i regeneracja działa na pewno. Bynajmniej mi działały
 

webcioo

webcioo

DreamVader
posty191
Propsy17
Profesjabrak
  • DreamVader

webcioo
DreamVader

Błędy w ostatecznej wersji moda
#330 2014-02-22, 17:42(Ostatnia zmiana: 2014-02-23, 15:55)
Gdy atakuję pełzacza w wolnej kopalni, bądź zmieniam broń białą to wywala Access Violation ;o
 

grubens

grubens

Użytkownicy
posty13
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
hej, gram w CZ i troszkę zabugowana jest. Teraz mam misje ze sojusznikami, gdzie muszę się dostać do obozu łowców troli...problem polega na tym że gdy podchodzę do bramy, koleś mnie wywala, nie ma żadnej opcji dialogowej?! jak ruszyć fabułę?

dobra ogarnełem...hasła "nie znałem" Cavalorn nie łaska odrazu poinformować co i jak od razu
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
dobra ogarnełem...hasła "nie znałem" Cavalorn nie łaska odrazu poinformować co i jak od razu
Cytuj
Cavalorn : Zaczekaj chwilę!
Rick : Co się stało?
Cavalorn : Pogadaj z Leafem. On był kiedyś w obozie łowców, może na coś się w końcu przyda.
Przecież Cavalorn powiedział żebyś porozmawiał z Leafem, bo tylko Leaf zna łowców i był u nich, więc skąd miał wiedzieć, że musisz znać hasło? Cavalorn tylko wiedział, że są w Kolonii, a nie, że wie wszystko o nich. Czytaj dokładnie dialogi.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

grubens

grubens

Użytkownicy
posty13
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
no jakby się od razu odezwał czy zatrzymał mnie to bym tematu nie zakładał bo czytać mądralo potrafie...gra jest zabugowana i może akurat mi coś tam się pacło
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przecież zatrzymuje... :facepalm:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

KoreonPL

KoreonPL

Użytkownicy
Człowiek baroku
posty21
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Człowiek baroku
Czasem zatrzymuje a czasem nie, w podstawce też czasem nie zatrzymywali. Taki bug, silnika Zen przecież TheModdersi nie naprawią... (chyba)

AIR90

AIR90

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 Mam problem z tą modyfikacją, jaką jest Czas Zapłaty.
Zainstalowałem wszystko dobrze, na czystego Gothica, włączam grę, wszystko pięknie, wybieram Nowa Gra, zaczyna się ładować, i dosłownie kiedy juuż jest prawie załadowane, mniej więcej 97%, wywala do pulpitu, z czymś takim :
http://i59.tinypic.com/15yvjab.jpg

Były ktoś zdolny pomóc?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak widzisz, w oknie pisze "UNKNOWN" czyli przyczyna błędu jest nieznana. A skoro wielu ludziom działa, to problem stanowi twój komputer. Odpal moda z włączonym zSpy i wyślij log.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

grubens

grubens

Użytkownicy
posty13
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
a teraz kolejny mały problem...nie mogę wejść do starego obozu...brama się nie otwarła...bug? trzeba w chrząszcza się przemienić? da ktoś linka do solucji ale z darmowego serwera?
 

AIR90

AIR90

Użytkownicy
posty4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) OW_LOB_BUSH_REED_V1.3DS (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) CHEST (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITLSTORCH (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITFOBEER (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_SWORD_OLD_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITFO_POTION_HEALTH_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITFO_POTION_MANA_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARSCROLLFIREBALL (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) PC_LOB_BRIDGE_PLANK_BIG (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) PC_LOB_BRIDGE_PLANK_BIG (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) FP_STAND_BDT_OR (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) FP_STAND_BDT_OR (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARSCROLLTRFMEATBUG (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITMW_1H_AXE_OLD_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) FP_GHOSTAXE_FOGTOWER (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) FP_ORNAMENT_MAGE (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARSCROLLCURSE (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARSCROLLCURSE (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARSCROLLTHUNDER (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) ITARRUNEMAGICSHIELD (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) OR_SLEEP_CAM1 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) OC_SLEEP_CAM0 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) OC_SLEEP_CAM1 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) UNKNOWN_SLEEP_CAM1 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) UNKNOWN_SLEEP_CAM0 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) GORN_STAY (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob)  (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) FP_STI_STAY (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) STRAZNICA (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) BLE (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info: 10 U:       (oCWorld::RemoveVob) WORLD_2_DUNGEON (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:25 Info:  8 D:       WORLD: Disposing zCWorld.. .... <zWorld.cpp,#1386>
02:25 Info:  8 B:         CS: Stopping all Cutscene  ...  .... <zCCSPlayer.cpp,#580>
02:25 Info:  8 B:         CS: Stopping all Cutscene  ...  .... <zCCSPlayer.cpp,#580>
02:25 Info:  8 D:         WORLD: ..zCWorld disposed. .... <zWorld.cpp,#1394>
02:25 Info:  9 U:       (oCWorld) Destruction .... <oWorld.cpp,#298>
02:25 Info:  8 D:       WORLD: Disposing zCWorld.. .... <zWorld.cpp,#1386>
02:25 Info:  8 B:         CS: Stopping all Cutscene  ...  .... <zCCSPlayer.cpp,#580>
02:25 Info:  8 B:         CS: Stopping all Cutscene  ...  .... <zCCSPlayer.cpp,#580>
02:25 Info:  8 D:         WORLD: ..zCWorld disposed. .... <zWorld.cpp,#1394>
02:25 Info:  8 B:       CS: Stopping all Cutscene  ...  .... <zCCSPlayer.cpp,#580>

Ostatnie 100.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry