Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1336461 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1336461

Odpowiedzi 4348

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
1.3.1 b.łatwy najemnik broń jednoręczna

Ciągnąć siłę wyżej niż 94 pkt? Czy już mogę spożywać bonusy? To samo zręczność i mana. Wpitalać od razu?
A jeszcze co do jednoręki to do ilu pkt dawać, żeby po wszystkich bonusach wyszło równo 100%? 64?

Z tego co mi wiadomo, to potwory respią się co parę dni, co z kolei daje możliwość grindowania na nich umiejętności walki bronią, oprócz tego masz tabliczki, książkę od Lutero, więc myślę że najpierw warto z bonusów wbijać, a w późniejszym etapie, kiedy PN-ów będziesz miał nadmiar, spokojnie dobić do setki. Ja grając na łatwym dobiłem do stówy w jedno i dwuręce, przy czym w obu wypadkach z 20 punktów procentowych było właśnie z potworów, tyle że ja nie grindowałem bo ograniczenie snu miałem włączone.

Post połączony: 2018-03-18, 10:22
Jeżeli grasz pod siłę, to nie ładuj PN w zręczność ani manę, tylko spożywaj bonusy. Jeżeli starczy Ci punktów, to próbuj do tych 124 siłę robić, ale nie jest to raczej wymagane. Oczywiście zaraz zleci się wataha themoddersowych "elit", które to miały 200 siły i 200 zręki zanim w ogóle wbiły do miasta i zaczną mnie cisnąć, ale to jest fandom Gothica i niestety nie ma na takie zachowania rady. Pozdrawiam.

Chyba coś ci9 się pomyliło z tym że potwory respią się co parę dni, to po prostu nie prawda.
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No nie wiem garry, sam tego doświadczyłem u siebie, a poza tym oglądałem live'y Majesa i miał respawn

Post połączony: 2018-03-18, 12:53
To trochę tak, jakby co dziesiąty dzień na danych waypointach pojawiały się nieco silniejsze moby ,np. czarne gobliny zamiast zielonych, albo nieco więcej (powiedzmy dwa wilki w miejscu, gdzie wcześniej zabiło się jednego)

Post połączony: 2018-03-18, 13:06
Dobrze, właśnie to sprawdziłem i najmocniej przepraszam za wprowadzenie w błąd. Najwidoczniej respawn jest prowokowany czymś innym, może rozpoczęcie konkretnego questa, albo przemieszczenie się jakiegoś npc z jednego miejsca do drugiego powoduje odrodzenie się przeciwników
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
JNG:
Ale ja wiem, i żadne potwory nawet JEDEN się nie respi co "parę dni" :p
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No dobrze, przecież już przyznałem Ci rację uprzednio upewniwszy się, że rzeczywiście jest jak mówisz.
 

reveen

reveen

Użytkownicy
posty29
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Graliście na patchu Nergala 1.4.1 ? I ogólne pytanie jak budować Maga Ognia na 1.3.1 ? Normalny poziom trudności jest odpowiedni do pierwszego przejścia Returna ?
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
No dobrze, przecież już przyznałem Ci rację uprzednio upewniwszy się, że rzeczywiście jest jak mówisz.
Spoko, ja tez dolnej części twojego postu nie doczytałem, i jest czasem tak że gdy robisz jakiegoś questa to pojawia się jakieś potworki ale tylko przy niektórych questach.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
@reveen niby są jakieś bugi na 1.4.1. Na pierwszy raz normalny poziom trudności będzie okej. Co do maga ognia to na niższych poziomach trudności na początku można podbić trochę manę, a potem większych problemów nie ma. Dla każdego maga najważniejsza statystyka to inteligencja, więc na tym się skupiasz, a zdobywasz ją podczas nauki innych zdolności i czytania książek. Czyli wszystkie trofea, wytwarzania strzał, mikstury, zdolności złodziejskie itp. No i czeladnik u Constantino oczywiście.
 

reveen

reveen

Użytkownicy
posty29
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Iselor008

Iselor008

Użytkownicy
posty4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@reveen Co do patcha 1.41 to mogę tylko powiedzieć o bugach w obozie bractwa. Ale poza tym nie jest najgorzej, zwłaszcza dla maga, gdzie dochodzi dodatkowy pas i pierścień z setu(więcej inta). Tylko obniżenie dmg-u na czarze śmierć ożywieńców z 1600 na 800 może przeszkadzać. Dodatkowo tańsze kostury w 4 rozdziale i brak trucizny+wytrzymałości. Więc jak kto lubi można rzec...
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja w sumie nie wiem, jak niektórym z Was się to udaje, żeby wbić przed Jarkiem 94 siły z PN-ów. Robiłem wyliczenia i potrzebne by na to było 174 PN (Zakładając, że bonusy za zabójstwa dadzą procenty do broni), ale oprócz tego potrzebne jest 39 na myślistwo, 30 na tabliczki, 10 na otwieranie zamków (Jeżeli nie robimy krwawych kielichów przed Jarkiem) i powiedzmy 6 na eliksir wytrzymałości. I to wszystko bez nauki władania bronią. Wychodzi na to, że potrzeba 253 PN, żeby postać była w miarę ogarnięta. Jak komukolwiek w R1 udaje się to zdobyć, nie wiem. Oświećcie mnie, będę bardzo wdzięczny, bo mimo iż returna prawie ukończyłem (Prawie dlatego, że stary komp crashował mi przy bitwie u Onara :D), to jednak wciąż czuję, że brakuje mi czegoś ważnego.

Post połączony: 2018-03-20, 17:31
Jeszcze coś, wie ktoś z Was za co otrzymuje się Podmuch Ylatha? Bo miałem ten łuk w ekwipnku, ale nie mam pojęcia kiedy go zdobyłem. Swoją drogą niezła bestia, bo z tego co pamiętam, to bije 625 obrażeń, więc dla buildów pod zręczność świetne.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Przed jarkiem ciężko wbić 94siły, ale znając życie i możliwości różnych speców od returna jest to możliwe :D

Ja sam dałem radę udźwignąć smocza zgubę w Jarku ( gdzieś tak w połowie jego przechodzenia ) na 1.3.2

Pamiętaj tez o bonusie 5siły od harada.

Poza tym expa musisz robić dosłownie na wszystkim czym się da.
Nawet 25exp to dużo.
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Licząc bonus od Harada, to będzie 164 PN. Ale powiedz mi jeszcze, trzeba przed Jarkiem uczyć się całego myślistwa? Czy rogi smoczych zębaczy, rogi cieniostworów, serca i języki jaszczurek można sobie odpuścić?

Post połączony: 2018-03-20, 19:05
A, dodatkowa kwestia. Czy w takim razie mam ograniczać wybijanie mobów teamie do minimum? Przejść się po trasie do magów wody zanim Lares się zaoferuje?
 

VergilSparda

VergilSparda

Użytkownicy
posty239
Propsy50
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Licząc bonus od Harada, to będzie 164 PN. Ale powiedz mi jeszcze, trzeba przed Jarkiem uczyć się całego myślistwa? Czy rogi smoczych zębaczy, rogi cieniostworów, serca i języki jaszczurek można sobie odpuścić?

Post połączony: 2018-03-20, 19:05
A, dodatkowa kwestia. Czy w takim razie mam ograniczać wybijanie mobów teamie do minimum? Przejść się po trasie do magów wody zanim Lares się zaoferuje?
Jaki jest sens uczyć się pozyskiwać rogi smoczych zębaczy skoro nie jesteś w stanie ich ubić? Języki ognistych jaszczurów to bym chyba w ogóle olał, rogi cieniostwora też w sumie niewiele przydatne. Zresztą wszystko zależy od poziomu trudności na jakim grasz, patcha zresztą też.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
A z ciekawości gdzie znalazłeś kogoś, kto wbił z samych PN 94 siły w R1?
 

JNG

JNG

Użytkownicy
posty48
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oj, już nie pamiętam Dzerald, kojarzę jedynie, że ktoś taki rzucił mi się w oczy na moddersach, ale nicku sobie nie przypomnę.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Licząc bonus od Harada, to będzie 164 PN. Ale powiedz mi jeszcze, trzeba przed Jarkiem uczyć się całego myślistwa? Czy rogi smoczych zębaczy, rogi cieniostworów, serca i języki jaszczurek można sobie odpuścić?

Post połączony: 2018-03-20, 19:05
A, dodatkowa kwestia. Czy w takim razie mam ograniczać wybijanie mobów teamie do minimum? Przejść się po trasie do magów wody zanim Lares się zaoferuje?

Uczysz się, okradania innych ( bo za to masz free exp ) i to na kilka leveli, otwierania wytrychami, podstawowe skurowanie od matea, pazury topielca i inne tanie potrzebne do zadań początkowych i prostych rzeczy, ja jeszcze nauczyłem się pozyskiwać serca orków, i wsumie tyle.

Pamiętaj że musisz odwiedzić fort azgan w r1 i tam też podexpić i wyzbierać co się da.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
No to coś Ci się chyba źle rzucić w oczy musiało, jedyna możliwość na jakąś dużą ilość siły w R1 to tak jak u mnie np. było - na rzeźniku siły w podstawie dałem do 44, potem leciałem już bonusy, więc szło zrobić ponad 100 siły bez problemu.

garry18 skąd to przekonanie, że do Azgan trzeba lecieć w R1? Mnie się tam nigdy nie śpieszyło i problemu nigdy nie było :D
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Dzerald, zależy od poziomu trudności, ja grałem na normalu.

A fort azgan najlepiej jak najszybciej, bo na początku gry potrzebujemy mieć jak najmocniejszą postać, aby potem był oz górki, wiadomo nie trzeba robić tego w r1, ale moim zdaniem bardziej sie opłaca w r1 no ima się 50hp dodatkowo z tego.
 

ernim1

ernim1

Użytkownicy
posty25
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale jak dostac ta notatke od Hagena, tzn pozwolenie do wejscia do fortu? Mam 4r, pozanosilem mu juz pierscienie orkow a dalej mi nie dal zadnego zadania do tego fortu.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Ale jak dostac ta notatke od Hagena, tzn pozwolenie do wejscia do fortu? Mam 4r, pozanosilem mu juz pierscienie orkow a dalej mi nie dal zadnego zadania do tego fortu.

Tego się nie dostaje od hagena, tylko od lutero za robienie misji w gildi kupców.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry