Mount&Blade 2: Bannerlord 100507 206

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 27.09.2013 roku

Wyświetleń 100507

Odpowiedzi 206

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mount&Blade 2: Bannerlord
#60 2015-02-17, 13:44(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 14:20)
Jak nie zrobią normalnego c-rpg z M&B, to twórcy raczej długo nie pociągną  :ok: Co z tego że jest ciekawa, i dobrze zrobiona, jak jest monotonna. Już nawet hack slashe albo TESY (a to już sztuka :F) są ciekawsze od M&B. A jeśli nie mają zamiar zrobić z tego pełnoprawnego rpg, to niech chociaż zrobią MMO  -_-
Podbijanie zamków i zbieranie armi ciekawie by wyglądało z graczami innymi. Chyba że już jest multi? Bo w 1 nie widziałem takiej opcji  :hmmm:

EDIT:

@Fareus

Poza tym nie pisz, że monotonia to minus.

Zaleta to to, też nie jest  :ayfkm:
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Jedynka jest całkiem niezła jak na to kto ją robił. Było to wtedy małe studyjko. W M&B było bardzo wiele braków. Gdyby je dodać parę rozważnych innowacji to gra dalej byłaby monotonna, ale dobrze zrobiona. Poza tym nie pisz, że monotonia to minus. Zależnie od upodobań ktoś może w tej grze siedzieć 200 godz., ktoś inny odejdzie po godzinie. Np. mam kolegę, który grał w niesamowicie nudną grę. Było to MMO. Potrafił siedzieć po 5 godz. i nakurwiać te same stworki i mu się to nie nudziło.  Jeśli chodzi o M&B to jest tu większy wybór, ale jednak... żeby zrobić dobrego, RPG - według mnie - powinni:
- Wprowadzić nowe zmiany poszerzające rozgrywkę
- naprawić stare niedociągnięcie
- zrobić z rozmachem, te bitwy fajnie wyglądały jak naparzało się 200 gości, co by było jak by ich było 1200? :hmmm:
- nowa grafika (to już jest)
Sądzę jednak, że poza nową grafiką nie wiele się tu zmieni, a gra będzie taka sama jak M&B T_T tylko z lepszą grafiką.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Jak nie zrobią normalnego c-rpg z M&B, to twórcy raczej długo nie pociągną  :ok: Co z tego że jest ciekawa, i dobrze zrobiona, jak jest monotonna. Już nawet hack slashe albo TESY (a to już sztuka :F) są ciekawsze od M&B. A jeśli nie mają zamiar zrobić z tego pełnoprawnego rpg, to niech chociaż zrobią MMO  -_-
Podbijanie zamków i zbieranie armi ciekawie by wyglądało z graczami innymi. Chyba że już jest multi? Bo w 1 nie widziałem takiej opcji  :hmmm:
Co, może jeszcze smoki mają dodać?   :facepalm:
Primo M&B nie jest i nie ma być kolejnym normalnym cRPG. Żaden TES ani H&S nie ma lepszego systemu walki od M&B, z RPG teraz głównym konkurentem jest IMO Kingdom Come, tylko, że zarówno Bannerlord jak i Kingdom Come jeszcze nie wyszły.
Secundo Multi jest w Warbandzie, MMO nie zrobią.

Jeśli chodzi o M&B to jest tu większy wybór, ale jednak... żeby zrobić dobrego, RPG - według mnie - powinni:
- Wprowadzić nowe zmiany poszerzające rozgrywkę
Jakie? Konkretnie podaj o co ci chodzi.
Cytuj
- naprawić stare niedociągnięcie
Widać, że naprawili główną wadę w grafice, model oświetlenia.
Cytuj
- zrobić z rozmachem, te bitwy fajnie wyglądały jak naparzało się 200 gości, co by było jak by ich było 1200? :hmmm:
Ważne by dało się grać płynnie z taką ilością ludzi. Jak chcesz walczyć w jedynce bądź Warbandzie na tysiąc ludzi to polecam Battle Sizer Changer.
Cytuj
- nowa grafika (to już jest)
Sądzę jednak, że poza nową grafiką nie wiele się tu zmieni, a gra będzie taka sama jak M&B T_T tylko z lepszą grafiką.
Czym to popierasz? Ja już teraz widzę, że zmiany pod spodem są ogromne.

Tak naprawdę najważniejsze jest, aby wykonali swoją robotę dobrze tam, gdzie moderzy nie mogą grzebać. Resztą zajmie się społeczność. To nie jest Gothic, że aby modderzy mogli tworzyć mody musieli się prosić CD Project o pliki tłumaczenia, a to łaskawie pozwalało mimo, że według nich to jest na granicy prawa.  :lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Żaden TES ani H&S nie ma lepszego systemu walki od M&B, z RPG teraz głównym konkurentem jest IMO Kingdom Come, tylko, że zarówno Bannerlord jak i Kingdom Come jeszcze nie wyszły.
Secundo Multi jest w Warbandzie, MMO nie zrobią.
Jasne, sam system walki ma sprawić żeby grać w M&B  :facepalm:

Pierdolisz Pagan. Przynajmniej niech zrobią żeby gra miała jakiś wątek główny, i zadania poboczne. Sama walka to za mało. Taką drogą ta gra zostanie szybko zapomniana.

Multi pewnie wygląda lepiej, ale single leży i kwiczy totalnie.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ty nawet nie wiesz co to za typ gry.
Cytuj
Termin piaskownica (z ang. sandbox) odnosi się w terminologii oprogramowania komputerowego do środowiska testowego, dotyczącego mechaniki gry. Twórcy gry konstruują ją w taki sposób, aby gracz rozgrywał grę w sposób twórczy, sam tworzył swoją historię, a coraz częściej też i fizycznie sam tworzył świat, w którym gra. W rozgrywce takiej nie istnieje pojęcie "właściwej drogi" ukończenia gry, cechują się one brakiem powtarzalności, a co za tym idzie dużą różnorodnością w rozgrywce

Cytuj
Taką drogą ta gra zostanie szybko zapomniana.
:lol2:
Warband na Steamie ma 0,029442418% negatywnych recenzji(678 z 23028).
Oczywiście, Bannerlord ma mieć bardziej rozbudowane wątki, dodatkowo w Cesarstwie mają konkurować ze sobą różne frakcje. Jednak ja wiem dwie rzeczy:
-w tej kwestii TaleWorlds(twórcy gry) zawsze byli kiepscy
-pomimo tego gra będzie rozpierdalać

Ta gra jest bardziej strategią niż RPG, a ty tego nie pojmujesz nie wiem czemu.

Cytuj
Multi pewnie wygląda lepiej, ale single leży i kwiczy totalnie.
Według ciebie multi też pewnie ssie. W końcu tak samo jak single jest w 3D, a nie 2D. :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Według ciebie multi też pewnie ssie. W końcu tak samo jak single jest w 3D, a nie 2D. :F

Tylko RPG klasyczne  :ok: Zresztą mówi to ktoś to grał w fallouty?  :hmmm:

Ta gra jest bardziej strategią niż RPG, a ty tego nie pojmujesz nie wiem czemu.

Właśnie dlatego twórcy poszli złą drogą dla mnie  :F
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

Mount&Blade 2: Bannerlord
#66 2015-02-17, 15:41(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 15:46)
Widocznie grałeś jedynie w Nativa(natywna wersja gry, bez modów). Dla ciebie są takie mody:
  • TLD
  • Prophesy of Pendor
  • Wedding Dance
Polecam, w nich masz fabułę i multum questów.

Według ciebie multi też pewnie ssie. W końcu tak samo jak single jest w 3D, a nie 2D. :F
Tylko RPG klasyczne  :ok: Zresztą mówi to ktoś to grał w fallouty?  :hmmm:
Tylko, że M&B nie ma zamiaru być grą taką jak Fallout.

Dodam jedynie, że dla mnie taki rozmach bitew jest wystarczający(zauważ, że wojacy nikną w mgle i nie wiadomo ile ich dokładnie jest):
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Jak nie zrobią normalnego c-rpg z M&B, to twórcy raczej długo nie pociągną   Co z tego że jest ciekawa, i dobrze zrobiona, jak jest monotonna. Już nawet hack slashe albo TESY (a to już sztuka ) są ciekawsze od M&B. A jeśli nie mają zamiar zrobić z tego pełnoprawnego rpg, to niech chociaż zrobią MMO   
Podbijanie zamków i zbieranie armi ciekawie by wyglądało z graczami innymi. Chyba że już jest multi? Bo w 1 nie widziałem takiej opcji  


Cytuj
Jasne, sam system walki ma sprawić żeby grać w M&B  

Pierdolisz Pagan. Przynajmniej niech zrobią żeby gra miała jakiś wątek główny, i zadania poboczne. Sama walka to za mało. Taką drogą ta gra zostanie szybko zapomniana. 

Multi pewnie wygląda lepiej, ale single leży i kwiczy totalnie.
Ale ty pierdolisz głupoty Mac Dun, a z tym,że gra zostanie zapomniana to już przesadziłeś mocno. Cechy na których opiera się fenomen tej gry wymieniasz jako wady? :facepalm: To tak jakbyś napisał "Minecraft byłby fajny gdyby gra nie składała się z sześcianów" Nie porównuj M&B Warband który jest sandboxem z grami fabularnymi takimi jak TES. 

Zgadzam się z Leinanem w 100%
 

Splash

Splash

Moderator
posty4212
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Przynajmniej niech zrobią żeby gra miała jakiś wątek główny, i zadania poboczne.
Jak chcesz takie bajery to czekaj na premierę Kingdom Come. Mount & Blade to Mount & Blade. Dziękuję, dobranoc.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
1. Jeśli chodzi o innowacje np. pisałeś o tym, że to bardziej strateg.
Moim zdaniem w grze powinna pojawiać się jakaś mapka, na której możemy ustwiać jednostki, wymyślać szyki i opracowywać taktyki. Jak grałem w M&B, moja taktyka wyglądała tak: jeśli była góra jechałem na górę, dawałem "Wszyscy za mną", po wjechaniu "Utrzymać pozycję" oraz "Wszyscy bliżej". Tyle było z taktyki. Potem jechałem na koniu i rozwalałem co się dało. Nie będę wypisywał więcej, bo jest tego od grona.
2. Niedociągnięcia
Grałeś na najtrudniejszym poziomie trudności? Próbowałeś podbić duży zamek? Jak tak, to masz odpowiedź (tu też mam masę przykładów).
3. Skąd wnioski?
Mam przeczucie, że Talesowi się poszczęściło. Wynaleźli grę jakiej nie było i teraz będą się tego kurczowo tego trzymać nie próbując nic zmienić. Oczywiście to tylko domysły, dlatego napisałem, że "wydaje mi się".
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
2 jaki problem?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
`Głównym problemem M&B nie była grafika tylko animacje, naprawili to? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
1. Jeśli chodzi o innowacje np. pisałeś o tym, że to bardziej strateg.
Moim zdaniem w grze powinna pojawiać się jakaś mapka, na której możemy ustwiać jednostki, wymyślać szyki i opracowywać taktyki. Jak grałem w M&B, moja taktyka wyglądała tak: jeśli była góra jechałem na górę, dawałem "Wszyscy za mną", po wjechaniu "Utrzymać pozycję" oraz "Wszyscy bliżej". Tyle było z taktyki. Potem jechałem na koniu i rozwalałem co się dało. Nie będę wypisywał więcej, bo jest tego od grona.
Czy nadusiłeś kiedyś podczas walki Backspace?

`Głównym problemem M&B nie była grafika tylko animacje, naprawili to?
Z tego co wiem to ewolucja, czyli jest lepiej, ale też nie ma jakiejś super rewolucji. Tak jak z podstawki na Warbanda.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt

Fareus
Labirynt

Mount&Blade 2: Bannerlord
#73 2015-02-17, 18:04(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 18:12)
2 jaki problem?

Najpierw musisz zostać marszałkiem. Sam miasta nie podbijesz. Po 10 godz. robienia tych samych zadań może zostaniesz marszałkiem. Kiedy już nim jesteśmy możemy zwołać lordów. Wyruszamy na miasto i tu pojawia się problem. Połowy lordów już nie ma, bo gonili karawany i im się znudziło jechać za nami. Teraz przystępujemy do oblężenie. Musimy czekać 3 dni aż wybudują wieżę (mamy jedno podejście na podbicie, inaczej trzeba czekać od nowa). Po 3 dniach połowa naszej armii zdezerteruje, zaś kolejna połowa lordów odjedzie, bo znudzi się im czekania na budowę wieży, kolejna połowa znowu będzie gonić za karawanami. I pojawia się problem. Z 1000 armii, zostaje armia 200, 300 ludzi (o ile wszyscy lordowie nie odjadą). Zakładając, że w mieście siedzi 300 ludzi + 150 ludzi z lordami, którzy tam przebywają. Mamy 300 ludzi kontra 450 (w najlepszych snach). Tym oto sposobem zajmujemy miasto. Tracą wszystkich ludzi. Jeżeli my chcieliśmy je dla siebie król może nam je dać, ale... nasza armia licząca 30 ludzi nie da rady odeprzeć ataku lordów, którzy ruszą odbić zamek.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Ja tam takich problemów nie miałem, wszystko od czegoś zależy. Jeśli królestwo jest osłabione to raczej nie ma mowy o podbijaniu jakiegokolwiek zamku, bo nawet jeżeli ci się uda go podbić to przyjdzie odsiecz i bez pomocy lordów nie uda ci się go utrzymać, na tym właśnie polega strategia. Jeżeli jesteś marszałkiem i liczysz na to ze wraz z lordami będziesz bezkarnie podbijał miasta w czasie gdy reszta królestwa pozostawiona jest samemu sobie to się mylisz.
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Wypraszam sobie. Walczyliśmy przeciwko rozbitej Swadii. Dziwnym trafem na początku gry wszyscy mieli wojnę ze Swadią, po miesiącu czasu w grze, Swadianie nie mieli połowy włości. Tak więc nie powinno być problemów. Gdyby lordowie stali u mego boku (jechaliśmy grupą 1200 chłopa) to miasto by poszło od razu. Ale nie!!! Oni musieli gonić karawany. I co powiesz, że to normalne? No tak, przecież normalnie jak królestwo wyruszało na wrogi zamek, to oni nie chcieli go podbić tylko pogonić za karawanami, które i tak są 2 razy szybsze.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Mount&Blade 2: Bannerlord
#76 2015-02-17, 18:23(Ostatnia zmiana: 2015-02-17, 18:45)
Ja się dziwie jak wytrzymaliście więcej w tej grze niż 4 dni. Ja grając w M&B 1, po 3 dniach już miałem dość tej gry, bo ciągle robiło się to samo. Czyli werbowało się ludzi w karczmach, walczyło się z bandytami, walczyło się na turniejach, i znów to samo. Czasem jakiś lord zamku dawał mi zadanie coś zanieść -_- Nawet pójście na wojnę z królem, nie poprawiło sytuacji. No chyba że zwaliłem postać, i za wolno zdobywałem wojo  :ayfkm:

Minecraft za to nigdy mnie nie nudził, bo zawsze coś było nowego.

EDIT:

@Fareus Nie wiem jak z innymi częściami, ale 1 na pewno nie.  :antyprops:
Jakby co, mówię o multi Minecraft. W singla nie grałem  :|
 

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Minecraft za to nigdy mnie nie nudził, bo zawsze coś było nowego.

Teraz dojebałeś. M&B jakie by nie było, jest ciekawsze od Minecrafta.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
well, nie. M&B bez modów (Warband też) był nudny po paru dniach. na początku super, napierdalają nas bandyci, wyzwanie, zdobywamy hajs, a potem, well. można się bawić w podbijanie, posiadanie zamku pierwszy raz też było super (chyba ostatnia radość z gry), ale chodzisz tym powolnym gównem po mapie, bijesz innych, zdobywasz, bijesz innych nieco więcej... wszystko gaśnie, robi się monotonne, powolne. A jak jakimś cudem dostanie się wpierdol to zamiast "zemszczę się kuhwa" jest tylko "nie chce mi się tego od nowa szkolić kurwa"
w minecraftcie za to można zrobić kalkulator!
 
makin' bacon

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Wypraszam sobie. Walczyliśmy przeciwko rozbitej Swadii. Dziwnym trafem na początku gry wszyscy mieli wojnę ze Swadią, po miesiącu czasu w grze, Swadianie nie mieli połowy włości. Tak więc nie powinno być problemów. Gdyby lordowie stali u mego boku (jechaliśmy grupą 1200 chłopa) to miasto by poszło od razu. Ale nie!!! Oni musieli gonić karawany. I co powiesz, że to normalne? No tak, przecież normalnie jak królestwo wyruszało na wrogi zamek, to koni nie chcieli go podbić tylko pogonić za karawanami, które i tak są 2 razy szybsze.
Ja tego nie miałem, ale raz jak byłem królem to kazałem gościowi oblężać zamek i koleś zamiast go szturmowac to stal pod nim przez kilkadziesiąt dni aż w zamku skończyły się zapasy żywności xD

Post połączony: 2015-02-17, 19:18
Dlatego ludzie grają głównie dla modów, a jest ich bardzo dużo. Mógłbym wrzucić nazwy i jakieś filmiki kilku fajnych ale raz ze i tak już offtop a drugie pisze z telefonu i nie chce mi się szukać.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry