Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1539134 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1539134

Odpowiedzi 4348

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ale jak dostac ta notatke od Hagena, tzn pozwolenie do wejscia do fortu? Mam 4r, pozanosilem mu juz pierscienie orkow a dalej mi nie dal zadnego zadania do tego fortu.

Tego się nie dostaje od hagena, tylko od lutero za robienie misji w gildi kupców.
Tylko tu pojawia się problem, że Asgan w 1.rozdziale równa się wywalenie kilka k golda na misję z miejscem Jory. Chyba że do GD wejdzie się od strony wieży Xardupy i w R1 pogada z Grimesem, ale nie mam pewności, czy to zadziała.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
No trzeba wydać te 5k golda, w końcu return to nie jest prosta gra.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Ja tam dalej nie widzę potrzeby robienia Azgan tak szybko, nie ma tam aż tylu bonusów, żeby to był jakiś gamebreaker, a te dodatkowe hp nie jest aż tak potrzebne dopóki się nie ma zbroi Kruka, już bym wolał te 5k golda zużyć na jakieś zwoje, które mi przyspieszą Jarkendar. Expa też tam tony nie ma, a na 1.3.2 jest tam również cieniostwór, wargi i sporo ognistych jaszczurów, które łatwiej będzie rozwalić po Jarkendarze.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Jest potrzeba, tona expa, rośliny potion siły, to potężny boost przed jarkiem, bez tego ani rusz na 1.3.2

A nie zabijalne w r1 potwory zostawiamy na potem.
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta tona expa to jednak zależy od poziomu trudności bo na rzeźniku to... bardziej gram. Ja też Azgan olałem w R1 chociaż w sumie bardziej z niewiedzy bo myślałem że to zadanie jest dopiero w późniejszym rozdziale. Za 5k golda nawet warto to ogarnąć w R1.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
No tak wszystko zależy od poziomu trudności, ja zawsze cisne normala
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Ostatnio się ktoś pytał o łucznika na 1.3.2 a jako że gram sobie jednym na rzeźniku ostatnio to wstawię screena z końca R1:
https://imgur.com/a/oZFgH
Byłem też ciekawy ile się da wycisnąć z levelu na rzeźniku w R1 i myślę, że powyżej 15 levelu się nie da. Tutaj już nie dobijałem nawet do 15, ale dałoby radę bez problemu. Tabliczki użyte tylko do zręczności, resztę zacznę używać jak wbiję 3ci język budowniczych (obecnie 2). A no i ciekawostka - łamię już obronę cieniostworom i wargom, schodzą na około 10 strzał przy używaniu łuku bukowego (175 obrażeń), następny łuk dopiero od 205 zręczności, ale go wezmę sobie w R2 na spokojnie.
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ostatnio się ktoś pytał o łucznika na 1.3.2 a jako że gram sobie jednym na rzeźniku ostatnio to wstawię screena z końca R1:
https://imgur.com/a/oZFgH
Byłem też ciekawy ile się da wycisnąć z levelu na rzeźniku w R1 i myślę, że powyżej 15 levelu się nie da. Tutaj już nie dobijałem nawet do 15, ale dałoby radę bez problemu. Tabliczki użyte tylko do zręczności, resztę zacznę używać jak wbiję 3ci język budowniczych (obecnie 2). A no i ciekawostka - łamię już obronę cieniostworom i wargom, schodzą na około 10 strzał przy używaniu łuku bukowego (175 obrażeń), następny łuk dopiero od 205 zręczności, ale go wezmę sobie w R2 na spokojnie.
No po prostu kozak. Ale aż tyle Ci z bonusów zręki wyszło? Ciężko mi uwierzyć, ale w sumie nigdy nie próbowałem Returna łucznikiem.
 

Dinster

Dinster

Użytkownicy
posty57
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema. Czy z takimi statystykami mogę iść do 3 rozdziału? (1.3.2, normalny)
Str. Świątynny lvl 31, sila 208, zreka 116, mana 180, hp 1002, 2h 44%
Eq: Smocza Zguba, Zbroja Kruka, pierscien fellangora, pierscien dzika, pas 10 sily, amulet franka, helm lucznika
Nauczyłem się wiekszości (albo i nawet wszystkich) umiejetnosci mysliwskich, jezyka demonow itp.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
@JNG 49 podstawa, 5 za czeladnika, 25 z hełmu, 10 ze zbroi, 6 z tabliczek, w sumie 20 z pierścieni, 10 z amuletu, 10 z modlitw, 36 ze zrobionych mikstur, 18 ze znalezionych/zdobytych mikstur, 1 od Rengaru, 2 z orkowej mikstury, 3 z mikstury od Gallahada, reszta z bonusów z walki :P
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Odkryłem właśnie najprostszą metodę pokonania Antramentora (i chyba najoszczędniejszą), dla patcha 1.3.1, potrzebny jest tylko pogrzebacz bądź gołe pięści, z 20 serafisów, trochę cierpliwości i szczęścia. Manewrujemy golema tak, by zaciął się jak debil na którymś elemencie piramidy, po czym wymierzamy mu 1000 ciosów pogrzebaczem lub pięścią (każdy cios=5 dmg, Antra ma 5000 hp, wszystko się zgadza). Tylko radzę pamiętać, żeby robić to we wczesnych godzinach, bo o północy zdrowie się mobom resetuje (bossów chyba też to dotyczy). Gwarantowana satysfakcja i oszczędzenie kilku deszczy ognia/gromów/innych zwojów masowego mordu.
 

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty128
Propsy18
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odkryłem właśnie najprostszą metodę pokonania Antramentora (i chyba najoszczędniejszą), dla patcha 1.3.1, potrzebny jest tylko pogrzebacz bądź gołe pięści, z 20 serafisów, trochę cierpliwości i szczęścia. Manewrujemy golema tak, by zaciął się jak debil na którymś elemencie piramidy, po czym wymierzamy mu 1000 ciosów pogrzebaczem lub pięścią (każdy cios=5 dmg, Antra ma 5000 hp, wszystko się zgadza). Tylko radzę pamiętać, żeby robić to we wczesnych godzinach, bo o północy zdrowie się mobom resetuje (bossów chyba też to dotyczy). Gwarantowana satysfakcja i oszczędzenie kilku deszczy ognia/gromów/innych zwojów masowego mordu.

Chyba jednak lepiej go wyciagnac, zbugowac na piramidzie i pocisnac zwojami na elektrycznosc, ewentualnie zaciagnać do magów wody.  :)
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Odkryłem właśnie najprostszą metodę pokonania Antramentora (i chyba najoszczędniejszą), dla patcha 1.3.1, potrzebny jest tylko pogrzebacz bądź gołe pięści, z 20 serafisów, trochę cierpliwości i szczęścia. Manewrujemy golema tak, by zaciął się jak debil na którymś elemencie piramidy, po czym wymierzamy mu 800 ciosów pogrzebaczem lub pięścią (każdy cios=5 dmg, Antra ma 4000 hp, wszystko się zgadza). Tylko radzę pamiętać, żeby robić to we wczesnych godzinach, bo o północy zdrowie się mobom resetuje (bossów chyba też to dotyczy). Gwarantowana satysfakcja i oszczędzenie kilku deszczy ognia/gromów/innych zwojów masowego mordu.

Chyba jednak lepiej go wyciagnac, zbugowac na piramidzie i pocisnac zwojami na elektrycznosc, ewentualnie zaciagnać do magów wody.  :)
Czy uważasz, że to jest lepsze niż dojechanie strażnika potężnego artefaktu pieprzonym pogrzebaczem?

Post połączony: 2018-03-30, 08:45
Dobra, jako że posiadam również rebalansa w starej wersji (bez hełmów i innych rzeczy), to zapytam, grał ktoś może? Trzeba jakiś konkretny styl obrać, żeby na tamtej wersji dać radę? Wardem nie jestem i nie zamierzam bugować statystyk, toteż wolę się za wczasu upewnić.
 

Dinster

Dinster

Użytkownicy
posty57
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema mam dylemat w co rozdysponowac PN jako pierwsze w regeneracje zycia czy 2h do 65%?
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No trzeba wydać te 5k golda, w końcu return to nie jest prosta gra.
Dopiero teraz mi się przypomniało, nie wywalasz 5 koła, tylko 2,5. Lutero daje 2500 golda jak z nim pogadasz
 

Godlo

Godlo

Użytkownicy
posty92
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Dopiero teraz mi się przypomniało, nie wywalasz 5 koła, tylko 2,5. Lutero daje 2500 golda jak z nim pogadasz
Jesteś wielki ziomuś :) dzięki za tą informacje !

Cytat: Dinster
link=topic=20522.msg1315948#msg1315948 date=1522675454
Siema mam dylemat w co rozdysponowac PN jako pierwsze w regeneracje zycia czy 2h do 65%?
Moim zdaniem zależy ile masz życia i jak długo możesz się utrzymać walcząc z potworami, jednak w 90 % przypadkach ja wybrał bym regeneracje zdrowia, daje to o wiele większą przeżywalność podczas walki
 

dubin004

dubin004

Użytkownicy
Carpe Diem Panowie
posty17
Propsy2
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Carpe Diem Panowie
Bedac magiem wody kiedy dostajemy ciezka szate maga wody i od kogo ?
 
dobry uczynek od biednego kolego , na pewno prędzej niż od bogatego nie pytaj dlaczego ...

styxu

styxu

Użytkownicy
posty64
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Ostatnio się ktoś pytał o łucznika na 1.3.2 a jako że gram sobie jednym na rzeźniku ostatnio to wstawię screena z końca R1:
https://imgur.com/a/oZFgH
Byłem też ciekawy ile się da wycisnąć z levelu na rzeźniku w R1 i myślę, że powyżej 15 levelu się nie da. Tutaj już nie dobijałem nawet do 15, ale dałoby radę bez problemu. Tabliczki użyte tylko do zręczności, resztę zacznę używać jak wbiję 3ci język budowniczych (obecnie 2). A no i ciekawostka - łamię już obronę cieniostworom i wargom, schodzą na około 10 strzał przy używaniu łuku bukowego (175 obrażeń), następny łuk dopiero od 205 zręczności, ale go wezmę sobie w R2 na spokojnie.
Jak tam Twój łucznik? Zrób podeślij lekkiego update, bo ciekawe jestem :)
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
@styxu obecnie kończę Jarkendar, save mam już w świątyni Adanosa, dziś pewnie zakończę jak wrócę do domu. Po Jarkendarze wchodzę tylko do Azgan i czyszczę to co zostało, potem idę do GD i zbieram na zwojach przemian wszystkie bonusy do zręczności jakie dam radę zebrać, czyszczę tereny za palisadą i lecę jak najszybciej do R3. Teraz jak dobrze pamiętam około 240 zręczności jest, cel główny teraz w statystykach to 300 zręczności by założyć smoczy łuk. Ogólnie gra się łatwo jak na razie, Dolina Cieni będzie tragiczna przez chwilę, bo tam lecę od razu do Miasta Umarłych z bronią od Alberta i będę siekał całe miasto aż dolecę do łuku na nieumarłych, a będzie to trwało strasznie długo z tą ilością siły jaka będzie i sporo zgonów i nerwów wpadnie po drodze zapewne. No i lipa trochę obecnie jest z tym, że od początku R2 biegam cały czas z tym samym łukiem, który ma 235 obrażeń, jak założę smoczy to pewnie będzie bardzo duży boost do mocy, bo ma 325 obrażeń.
 

domix

domix

Użytkownicy
posty237
Propsy4
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
wie ktoś może czemu runa strażnika czasami zadaje 1/6 życia cieniostworowi a czasami pół życia ?
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry