Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1151634 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1151634

Odpowiedzi 4348

kordel33

kordel33

Użytkownicy
posty53
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wiem też korzystam z tego, ale tak bardziej szczegółowo to tak tam nie ma :/
 

xCancuN88x

xCancuN88x

Użytkownicy
posty41
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ bezzebnyJoe - Czyść i próbuj, tak będzie najlepiej, a cieńka powinieneś ogarnać, oczywiście o ile masz już wyuczone zdzieranie z nich rogów :) 1.3.1 to de facto tylko szkielety powinny zostać na mapie
 

BezzebnyJoe

BezzebnyJoe

Użytkownicy
posty69
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@ bezzebnyJoe - Czyść i próbuj, tak będzie najlepiej, a cieńka powinieneś ogarnać, oczywiście o ile masz już wyuczone zdzieranie z nich rogów :) 1.3.1 to de facto tylko szkielety powinny zostać na mapie

Ja już prędzej jestem w stanie pokonać orki lub pełzacza wojownika, bo ich mogę ognista strzałą spamować na śmierć a na cieniostwora nie działa
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Na cieniostwory dobrze działają czary "elektryczne" typu błyskawica która ściąga delikwenta dwoma hitami :P
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Co za problem cieniostwora dopchać do ściany i machać mieczem tak, że nie może atakować? Te w terenie też idzie uderzyć w momencie ataku tak, że nie dostaniemy obrażeń, czy to mieczem jednoręcznym czy dwuręcznym, a na patchu 1.3.1 cieniostwór to jakiś żart jest.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Co za problem cieniostwora dopchać do ściany i machać mieczem tak, że nie może atakować? Te w terenie też idzie uderzyć w momencie ataku tak, że nie dostaniemy obrażeń, czy to mieczem jednoręcznym czy dwuręcznym, a na patchu 1.3.1 cieniostwór to jakiś żart jest.

U niego jest taki problem że jest magiem a nie warkiem.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Na 1.3.1 mag więcej bije kosturem niektórym potworom niż wojownik, bo kostur zadaje obrażenia magiczne.
 

BezzebnyJoe

BezzebnyJoe

Użytkownicy
posty69
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na 1.3.1 mag więcej bije kosturem niektórym potworom niż wojownik, bo kostur zadaje obrażenia magiczne.

Czyli cieniostwor musi mieć przesadzoną odporność na ogień albo mam zbudowana grę, bo nie zadaje mu kosturem obrażeń tak jak i ognista strzałą.
 

garry18

garry18

Użytkownicy
posty1391
Propsy44
  • Użytkownicy
Na 1.3.1 mag więcej bije kosturem niektórym potworom niż wojownik, bo kostur zadaje obrażenia magiczne.

Czyli cieniostwor musi mieć przesadzoną odporność na ogień albo mam zbudowana grę, bo nie zadaje mu kosturem obrażeń tak jak i ognista strzałą.

Cieniostwor jest odporny na ogień ale dość słaby na błyskawice, już chyba trzeci raz ci o tym pisze.
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Odporność na ogień a odporność na magię to dwie różne rzeczy. Też albo się nie doczytałem albo nie napisałeś jakim magiem dokładnie grasz, bo chyba wychodzi na to, że mag ognia.
 

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Grał ktoś guru na patchu 1.3.2?
Właśnie rozpocząłem drugi rozdział i jestem totalnie załamany.
Włócznia śniącego jest jak najbardziej ok , pieść wichru też , ale ten śmieszny kostur jest zbugowany. Nie da się tym bić zadnych npc ,bo zaraz chowaja bron i walka się konczy. To samo z bandytami , bicie tym kosturem powoduje ze zaczynaja chowac bron i pic mikstury....
Zreszta patrzalem jakie bede mial potem czary. To prawda ze na 1.3.2 na 3 i 4 kregu nie ma zadnego dobrego czaru?
 

Wonsz

Wonsz

Użytkownicy
posty838
Propsy114
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Kup książki od Tyona albo spuść mu wpierdol i sprawdź jakie są czary, przy okazji wpadnie 6 inta. Ewentualnie jak się nie znasz możesz mi tu napisać czary 4 kręgu i powiem ci czy jest coś godnego uwagi.
 

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Przejrzalem te książki i wychodzi na to ,że 3 krąg to strach i niepamięć , a 4 to bagienny golem i korzeń. Ogolnie zauwazylem ze tym kosturem nie ma nawet co bić ludzi , na potwory jest calkiem znosny.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja grałem guru, pięść wichru drugiego kręgu jest najmocniejszym możliwym czarem, którym wszystko rozwalisz.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Heh ,właśnie się przekonałem ,że jest w ciul mocna. Jedyny minus to to ,że na bliski zasięg tym czarem nie da się trafić ,to samo zresztą z innymi runami :/ Mimo wszystko na takim powiedzmy kregu 4 przydałby się jakis inny czar. Inni magowie dostają wtedy jakieś spelle na daleki zasieg po 400 dmg , a my dalej z tą close range runką co się w dodatku laduje 2 sek :(
Swoją drogą ,wbiłem manę do 104 ,potem u constantina do 119. Chyba to już odp. moment zeby zacząć ładować bonusy, co nie ? Teraz zresztą i tak ledwo PN na tą pieść wichru wyłuskałem ,musze jeszcze jezykow sie nauczyć i zniszczenia zła ,także nie miałbym nawet możliwości dalej pakować w manę. Co prawda dopiero zaczynam jarkendar, więc spokojnie pare lvli wpadnie .
A z alchemii opłaca się uczyć mikstur zycia i many zeby potem robić te co dają bonusy na stale?
Tak samo przepisy ,w które najlepiej zainwestować najpierw , bo mam właśnie 6k golda od mysliwych po sprzedaniu skor i cos bym kupił :D
 

Dzerald

Dzerald

Użytkownicy
posty363
Propsy37
  • Użytkownicy
Najważniejszy przepis to na miksturę z jagód od Lutero za 3k, potem jak dla maga przydatny w Jarkendarze od Cronosa na miksturę z głów polnych pełzaczy i od Constantino na miskturę z ciemnych grzybów. Potków na hp i manę tych normalnych opłaca się nauczyć, ale to później, podstawa teraz dla Ciebie to języki, bo bardzo dużo bonusów różnych wpadnie. Co do many nie wiem jaki poziom trudności masz, ale już możesz dawać bonusy, na rzeźniku to na magu w ogóle nie uczysz się many tylko od razu bonus :D a no i jeszcze kup od Constantina przepis na balsam opatrzności, daje manę i inta, a trochę języków jaszczura idzie zdobyć w Jarku i Khorinis.
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chcę zostać wojownikiem. U kogo terminować, u Harada czy Bospera? Czy bycie czeladnikiem u Harada mocno utrudnia wątek gildii myśliwych? Jakie są zalety pracy u Harada?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Raczej bym wybrał Harada. Premia do siły zamiast do zręki strasznie ułatwi ci early game. Z 34 mozesz przeskoczyc na 39 od razu ,albo nawet poczekac i z 64 na 69 :D U myśliwych będziesz musiał pokazać falkowi skórę czarnego trolla (czyli jakoś super dołączenia nie utrudnia , czarny troll łatwy do sklepania na tej skałce po lewo ,wystarczy pomachać lewo-prawo przez 5 min :D)
Harad może nauczyć Cię wykuwania mieczy i sprzedawania ich po lepszej cenie. Generalnie trochę tych stalowych prętów możesz dostać już w 1 i 2 rozdziale , co daje naprawdę dobry boost do golda (aczkolwiek slyszalem ze do ulepszania pancerzy trochę ich trzeba ,wiec nie wiem czy nie lepiej zostawic trochę). Z kolei bosper daje ci calkiem dobry luk na start ,oraz możliwość sprzedazy skor po lepszej cenie. Generalnie w gildii mysliwch tez mozesz sprzedawac wszystkie skory (gdzies widzialem kiedys rozpiske ,ze niby za niektore skory lepiej placi bosper,a za niektore mysliwi -roznica nie jest chyba jakas znaczaca)

PS. Dzerald
Ja teraz gram na b.łatwym ,po mojej ostatniej nieudanej przygodzie z wojem :D Rzeznik chyba jeszcze poza moim zasiegiem. Ogolnie gdyby nie ta regeneracja zycia i wylaczenie wytrzymalosci ten poziom bylby chyba najlepszy z wszystkich ,przynajmniej te ciagle otrucia nie denerwują :D
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty666
Propsy232
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No ostatnio byłem u Bospera i nie narzekałem, ale słabo rozdysponowałem punkty i postanowiłem zacząć od nowa. Teraz tryhard'uję. A właśnie, nie pamiętam jednej rzeczy. Próg siły na +3 rośnie teraz przy 60 punktach?
A tak wgle to dzięki.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

PROsiaku

PROsiaku

Użytkownicy
posty19
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Taa , jest podajze 34 , 64 ,94 ,124
Jak tryhardujesz to poczekaj z byciem czeladnikiem jak najdluzej ,ja teraz na magu wbilem chyba jakis 19 czy 20 lvl jak mialem 104 many i dopiero zostalem u constantina przez co te 15 many od niego w przeliczeniu dalo mi 45 pn :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry