Pytania i porady odnośnie rozwoju postaci. 1534514 4348

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 22.07.2013 roku

Wyświetleń 1534514

Odpowiedzi 4348

Razakel

Razakel

Quest Pack Team
Dużo gada, mało robi
posty304
Propsy58
ProfesjaTester
  • Quest Pack Team
  • Dużo gada, mało robi
Misje, misje i misje :p
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przebij się do Erola, przy jego zniszczonych towarach jest wilczy kieł. Na początku raczej inwestuj w siłę żebyś miał przypi...uderzenie. Początkowe potwory powinny padać dość szybko po strzale z łuku z minimalnej odległości. Krótki łuk  chyba wymaga 10 ZR albo zobacz jakieś ogniste strzały(zwój),kule ognia.
 

Erdagger

Erdagger

Użytkownicy
posty5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wilczy kieł już zgarnąłem, czyli rozumiem że na misjach głównie cisnąć mam.. Od którego lvlu mogę pakować się w jarkendar i główny wątek?
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak, rób misja i bij stworki, które dasz radę pokonać. Na farmie Onara łatwo można skopać polne bestie i Festera,Buster też raczej nie problem. Co się da to pojedynczo odciągaj i jatka. W jarku będziesz musiał  rozwalić pełzacza wojownika by zdobyć dziennik Francisa i powalczyć trochę z kamienny strażnikami, więc nie wybierał bym się tam bez odpowiedniego przygotowania. W returniasie dużo jest do zrobienia w Khorinis.

Główny wątek ruszysz po zrobieniu jarkendaru lub wykonaniu pewnej misji dla gildii kupców. Wtedy Hagenek cie wpuści do doliny przed pokonaniem Kruka. Problem tylko w tym, że owe zadanie nie przyniesie ci sporo EXPa, więc twój hirą będzie cieniasem. Jak grałem z bronią 2h strażkiem świątynnym to wbiłem na szybko tylko po pewną broń i wrócilem do Khorinis.
 

Erdagger

Erdagger

Użytkownicy
posty5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jest jeszcze jedna istotna kwestia która dręczy mnie w returningu. Zawsze podczas grania w g2 w dzielnicy portowej zabijałem moe przed knajpą głównie za pomocą bloku. W returningu zauważyłem mocno zmienone sterowanie którego nie potrafię zmienić, po spacji w trybie walki tylko gdy kliknę q,w,e  bezi atakuje kiedy zazwyczaj musiałem dodać do tego ctrl, natomiast gdy naciskam s żeby zablokować uderzenie przeciwnika on odskakuje do tyłu. Gdy próbuje skombinować te klawisze z ctrl on po prostu atakuje w przód, niestety nie potrafię tego zmienić w opcjach..
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie przypomina mi się żebym miał sam coś takiego. Po wyjęciu broni naciśnij ESC albo daj w opcjach przywróć domyślne ustawienia. Jeżeli to nie pomoże to nie wiem niestety co się dzieje.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Sterowanie > Sterowanie z Gothic I

 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Erdagger

Erdagger

Użytkownicy
posty5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Rozumiem, zobaczę czy to pomoże, chodziło mi o stary układ czyli ctrl+ strzałki żeby atakować a tu domyślnie tak nie mam. Jeszcze co do rozwijania postaci, czy opłaca się pakować w zręczność żeby jakoś to wyglądało na początku nawet jeżeli mam zamiar zostać potężnym najemnikiem pakującym tylko w siłę i miecze 2h? Z czego co widziałem ludzie kończący grę na 60-70 lvl mieli wszystkie statystyki na bardzo wysokim poziomie
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Radził bym poczekać z gra bo Thompson w przyszłym tygodniu ma wydać ostateczny patch na 1.31. Naprawiający magiczne bronie.
 

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W pewnym momencie pewnie za 5 siły trzeba będzie dac 25 PN, a i mikstur już nie zrobisz przez wzgląd na brak składników, więc pozostanie zainwestować w inną statystykę.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Radził bym poczekać z gra bo Thompson w przyszłym tygodniu ma wydać ostateczny patch na 1.31. Naprawiający magiczne bronie.

1.3.2

Poprawiający nie tylko magiczne bronie, ale także i balans. I parę innych rzeczy.
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, z tym że widze, że dmg czarów na tej liście jest nie aktualne z v 1.3, także, mógłby ktoś napisać, który czar jest mocniejszy: ognista strzała, czy strzała ciemnośći oraz, czyj kostur jest potężniejszy-maga ognia czy nekro, z góry thx.
 

Erdagger

Erdagger

Użytkownicy
posty5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Można prosić o listę zmian :) ? I gdzie owy patch będzie dostępny do pobrania?
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
- Naprawiono błąd powodujący mnożenie się obrażeń broni magicznych
- Zmniejszono obrażenia broni magicznych
- Zmieniono formułę obrażeń dla mieczy nordmarskich oraz Ambasadora
- Znacznie zwiększono wytrzymałość Orków
- Znacznie zwięszkono obrażenia zadawane przez Orków
- Zwiększono wytrzymałość szkieletów
- Dość mocno zwiększono obrażenia zadawane przez szkielety
- Zwiększono wytrzymałość Poszukiwaczy
- Zwiększono statystyki silniejszych stworzeń
- Drobna modyfikacja bonusów z biżuterii dla maga
- Drobna modyfikacja obrażeń czarów
- Zmieniono obrażenia zadawane przez Śmierć Ożywieńcom
- Mocno zwiększono statystyki przeciwników elitarnych (bossowie)
+ Constantino sprzedaje teraz mikstury zmieniające poziom trudności oraz wł/wył pułapki i sen
- Drobne poprawki językowe
- Inubis jest teraz nieśmiertelny do 3 rozdziału
- Asmal jest teraz nieśmiertelny do 5 rozdziału

To jest zrobione - testy pokażą. Np. nad nieśmiertelnością Inubisa się zastanawiam. I tak się changelog zmieni, ponieważ muszę dopisać kilka rzeczy. A link do patcha wam pewnie Ventrue da.
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
Napisałem przecież, że mają taki sam dmg. Tylko kostury mają inne typy obrażeń. Strzała ciemności zadaje więcej dmg, ognista strzała ma efekt podpalenia.
 

TadekKanalarz

TadekKanalarz

Użytkownicy
Łakamakafą
posty258
Propsy44
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Łakamakafą
Cytuj
- Zwiększono wytrzymałość szkieletów
- Dość mocno zwiększono obrażenia zadawane przez szkielety
Jeszcze bardziej? :|
 

Vechpro

Vechpro

Użytkownicy
posty109
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W takim wypadku mod bedzie maksymalnie grywalny na poziomie normalnym, już teraz szkielety są mega mocne, to co dopiero będzie teraz.. Zostaje przy 1.3.1 ;p
 

Thompson

Thompson

The Modders
posty692
Propsy158
  • The Modders
- Zmieniono formułę obrażeń dla mieczy nordmarskich oraz Ambasadora
Oczywiście wy już wiecie, że gra będzie nie do przejścia i że szkielety będą miały pięć tysięcy siły.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie mam w ogóle pojęcia czego Wy oczekujecie, od samego początku było mówione, że patch ma utrudniać grę, a nie ją ułatwiać.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dwa szkielety kładące smoka ! YOLO :D
 


0 użytkowników i 4 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry